Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 24, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2004 להזכירכם עוד שבוע (1.10) נגמרת ההרשמה למירוץ והסידורים האחרונים בעיצומן. לאחר התיעצויות רבות והמון כאב ראש הנה הנהלים שגובשו למירוץ בעזרתו של איציק (תודה !): www.ait-air.co.nr/nehalim.html --------------------------------------- ולהזכירכם הנה הלינק להרשמה: www.ait-air.co.nr/details.html --------------------------------------- בשם עיט תעופה אני מאחל לכל החטיבה חתימה טובה וצום קל ניפגש במרוץ !
Almog Atar פורסם ספטמבר 24, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2004 קראתי והפנמתי . אני מודה לצוות עיט תעופה על האירוע הזה, רעיון ממש מקורי ואני שמח לקחת בו חלק . כל הכבוד !! \:D/
Izik Bakshi פורסם ספטמבר 24, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2004 שלום חברים יקרים רשמתי את זה בנהלים ואני אומר זאת שוב: צוות עיט תעופה עבד קשה מאוד לאירוע הזה, שזה כולל תכנון נתיבים לפי זמנים. אני מבקש מכל משתתף לכבד את הנהלים ומעל הכל להנות מהאירוע. גמר חתימה טובה.
Omer k פורסם ספטמבר 24, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2004 טוב אני מוכן להתחיל עד יום שני ויש לי את כל הנוסחאות למהירות והכול מודפס באופן מסודר בהצלחה לכל המשתתפים
×�פיק פורסם ספטמבר 25, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2004 להזכירכם, קבוצה מטעם עיט מתארגנת ללימוד קורס רישיון פרטי בVFS. כל המעוניינים נא להרשם בעמוד הבית ספר לטיסה שלנו: http://www.websamba.com/aitair/school.asp או ליצור קשר איתי בפרטי, ואני אכניס אותכם לרשימה. *כמובן שההרשמה מוגבלת רק לחברי "עיט תעופה". ** עוד דבר חשוב שאני חייב לציין, VFS הוא גוף פרטי, שלא קשור לעיט. ההרשמה שם והלימודים שם לא קשורים לעיט. הקבוצה שמתארגנת היא של חברי עיט, אבל לא חייבים להיות חברי עיט כדי להיות רשומים בבית ספר, בלי שום קשר לקבוצה ש"עיט תעופה" מארגנת. נא מהרו להרשם, מקומות מוגבלים. תודה.
Eliran-VFS1 פורסם ספטמבר 25, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2004 כמו שאפיק אמר אנחנו נחזור ללמד בצורה פעילה כולל קבוצות של חניכים חדשה הכוללת קבוצה אחת מעיט. אנחנו נחזור ללמד אחרי סוכות! לגבי כול הפרטים איך יהיו מתנהלים הלימודים בVFS אפשר לשאול חניכים שסיימו או להגיע לכנס של VFS בסוכות בשדה הרצליה שם יהיה הסבר מפורט על בית הספר.
OmriSoudry פורסם ספטמבר 27, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 27, 2004 תקשיבו, אני היום טס לחו"ל ככה שאני לא יהיה כאן כדי לעזור לכל האנשים שההרשמה שלהם לא מצליחה. אז לפני שאתם נרשמים תוודאו טוב-טוב את הדברים הבאים: 1) מילאתם את כל השדות (פרט לשדה הרשות - "דרך אחרת ליצירת קשר"). 2) לא כתבתם את התווים ' או " (גרש או מרכאות) בשדה כלשהו. 3) אם בכל זאת הבעיה לא נפתרה, נסו להירשם כמה דקות אחרי. מצב נרשמים כרגע: 18 טייסים . (אני יעדכן את השורה הזאת עוד כמה פעמים עד שאני אטוס) כמו שעידו אמר, ההרשמה נסגרת ב-1.10. נשים המעוניינים להירשם לאירוע מתבקשים לעשות זאת בהקדם האפשרי (שימו לב שקריאות ברשת - 4X-XXX - נתפסות לאט לאט ולא ניתן להירשם עם קריאה שכבר בחרו אותה). אנשים שמסיבה כלשהי לא יספיקו להירשם לאירוע, יוכלו לעשות זאת באימייל של עידו אך לא מובטח להם מקום באירוע :!: אז שיהיה לכולנו אירוע מוצלח
×�פיק פורסם ספטמבר 29, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2004 ***תזכורת!!! עוד יומיים נסגרת ההרשמה, נא להזרדרז ולהרשם*** כל טייס חייב להגיע למירוץ כאשר הוא יודע היטב את הנהלים. אם אתם לא מבינים משהו, או יש לכם שאלה, אפשר לשאול בשירשור הזה או ליצור איתי או עם עידו קשר.
