Liaz Kamper פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 Liaz, the scenery hierarchy looks fine keep objects always above photoreal sets in general in your case relocate iVFR objects(Eilat city Objects) to be above Israel coastline relocate iVFR includes to sit above all photoreal folders to avoid coastline miss match and shore coming through Tomer placed the runway elevation in a file called LLSD3_New.bgl; inside the new LLSD folder disable it for now, and activate LLSD3.bgl instead; located in the same folder don't forget to also disable LLSD elevation fix in Scenery\World\Scenery folder Chris, Do you mean the iVR_includes should sit about iVFR photoreals and Tomer's photoreals?
Liaz Kamper פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 תומר, מצאתי את הקבצים שצריך לנטרל על מנת להגיע למצב ששדה דב נראה במצב תקין, בלי שיפוע: CVX_llsd_rwy.BGL נטרלתי את llsd03_new.bgl ואפשרתי את llsd03.bgl. נטרלתי כמובן גם את הקובץ בתיקיית scenery\world\scenery. תומר, אם תוכל בבקשה לבחון את הקבצים האלה. הקבצים האלה לא עובדים עם IVFR ובלעדיו.
Chris Bell פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 Chris, Do you mean the iVR_includes should sit about iVFR photoreals and Tomer's photoreals? !Yes
Tomer Haim פורסם מאי 16, 2013 מחבר דיווח פורסם מאי 16, 2013 חברים, מצאתי את הבעיה לפני כמה ימים. בבקשה מחקו את כל תקיית SDE DOV ותתקינו אותה מחדש מתוך הדרופבוקס בנוסף בדרופבוקס במקביל יש קובץ BGL נוסף שצריך להעתיק ל scenery\world\scenery כריס, אתמול עליתי אל כך שבכל הפוטורילים שלי השתמשתי בקוד כזה בקובץ ה INF שגרם לשינון קל בגבהים נמוכים (הייתי בהלם שקוד גורם לכך) תוודא שבפוטואים שלך, אתה משתמש ב: Layer = ImageryLon = 34.74383333 ;for top left and bottom right is: 34.7770888900Lat = 32.08286667 ;for top left and bottom right is: 32.0446666700XDIM = 2.97191450987465E-6YDIM = 2.98507462686567E-6 ולא ב: Lon = 34.74383333 ;for top left and bottom right is: 34.7770888900Lat = 32.08286667 ;for top left and bottom right is: 32.0446666700CellXdimensionDeg = 2.97191450987465E-6CellYdimensionDeg = 2.98507462686567E-6 אתה לא תאמין איזה שינוי Chris Bell הגיבו לזה 1
David Rosenfeld פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 בניסוח של ה INF מהSDK של הסימולטור מופיע ה XDIM והYDIM כנראה שיש סיבה מוצדקת למנוע של הריסמפל להשתמש בקוניפגרציה הזו כך זה בכל הפוטו סינרי שלי דוד Chris Bell הגיבו לזה 1
Tomer Oszlak פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 חברים, מצאתי את הבעיה לפני כמה ימים. בבקשה מחקו את כל תקיית SDE DOV ותתקינו אותה מחדש מתוך הדרופבוקס בנוסף בדרופבוקס במקביל יש קובץ BGL נוסף שצריך להעתיק ל scenery\world\scenery כריס, אתמול עליתי אל כך שבכל הפוטורילים שלי השתמשתי בקוד כזה בקובץ ה INF שגרם לשינון קל בגבהים נמוכים (הייתי בהלם שקוד גורם לכך) תוודא שבפוטואים שלך, אתה משתמש ב: Layer = Imagery Lon = 34.74383333 ;for top left and bottom right is: 34.7770888900 Lat = 32.08286667 ;for top left and bottom right is: 32.0446666700 XDIM = 2.97191450987465E-6 YDIM = 2.98507462686567E-6 ולא ב: Lon = 34.74383333 ;for top left and bottom right is: 34.7770888900 Lat = 32.08286667 ;for top left and bottom right is: 32.0446666700 CellXdimensionDeg = 2.97191450987465E-6 CellYdimensionDeg = 2.98507462686567E-6 אתה לא תאמין איזה שינוי איפה בדיוק נמצא הקובץ BGL הזה? איני מוצא אותו
Liaz Kamper פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 תומר, הקובץ נמצא תחת הספריות שמתחילות ב-fsx root. תתקין את הקובץ באותו PATH.
