Joel Strikovsky פורסם ינואר 29, 2013 דיווח פורסם ינואר 29, 2013 שלום לכולם.הבוקר הייתה לי שיחה ארוכה ומעניינת עם קברניט ותיק של ELAL והוא נידב לי את הפירוט המלא של Cost Index שבשימוש באלעלנכון להיום (ינואר 2013).ברצוני לשתף אתכם בנתונים לכל המעוניין.אם אפשר אפילו לנעוץ פרסום זה, אני בטוח שהרבה יעריכו מידע זה.אפרט ע"פ הצי הנוכחי של אלעל.B737NGCost Index נע בין 15-31כאשר כלל האצבע הוא טיסות קצרות משתמשות ב cost Index נמוך וארוכות בגבוהדוגמה ע"פ מה שהוא מסר לי.יעדים:אתונה/סופיה (בולגריה)/קפריסין (בפוטנציה): 15-16אמסטרדם/ברצלונה/מינכן: 20-31במקרה של Delay ביציאה לדוגמה, משתמשים ע"פ חומרת העיכוב: בטיסות קצרות עד 25, בינוניות וארוכות עד 35 (לפעמים גם 36).B772Cost Index נע בין 55-71כאשר כלל האצבע הוא טיסות קצרות משתמשות ב cost Index נמוך וארוכות בגבוהדוגמה ע"פ מה שהוא מסר לייעדים:אירופה: 55-65ניו-יורק: 71לוס-אנג'לס: 71בנגקוק/הונג-קונג:71במקרה של Delay ביציאה לדוגמה, משתמשים ע"פ חומרת העיכוב: בטיסות קצרות (אירופה) עד 65, בינוניות וארוכות עד "80".B744Cost Index נע בין 39-58כאשר כלל האצבע הוא טיסות קצרות משתמשות ב cost Index נמוך וארוכות בגבוהדוגמה ע"פ מה שהוא מסר לייעדים:אירופה: 39-48ניו-יורק: 58בנגקוק:57-58הונג-קונג:58-59במקרה של Delay ביציאה לדוגמה, משתמשים ב 61 לכל היעדים הרחוקיםB752 (נחלה)Cost Index נע בין 19-41כאשר כלל האצבע הוא טיסות קצרות משתמשות ב cost Index נמוך וארוכות בגבוהבמקרה של Delay ביציאה לדוגמה, משתמשים ע"פ חומרת העיכוב עד 47.הערה: ב 26 לנובמבר 2012, אלעל הוציאה את ה B757 האחרון משירות.זה מיועד לאילו שעדיין משתמשים ב B757 בסימולטור.B763Cost Index נע בין 31-47כאשר כלל האצבע הוא טיסות קצרות משתמשות ב cost Index נמוך וארוכות בגבוהדוגמא ע"פ מה שהוא מסר לייעדים:אירופה: 31-41טיסות ארוכות יותר: 40-46במקרה של Delay ביציאה לדוגמה, משתמשים ע"פ חומרת העיכוב עד 52.כמו כן , אלעל משתמשת ב cost Index אחיד לכל אורך הטיסה, בשונה ממספר חברות שיש להם מדיניות של cost Index שונה לכל phase בטיסה. כגון:Cost Index למהלך הטיפוס ו Cost Index שונה נגיד למהלך השיוט וכו.באלעל אין כזה דבר, Cost Index נקבע אחד למשך כל זמן הטיסה, אלא אם כן יש איזה בלט"מ בדרך כמו עיכוב וכו. אבל לא באופן שותף.
Dvir Shany פורסם ינואר 29, 2013 דיווח פורסם ינואר 29, 2013 תודה רבה, באמת תהיתי בכמה אלעל משתמשים, מאוד חיוני תודה.
