Tal Malca פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 אחת ההערות שקיבלתי מניר כשפרסמתי את הסט של היום היא שהבורר של זווית הפנייה אמור להיות 25 ומעל FL300 אמור להיות 10. אני לא בדיוק הבנתי מה הכוונה בבורר זווית הפניה,איפה הוא? ואיך משנים? זה די חשוב לי לדעת כי אני משתדל לשפר כל דבר שמעירים לי עליו נ.ב. שאלה של בורות לא לשפוט :oops:
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 יש טבעת כזאת מסביב לבורר שניתן לסובב אותה... מסומן שם המעלות
Tal Malca פורסם אוגוסט 24, 2012 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 תודה לשניכם! רק כדי לוודא מדובר בזה נכון ? : ועוד דבר לא קשור כ"כ: תקנו אותי אם אני טועה (סה"כ רוצה לראות אם הבנתי נכון) ה SPD INTV,מאפשר בעצם לשנות את שליטת המהירות מבלי לנתק את ה VNAV(שה VNAV ימשיך לשלוט על הגובה)... ואותו דבר לגבי ה ALT INTV,רק הפוך שה VNAV ימשיך לשלוט על המהירות. ועושים את זה במקום לשנות דברים ב FMC כל הזמן,אני צודק ?
amir friedland פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 א. חיובי. ב.לפי מה שאני יודע SPD INTV עוקף את המיהרות פרופיל של ה VNAV למה שהגדרת. כך שלדוגמא אם הגדרת להיות גובה 26000 ב SUVAS ואתה רוצה להגדיל מהירות אבל עדין להגיע אותו גובה זה הרבה יותר יעיל מאשר שאר הפונקציות... ALT INTV "מאפס" את הגובה לגובה החדש שהגדרת ב MCP... לא בטוח ב 100 אחוז.. ב74 לדגומא בהנמכה הוא ינמיך ישירות לגובה שהצבת ב MCP אם תלחץ ALT INTV (על הבורר עצמו) ויעקוף הגבלות גובה קיימות.
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 לא מדוייק בכל מצב - אין סיכוי שהמטוס יעקוף את ה MCP. הMCP תמיד קובע! במידה וצריך לשנות את פרופיל הטיסה, מסיבות כאלו ואחרות, בקשת פקח למשל, עושים את זה דרך INV כמאין קיצור... במקום להתחיל לפשפש בעמודים של ה CDU/FMC
amir friedland פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 לא מדוייקבכל מצב - אין סיכוי שהמטוס יעקוף את ה MCP. הMCP תמיד קובע! במידה וצריך לשנות את פרופיל הטיסה, מסיבות כאלו ואחרות, בקשת פקח למשל, עושים את זה דרך INV כמאין קיצור... במקום להתחיל לפשפש בעמודים של ה CDU/FMC התכונת למה שאני אמרתי ?
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 כתבת עוקף את מהירות הפרופיל.... לא בדיוק עוקף. זה מעדכן.... אבל בלי קשר - יש הררכיה בניהול הטיסה של המטוס. ה MCP תמיד עליון
amir friedland פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 כתבת עוקף את מהירות הפרופיל....לא בדיוק עוקף. זה מעדכן.... אבל בלי קשר - יש הררכיה בניהול הטיסה של המטוס. ה MCP תמיד עליון אוקיי, התכונתי שלדוגמא אם תגדיר ב LEGS ב 74 9000 , לאחר מכן תציב גובה 500 ב MCP ותלחץ על הבורר הוא ימחק את ה 9000..זה קרה לי כמה פעמים..
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 כן הוא ימחק - יעדכן וגם תלוי באיזה שלב של הטיסה ואת איזה גובה הוא יעדכן...
amir friedland פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 כן הוא ימחק - יעדכןוגם תלוי באיזה שלב של הטיסה ואת איזה גובה הוא יעדכן... הבנתי , תודה שגיא.
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 ואגב - בענייני הערות לתמונה - המראת עם מהירות 170 ב MCP - למה? אתה אמור לשים שם את V2. ה FD יכוון אותך לבד כך שהמטוס ישיג V2+15 לטובת טיפוס מיטבי במקטע הראשון של ההמראה...