Liaz Kamper פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 תומר, אני עבדתי עם הספרייה החדשה, ואפילו הורדתי אותה שוב עכשיו, ועדיין רק אחרי נטרול הקבצים הנ"ל מגיע לשדה דב תקין, אך בלי שיפוע. אפשור את הקבצים יוצר בעיות קשות של תוואי שטח. תנסה להעלות שוב את התיקייה ולבדוק שכל קבצי ה-BGL נמצאים במקום. כרגע יש שם רק אחד. מישהו אגב הצליח להתקין בהצלחה את השיפוע?
Tomer Haim פורסם מאי 16, 2013 מחבר דיווח פורסם מאי 16, 2013 העלתי שוב, תוריד אחרי שתמחק הכל ואל תשכחי למקם את ה BGL הנוסף במקומו. 1. תוודא שאין לך עוד שדה דב אחר מותקן 2. בלאנדקלאס של ישראל, תמחק את הקבצים בהם יש LLSD בשם , או בתקיית LANDCLASS או ב AFCADS או ב EXCLUDE 3. תנסה לבטל את המאש או להחליף בין סוגים של מאש 4. תזיז את הסליידים של המאש (2 סליידים) ימינה עד הסוף אמור לעבוד, אני יודע שאנשים התקינו והכל עובד להם פיקס Harel Dakar הגיבו לזה 1
Tomer Oszlak פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 העלתי שוב, תוריד אחרי שתמחק הכל ואל תשכחי למקם את ה BGL הנוסף במקומו. 1. תוודא שאין לך עוד שדה דב אחר מותקן 2. בלאנדקלאס של ישראל, תמחק את הקבצים בהם יש LLSD בשם , או בתקיית LANDCLASS או ב AFCADS או ב EXCLUDE 3. תנסה לבטל את המאש או להחליף בין סוגים של מאש 4. תזיז את הסליידים של המאש (2 סליידים) ימינה עד הסוף אמור לעבוד, אני יודע שאנשים התקינו והכל עובד להם פיקס אוקי מצאתי(חיפשתי בדרופבוקס הלא נכון) ככה שדה דב נראה אצלי:
Chris Bell פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 Thank you Tomer !run a quick test with the latest LLSD, i can confirm the slope is working properly now had to put LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl (latest elevation fix) back in scenery\world\scenery FYI: current LLSD dropbox folder doesn't contain the Fix
Chris Bell פורסם מאי 16, 2013 דיווח פורסם מאי 16, 2013 אתמול עליתי אל כך שבכל הפוטורילים שלי השתמשתי בקוד כזה בקובץ ה INF שגרם לשינון קל בגבהים נמוכים (הייתי בהלם שקוד גורם לכך) תוודא שבפוטואים שלך, אתה משתמש ב: XDIM = 2.97191450987465E-6 YDIM = 2.98507462686567E-6 ולא ב: CellXdimensionDeg = 2.97191450987465E-6 CellYdimensionDeg = 2.98507462686567E-6 Thanks Tomer/David i just checked; i have been using CellX,Y i didn't use GeoTiff with the exception of GDEMv2 where is the elevation data being pulled of ?is this a bug in resampler or by design
Tomer Haim פורסם מאי 17, 2013 מחבר דיווח פורסם מאי 17, 2013 היי, בתקיית Sde Dov בדרופבוקס יש ZIP עם הקבצים שצריכים להיות באותה תקייה ובמקביל יש תקיית FSX ROOT ששם יש את הנתיב המלא של LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl. עשיתי את זה כדי שיבינו שאת LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl צריך להעתיק לתקייה אחרת בתוך הסימולטור. בקשר לRESAMPLE הוא יודע לקרוא גם XDIM וגם CellX אבל יש בו באג: מצא את ההבדלים: ישן חדש זו אותה התמונה! בקיצור עדיף XDIM בקשר למאש, צריך לעבוד עליו קצת, הוא כ"כ איכותי (צרות של עשירים) שהלווין קלט את הגובה של בניינים גבוהים ומידל אותם כקרקע. רואים את זה בבירור באיזור ראשון לציון או נתניה שפתאום רואים שפיצים על הקרקע... אלו בניינים שהלווין חשב שהם הגובה של הקרקע. זו הסיבה גם לגבעות בשדה דב וימין ומשמאל למסלול (אותן אני יכול לתקן על ידי הסנרי עצמו)
