Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 האם מותר לי להרשם אבל לא לטוס? כלומר אני רוצה שיהיה לי מספר אבל אני עדיין לא רוצה לטוס ברשת, האם זה מותר(למשל כדי שאוכל להסתכרל בכול מיני מקומות בואטסים שמוגבלים למשתמשים רשומים בלבד וכל מיני תוכנות דוגמת סרבאינפו)? ואם כן - איפה אני יכול? ואגב - אם תבדקו כרגע(20.9.04 בשעה 2045) תראו שירדן בן דור בדרך מKJFK ארצה.
Elad Zeierman פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 מותר להרשם עושים את זה ב www.vatsim.net אבל במידה ולא השתמשת ביוזר שלך אחרי 90 יום הוא נחסם וברגע שתרצה לפתוח אותו שוב תצטרך לשלוח מכתב למחלקת חברים שתטפל בזה
Eliran-VFS1 פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 מותר לך גם להרשם וגם לטוס ! אף אחד לא אסר אליך להרשם! אך עדיף שתטוס ברשת כשאתה יודע את החוקי טיסה זה הכול! רוצה לנסות בכול זאת חופשי כול עוד זה לא מפריע לתנועה באיזור...
Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 ז זהו אני מעוניין לטוס אבל אני לא חזק בזה במיוחד, אני מתישהו יתחיל בVFS, ואגב איפה אני נרשם שם? אני פשוט לא מוצא) ואני גם יפריע לתנועה ועלה על העצבים לפקחים מעבר לעובדה שבטח יעיפו אותי ביום הראשון, במיוחד ללא לימודי טיסה וירטואליים כלשהם.... :oops: תודה למגיבים!
Kobi David פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 אותי מעניין על מה דיברת ב 176 הודעות, שרק עכשיו אתה שואל את השאלה הזו... זאת אמורה להיות ההודעה הראשונה שלך, לא קרוב ל 200..... על כל פנים, תירשם, אל תשכח לבחור בחטיבה שלנו כמובן וברוך הבא ל VATSIM!
Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 תיקון - 178 הודעות, אבל אני לא רוצה כל כך להכנס לואטיל כי אני לא טוב בזה במיוחד, וכמו שאני אמרתי - ללא VFS אני יעלה על העצבים פקח, אפילו אין לי מושג איך אני קורא בקשר... אבל אני מתנחם בזה שהאנגלית שלי חזקה...
Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 כשאני אומר להכנס לואטיל אני מתכוון לטיסה, במיוחד שאני זקוק נואשות לVFS...חוץ מזה, אני קצת בלחץ לימודים, ועוד שאלה: בטיסות VFR אני צריך לדעת את כל הנושא של VOR ונתיבי טיסה, נגיד אני רוצה לטוס חיפה אילת אז אני חייב לדעת איפה בדיוק אני פונה לחוף ובאיזה גובה בדיוק, ובאיזה מקום בדיוק אני פונה לבן גוריון ואז ל J10?וכו'?
Nevo Dar-Perl פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 עם כל הכבוד לדעות מחשבות מעשים ושיקולים של אנשים אחרים שפעם ראשונה רצו לטוס ברשת והתלבטו, ברצוני רק להמליץ על משהו. אני בפעם הראשונה שטסתי ברשת זה היה מבן גוריון ללרנקה. בימים שעוד לא היה VFS. קראתי את כל המדריך של VATIL לגבי טיסה בVATSIM ואחרי שהייתי בטוח שאני יודע הכל טסתי פעם ראשונה ואף נפל עלי LCLK_APP והסתדרתי איתו יפה יחסית לפעם ראשונה שעוד הייתה בלי FMC. אני חושב שהנסיון נותן לך ביטחון עצמי. לקחתי את עצמי ופשוט טסתי ברשת פעם ראשונה ואחרי זה הכל השתחרר והביטחון העצמי שלי עלה מאוד לגבי טיסה ברשת. ככה אני ממליץ לכם לעשות. אם אתם חושבים שאתם מוכנים, פשוט תטוסו פעם ראשונה ואז תראו שהכל רץ טוב, או שלפחות תדעו מה מצבכם ואיך התמודדתם. בכל מקרה לדעתי הנסיון הוא זה שמקנה ביטחון עצמי. ואחרי שיש לך את זה הכל יהיה רק לטובה.
Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 עם כל הכבוד לדעות מחשבות מעשים ושיקולים של אנשים אחרים שפעם ראשונה רצו לטוס ברשת והתלבטו, ברצוני רק להמליץ על משהו.אני בפעם הראשונה שטסתי ברשת זה היה מבן גוריון ללרנקה. בימים שעוד לא היה VFS. קראתי את כל המדריך של VATIL לגבי טיסה בVATSIM ואחרי שהייתי בטוח שאני יודע הכל טסתי פעם ראשונה ואף נפל עלי LCLK_APP והסתדרתי איתו יפה יחסית לפעם ראשונה שעוד הייתה בלי FMC. אני חושב שהנסיון נותן לך ביטחון עצמי. לקחתי את עצמי ופשוט טסתי ברשת פעם ראשונה ואחרי זה הכל השתחרר והביטחון העצמי שלי עלה מאוד לגבי טיסה ברשת. ככה אני ממליץ לכם לעשות. אם אתם חושבים שאתם מוכנים, פשוט תטוסו פעם ראשונה ואז תראו שהכל רץ טוב, או שלפחות תדעו מה מצבכם ואיך התמודדתם. בכל מקרה לדעתי הנסיון הוא זה שמקנה ביטחון עצמי. ואחרי שיש לך את זה הכל יהיה רק לטובה. קודם כל, ברשת לראשונה אני אעשה הקפות, כנראה בחיפה או בהצליה. אבל זה בטוח לא יהיה ללרנקה... אני עוד צריך לחשוב, בייחוד בגלל לחץ לימודים גבוהה(5 יח"ל מתמטיקה בכיתה ט' זה קשה....)
Nevo Dar-Perl פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 וזה שיש עכשיו ביה"ס לטיסה, עושה את העניין של לטוס ברשת פעם ראשונה להרבה יותר ריאלי מבחינת מהירות. טוב שיש VFS לקדם את הטייסים החדשים. לעלות להם את הביצועים והביטחון.
Nevo Dar-Perl פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 עם כל הכבוד לדעות מחשבות מעשים ושיקולים של אנשים אחרים שפעם ראשונה רצו לטוס ברשת והתלבטו, ברצוני רק להמליץ על משהו.אני בפעם הראשונה שטסתי ברשת זה היה מבן גוריון ללרנקה. בימים שעוד לא היה VFS. קראתי את כל המדריך של VATIL לגבי טיסה בVATSIM ואחרי שהייתי בטוח שאני יודע הכל טסתי פעם ראשונה ואף נפל עלי LCLK_APP והסתדרתי איתו יפה יחסית לפעם ראשונה שעוד הייתה בלי FMC. אני חושב שהנסיון נותן לך ביטחון עצמי. לקחתי את עצמי ופשוט טסתי ברשת פעם ראשונה ואחרי זה הכל השתחרר והביטחון העצמי שלי עלה מאוד לגבי טיסה ברשת. ככה אני ממליץ לכם לעשות. אם אתם חושבים שאתם מוכנים, פשוט תטוסו פעם ראשונה ואז תראו שהכל רץ טוב, או שלפחות תדעו מה מצבכם ואיך התמודדתם. בכל מקרה לדעתי הנסיון הוא זה שמקנה ביטחון עצמי. ואחרי שיש לך את זה הכל יהיה רק לטובה. קודם כל, ברשת לראשונה אני אעשה הקפות, כנראה בחיפה או בהצליה. אבל זה בטוח לא יהיה ללרנקה... אני עוד צריך לחשוב, בייחוד בגלל לחץ לימודים גבוהה(5 יח"ל מתמטיקה בכיתה ט' זה קשה....) בעיקרון הטיסה הראשונה שלי ברשת הייתה עקפות בבן גוריון. לא נהנתי בזה בכלל. עשיתי את זה רק פעמיים. ואז אחרי איזה חודש של בלה בלה בלה (מה שעושים כשלא טסים ברשת) טסתי IFR פעם ראשונה. ומIFR אני הכי נהנה.
Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 IFR יקח לי הרבה זמן!!!!!!! ועוד דבר, ברששת, בכל אופן, אני יכול תיאורטית לעשות הקפות עם ג'מבו?
Nevo Dar-Perl פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 IFR יקח לי הרבה זמן!!!!!!!ועוד דבר, ברששת, בכל אופן, אני יכול תיאורטית לעשות הקפות עם ג'מבו? לפי דעתי כן, אבל זה לא מציאותי כל כך. אבל בו שאיזה פקח יגיב על זה.........
Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 ועוד דבר, אם בהקפות שאני עושה אוףליין יוצא לי שאני תמיד "מדלג" על הבסיס ותמיד נכנס לפיינל די מהר... האם זה אפשרי גם? גם שמתי לב שבמדור הדרכה לטייסים, תחת טיסות CVFR בארץ חלק 1, יש איזה משהו על הקפה ואימון בהרצליה משהו? מישהו מוכן להסביר?
Nevo Dar-Perl פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 תמיד לא הייתי אומר שזה כל כך טוב. אבל באילת לדוגמא אם איני טועה הפנייה לפיינל היא ישר אחרי- עם הרוח. וגם נראה לי שבRNAV ל-30 בנתב"ג (ואני ממש ממש לא סגור על זה) על כל מה שאני כותב רצוי לערער. ולמה אני היחידי שנותן את התשובות לחברינו כאן ? אולי בגלל שאף אחד במקרה לא בפורום עכשיו. קיצר אפשר גם לפנות באמת ל VFS, מן הסתם יש להם את התשובות המדוייקות להכל.
Or Netzer פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 בקשר להודעה הראשית אני לא יגיב אישית לא איכפת לי מה תעשה ולמה בקשר להקפות עם ג'מבו אפשרי גובה 2000 בבן גוריון לא שזה ריאליסטי אבל לא נשלול
Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 תודה לכולם ועוד שאלה אחת אחרונה ואני אנסה להפסיק לשגע אותכם בשעה זו: מזה RNAV? ותודה לכל המגיבים, ובמיוחד לך נבו ואני אפנה לVFS.
Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 כשאני אומר להכנס לואטיל אני מתכוון לטיסה, במיוחד שאני זקוק נואשות לVFS...חוץ מזה, אני קצת בלחץ לימודים, ועוד שאלה: בטיסות VFR אני צריך לדעת את כל הנושא של VOR ונתיבי טיסה, נגיד אני רוצה לטוס חיפה אילת אז אני חייב לדעת איפה בדיוק אני פונה לחוף ובאיזה גובה בדיוק, ובאיזה מקום בדיוק אני פונה לבן גוריון ואז ל J10?וכו'? בטיסת VFR אתה לא צריך לדעת כלום חוץ מלדבר ברשת ולדעת לקרוא מפה... בארץ ישנם נתיבים שרק עליהם מותר לטוס טיסת ראיה, אלו לא אותם נתיבים של IFR... אתה יכול להוריד את המפות VFR (צפון ודרום) בדף הורדות של VATIL. יש אותם גם בKNEEBORD של רן...
Nevo Dar-Perl פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 תודה לכולם ועוד שאלה אחת אחרונה ואני אנסה להפסיק לשגע אותכם בשעה זו: מזה RNAV?ותודה לכל המגיבים, ובמיוחד לך נבו ואני אפנה לVFS. ואללה בכיף. תמיד נחמד לעזור לטייסים חדשים... (במסגרת גבולות ההגיון, לאלה שמשתגעים מזה ) ואני בטוח שישמחו לקבל אותך בידיים פתוחות לVFS. שמע אתה מצטרף אלינו כשיש ביה"ס מקצועי לטיסה, וזה לא דבר שהיה כשאני הצטרפתי. ככה שיש לך יופי של מצב מול העניים. ואני מקווה שתנצל את VFS כמה שיותר, ושכל הכלים העומדים בפנייך יהיו זמינים לעזור לך ושתקבל תשובות לכל השאלות מהקטנות לגדולות. בואנה, אני מרגיש כמו במסע פירסום לVFS :wink: שיהיה בהצלחה בהמשך.