Etai Charit פורסם אוגוסט 24, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 24, 2012 1. בורר הטיה מירבית - רק לזכור שני דברים: ניר יודע מה הוא אומר, ובטוח יודע הרבה יותר ממני, אך רק לזכור שהכל זה נהלי חברה שיכול להשתנות. דבר שני - בדגמים מסויימים (וזו פעם ראשונה שאני שם לב שאין את זה בPMDG), יש מצב AUTO שבו ה-FMC שולט על ההטיה המירבית - כשיש את המוד הזה, אין מה להתעסק בבורר הזה בטיסה סטנדרטית - המחשב משנה את ההטיה המירבית בהתאם למצב הטיסה. בכל מקרה המחשב יגביל את ההטיה ל-30 מעלות. 2. INTV - התערבות. כל מה שנאמר נכון, רק מוסיף שכשעושים את זה, היתרון לעומת מעבר ל-LVL CHG הוא שאתה שומר על כל המגבלות הקשיחות שהזנת מראש למחשב ל-VNAV, למשל אם קיבלת אישור הנמכה לגובה 5, אך לפני זה יש לך נקודה שמוגבלת ל-7000A (מזערי גובה 7), אם תרצה לשנות את המהירות שלך, תנמיך במצב LVL CHG ותזין גובה 5 - אתה עלול לעבור על המגבלה הזאת אם לא תשים לב. אם תשאר ב-VNAV, אפילו מוד VNAV SPD, ותלחץ SPD INTV, ה-VNAV ישמור שלא תעבור על המגבלה הזאת, ולפני הנקודה אם תגיע לגובה 7 - הוא יתיישר עד אחרי הנקודה הזאת. קריטי למניעת קונפליקטים עם תנועה/קרקע. או סתם כאבי ראש אח"כ מול ועדת חקירה. אותו יתרון לגבי מעבר מגבלות מהירות כאשר קיבלתי מהפקח אישור לחרוג ממגבלת גובה שהוזנה מראש - פשוט לוחץ ALT INTV, וה-VNAV עדיין שומר על מגבלות המהירות שהוזנו. 3. שגיא, לא יודע על איזו תמונה אתה מגיב, אכן מזינים לפני המראה V2, אך מיד בניתוק המחשב לבד מקפיץ את זה 20 קשר קדימה, ז"א שאולי אני הזנתי 150 לפני ההמראה, אך אחרי הניתוק זה אוטומטית יקפוץ ל-170 עבור טיפוס ראשוני עד גובה ACCELERATION. מקווה שעזרתי, שבת שלום חברים!
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם אוגוסט 25, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 25, 2012 לא יודע כל איזה מטוס אתה מדבר. ב737 המהירות לא קופצת. הFD מחשב לבד זווית PITCH שתביא את המהירות ל V2+15....
Etai Charit פורסם אוגוסט 25, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 25, 2012 לא יודע כל איזה מטוס אתה מדבר.ב737 המהירות לא קופצת. הFD מחשב לבד זווית PITCH שתביא את המהירות ל V2+15.... שגיא, אני מדבר על 737NG. בהמראת TOGA ו-VNAV חמוש, ב-60 קשר ה-FD אכן עולה לזוית הנכונה (אני לא בטוח אם הוא באמת מחשב את הזוית המדויקת מראש או שהוא שם איזשהו נתון קבוע, למשל 5 מעלות מעל האופק או משהו, ורק לאחר מכן מעלה אותה. באמת לא זוכר מה הנכון, יכול להיות שאתה צודק), אך באג המהירות לא נשאר על V2 אלא קופץ ל-V2+20, אם אני לא טועה זה קורה ב-PROC, אך לא זוכר את הטריגר המדוייק. למישהו יש מולו את תרשים ההמראה ויכול לשתף אותו?
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם אוגוסט 25, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 25, 2012 אולי בגלל ה VNAV... לא מכיר שממריאים עם VNAV מחומש... בכל מקרה לא ניסיתי את זה ככה. בהמראת TOGA רגילה, הבאג לא קופץ והFD כן מחשב זווית ל15 קשר יותר ממה שיש ב MCP. זה גם כתוב במדריך איפשהו...