Joel Strikovsky פורסם ינואר 29, 2013 מחבר דיווח פורסם ינואר 29, 2013 הפוסט עודכן... התווסף לפוסט המקורי הגדרות cost Index למצב של Delay ל B737NG ו B772 שהיה חסר לי בפרסום המקורי. הוא שלח לי SMS עם המידע החסר.
bar levy פורסם ינואר 29, 2013 דיווח פורסם ינואר 29, 2013 תודה רבה על המידע, חשוב לציין שבסימולטור כל התוכונות לחישוב ביצועים (TOPCAT, FSBuild וכו') משתמשות בCost Index של שמונים בPFPX שעתידה לצאת אתה תוכל לבחור את הCost Index שלך
Noy Farhi פורסם ינואר 30, 2013 דיווח פורסם ינואר 30, 2013 תודה על השיתוף! בר, יש צפי מתי התוכנה אמורה לצאת?
Tomer Haim פורסם ינואר 30, 2013 דיווח פורסם ינואר 30, 2013 לא רוצה להוציא את הרוח מהמפרשים, הכל נכון, יפה, מאוד מרגש ואמתי אבל בסימולטור הדלק הוא חינם וגם אם הוא לא, מחירו לא משתנה אז חוץ מלהרגיש אמתי כששמים ב CI ערך שבמציאות שמים, בפועל האתגר האמתי אולי יהיה אם תנסו לטוס עם אותו CI תמיד אבל תבחרו את הנתיב הספציצי, הגובה והמהירות הספציפי שלנתוני העמסה/מז"א יתן את צריכת הדלק הנמוכה ביותר. אם תצליחו אני מאמין שההתרגשות תהיה גדולה יותר מלשים את אותו CI שאלעל שמים משיקולים שלהם. מצד שני אני מבין אתכם, גם אני פעם לא הייתי ממריא בסימולטור בלי שעל הבריף להמראה לא כתוב אלעל או BA או כל חברה מוערכת אחרת, העיקר שיראה וירגיש אמתי אז אולי כל אחד צריך לעבור את השלב הזה... העיקר, כחו את הסימולטור בקלות Ben Bezalel וגם Ido Wachtel הגיבו לזה 2
Joel Strikovsky פורסם ינואר 30, 2013 מחבר דיווח פורסם ינואר 30, 2013 תומר, הרעיון הוא שיהיה עם מה להתחיל, CI היא התחלה טובה, זה דיי הבסיס שעליו אתה בונה את שאר האלמנטים על גביו כאשר מדובר על טיסה חסכונית. דבריך על בחירת מסלול ומז"א וכו. ע"מ שייתן את צריכת הדלק הנמוכה ביותר, אינה סותרת את צורך ה CI בהתאם למציאות עד כמה שאפשר. הם שני דברים שונים המשלימים תמונה מלאה אחת. אז את ה CI כיסינו , אפשר לסמן V , עכשיו אפשר לעבוד על שאר האלמנטים שציינת.
Elad Zeierman פורסם ינואר 30, 2013 דיווח פורסם ינואר 30, 2013 ה CI בכל מקרה לא רלוונטי למי שעובד עם כלי התכנון הקיימים היום, הכלי תכנון לא עובדים גם היום לפי CI אלא לפי מהירות קבועה 737- 0.78 מאך 767- 0. מאך 747- 0.86 מאך אם רוצים לטוס עם הפרופיל תכנון של FSBUILD ו שהוא יהיה מדוייק לא צריך בכלל להגדיר CI ב CDU אלא להכניס מהירות SPD MOD בדף השיוט .. בלי קשר ה CI לא שונה ממה שהיה בשנים הקודמוצץ קצת ימינה קצת שמאלה
Joel Strikovsky פורסם ינואר 30, 2013 מחבר דיווח פורסם ינואר 30, 2013 ה CI בכל מקרה לא רלוונטי למי שעובד עם כלי התכנון הקיימים היום, הכלי תכנון לא עובדים גם היום לפי CI אלא לפי מהירות קבועה 737- 0.78 מאך 767- 0. מאך 747- 0.86 מאך אם רוצים לטוס עם הפרופיל תכנון של FSBUILD ו שהוא יהיה מדוייק לא צריך בכלל להגדיר CI ב CDU אלא להכניס מהירות SPD MOD בדף השיוט .. בלי קשר ה CI לא שונה ממה שהיה בשנים הקודמוצץ קצת ימינה קצת שמאלה זאת מאחר לתוכנה הספציפית שציינת ודומים לה אין כל חשיבות כלכלית וחיסכון לחברת התעופה בתצרוכת דלק מול זמן תפעול מטוס, זמן חניה, צוות וכו. לכן לא הטמיעו בה תכונה זו, אין צורך בה. זה לא הופך אותה לתוכנה מקצועית יותר בגלל זה, רק לפשוטה יותר לתפעול למשתמש הסימולטור הביתי.
