עבור לתוכן
Tomer Haim

מסלול בשיפוע - שדה דב

Recommended Posts

פורסם

 

Liaz, the scenery hierarchy looks fine

 

keep objects always above photoreal sets in general

in your case relocate iVFR objects(Eilat city Objects) to be above Israel coastline

 

relocate iVFR includes to sit above all photoreal folders

to avoid coastline miss match and shore coming through

 

Tomer placed the runway elevation in a file called LLSD3_New.bgl; inside the new LLSD folder

disable it for now, and activate LLSD3.bgl instead; located in the same folder

 

 

don't forget to also disable LLSD elevation fix in Scenery\World\Scenery folder

 

Chris,

 

Do you mean the iVR_includes  should sit about iVFR photoreals and Tomer's photoreals?

פורסם

תומר,

 

מצאתי את הקבצים שצריך לנטרל על מנת להגיע למצב ששדה דב נראה במצב תקין, בלי שיפוע:

 

CVX_llsd_rwy.BGL

נטרלתי את llsd03_new.bgl ואפשרתי את llsd03.bgl.

 

נטרלתי כמובן גם את הקובץ בתיקיית scenery\world\scenery.

 

תומר, אם תוכל בבקשה לבחון את הקבצים האלה.

 

הקבצים האלה לא עובדים עם IVFR ובלעדיו.

פורסם

חברים,

 

מצאתי את הבעיה לפני כמה ימים.

 

בבקשה מחקו את כל תקיית SDE DOV ותתקינו אותה מחדש מתוך הדרופבוקס

 

בנוסף בדרופבוקס במקביל יש קובץ BGL נוסף שצריך להעתיק ל scenery\world\scenery

 

כריס, אתמול עליתי אל כך שבכל הפוטורילים שלי השתמשתי בקוד כזה בקובץ ה INF שגרם לשינון קל בגבהים נמוכים (הייתי בהלם שקוד גורם לכך)

 

תוודא שבפוטואים שלך, אתה משתמש ב:

 

Layer               = Imagery
Lon               = 34.74383333   ;for top left and bottom right is: 34.7770888900
Lat               = 32.08286667   ;for top left and bottom right is: 32.0446666700
XDIM = 2.97191450987465E-6
YDIM = 2.98507462686567E-6

 

ולא ב:

Lon               = 34.74383333   ;for top left and bottom right is: 34.7770888900
Lat               = 32.08286667   ;for top left and bottom right is: 32.0446666700
CellXdimensionDeg = 2.97191450987465E-6
CellYdimensionDeg = 2.98507462686567E-6

 

אתה לא תאמין איזה שינוי

פורסם

בניסוח של ה INF מהSDK של הסימולטור מופיע ה XDIM   והYDIM  כנראה שיש סיבה מוצדקת למנוע של הריסמפל להשתמש בקוניפגרציה הזו כך זה בכל הפוטו סינרי שלי

דוד

פורסם

חברים,

 

מצאתי את הבעיה לפני כמה ימים.

 

בבקשה מחקו את כל תקיית SDE DOV ותתקינו אותה מחדש מתוך הדרופבוקס

 

בנוסף בדרופבוקס במקביל יש קובץ BGL נוסף שצריך להעתיק ל scenery\world\scenery

 

כריס, אתמול עליתי אל כך שבכל הפוטורילים שלי השתמשתי בקוד כזה בקובץ ה INF שגרם לשינון קל בגבהים נמוכים (הייתי בהלם שקוד גורם לכך)

 

תוודא שבפוטואים שלך, אתה משתמש ב:

 

Layer               = Imagery

Lon               = 34.74383333   ;for top left and bottom right is: 34.7770888900

Lat               = 32.08286667   ;for top left and bottom right is: 32.0446666700

XDIM = 2.97191450987465E-6

YDIM = 2.98507462686567E-6

 

ולא ב:

Lon               = 34.74383333   ;for top left and bottom right is: 34.7770888900

Lat               = 32.08286667   ;for top left and bottom right is: 32.0446666700

CellXdimensionDeg = 2.97191450987465E-6

CellYdimensionDeg = 2.98507462686567E-6

 

אתה לא תאמין איזה שינוי

איפה בדיוק נמצא הקובץ BGL הזה?

איני מוצא אותו

פורסם

תומר,

 

אני עבדתי עם הספרייה החדשה, ואפילו הורדתי אותה שוב עכשיו, ועדיין רק אחרי נטרול הקבצים הנ"ל מגיע לשדה דב תקין, אך בלי שיפוע.

אפשור את הקבצים יוצר בעיות קשות של תוואי שטח.

 

תנסה להעלות שוב את התיקייה ולבדוק שכל קבצי ה-BGL נמצאים במקום. כרגע יש שם רק אחד.

 

מישהו אגב הצליח להתקין בהצלחה את השיפוע?

פורסם

העלתי שוב, תוריד אחרי שתמחק הכל ואל תשכחי למקם את ה BGL הנוסף במקומו.