Almog Atar פורסם אוגוסט 25, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 25, 2012 אולי בגלל ה VNAV...לא מכיר שממריאים עם VNAV מחומש... בכל מקרה לא ניסיתי את זה ככה. בהמראת TOGA רגילה, הבאג לא קופץ והFD כן מחשב זווית ל15 קשר יותר ממה שיש ב MCP. זה גם כתוב במדריך איפשהו... אני מול המדריך של הPMDG, מקווה שאני פוגע במקום הנכון קצת קשה על הבוקר בדרך לניו יורק אחרי שנים שלא נגעתי ב744 :drinking: אני מתייחס לF/D ולמהירות בMCP, חוסך את כל השאר... עד 60 קשר: F/D מראה 10 מעלות אף למטה ב60 קשר: F/D מתחיל לעלות ל15 מעלות אף למעלה בניתוק (אני מצטט כדי לא לעשות טעויות תרגום): the pitch command continues at 15 degrees until sufficient climb rate is acquired. Pitch then commands MCP speed (normally V2) plus 20 knots • לגבי המראה עם VNAV, מעדכון 10.8 לדעתי של הFMC ניתן לחמש VNAV על הקרקע. אם אני לא טועה, המחשבים של אל על מעודכנים בגירסא הזאת, יש איזה סרטון ביוטיוב המראה מ08 שרואים LNAV וVNAV מחומשים
Etai Charit פורסם אוגוסט 25, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 25, 2012 על הכיפאק רק תיקון עצמי בדיעבד: לפחות באלעל לא ממריאים עם VNAV מחומש, אלא אם כן משהו השתנה ואני לא מעודכן (יכול להיות - לא התעדכנתי הרבה זמן). המראה ב-TOGA, כאשר LNAV מחומש, אך VNAV מפעילים רק בגובה האצה.
E.Z פורסם אוגוסט 25, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 25, 2012 על הכיפאק רק תיקון עצמי בדיעבד: לפחות באלעל לא ממריאים עם VNAV מחומש, אלא אם כן משהו השתנה ואני לא מעודכן (יכול להיות - לא התעדכנתי הרבה זמן). המראה ב-TOGA, כאשר LNAV מחומש, אך VNAV מפעילים רק בגובה האצה. אתה לא מעודכן :-)
Tal Malca פורסם אוגוסט 25, 2012 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 25, 2012 במקום לפתוח נושא חדש: במנואל של ה NGX ממליצים על הפעלת DISABLE THERMAL EFFECTS ON AIRCRAFT. הסיבה היא שה NGX מתנהג בצורה ריאליסטית מאוד,רק שהמנוע ב FSX לא ריאליסטי בכלל. אני כעקרון משתמש כבר ב AS2012 כמנוע מז"א,אז אפשרי לבטל את האפשרות הנ"ל מבלי שהמטוס יהיה עפיפון? כי קצת מציק לי לטוס מבלי השפעה של מז"א..
amir friedland פורסם אוגוסט 25, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 25, 2012 במקום לפתוח נושא חדש:במנואל של ה NGX ממליצים על הפעלת DISABLE THERMAL EFFECTS ON AIRCRAFT. הסיבה היא שה NGX מתנהג בצורה ריאליסטית מאוד,רק שהמנוע ב FSX לא ריאליסטי בכלל. אני כעקרון משתמש כבר ב AS2012 כמנוע מז"א,אז אפשרי לבטל את האפשרות הנ"ל מבלי שהמטוס יהיה עפיפון? כי קצת מציק לי לטוס מבלי השפעה של מז"א.. http://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j& ... K2IwXBdYcA בעמוד האחרון יש לינק למדריך מעודכן יותרש שלו.
Tal Malca פורסם אוגוסט 26, 2012 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 26, 2012 אין לי FSUIPC... בלי קשר השאלה שלי לא הייתה כזו השאלה הייתה אם עם AS2012 זה יהיה טוב לבטל את האופציה של ה DISABLE
אורח פורסם אוגוסט 26, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2012 אם אין לך FSUIPC כדאי שתתקין. אני חושב שהNGX גם משתמש בה.. בכל מקרה אף פעם לא מזיק שהיא מותקנת.
amir friedland פורסם אוגוסט 26, 2012 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2012 אין לי FSUIPC...בלי קשר השאלה שלי לא הייתה כזו השאלה הייתה אם עם AS2012 זה יהיה טוב לבטל את האופציה של ה DISABLE זה לא משנה... אם אתה משתמש ב AS מומלץ שתעשה את זה. אחרת זה עלול ליעשות בעיות ב מצבים השונים של התוכנה... יש שם גם מדריך לAS בלי FSUIPC.