עבור לתוכן
talkaplan

מה עדיף אולטרה לייט או צסנה?

Recommended Posts

פורסם

מה באמת לדעתכם עדיף אולטרה לייט או צסנה?

לדעתי אולטרה לייט זה יותר כיף יותר קל פחות עגלה גם בהרבה יותר זול אבל הבאסה שזה רק 2 מוקומות.

יש לאבא דלי אולטרה לייט אחד בראשון מאחורי הסופר לנד

פורסם

טל לטעמי אין עדיף כל מטוס חסרונותיו ויתרונותיו

למשל:באולטרלייט אתה טס עד 500 רגל ובבועות 2 נוסעים

ססנה 152 אתה טס מעל 500 רגל בנתיבים מוגדרים 2 נוסעים

כל אחד יגדיר מה יותר כיף לו :לשבת סגור או פתוח לאוויר,נוף קרוב או רחוק וכו'

עניין של העדפה עפ"י פרמטרים

באשר לרוח אם היא חזקה יותר מסוכן לטוס או לנחות באולטרלייט-בעייתי

ככל שהמטוס גדל יותר קל לנחות

אישית מעדיף את הססנות-מתחיל בקרוב הסבה 4 וחצי שעות על ה-RG של אוויה

מקווה שעזרתי לך להחליט :D:D

לגבי הכסף מסתבר שלשכור 172 עם עוד 3 נוסעים יותר זול מ-152 עם נוסע אחד ותחשבו על זה

פורסם

על מה השאלה לעשות קורס על אחד מהם?

אם אתה מדבר על קורס אז ניראה לי שססנה תופס גם אולטרלייט תקנו אותי אם אני טועה...

פורסם

היי

קודם כל נתחיל מהסוף להתחלה ססנה לא תופס גם על אולטלייט.

אני אישית התחלתי ללמד על אולטליירט במנחת ראשון עם דודי ורניק.

אחרי 5 שעות כבר הייתי בסולו הרגשה חבל על הזמן אין מילים.

כיום אני טס על מטוסים קלים גם דו מנועי אומנם אין את ההרגשה של רוח על הפנים אבל יש את ההרגשה של טיסה בגובה 500 מעפ"ש (כמובן לפי מרשה מיוחד) ובמהירות יותר גבוה מאולטרלייט.

באספקט הבטיחותי לאולטרלייט אין מנוע תעופתי וכתוצאה מכך יש הרבה הפסקות מנוע באמצע טיסה שברוב המקרים נגמרים לא טוב כי בגובה 500 מעפ"ש קשה להתארגן לנ.א.

יש לי חבר שבנס יצא בחיים הוא טס מעל הכינרת בגובה 500 ופתאום המנוע התחיל לגמגם עד שפסק לעבוד, בפוקס הוא עדיין לא יודע איך, הצליח להגיע ממש לגבול החוף לתוך גדר.

דבר אחרון נניח שיהיה לך רישיון לאולטרלייט אתה צריך לטוס אם אני זוכר נכון כ-250 שעות עד שתוכל לצרף אליך נוסע וגם לטוס טיסות ניווט.

זה כיף לשכור מטוס מדי פעם בשביל הכיף אבל אני ממליץ ללמוד על ססנות.

אפשר לטוס לחו"ל (קפריסין, יוון תורכיה וכו').

אם תרצה עוד מיידע אשמח לסייע.

יוסי לוי

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...