Ben Bezalel פורסם ספטמבר 1, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2012 מישהו יודע אם המטוס הזה עדיין חי? ואם כן,איזה סוג של טיסות הוא עושה? והאם יש עוד איילנדרים בארץ שפעילים? תודה, ושבת שלום.
shtaim פורסם ספטמבר 1, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2012 הוא מושבת בתימן http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=244092&nseq=1 לגבי עוד איילנדרים בארץ אני לא חושב שיש.
Tomer Haim פורסם ספטמבר 1, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2012 אכן המטוס מושבת. אין עוד איילנדרים פעילים מלבד אחד אולי שחונה בעיו יהב ומשתתף בפרוייקט פיזור זבובים. היו די הרבה איילנדרים בארץ שלצערי כבר לא פעילים 15 שנה. (יצא לי לטוס ברובם) AYS חי בסימולטור אם אתה רוצה
אורח פורסם ספטמבר 1, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2012 תומר, יש לך את הרישום של האיילנדר מעין יהב? ניסיתי ליצור צביעה, מצאתי תמונה אבל יש בנאדם שמסתיר את הרישון. בכל מקרה, יצא סביר עם כמה בעיות בטקסטורה. דבר איתי בקשר לזה.
Tomer Haim פורסם ספטמבר 2, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2012 AYT חפש בגוגל, איילנדר עין יהב הוא נראה זוועה מבפנים
Liaz Kamper פורסם ספטמבר 2, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2012 כל הדיבורים האלה גרמו להתעניין קצת באיילנדר, שנראה לי עד עכשיו קצת מגושם כדי להיות מעניין. בתור חובב מושבע של דאש 6 של אירוסופט, הייתי די משוכנע שבתחום הSTOL אני סגור. מסתבר שבפורומים הנטייה היא דווקא לטובת האיילנדר של פלייט1, ועד מחרתיים יש אפילו הנחה של 10$. מה אתם אומרים?
אורח פורסם ספטמבר 2, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2012 כל הדיבורים האלה גרמו להתעניין קצת באיילנדר, שנראה לי עד עכשיו קצת מגושם כדי להיות מעניין. בתור חובב מושבע של דאש 6 של אירוסופט, הייתי די משוכנע שבתחום הSTOL אני סגור. מסתבר שבפורומים הנטייה היא דווקא לטובת האיילנדר של פלייט1, ועד מחרתיים יש אפילו הנחה של 10$. מה אתם אומרים? מטוס מעולה, יציב מאוד. אתמול ביצעתי איתו 2 טיסות CVFR בדרום, היה כיף לאללה.
Tomer Haim פורסם ספטמבר 3, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2012 הנה עוד תמונות http://www.myaviation.net/search/search ... gnr=4X-AYT באתר שלי יש צביעה ושיפור תכונות לאיילנדר של F1
Liaz Kamper פורסם ספטמבר 3, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2012 הנה עוד תמונותhttp://www.myaviation.net/search/search ... gnr=4X-AYT באתר שלי יש צביעה ושיפור תכונות לאיילנדר של F1 זו אחת הסיבות המרכזיות שאני רוכש אותו - אני מרגיש שיש יותר תמיכה מלדאש-6. תומר, עד כמה אתה מעריך את ביצועי המטוס ותכונות הטיסה אחרי התיקון?
Tomer Haim פורסם ספטמבר 3, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2012 זה המטוס הבא אחרי ססנה 152/172 שאני מסוגל לתקן לעומק
Liaz Kamper פורסם ספטמבר 3, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2012 תומר, באיזו הזדמנות יצא לך לטוס על האיילנדרים? אני עוד מנסה להבין איך אפשר "לתפוס סיבוב" על הדאש-6 בשדה-תימן
Tomer Haim פורסם ספטמבר 3, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2012 בזמנו אבא שלי היה מטיס את האיילנדרים בשחף, זו היתה תקופה שמאוד היה מקובל אחרי סיום רשיון טיס פרטי, להוציא הגדר דו מנועי על איילנדרים. מגיל צעיר מאוד ועד גיל 17 יצא לי לשבת על כסא ימין של איילנדר יותר ממה שישבתי על כסא שמאל של 172 היום. היו עושים עם האיילנדר סבבים לילדים וקייטנות, טיסות ללרנקה וטורקיה, הצנחות, טיסות עבור הצבא ואפילו דיווחי תנועה. בשנת 95 שעת טיסה על איילנדר (10 אנשים) עלתה כמו שעת טיסה על 172 היום יצא לי להיות באיילנדר במגוון רחב של טיסות כולל לרנקה וכו'
4X-STA פורסם ספטמבר 3, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2012 כל הדיבורים האלה גרמו להתעניין קצת באיילנדר, שנראה לי עד עכשיו קצת מגושם כדי להיות מעניין. בתור חובב מושבע של דאש 6 של אירוסופט, הייתי די משוכנע שבתחום הSTOL אני סגור. מסתבר שבפורומים הנטייה היא דווקא לטובת האיילנדר של פלייט1, ועד מחרתיים יש אפילו הנחה של 10$. מה אתם אומרים? מטוס מעולה רק קח בחשבון 2 דברים חשובים. 1. אין לו 2D קוקפיט. 2. ומאוד קריטי עבורי הוא שבטיסות IFR יש למטוס רק VOR1 ו2 מכשירי ADF. לא הבנתי מה ההגיון בזה.