Omer k פורסם ספטמבר 29, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2004 אפיק, האם ניתן לפרסם את כל נקודות הניווט, ואת איך שתכתבו אותם באנגלית? או שלאחר קבלת הטקסט אני יכול לחזור בקול על הנקודה הבאה בשביל לדעת אם זאת הנקודה באמת או לא ? באיזה מרחק אפשר לקרוא בנקודה?
Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 29, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 29, 2004 אז ככה, טייס מגיע לנק' (נגיד שזו הנק' הראשונה שלו) הוא מדווח "נ"צ ראשונה בידי" בקול לפקח והוא יקבל מאחד השופטים את הנק' הבאה בטקסט בהודעה פרטית, אם אתה רוצה לוודא נק' תשלח אותה בהודעת טקסט פרטית לשופט ששלח לך את הנק' חשוב לא להגיד באיזה נקודה אתם נמצאים באמת אלה רק אם זו הראשונה, שניה, שלישית וכו... כי יהיו כמה טייסים שעושים את אותו המסלול
Omer k פורסם ספטמבר 29, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2004 עידו, השאלה ששאלתי היא, איך אני אדע בוודאות שהנקודה זה הנקודה זאת אומרת אתם רושמים אותה באנגלית, איך אני יכול להיות בטוח שזה הנקודה בעברית ? ומאיזה מרחק אפשר לקרוא בנקודה?
Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 29, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 29, 2004 אתה קורא נק' מייל לפני, ושמע זה לא כל כך קשה להבין ש NEZER SIRENI זה נצר סירני או שSAMAR זה סמר.... :roll: הנק' עצמה תהיה מסומנת ובולטת, אבל תוכל לראות את הסימון רק ממרחק של 2 מייל
Or Netzer פורסם ספטמבר 29, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2004 לא רוצה להיות קטנוני אבל השם משפחה שלי זה נצר ולא כותבים NEZER כותבים NETZER :x
×�פיק פורסם אוקטובר 1, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 1, 2004 שימו לב חבריה!!!!! שעות אחרונות להרשמה!!! אנשים ונרשמים אחרונים, נא להזדרז!!
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 2, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 2, 2004 ההרשמה נסגרה, מעכשיו אם יש מישהו שמעוניין שישלח לי אי מייל, או ידבר איתי במסנג'ר, אולי נצליח לשבץ אותכם כל הנרשמים נא לעקוב לעידכונים, עוד כמה ימים אני אפרסם תמונה של איך נראית הנק' דיווח
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 7, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 להלן שיבוצי ההמראות לטייסים: מגידו: • 19:50 - ניצן רגב, 4X-NIT • 20:00 - אלמוג עטר, 4X-CHA • 20:10 – אילת: • 19:50 – ניר אלפרוביץ, 4X-CHU • 20:00 – אורי פורת, 4X-CEE • 20:10 – עוז אברהמי, 4X-CDU שדה דב: • 19:50 – רן מירון, 4X-RAN • 20:00 – עומר כהני, 4X-OME • 20:10 – גולן יצחק, 4X-EBS הרצליה: • 19:50 – קונסטנטין, 4X-COS • 20:00 – ביטול • 20:10 – מיקי ליפ, 4X-CAU ערד: • 19:50 – נמרוד דדוש, 4X-CAK • 20:00 – אבי דודאי, 4X-AVI • 20:10 – חגי יהב, 4X-CHY נא לדייק !!! זמן הטיסה המשוער הוא שעה וחצי עד שעתיים תצפו לאי מייל בקרוב שיעדכן אתכם עם הנק' הראשונה שלכם. כמו כן היום בערב או מחר יהיה מוכן כבר הסינרי המיוחד למרוץ אני אעדכן כאן. בשם צוות עיט תעופה אני מאחל לכל הטייסים בהצלחה !