 

1. תוודא שאין לך עוד שדה דב אחר מותקן

2. בלאנדקלאס של ישראל, תמחק את הקבצים בהם יש LLSD בשם , או בתקיית LANDCLASS או ב AFCADS או ב EXCLUDE

3. תנסה לבטל את המאש או להחליף בין סוגים של מאש

4. תזיז את הסליידים של המאש (2 סליידים) ימינה עד הסוף

 

אמור לעבוד, אני יודע שאנשים התקינו והכל עובד להם פיקס

פורסם

העלתי שוב, תוריד אחרי שתמחק הכל ואל תשכחי למקם את ה BGL הנוסף במקומו.

 

1. תוודא שאין לך עוד שדה דב אחר מותקן

2. בלאנדקלאס של ישראל, תמחק את הקבצים בהם יש LLSD בשם , או בתקיית LANDCLASS או ב AFCADS או ב EXCLUDE

3. תנסה לבטל את המאש או להחליף בין סוגים של מאש

4. תזיז את הסליידים של המאש (2 סליידים) ימינה עד הסוף

 

אמור לעבוד, אני יודע שאנשים התקינו והכל עובד להם פיקס

אוקי מצאתי(חיפשתי בדרופבוקס הלא נכון)

ככה שדה דב נראה אצלי:

rihi4n.jpg

 

335a7ug.jpg

פורסם
אתמול עליתי אל כך שבכל הפוטורילים שלי השתמשתי בקוד כזה בקובץ ה INF שגרם לשינון קל בגבהים נמוכים (הייתי בהלם שקוד גורם לכך)

 

תוודא שבפוטואים שלך, אתה משתמש ב:

XDIM = 2.97191450987465E-6

YDIM = 2.98507462686567E-6

 

ולא ב:

CellXdimensionDeg = 2.97191450987465E-6

CellYdimensionDeg = 2.98507462686567E-6

 

Thanks Tomer/David

i just checked; i have been using CellX,Y

 

i didn't use GeoTiff with the exception of GDEMv2

where is the elevation data being pulled of

?is this a bug in resampler or by design

פורסם

היי,

 

בתקיית Sde Dov בדרופבוקס

יש ZIP עם הקבצים שצריכים להיות באותה תקייה ובמקביל יש תקיית FSX ROOT ששם יש את הנתיב המלא של LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl. עשיתי את זה כדי שיבינו שאת LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl

צריך להעתיק לתקייה אחרת בתוך הסימולטור.

 

בקשר לRESAMPLE הוא יודע לקרוא גם XDIM וגם CellX

אבל יש בו באג:

 

מצא את ההבדלים:

 

ישן

 

oldfy.jpg

 

חדש

 

newjl.jpg

 

זו אותה התמונה!

 

בקיצור עדיף XDIM

 

 

בקשר למאש, צריך לעבוד עליו קצת, הוא כ"כ איכותי (צרות של עשירים) שהלווין קלט את הגובה של בניינים גבוהים ומידל אותם כקרקע.

רואים את זה בבירור באיזור ראשון לציון או נתניה שפתאום רואים שפיצים על הקרקע... אלו בניינים שהלווין חשב שהם הגובה של הקרקע.

 

זו הסיבה גם לגבעות בשדה דב וימין ומשמאל למסלול (אותן אני יכול לתקן על ידי הסנרי עצמו)

פורסם

היי,

בתקיית Sde Dov בדרופבוקס

יש ZIP עם הקבצים שצריכים להיות באותה תקייה ובמקביל יש תקיית FSX ROOT ששם יש את הנתיב המלא של LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl. עשיתי את זה כדי שיבינו שאת LLSD_ADEX_ADE_ALT.bgl

צריך להעתיק לתקייה אחרת בתוך הסימולטור.

when i download few hours ago; i first installed without the elevation fix

since the zip wasn't there; i thought you figured another way around this

when i loaded the scenery; there were elevation issues

i added the elevation fix from my previous download and all worked great

i see that, the lines are completely jagged with CellX/Y

David brought it up few times; just now i understand what was talking about

i don't think this bug affects GDEM though

 

like you said the small mistakes are building tagged as ground elevation

so far i find GDEM's inaccuracy to be negligent in most cases

and far easier to repair then SRTM

פורסם

אצלי זה נראה ככה:

 

השיפוע ישנו אבל חלק מהשלטים ספוגים באדמה ויש פאטצ'ים של קרקע על המסלול...

 

תומר, איזו קבצים בדיוק להוציא מה LANDCLASS ? מצאתי רק 2 עם LLSD...

 

6_zps4fe05bf3.jpg

 

7_zpsbcea8943.jpg

פורסם

היייי,

 

עד שאני אסדר את הקרקע בש"ד תעבדו עם המאש הישן של אלכס, בנוסף תוודאו ש2 הסליידים של המאש בסימולטור ימינה עד הסוף

 

בקשר לשלטים, יהיה צורך כנראה לבנות אותם לא באופן הטבעי שהסימולטור בונה אותם כל זה כי אפקד לא בנוי לשינויי גובה אלה לקרקע שטוחה

 

עוש מעט

 

פשוט מצאתי דרך מגניבה להגדיר טקסטורות של בתים ספציפית לעיר....

 

הנה חולון עם טקסטורות פוטו על הבתים

 

rishon.jpg

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...