Zeev Bucki פורסם מרץ 24, 2013 דיווח פורסם מרץ 24, 2013 כרגע נחתתי בלונדון ב0 מעלות.הגעתי בטיסה פנים ארצית של BAW9172 מקארדיף EGFF.הטיסה עורכת כשעה בגובה 15000 ומבוצעת עם ה744 הנתיב: BCN L9 KENET מKENET לוקחים STAR OCK1A ומנמיכים לפי הדפית ל7000 ומשם לILS09L לפי הוראת פקחEGLL_S_TWR בינתיים הראות טובה והפקח מאשר ליTOUCH AND GO לאחר ההמראה הוא אומר לי לעבור ל122. לבצע הקפה לפי רצוני ואפילו לא אומר לי גבהים והאם זה לימנית או שמאלית בעוד שהוא עדיין מחובר לתדר עם מלא תנועה של ממריאים ונוחתים.הוא פשוט סומך על "Mr.Touch And Go" מוואטיל ישראל.אני מטפס ל3000 ופונה לעם הרוח שמאלית ל09L וכאן הפתעה:שלג אמיתי בכמויות.אני ממשיך ופונה לבסיס ויורד בגובה וב2000 נעלם השלג והראות למסלול טובה וכך מספר פעמים ובכל פעם בעם הרוח3000 מופיע השלג.כעבור זמן מה חזרתי לתדר של המגדל ואמרתי לו שעלי לנחות לצערי כי נגמר לי הדלק.קבלתי אישור ממנו ונחתתי. בחנייה אני מקבל מהפקח ומעוד טייס של בריטייש איירוויס בפרטי הודעה: well done "Mr.Touch AndGo Zeev Bucki we hope to see you soon in egff and egll
Amir Paz פורסם מרץ 24, 2013 דיווח פורסם מרץ 24, 2013 העביר אותך ל 122.8 תוך כדי שיש פיקוח באותו השדה???
Elad Zeierman פורסם מרץ 24, 2013 דיווח פורסם מרץ 24, 2013 לא רוצה להשמע מגעיל אבל לא נראה לי שהוא עשה את זה בגלל רמת המיקצועיות....
Zeev Bucki פורסם מרץ 24, 2013 מחבר דיווח פורסם מרץ 24, 2013 זיירמן אין לי מושג מדוע הוא נהג כך אני פשוט מתאר לכם במדוייק מה שהיה בטיסה שם