BlackRaven פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 IFR יקח לי הרבה זמן!!!!!!!ועוד דבר, ברששת, בכל אופן, אני יכול תיאורטית לעשות הקפות עם ג'מבו? לפי דעתי כן, אבל זה לא מציאותי כל כך. אבל בו שאיזה פקח יגיב על זה......... כבר נאמר בעבר שהדבר אפשרי, הפקח לא יכול לא לאשר לטייס מרשה בגלל המטוס שהוא מטיס, לכל פעולה שהיא, גם אם זה AN-225 עושה הקפות בהרצליה. אבל אני אישית עוד לא נתקלתי באף אחד שניסה ליזום דבר כזה...
Eliran-VFS1 פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 נבו לאחר שפרסמת את VFS כול כך הרבה אני דואג ש19 אנשים בצוות לא יספיק לגל הנרשמים :!: בכול מקרה מי שרוצה לדעת איך זה לילמוד בVFS במקום שנספר לו ,עדיף ללכת לשאול את החבר'ה שסיימו -הם ידעו להסביר טוב יותר ממני! בהצלחה לך יואב.
Yoav פורסם ספטמבר 20, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 תודה, אבל אף אחד עדיין לא אמר לי מה זה RNAV.... אני אחכה למחר. ועוד פעם, תודה לכולם וגמר חתימה טובה!
Yahav Barzilay פורסם ספטמבר 20, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 20, 2004 נבו לאחר שפרסמת את VFS כול כך הרבה אני דואג ש19 אנשים בצוות לא יספיק לגל הנרשמים :!: בכול מקרה מי שרוצה לדעת איך זה לילמוד בVFS במקום שנספר לו ,עדיף ללכת לשאול את החבר'ה שסיימו -הם ידעו להסביר טוב יותר ממני! בהצלחה לך יואב. OK אז ככה סתם דיפדפתי לי משיעמום בהודעה שלך (לא שזה משע ) וראיתי את ההודעה של אלירן אז כדי להקל עליך את הדרך להגיע עד לאלה שסיימו אני באתי לכאן . אז אני רוצה להגיד לך כמו שאתה רואה שסיימתי את קורס רישיון פרטי ב-VFS (תנו קצת כבוד מחזור א') כאשר תתחבר ותתחיל ללמוד וליצור קשר וידידות עם הצוות המדהים :shock: הזה של VFS אתה תלמד הרבה יותר הם משקיעים בך אוהבים לראות אותך טס לבד אוהבים לראות שאנשים לומדים אצלם. ובעיקר אוהבים לעזור הם יהיו איתך כל הזמן מתי שרק תרצה!!.. ותאמין לי שתגמור את הקורס תידע יותר טוב מהם איך טסים VFR . יש אירוע שלהם מחר. אני חושב ותסלחו לי צוות VFS אם אני טועה שזאת אחלה היזדמנות לבוא ולהכיר את הצוות גם אם לא תטוס איתנו! זהו עד כאן. מצפים לראות אותך טס הרבה ברשת יואב..! ובהצלחה!! :!:
×�פיק פורסם ספטמבר 21, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 21, 2004 יואב, אם אתה מעוניין, פנה אליי בפרטי (הפרטים שלי מופיעים למטה בפרופיל) ואני אשתדל לעזור לך ולהפנות אותך למקומות הנכונים. גם VFS זאת מסגרת מעולה ואני ממליץ לך עליה. אבל... יש אנשים שפשוט לא מסוגלים ללמוד במסגרת מסודרת, או בקבוצה. אני יכול לתת דוגמא שלי, אני כשהתחלתי פשוט חיפשתי לעצמי מישהו שילמד אותי לטוס כמו שצריך. מצאתי מישהו, שלימד אותי את האלף בית, ומשם התקדדמתי בעצמי. בהצלחה בכל מקרה.
Noam פורסם ספטמבר 21, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 21, 2004 בקשר להקפות עם ג'מבו אפשרי גובה 2000 בבן גוריון לא שזה ריאליסטי אבל לא נשלול למה לא ריאליסטי ? זה נעשה ועוד יעשה גם במציאות. .