Eliran-VFS1 פורסם אוקטובר 7, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 עידו שאלה אני טס לכיון הנקודה , נגיד בצרה. אז מהנקודה האמיתית של בצרה במרחק 3.5 קילומטר רדיוס יראה לי הדגל הזה? ואני צריך לטוס ישירות אליו או להמשיך לנקודה בצרה ?
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 7, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 שלילי הדגל נמצא בנק' עצמה ברגע שתהיה ברדיוס של 3.5 ק"מ מבצרה אתה תראה אותו בבצרה
Eliran-VFS1 פורסם אוקטובר 7, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 שלילי הדגל נמצא בנק' עצמה ברגע שתהיה ברדיוס של 3.5 ק"מ מבצרה אתה תראה אותו בבצרה תודה עכשיו ברור יותר
hagay פורסם אוקטובר 7, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 עידו, אולי כדאי להוסיף את הדגל הזה אחרי המירוץ לכל נקודות CVFR, כך מי שרוצה יהיה לו יותר קל לתרגל CVFR.
Omer k פורסם אוקטובר 7, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 7, 2004 מה נהיתם מפונקים? דגלים לנקודות CVFR תמונות מפות, אולי גם טיסת הכרות? תקנו מפות - 50 ש"ח, וצאו לטיסות CVFR בלי שהיו את התמונות קודם והכול מחשבים זמנים והכול, וטסים כמו שצריך, זה מאתגר ומענין ומי שרוצה להצטרף מחר כנראה למסע החסרה של המטוס ססנה שלי מערד לשדדה דוב - לקראת התחרות של עיט מוזמן, ליצור איתי קשר כנראה שנעשה את הנתיב דרך ים המלח, למרות שהוא ארוך יותר בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אבל איך לומדים אחרת?
hagay פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 מה נהיתם מפונקים? דגלים לנקודות CVFRתמונות מפות, אולי גם טיסת הכרות? תקנו מפות - 50 ש"ח, וצאו לטיסות CVFR בלי שהיו את התמונות קודם והכול מחשבים זמנים והכול, וטסים כמו שצריך, זה מאתגר ומענין ומי שרוצה להצטרף מחר כנראה למסע החסרה של המטוס ססנה שלי מערד לשדדה דוב - לקראת התחרות של עיט מוזמן, ליצור איתי קשר כנראה שנעשה את הנתיב דרך ים המלח, למרות שהוא ארוך יותר בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אבל איך לומדים אחרת? חייבים מפות CVFR. תמונות עוזרות לזהות את הנקודות בסימולטור, אני רוצה לראות כמה זמן יקח לך לזהות את נקודת עמי עוז או אבשלום או עזוז או באר מנוחה והרשימה עוד ארוכה, וכל זה צריך לזהות כמובן תוך כדי הסתכלות במפה שמירת גובה וכיוון ואולי גם לדבר עם פקח וגם לזהות את הנקודות הבעייתיות, אני שעברתי על כל הנקודות שקיימות אצלנו עדיין מתקשה במקומות הבעייתים, לכן היצעתי, שבשביל מי שמתקשה בזה יתקין זמנית את הדגלים, או שאולי אתה מציע שיתאמן הרבה הרבה באופליין ואז יעלה לרשת. מצטער על ההתקפה אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד, רק להסביר את הצעתי.
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 8, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 האמת שחשבתי על זה, זה נשמע כמו רעיון לא רע, סה"כ הרבה יותר קל לזהות את הנק' במציאות
oz פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 בנושא זמני המראות מי שממריא ראשון מן הסתם יהיו לו יתרון מזה שממריא אחרון איך היתרון הזה יבוא לידי צימצום? כי עם למי שממריא ראשון ולמי שממריא אחרון יש את אותם מספר נקודות CVFR למצוא מן הסתם שהסיכויים שלו לזכות בהרבה יותר גבוהים
hagay פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 בנושא זמני המראותמי שממריא ראשון מן הסתם יהיו לו יתרון מזה שממריא אחרון איך היתרון הזה יבוא לידי צימצום? כי עם למי שממריא ראשון ולמי שממריא אחרון יש את אותם מספר נקודות CVFR למצוא מן הסתם שהסיכויים שלו לזכות בהרבה יותר גבוהים כנראה שלא הבנת את הרעיון, אם תראה ברשימה תבין שלא כולם טסים באותו הכיוון בכלל, יש כאלה שממריאים משדה הרצליה ועוד, כמו כן הבנתי שיש נקודות שונות לכל אחד, צות עיט תעופה עבד קשה (מהפרסומים) כדי שתהיה התאמה בזמנים בין כל המסלולים, התחרות היא תחרות ניווט, כלומר לא על הנתיבים המסומנים במפה, אלא שמים פתוחים ומי שמגיע ראשון זוכה.
