עבור לתוכן
Ohad Shalev

חטיבת VATIL - מערכת מידע קולית אוטומטית

Recommended Posts

פורסם

שלום חברים,

לראשונה בעולם התעופה הוירטואלי, אני גאה להציג את הפרוייקט הטכנולוגי האחרון מבית חטיבת VATIL - מערכת קולית אוטומטית.

חטיבת VATIL הינה הראשונה בעולם והיחידה נכון לרגע זה אשר יצרה וסיפקה מערכת מסוג זה לחבריה - מדובר בפריצת דרך עולמית בתחום הנ"ל בעולם התעופה הוירטואלי.

ואני צופה שחטיבות רבות נוספות כולל חברות וירטואליות ילכו בדרכנו.

כמה מילים על המערכת ומה היא בכלל?

ובכן המערכת בעצם הינה תיבת קולית וירטואלית עם אפשרויות לניתוב שיחות והפנייה למידע רלוונטי והכל בצורה אוטומטית! - כל מה שעל הטייס לעשות הוא להתקשר מהטלפון הסלולרי\קווי\SKYPE שברשותו למערכת ולקבל את כלל המידע אותו היא מציעה.

מה החזון?

החזון הוא להקים מערכת אשר תתן מידע קולי על המתרחש ברשת ולספק לטייסים והבקרים המשתמשים במרחב החטיבה שירות קולי הדומה, וכרגע אף העולם, על זה שקיים שבעולם האמיתי (AS REAL AS ITS GETS).

השירות כולל ביצוע פעולות ברשת (הרשמה לפקח, הרשמה לאירוע וכד') ובנוסף השמעה של נתוני הרשת אשר מתעדכני בצורה אוטומטית - החל מאטיס דרך שמיעת איזה פיקוח כרגע מחובר במרחב, שמיעת הפיקוח המתוכנן למרחב (BOOKINGS), קביעת משמרת עתידית לפקח, הזנת שאלות סקר, קביעת מועד טיסה (באירועים או לא באירועים), הזנת משוב על פקח ועד השארת הודעות קוליות לצוות החטיבה ועוד (הפתעות רבות עוד בדרך).

בעתיד אני מתכנן ליצור גם מערכת מידע זהה דרך התכתבויות SMS (בדומה למערכות של אגד). לדוגמא משתמש ישאל: "מתי הפיקוח הכי קרוב בקרקע בן-גוריון?" והמערכת תדע לענות לו - כרגע אנחנו עוד לא שם אבל בהחלט זה הכיוון ולשם אני חותר.

אז על מה המהומה (טיזר קטן):

מה יש לנו כרגע?

בימים האחרונים, כמתוכנן, ולקראת ה-REALOPS המערכת הגיעה לידי הבשלה והשלב הראשון בפיתוחה הסתיים.

כיום המערכת נותנת מענה לנקודות הבאות:

1. שמיעת אטיס של כלל העמדות שניתן להוציא אליהם ATIS במרחב הישראלי.

2. שמיעת הפיקוח המחובר כרגע.

3. שמיעת הפיקוח העתידי.

אוקיי, הבנתי מה זה - איך אני יוצר איתה קשר?

ובכן כרגע ניתן ליצור קשר עם המערכת ב-3 צורות:

1. להתקשר למספר הסקייפ החינמי הבא: +990009369996210977

2. להתקשר למערכת דרך טלפון רגיל במספר ישראלי: 037383567 (השירות כרוך בתשלום של 20 אג' לדקת שיחה - השיחה הינה שיחה מקומית לת"א).

3. בנוסף ניתן להתקשר למערכת לטלפון הקנדי שלה הנמצא בקלגרי: (403) 800-8937

4. לחיצה על האייקון phone.png אשר נמצא בראש הדף.

לסיכום:

אני רוצה להודות ליזהר חביב על עזרתו בהקלטת הקולות בעברית.

מערכת ייחודית ברשת וואטסים - לא נתקלתי עד היום בחטיבה שמציעה שירות שכזה לחבריה. אני חושב שגם פה בין שאר הדברים אנחנו פורצי דרך עולמיים בתחום בין שאר הדברים.

בחודשים הקרובים, במקביל להמשך פעילות ע"פ סדר העדיפויות של החטיבה אני אמשיך ואכניס למערכת שדרוגים ושיפורים כדי להביא אותה ליכולות ע"פ החזון שלי.

זהו רק קצה הקרחון פעילות החטיבתית בתחום הטכנולוגי אשר נועד להביא את החטיבה לקדמת הבמה ברשת בכל הקשור לטכנולוגיה מתקדמת ושירות למשתמש - קיימים פרוייקטים נוספים בהתהוות אשר רק ילכו וישפרו עם הזמן את השירות לקהילה.

בברכה,

פורסם

שלום חברים,

כעת נוסף לראש הפורום האייקון הבא phone.png המאפשר, לראשונה, להתקשר למערכת ישירות מהדפדפן ללא צורך בתוכנות חיצוניות כאלו ואחרות.

המשך שימוש נעים במערכת.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...