Elad Zeierman פורסם ינואר 30, 2013 דיווח פורסם ינואר 30, 2013 אף אחד לא אמר ש FSB אידיאלית מבחינת תכנון, זה מה שיש היום והיא נכון היום הכלי הכי מתקדם שקיים ב FS לתכנון טיסה טוב
Joel Strikovsky פורסם ינואר 30, 2013 מחבר דיווח פורסם ינואר 30, 2013 דבריך אינם סותרים את השימוש ב CI ע"י רבים מאיתנו. הן שתי גישות שונות בביצוע תוכנית טיסה. האם יש חשיבות בחיסכון בדלק או לא. אם אחד אינו מעוניין לקחת בחשבון אלמנט של חיסכון. אז קרי, מהירות קבועה לפי מה שתוכנה מקצועית זו או אחרת נותנת, היא הדרך. אם אחד מעוניין לדמות מציאות ככל האפשר תוך כדי הוספת אלמנט של חיסכון, CI היא הדרך בנוסף.
Almog Atar פורסם ינואר 31, 2013 דיווח פורסם ינואר 31, 2013 אני חושב שהדבר העיקרי והחשוב שניתן ללמוד מכאן זה שלכל אחד גישה שונה לסימולטור ולתחביב ואף אחד לא צודק/טועה וזה מה שיפה כאן! תודה רבה על המידע, אני בטוח שזה מעניין מספר לא קטן של חברים פה!
Zeev Bucki פורסם ינואר 31, 2013 דיווח פורסם ינואר 31, 2013 BAW107 מלונדון לדובאי עם ה744 CI80 בוקי זאב:4X-MJB
Omer Mazaltarim פורסם פברואר 9, 2013 דיווח פורסם פברואר 9, 2013 תודה רבה על המידע. מיהו הקברניט אם יורשה לי לדעת?
Joel Strikovsky פורסם פברואר 10, 2013 מחבר דיווח פורסם פברואר 10, 2013 במחשבה שניה אני מעדיף שלא לציין את שמו וזאת מאחר ואני לא כ"כ בטוח עד כמה אלעל היו שמחים שמידע כזה מסתובב לובצורה פתוחה באינטרנט, הוא נידב לי מידע זה ואישר לי לפרסם זאת בפורום, אך בהחלט יכול להיות שזה היה בתמימות דעת ללא מחשבה שלהשלכה כזו או אחרת.בו נשאיר אותו מחוץ לזה.
Joel Strikovsky פורסם מרץ 7, 2013 מחבר דיווח פורסם מרץ 7, 2013 לידע כללי, זהו אותו קברניט שאחראי למידע שבשימוש הצביעות של ה 737NG ששוחרר ל PMDG לפני כיממה והמידע הועבר האלה גם באדיבות זה שיצר ושחרר את החבילה
Joel Strikovsky פורסם מאי 30, 2016 מחבר דיווח פורסם מאי 30, 2016 זה עדיין רלוונטי? המספרים עדיין נכונים??