×�לעד פורסם ספטמבר 19, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 19, 2004 אוקיי אז שלום.. יש לי שאלה למבינים בלבד.. אז ככה: שמעתי שב-737-400 בהמראה בד"כ (בהמראה סדירה בלי מסלול קצר מסלול ארוך) אני מדבר על המראה רגילה, מורידים מדפים עד 5. שאלתי היא כמה מורידים ב-737-800 האם אותו הדבר? תודה לעוזרים..
Aviv Giladi פורסם ספטמבר 19, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 19, 2004 אני טסתי במציאות על ה738 EKI, המראנו עם 1 מדפים מ26..
Ohad Shalev פורסם ספטמבר 19, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 19, 2004 אוקיי אז שלום..יש לי שאלה למבינים בלבד.. אז ככה: שמעתי שב-737-400 בהמראה בד"כ (בהמראה סדירה בלי מסלול קצר מסלול ארוך) אני מדבר על המראה רגילה, מורידים מדפים עד 5. שאלתי היא כמה מורידים ב-737-800 האם אותו הדבר? תודה לעוזרים.. אין דבר כזה המראה סדירה ללא פונקציה של אורך המסלול... ישנו גרף לכל סוג מטוס כמה מדפים להוריד ע"פ פונקציה של אורך מסלול לעומת משקל המטוס וע"פ גרף זה הטייס קובע כמה מדפים צריך..
Itay Zecharia פורסם ספטמבר 19, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 19, 2004 תוכל להעזר באתר של PMDG, שם תוכל למצוא קבצי PDF עם כל הטבלאות שאוהד הזכיר.
Danm פורסם ספטמבר 19, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 19, 2004 כמו שאוהד אמר (TRIGER) זה תלוי במשקל המטוס במזג אוויר באורך המסלול ובדחף המסלול הרצוי לרוב הטייסים מבקשרים מסלול ארוך כדי להשתמשת ב DERATED TAKEOFF שפירושו הוא שימוש מופחת מן המנועים וניצול גדול יותר של המסלול עם הורדת מדפים שמפחיתים את מהירות הניתוק מסקנה אם אתה חובב ריאליסטיות מושבע חפש דפיות של המטוס איתו אתה טס כדי לגלות את כל הנתונים האלה במידה ואתה טס טיסות במחשבה של "פחות או יותר" 737 5 מעלות מדפים 747 10, 757/767 5 מעלות. תהנה. אגב בAIRBUS ככול הידוע לי כל המראה מתבצעת אם אותו מספר מדפים
e_dor פורסם ספטמבר 19, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 19, 2004 כמו שאוהד אמר (TRIGER) זה תלוי במשקל המטוס במזג אוויר באורך המסלול ובדחף המסלול הרצוי לרוב הטייסים מבקשרים מסלול ארוך כדי להשתמשת ב DERATED TAKEOFF שפירושו הוא שימוש מופחת מן המנועים וניצול גדול יותר של המסלול עם הורדת מדפים שמפחיתים את מהירות הניתוק מסקנה אם אתה חובב ריאליסטיות מושבע חפש דפיות של המטוס איתו אתה טס כדי לגלות את כל הנתונים האלה במידה ואתה טס טיסות במחשבה של "פחות או יותר" 737 5 מעלות מדפים 747 10, 757/767 5 מעלות. תהנה. אגב בAIRBUS ככול הידוע לי כל המראה מתבצעת אם אותו מספר מדפים לגבי החלק העליון רציתי לשאול, במצב שיש להם כמות מסלול גדולה והם משתמשים במדפים כדי להקטין מהירות ניתוק .... הם לא שמים מנוע עד הסוף או שכן ואז באוויר ישר מורידים ? כנראה שלא הבנתי את הפואנטה ... תודה. (אגב, תתחבר קצת יותר למסנג'ר, אני רוצה לתרגל איתך CVFR :wink: )
Noam פורסם ספטמבר 19, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 19, 2004 כמו שאוהד אמר (TRIGER) זה תלוי במשקל המטוס במזג אוויר באורך המסלול ובדחף המסלול הרצוי לרוב הטייסים מבקשרים מסלול ארוך כדי להשתמשת ב DERATED TAKEOFF שפירושו הוא שימוש מופחת מן המנועים וניצול גדול יותר של המסלול עם הורדת מדפים שמפחיתים את מהירות הניתוק מסקנה אם אתה חובב ריאליסטיות מושבע חפש דפיות של המטוס איתו אתה טס כדי לגלות את כל הנתונים האלה במידה ואתה טס טיסות במחשבה של "פחות או יותר" 737 5 מעלות מדפים 747 10, 757/767 5 מעלות. תהנה. אגב בAIRBUS ככול הידוע לי כל המראה מתבצעת אם אותו מספר מדפים לגבי החלק העליון רציתי לשאול, במצב שיש להם כמות מסלול גדולה והם משתמשים במדפים כדי להקטין מהירות ניתוק .... הם לא שמים מנוע עד הסוף או שכן ואז באוויר ישר מורידים ? כנראה שלא הבנתי את הפואנטה ... תודה. (אגב, תתחבר קצת יותר למסנג'ר, אני רוצה לתרגל איתך CVFR :wink: ) הכוונה היא שגם בריצת ההמראה עצמה לא משתמשים במלוא הכוח של המנועים.