Liaz Kamper פורסם ספטמבר 3, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 3, 2012 כל הדיבורים האלה גרמו להתעניין קצת באיילנדר, שנראה לי עד עכשיו קצת מגושם כדי להיות מעניין. בתור חובב מושבע של דאש 6 של אירוסופט, הייתי די משוכנע שבתחום הSTOL אני סגור. מסתבר שבפורומים הנטייה היא דווקא לטובת האיילנדר של פלייט1, ועד מחרתיים יש אפילו הנחה של 10$. מה אתם אומרים? מטוס מעולה רק קח בחשבון 2 דברים חשובים. 1. אין לו 2D קוקפיט. 2. ומאוד קריטי עבורי הוא שבטיסות IFR יש למטוס רק VOR1 ו2 מכשירי ADF. לא הבנתי מה ההגיון בזה. סתיו, אני טס רק עם track ir אז אין בעייה עם הקוקפיט, ולגבי IFR, הגיע הזמן עבורי ללמוד לעבוד עם ADF
Liaz Kamper פורסם ספטמבר 4, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2012 תומר, עוד שאלה קטנה לגבי התוספות שלך לאיילנדר. בגרסא 1.6 הוכנסו עדכונים לתכונות הטיסה. האם השינויים שלך תואמים או נחוצים בגרסא זו? שוב תודה על כל ההשקעה
Tomer Haim פורסם ספטמבר 7, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2012 זו התקלה... לא ידעתי שיש גרסאות, איך אני יודע איזו גרסא יש ברשותי? במחשבה שניה, אני יודע שיש לי את הגרסה הישנה ביותר כי בגלל רגישות עניין המטוס רכשתי אותו ביום שיצא... דעתי היא שתתקין את השינויים שביצעתי
Yuval Erez פורסם ספטמבר 7, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2012 תומר אני לא כ"כ מבין ,יש בהסרת תוכניות(אם המטוס נמצא שם) כתוב בצד את הגרסא מקווה שעזרתי
Tomer Haim פורסם ספטמבר 7, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2012 הוא נמצא שם.. בשורה לא כתוב את הגרסה, כתוב רק תאריך התקנה אבל בכל מקרה אני יוריד את 1.6 כתוב באתר שלהם שאפשר להפעיל את 1.6 עם רשיון ישן
Tomer Haim פורסם ספטמבר 8, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2012 טוב, התקנתי את גרסה 1.6 הם לא תיקנו תכונות אבל תיקנו באגים במכשירים.. לכן בניתי קבצי תיקון לגרסה 1.6, ניתן להוריד אותם: http://www.virtual-flight.com/dl/aircra ... loads.html שיפרתי עוד יותר את התכונות והמשקלים והוספתי מוד PILOT SEAT ואת פאנל העזר ל VC SHIFT+9
Yuval Erez פורסם ספטמבר 8, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2012 תומר שחררת את המסלולים לשדה דב ולהרצליה? ותודה על ההורדה
Liaz Kamper פורסם ספטמבר 8, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2012 טוב, התקנתי את גרסה 1.6הם לא תיקנו תכונות אבל תיקנו באגים במכשירים.. לכן בניתי קבצי תיקון לגרסה 1.6, ניתן להוריד אותם: http://www.virtual-flight.com/dl/aircra ... loads.html שיפרתי עוד יותר את התכונות והמשקלים והוספתי מוד PILOT SEAT ואת פאנל העזר ל VC SHIFT+9 תומר, שוב המון תודה לך על ההשקעה, האכפתיות והמקצועיות. והכל נעשה בצניעות וללא תאוות קרדיט. פשוט דוגמה לתחומים אחרים. ולענייננו, המטוס הזה נעים להטסה בצורה מדהימה, עד כדי טלפתיה. אתה חושב על גלישה ב-500 רגל לדקה, מבצע כמה פעולות אינטואיטיביות והמטוס גולש בקצב הרצוי ומבצע פנייה מתואמת להפליא. מעניין אותי לדעת מה מאתגר במטוס כזה, אם פיינל קצר בחיפה הוא לוקח בלי להתאמץ בכלל בתצורה כבדה שלו. טייס איילנדר בחיל האויר סיפר לי בזמנו על מנחת בסיני (לא ניכנס לפרטים, אולי עדיין מסווג) שהיה נראה כמו מסלול של נושאת מטוסים, רק בלי כבל. היית מגיע בכוח מלא, מדפים מלאים, נוגע ומייד בולם בכל הכוח. וגם זה הוא אמר, איילנדר עושה בתוך המגבלות. אם אתם מכירים אתגרים מעניינים, אשמח לשמוע.
