עבור לתוכן
�לעד

שאלה על מדפים

Recommended Posts

פורסם

אוקיי אז שלום..

יש לי שאלה למבינים בלבד..

אז ככה:

שמעתי שב-737-400 בהמראה בד"כ (בהמראה סדירה בלי מסלול קצר מסלול ארוך) אני מדבר על המראה רגילה, מורידים מדפים עד 5.

שאלתי היא כמה מורידים ב-737-800 האם אותו הדבר?

תודה לעוזרים..

פורסם
אוקיי אז שלום..

יש לי שאלה למבינים בלבד..

אז ככה:

שמעתי שב-737-400 בהמראה בד"כ (בהמראה סדירה בלי מסלול קצר מסלול ארוך) אני מדבר על המראה רגילה, מורידים מדפים עד 5.

שאלתי היא כמה מורידים ב-737-800 האם אותו הדבר?

תודה לעוזרים..

אין דבר כזה המראה סדירה ללא פונקציה של אורך המסלול...

ישנו גרף לכל סוג מטוס כמה מדפים להוריד ע"פ פונקציה של אורך מסלול לעומת משקל המטוס וע"פ גרף זה הטייס קובע כמה מדפים צריך..

פורסם

כמו שאוהד אמר (TRIGER) זה תלוי במשקל המטוס במזג אוויר באורך המסלול ובדחף המסלול הרצוי לרוב הטייסים מבקשרים מסלול ארוך כדי להשתמשת ב DERATED TAKEOFF שפירושו הוא שימוש מופחת מן המנועים וניצול גדול יותר של המסלול עם הורדת מדפים שמפחיתים את מהירות הניתוק

מסקנה אם אתה חובב ריאליסטיות מושבע חפש דפיות של המטוס איתו אתה טס כדי לגלות את כל הנתונים האלה במידה ואתה טס טיסות במחשבה של "פחות או יותר" 737 5 מעלות מדפים

747 10, 757/767 5 מעלות. תהנה. אגב בAIRBUS ככול הידוע לי כל המראה מתבצעת אם אותו מספר מדפים

פורסם
כמו שאוהד אמר (TRIGER) זה תלוי במשקל המטוס במזג אוויר באורך המסלול ובדחף המסלול הרצוי לרוב הטייסים מבקשרים מסלול ארוך כדי להשתמשת ב DERATED TAKEOFF שפירושו הוא שימוש מופחת מן המנועים וניצול גדול יותר של המסלול עם הורדת מדפים שמפחיתים את מהירות הניתוק

מסקנה אם אתה חובב ריאליסטיות מושבע חפש דפיות של המטוס איתו אתה טס כדי לגלות את כל הנתונים האלה במידה ואתה טס טיסות במחשבה של "פחות או יותר" 737 5 מעלות מדפים

747 10, 757/767 5 מעלות. תהנה. אגב בAIRBUS ככול הידוע לי כל המראה מתבצעת אם אותו מספר מדפים

לגבי החלק העליון רציתי לשאול, במצב שיש להם כמות מסלול גדולה והם משתמשים במדפים כדי להקטין מהירות ניתוק .... הם לא שמים מנוע עד הסוף או שכן ואז באוויר ישר מורידים ?

כנראה שלא הבנתי את הפואנטה ...

תודה.

(אגב, תתחבר קצת יותר למסנג'ר, אני רוצה לתרגל איתך CVFR :wink: )

פורסם
כמו שאוהד אמר (TRIGER) זה תלוי במשקל המטוס במזג אוויר באורך המסלול ובדחף המסלול הרצוי לרוב הטייסים מבקשרים מסלול ארוך כדי להשתמשת ב DERATED TAKEOFF שפירושו הוא שימוש מופחת מן המנועים וניצול גדול יותר של המסלול עם הורדת מדפים שמפחיתים את מהירות הניתוק

מסקנה אם אתה חובב ריאליסטיות מושבע חפש דפיות של המטוס איתו אתה טס כדי לגלות את כל הנתונים האלה במידה ואתה טס טיסות במחשבה של "פחות או יותר" 737 5 מעלות מדפים

747 10, 757/767 5 מעלות. תהנה. אגב בAIRBUS ככול הידוע לי כל המראה מתבצעת אם אותו מספר מדפים

לגבי החלק העליון רציתי לשאול, במצב שיש להם כמות מסלול גדולה והם משתמשים במדפים כדי להקטין מהירות ניתוק .... הם לא שמים מנוע עד הסוף או שכן ואז באוויר ישר מורידים ?

כנראה שלא הבנתי את הפואנטה ...

תודה.

(אגב, תתחבר קצת יותר למסנג'ר, אני רוצה לתרגל איתך CVFR :wink: )

הכוונה היא שגם בריצת ההמראה עצמה לא משתמשים במלוא הכוח של המנועים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...