Yoav פורסם ספטמבר 21, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 21, 2004 אם אני נוחת ב30, ול12 יש ILS, אז האם אני יכול להשתמש בלוכליזר של 12 לנחיתה? כי אני תמיד רואה שבסימולטור הוא תמיד ננעל לי על הלוכליזר של 12...
maverick76 פורסם ספטמבר 21, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 21, 2004 תקנו אותי אם אני טועה, אבל מבחינה אופקית זה אפשרי, ומבחינה אנכית ה-GP זה לא אפשרי, מכיוון שהאנטנה שולחת קרן מתחילת 12 ב-3 מעלות ומכיוון 30 לא רואים אותה נכון, ואפילו בכלל לא.
yuval_el פורסם ספטמבר 21, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 21, 2004 יש את הback course , אני לא בטוח אבל אפשר עם זה לתפוס את הלוקולייזר בכיוון ההפוך. יש את האופציה הזאת בטיס האוטומטי של מטוסי הדיפולט. אל תתפוס אותי במילה..
hagay פורסם ספטמבר 21, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 21, 2004 יש את הback course , אני לא בטוח אבל אפשר עם זה לתפוס את הלוקולייזרבכיוון ההפוך. יש את האופציה הזאת בטיס האוטומטי של מטוסי הדיפולט. אל תתפוס אותי במילה.. נכון בדיוק, וזה אפשרי בכל מטוס שיש לו את הback course לאו דוקא דיפולטים.
eranzucker פורסם ספטמבר 21, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 21, 2004 גישות LOC BC הן מאד נפוצות לפחות כאן בארה"ב. BC לא מספק שום נתון של Glideslope ולכן הגישה היא non precision approach. חשוב מאד לזכור שכאשר טסים BC במטוס בלי HSI המחט תתנהג "הפוך" משמע, כאשר נרצה לתקן לא נטוס אל המחט אלא נתייחס כאילו המחט היא אנחנו ונתקן הפוך ממנה. בלינק ישנה דוגמא לגישת BC. http://204.108.4.16/d-tpp/0409/00110LBC25R.PDF ערן צוקר
Tomer Haim פורסם ספטמבר 21, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 21, 2004 בהמשך למה שערן אמר, מי שמתכוון לבצע גישת LOC BC עם HSI, החיווים יהיו נכונים אך ורק אם ה OBS יהיה מכוון לכיוון הנמכה ראשי, כלומר במקרה של BC על מסלול 30 נכוון את ה BEARING SELECTOR של ה HSI לכיוון 119 ורק אז נקבל חיווי נכון, כמובן ש GS לא יהיה קיים.