Chris Bell פורסם מאי 17, 2013 דיווח פורסם מאי 17, 2013 היי, בתקיית Sde Dov בדרופבוקס יש ZIP עם הקבצים שצריכים להיות באותה תקייה ובמקביל יש תקיית FSX ROOT ששם יש את הנתיב המלא של LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl. עשיתי את זה כדי שיבינו שאת LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl צריך להעתיק לתקייה אחרת בתוך הסימולטור. when i download few hours ago; i first installed without the elevation fix since the zip wasn't there; i thought you figured another way around this when i loaded the scenery; there were elevation issues i added the elevation fix from my previous download and all worked great i see that, the lines are completely jagged with CellX/Y David brought it up few times; just now i understand what was talking about i don't think this bug affects GDEM though like you said the small mistakes are building tagged as ground elevation so far i find GDEM's inaccuracy to be negligent in most cases and far easier to repair then SRTM
Tomer Haim פורסם מאי 17, 2013 מחבר דיווח פורסם מאי 17, 2013 מבאס לי את התחת שאני צריך לקמפל את כל הפוטואים שלי מחדש...
Chris Bell פורסם מאי 17, 2013 דיווח פורסם מאי 17, 2013 מבאס לי את התחת שאני צריך לקמפל את כל הפוטואים שלי מחדש... roflamo same here
Ittai Arnon פורסם מאי 17, 2013 דיווח פורסם מאי 17, 2013 אצלי זה נראה ככה: השיפוע ישנו אבל חלק מהשלטים ספוגים באדמה ויש פאטצ'ים של קרקע על המסלול... תומר, איזו קבצים בדיוק להוציא מה LANDCLASS ? מצאתי רק 2 עם LLSD...
Liaz Kamper פורסם מאי 17, 2013 דיווח פורסם מאי 17, 2013 :fool: :fool: הלנדקלס שלי היה לא מאופשר!!!!!! עכשיו הכל עובד יופי חוץ מהפאצ'ים של עפר על המסלול כמו שהראה איתי. תודה תומר וכריס Chris Bell הגיבו לזה 1
Chris Bell פורסם מאי 17, 2013 דיווח פורסם מאי 17, 2013 Ittai, your scenery looks fine, cant see anything wrong with it i just noticed i have the same thing with LLSD
Ittai Arnon פורסם מאי 17, 2013 דיווח פורסם מאי 17, 2013 Chris, I have some land patches all over the runway.... I think they shouldn't be there... Tomer ?
Tomer Haim פורסם מאי 17, 2013 מחבר דיווח פורסם מאי 17, 2013 היייי, עד שאני אסדר את הקרקע בש"ד תעבדו עם המאש הישן של אלכס, בנוסף תוודאו ש2 הסליידים של המאש בסימולטור ימינה עד הסוף בקשר לשלטים, יהיה צורך כנראה לבנות אותם לא באופן הטבעי שהסימולטור בונה אותם כל זה כי אפקד לא בנוי לשינויי גובה אלה לקרקע שטוחה עוש מעט פשוט מצאתי דרך מגניבה להגדיר טקסטורות של בתים ספציפית לעיר.... הנה חולון עם טקסטורות פוטו על הבתים Asaf Katz, Chris Bell וגם Stav Sitnikovv הגיבו לזה 3