עבור לתוכן
Yan Frant

דיווח ביוניקום

Recommended Posts

פורסם

כמו שאתם יודעים בטיסות שאין פיקוח צריך לכתוב על כל פעולה בצ'אט.

עשיתי טיסת CVFR משדה דב לתימן, יש הרבה נקודות דיווח חובה קרובות וזה מעיק לכתוב על כל אחת, בנוסף לזה שביד אחת מטיסים. 

אז השאלה שלי היא האם מותר לי לדווח בקול? ואם אין תנועת CVFR באזור באותו זמן, עדיין צריך לדווח? 

 

תודה וחג שמח. 

פורסם

היי,

אתה יכול לדווח ביוניקום קולי לאורך הנתיב. - אתה לא חייב לדווח גם בקולי אם אין תנועה. בב"ג כן תדווח בטקסט כל דבר היא זה שדה בינלאומי וחשוב לרשום תהליכים.

בלי שום קשר לנתב"ג תדווח בעיקר בטקסט את הדברים החשובים שזה המראה , הצטרפות לנחיתה, הנמכה , וטיפוס.

אין צורך לדווח כל נקודה מה גם שזה אזורים דיי מתים מתנועה.

 

 

תדוח לדוגמא: LLHA tfc:T/O rwy 34 to GALIM 1000ft

 

*במידה ואתה רואה תנועות CVFR כותבות בטקסט באזור שלך אתה יכול לדווח את המיקום שלך + גובה וזהו..

פורסם

היי,

אתה יכול לדווח ביוניקום קולי לאורך הנתיב. - אתה לא חייב לדווח גם בקולי אם אין תנועה. בב"ג כן תדווח בטקסט כל דבר היא זה שדה בינלאומי וחשוב לרשום תהליכים.

בלי שום קשר לנתב"ג תדווח בעיקר בטקסט את הדברים החשובים שזה המראה , הצטרפות לנחיתה, הנמכה , וטיפוס.

אין צורך לדווח כל נקודה מה גם שזה אזורים דיי מתים מתנועה.

 

 

תדוח לדוגמא: LLHA tfc:T/O rwy 34 to GALIM 1000ft

 

*במידה ואתה רואה תנועות CVFR כותבות בטקסט באזור שלך אתה יכול לדווח את המיקום שלך + גובה וזהו..

הבנתי, תודה :) 

פורסם

אני נוהג לדווח בטקסט (שיהיה... יש משתמשי SB) על קבוצת נקודות. למשל: "חדרה 1500 ממשיך פרדיס, עתלית, דרום, גלים." כשהדיווח הבא יהיה בגלים, אותו יש לי המון זמן לכתוב מראש, ובו אדווח על כל המקטע של הנמכה וכניסה לעם הרוח בחיפה. לאחר מכן נשאר רק לדווח "חיפה עם הרוח 800 ל-34", ופיינל.

הדגשים שמוליכים אותי:
1. לא לכולם יש FSINN.
2. באזורי שדות, ובמיוחד שדות גדולים עם תנועה בינ"ל ערה - אדווח במקטעים קצרים יותר.
3. אם יש תנועה אחת אפילו, שנמצאת רחוק ממני אך עלולה להגיע לחלק מהנתיב שאני טס בו, הוא מקבל תמצית של תכנית הטיסה שלי ל-10-15 דקות הקרובות ויודע מה לצפות ממני. למשל - אין לטייס שבא מכיוון ראש פינה מה לעשות עם דיווח "חדרה 1500". יש לו מה להסיק מזה אם אני מודיע שאני ממשיך עד גלים, או שאני ממשיך לכיוונו, למשל עד הדיווח הבא שיקרה במגידו (שם ייפתח לי ויזואלית תא השטח של העמק).

זה אני.

טיסות טובות!

פורסם

אני נוהג לדווח בטקסט (שיהיה... יש משתמשי SB) על קבוצת נקודות. למשל: "חדרה 1500 ממשיך פרדיס, עתלית, דרום, גלים." כשהדיווח הבא יהיה בגלים, אותו יש לי המון זמן לכתוב מראש, ובו אדווח על כל המקטע של הנמכה וכניסה לעם הרוח בחיפה. לאחר מכן נשאר רק לדווח "חיפה עם הרוח 800 ל-34", ופיינל.

הדגשים שמוליכים אותי:

1. לא לכולם יש FSINN.

2. באזורי שדות, ובמיוחד שדות גדולים עם תנועה בינ"ל ערה - אדווח במקטעים קצרים יותר.

3. אם יש תנועה אחת אפילו, שנמצאת רחוק ממני אך עלולה להגיע לחלק מהנתיב שאני טס בו, הוא מקבל תמצית של תכנית הטיסה שלי ל-10-15 דקות הקרובות ויודע מה לצפות ממני. למשל - אין לטייס שבא מכיוון ראש פינה מה לעשות עם דיווח "חדרה 1500". יש לו מה להסיק מזה אם אני מודיע שאני ממשיך עד גלים, או שאני ממשיך לכיוונו, למשל עד הדיווח הבא שיקרה במגידו (שם ייפתח לי ויזואלית תא השטח של העמק).

זה אני.

טיסות טובות!

את שלבי ההמראה והנחיתה אני תמיד מדווח, 

כמו שאמרת לדווח למשך הנקודות הבאות- זה באמת רעיון טוב אם יש איפשהו באזור עוד תנועה 

תודה :) 

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...