Yogev Abergel פורסם נובמבר 17, 2012 דיווח פורסם נובמבר 17, 2012 NOTAM A1427/12 A1427/12 NOTAMN Q) LLLL/QPDAS/I/NBO/A/000/999/3201N03453E005 A) LLBG 1211171215 C) 1212311215 E) DEP FM RWY 08:AT 600 FEET TURN LEFT HEADING 340,INITIAL CLIMB 3000 FEET, EXPECT RADAR VECTORS. CREATED: 17 Nov 2012 12:07:00 SOURCE: LLADYNYX NOTAM A1426/12 A1426/12 NOTAMN Q) LLLL/QPUXX/I/NBO/A/000/999/3201N03454E999 A) LLBG 1211171100 C) 1211231600 E) MISSED APP ILS 26 WITHDRAWN. FLW ATC INSTRUCTIONS CREATED: 17 Nov 2012 11:10:00 SOURCE: LLADYNYX NOTAM A1425/12 A1425/12 NOTAMN Q) LLLL/QPDAS/I/NBO/A/000/999/3201N03453E005 A) LLBG 1211170345 C) 1211231600 E) ALL SID'S PROC ON RWY 08 NOT AVLBL. EXP LEFT TURN AFTER TKOF AND RADAR VECTORS INSTRUCTIONS. REF AIP-ISRAEL, PART AD LLBG, AD2.5-12A . CREATED: 17 Nov 2012 02:32:00 SOURCE: LLADYNYX NOTAM A1423/12 A1423/12 NOTAMN Q) LLLL/QPKCH/IV/NBO/A/000/999/3201N03453E005 A) LLBG 1211170345 C) 1211231600 E) GO AROUND ON 'SHIRI' VISUAL APCH RWY 26 WITHDRAWN.FLW ATC INSTRUCTIONS. AIP-ISRAEL, PART AD LLBG, CHART AD2.5-46C REF. CREATED: 17 Nov 2012 02:26:00 SOURCE: LLADYNYX NOTAM A1421/12 A1421/12 NOTAMN Q) LLLL/QFALT/IV/NBO/A/000/999/3201N03453E005 A) LLBG 1211170345 C) 1211172359 D) 0345-1130 1300-1400 1500-1600 2100-2200 2300-2359 E) AD CLSD FOR ARR DUE TO AIRPORT ACTIVITY. CREATED: 17 Nov 2012 02:16:00 SOURCE: LLADYNYX NOTAM A1418/12 A1418/12 NOTAMN Q) LLLL/QPKAU/IV/NBO/A/000/999/3201N03453E005 A) LLBG 1211171300 C) 1211231600 E) 'KEREN' VISUAL APCH RWY 26 WITHDRAWN.REF AIP-ISRAEL, PART AD LLBG, CHART AD2.5-46D CREATED: 16 Nov 2012 19:13:00 SOURCE: LLADYNYX שימו לב שניתן להסיק כי מסלול ההמראות \ נחיתות יהיה 08, נחיתות באמצעות RNAV SHIRI (צפוני) בלבד. המראות ממסלול 08 - פנייה שמאלה ולאחר מכן מכן קבלת וקטורים ליציאה.
Amir Paz פורסם נובמבר 17, 2012 דיווח פורסם נובמבר 17, 2012 חברים הנוטאמים האלו לא בשימוש ברשת. אני מבקש שלא לפרסם נוטאמים בפורום - זה מבלבל את המציאות ברשת. למידע מעודכן יש להכנס לאתר החטיבה - עמוד הדפיות. תודה! Ran Finkels הגיבו לזה 1
Yogev Abergel פורסם נובמבר 18, 2012 מחבר דיווח פורסם נובמבר 18, 2012 ועוד תוספת, נוטאם זה נוטאם, בדיוק כמו שיש שיפוצים במסלול 30-12 ובמסלולי הסעה, יש נוטאם בעקבות מצב מסויים, לדעתי צריכים להתקרב מקסימום למציאות...
Amir Levy פורסם נובמבר 18, 2012 דיווח פורסם נובמבר 18, 2012 אני טס יותר באיבאו מאשר בואטסים והבנתי ששם לא משתמשים בNOTAMS האלה בגלל שהם נוצרו בגלל תקרית פוליטית ובאיבאו אין פוליטיקה ובגלל זה לא מתייחסים לנוטאמים האלה, אני מניח שבVATSIM אותו דבר.
Ittai Arnon פורסם נובמבר 18, 2012 דיווח פורסם נובמבר 18, 2012 אני טס יותר באיבאו מאשר בואטסים והבנתי ששם לא משתמשים בNOTAMS האלה בגלל שהם נוצרו בגלל תקרית פוליטית ובאיבאו אין פוליטיקה ובגלל זה לא מתייחסים לנוטאמים האלה, אני מניח שבVATSIM אותו דבר. אתה מניח נכון...
Yogev Abergel פורסם נובמבר 18, 2012 מחבר דיווח פורסם נובמבר 18, 2012 הבנתי.. אם ככה אז מקובל.. אבל עדיין , נחמד לדעת!
Amir Paz פורסם נובמבר 18, 2012 דיווח פורסם נובמבר 18, 2012 בלי קשר למצב הביטחוני. יש לא מעט נוטאמים במציאות, למשל "קטע בית-קמה- באר שבע סגור מ 9 בבוקר עד 11 בלילה" או: "ראש פינה סגור לפעילות אזרחית עד 10 בבוקר". שהם לא רלוונטים לרשת, אנחנו לא נתחיל לסגור נתיבים כל 5 דקות ולמיין נוטאם על בסיס יומי. כאשר אתה טס ברשת (במסגרת כל חטיבה לא רק במרחב הישראלי) הנוטאמים נמצאים באתר כל חטיבה - לא באתר הרשות האמיתית. לכן גם כשאתה רואה נוטאם חדש במציאות , לא בהכרך שהוא פעיל ברשת. על מנת לדעת מה פעיל ברשת ומה לא, כנס לכאן : http://vatil.org.il/site/israel-charts/