Izik Bakshi פורסם אוקטובר 7, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 בהזדמנות זו אני רוצה להזכיר לכולם לעבור על הנהלים, וגם שמי שלא יגיע עם מפת CVFR פשוט לא יצליח, הנתיבים הם קשים מאוד ולא תהיה עזרה מהבקרים. פקחים שרוצים לפקח מוזמנים לפנות אלי. חג שמח
×�פיק פורסם אוקטובר 7, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 כמו כן, משה חסיד נא לפנות אליי או אל עידו בכדי לוודא שבאמת נרשמת, וכן להגיד לנו את האות קריאה שלך.
hagay פורסם אוקטובר 7, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 כיוון שהזמנים בהפרש של 10 דקות אז אני אשאל, בשעה הנקובה באיזה מצב צריך להיות, מתחבר לרשת? מוכן להסעה? מוכן להתישרות? או אולי משהו אחר?
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 7, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 אני ממליץ לכולם להתחבר כבר קודם, זוהי שעה משוערת להמראה, ההפרשים של 10 דק' בין מטוס למטוס הן מטעמי בטיחות ככה שאם המטוס של 19:50 ימריא באיחור של 5 דק' אז גם המטוס של 20:00 ימריא באיחור, אני ממליץ לכולם להתחבר כבר ב-19:30 ולעשות את כל ההכנות של הגשת תוכנית טיסה, אם הכל יהיה מוכן מוקדם כמו שצריך הפקחים כבר ידאגו שתקבלו אישור להמראה בדיוק בזמן. עוד דבר שימו לב שהתפנו 2 מקומות בגלל ביטולים אז אם יש מישהו שמעוניין שיכתוב לי
Izik Bakshi פורסם אוקטובר 7, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 שלום חגי כמו שאמר עידו הזמנים נקבעו מטעמי בטיחות, מבחינתנו ב 19:50 אתה צריך להיות על המסלול מוכן להמראה, חשוב לציין שהתחרות היא על הזמן הכי טוב והזמן נמדד מרגע קבלת אישור המראה...באשר לנחיתה על זה עידו יוכל להוסיף חברים בהזדמנות זו אני מצדיע לעידו ואפיק על תכנון מדהים של אירוע כל כך מסובך - כל הכבוד!!!
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 7, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 שלום חגיכמו שאמר עידו הזמנים נקבעו מטעמי בטיחות, מבחינתנו ב 19:50 אתה צריך להיות על המסלול מוכן להמראה, חשוב לציין שהתחרות היא על הזמן הכי טוב והזמן נמדד מרגע קבלת אישור המראה...באשר לנחיתה על זה עידו יוכל להוסיף חברים בהזדמנות זו אני מצדיע לעידו ואפיק על תכנון מדהים של אירוע כל כך מסובך - כל הכבוד!!! הזמן מחושב משעת האישור להמריא עד לשעת הדיווח של הנק' האחרונה. ואיציק שכח לציין גם את עומרי שלמרות שהוא בשבועיים האחרונים נופש לו בארה"ב גם כן תרם רבות לאירוע הזה
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 7, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 טוב אני שמח לבשר לכם שההכנות למרוץ הסתיימו והקובץ סינרי למרוץ מוכן. מכיוון שיצא קובץ שהוא בסה"כ 74KB החלטתי שנפרסם אותו במוצאי שבת. אם יש פה מישהו דתי שמאמין שהוא לא יוכל להספיק להוריד את זה לפני המרוץ שיצור איתי קשר מחר ואני אדאג לשלוח לו את זה באופן פרטי לפני כניסת השבת. השבת אם אני לא טועה יוצאת בסביבות 17:40 האירוע שלוש שעות אח"כ, הקובץ הזה יורד כמו דף HTML אז תעשו את החשבון שלכם. ד"א הסינרי יכלול מספר חניות למתחילים ממגידו (אל תצפו לאיזה סינרי בסה"כ ריבוע עם חניות) למתחילים משאר השדות אין מה לדבר שחובה לדאוג לסינרים ואפקד (בדגש על ערד שאני לא מאמין שכולם מחזיקים) וכמובן כמובן את כל סינרי ה-LANDCLASS, צפון, ת"א, ירושלים והנגב ------ ככה יראה דגל שמסמן נ"צ: הדגל יופיע פתאום במרחק 3.5 ק"מ מהנ"צ כדאי לחפש אותו ממבט מבחוץ כי אם טסים גבוה והאדמה נמוכה יכול להיווצר מצב שהוא יהיה מחוץ לשדה הראיה שלכם. מותר לכם לדווח נק' ברגע שאתם רואים אותו אבל חובה לטוס מעליו מיד אח"כ !