Tomer Haim פורסם ספטמבר 16, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 16, 2012 יש לי בבית קלסר עם עותק מספר ביצועי המטוס של AYS אני חושב... לפיו בניתי את תיקון תכונות הטיסה.. גם לפיו וגם מזיכרון הילדות שלי. האיילנדר הוא ססנה דו מנועית. מה שניתן לעשות עם ססנה 152 מבחינת ביצועי המראה/נחיתה ניתן לעשות עם איילנדר רק שהאיילנדר משיג שעור נסיקה מרשים גם במשקל מלא (מרשים זה לא יותר מ 800 רגל בדקה) האיילנדר לא מצטיין במהירות טיסה. רק 120 קשר מכשירית אבל נוחת וממריא בכמו ססנה.. 70 קשר, יש מקומות בספרות בהם במשקלים מסויימים דיברו על מהירויות 50+ אבל באזרחות טסו קצת יותר במרכז המעטפת.. 70 ניתוק, 70 מעבר מפתן בנחיתה... יש לו מהירויות מאוד לא מקובלות לגודלו ומשקלו. מהירות VY לשעור נסיקה מרבי = 65.. לשם השוואה.. ססנה 172 = 74 ופייפר אצטק, 6 מקומות זה בערך 85 קשרים מהירות VX לזוית נסיקה... גם 65 מהירות VYSE ו VXSE אותם המהירויות רק על מנוע אחד.. נחשו... 65 קשרים מהירות הזדקרות עם כל המדפים מטה.. 39 קשרים, לשם השוואה, ססנה 172 = 33 קשרים ופייפר אצטק בסביבות 60 קשרים ומסמר הערב.. מהירות VMC, זו מהירות השליטה המינימאלית על מנוע אחד (מתחת למהירות זו לא יהיה ניתן לשלוט על כיוון המטוס בטיסה על מנוע אחד): איילנדר = 38 קשרים, כלומר מתחת למהירות ההזדקרות!, מדובר במקדם בטיחות חשוב ביותר. פייפר אצטק = 68 קשים. יש לאיילנדר הגה כיוון משמעותי המאפשר נחיתה ברוח צולבת מאוד חזקה, של 30 קשר נדמה לי רשום בספר. שוב, החיסרון של האיילנדר זה שהוא מיושן, עם מכשירים ישנים ועם קרבורטורים ולא הזרקה, הוא טס לאט וצורך דלק רב. קבלו אחד יותר חדש: http://www.youtube.com/watch?v=pKTm8W3QDqo הצלילים כ"כ מזכירים לי את הילדות...
Liaz Kamper פורסם ספטמבר 19, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 19, 2012 תומר, שאלה שמסקרנת אותי - אם המטוס בנוי להטסה על ידי טייס יחיד, האם הושיבו בכסא הימני נוסע?
Tomer Haim פורסם ספטמבר 20, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2012 הגיל בו טסתי וישבתי בצד ימין על איילנדר היה בין 7 ל 17... כל המטוסים הקלים בנויים להטסה על ידי טייס יחיד. בטיסות מכשירים בלילה היה נהוג לטוס בזוג אלה אם מותקן טייס אוטומטי (ולא היה מותקן)
Liad Gal פורסם ספטמבר 20, 2012 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2012 יש גם איילנדר חונה בהרצליה מושבת ברחבת "שחף"...