Omer k פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 מה נהיתם מפונקים? דגלים לנקודות CVFRתמונות מפות, אולי גם טיסת הכרות? תקנו מפות - 50 ש"ח, וצאו לטיסות CVFR בלי שהיו את התמונות קודם והכול מחשבים זמנים והכול, וטסים כמו שצריך, זה מאתגר ומענין ומי שרוצה להצטרף מחר כנראה למסע החסרה של המטוס ססנה שלי מערד לשדדה דוב - לקראת התחרות של עיט מוזמן, ליצור איתי קשר כנראה שנעשה את הנתיב דרך ים המלח, למרות שהוא ארוך יותר בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אבל איך לומדים אחרת? חייבים מפות CVFR. תמונות עוזרות לזהות את הנקודות בסימולטור, אני רוצה לראות כמה זמן יקח לך לזהות את נקודת עמי עוז או אבשלום או עזוז או באר מנוחה והרשימה עוד ארוכה, וכל זה צריך לזהות כמובן תוך כדי הסתכלות במפה שמירת גובה וכיוון ואולי גם לדבר עם פקח וגם לזהות את הנקודות הבעייתיות, אני שעברתי על כל הנקודות שקיימות אצלנו עדיין מתקשה במקומות הבעייתים, לכן היצעתי, שבשביל מי שמתקשה בזה יתקין זמנית את הדגלים, או שאולי אתה מציע שיתאמן הרבה הרבה באופליין ואז יעלה לרשת. מצטער על ההתקפה אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד, רק להסביר את הצעתי. חגי לא התכוונתי בתחרות עכשיו, התכוונתי בטיסות בכלל.
hagay פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 מה נהיתם מפונקים? דגלים לנקודות CVFRתמונות מפות, אולי גם טיסת הכרות? תקנו מפות - 50 ש"ח, וצאו לטיסות CVFR בלי שהיו את התמונות קודם והכול מחשבים זמנים והכול, וטסים כמו שצריך, זה מאתגר ומענין ומי שרוצה להצטרף מחר כנראה למסע החסרה של המטוס ססנה שלי מערד לשדדה דוב - לקראת התחרות של עיט מוזמן, ליצור איתי קשר כנראה שנעשה את הנתיב דרך ים המלח, למרות שהוא ארוך יותר בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אבל איך לומדים אחרת? חייבים מפות CVFR. תמונות עוזרות לזהות את הנקודות בסימולטור, אני רוצה לראות כמה זמן יקח לך לזהות את נקודת עמי עוז או אבשלום או עזוז או באר מנוחה והרשימה עוד ארוכה, וכל זה צריך לזהות כמובן תוך כדי הסתכלות במפה שמירת גובה וכיוון ואולי גם לדבר עם פקח וגם לזהות את הנקודות הבעייתיות, אני שעברתי על כל הנקודות שקיימות אצלנו עדיין מתקשה במקומות הבעייתים, לכן היצעתי, שבשביל מי שמתקשה בזה יתקין זמנית את הדגלים, או שאולי אתה מציע שיתאמן הרבה הרבה באופליין ואז יעלה לרשת. מצטער על ההתקפה אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד, רק להסביר את הצעתי. חגי לא התכוונתי בתחרות עכשיו, התכוונתי בטיסות בכלל. כן נכון גם אני התכוונתי בכלל,ולא רק לתחרות, אי אפשר לצפות שאנשים יזהו את הנקודות כבר בפעמים הראשונות.
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 8, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 בנושא זמני המראותמי שממריא ראשון מן הסתם יהיו לו יתרון מזה שממריא אחרון איך היתרון הזה יבוא לידי צימצום? כי עם למי שממריא ראשון ולמי שממריא אחרון יש את אותם מספר נקודות CVFR למצוא מן הסתם שהסיכויים שלו לזכות בהרבה יותר גבוהים כנראה שלא הבנת את הרעיון, אם תראה ברשימה תבין שלא כולם טסים באותו הכיוון בכלל, יש כאלה שממריאים משדה הרצליה ועוד, כמו כן הבנתי שיש נקודות שונות לכל אחד, צות עיט תעופה עבד קשה (מהפרסומים) כדי שתהיה התאמה בזמנים בין כל המסלולים, התחרות היא תחרות ניווט, כלומר לא על הנתיבים המסומנים במפה, אלא שמים פתוחים ומי שמגיע ראשון זוכה. לא מדוייק זה לא מי שמגיע ראשון, זה מי שעושה בהכי פחות זמן את המסלול, ז"א שעת הגעה לנקודה האחרונה פחות שעת קבלת האישור המראה
Omer k פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 מה נהיתם מפונקים? דגלים לנקודות CVFRתמונות מפות, אולי גם טיסת הכרות? תקנו מפות - 50 ש"ח, וצאו לטיסות CVFR בלי שהיו את התמונות קודם והכול מחשבים זמנים והכול, וטסים כמו שצריך, זה מאתגר ומענין ומי שרוצה להצטרף מחר כנראה למסע החסרה של המטוס ססנה שלי מערד לשדדה דוב - לקראת התחרות של עיט מוזמן, ליצור איתי קשר כנראה שנעשה את הנתיב דרך ים המלח, למרות שהוא ארוך יותר בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אבל איך לומדים אחרת? חייבים מפות CVFR. תמונות עוזרות לזהות את הנקודות בסימולטור, אני רוצה לראות כמה זמן יקח לך לזהות את נקודת עמי עוז או אבשלום או עזוז או באר מנוחה והרשימה עוד ארוכה, וכל זה צריך לזהות כמובן תוך כדי הסתכלות במפה שמירת גובה וכיוון ואולי גם לדבר עם פקח וגם לזהות את הנקודות הבעייתיות, אני שעברתי על כל הנקודות שקיימות אצלנו עדיין מתקשה במקומות הבעייתים, לכן היצעתי, שבשביל מי שמתקשה בזה יתקין זמנית את הדגלים, או שאולי אתה מציע שיתאמן הרבה הרבה באופליין ואז יעלה לרשת. מצטער על ההתקפה אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד, רק להסביר את הצעתי. חגי לא התכוונתי בתחרות עכשיו, התכוונתי בטיסות בכלל. כן נכון גם אני התכוונתי בכלל,ולא רק לתחרות, אי אפשר לצפות שאנשים יזהו את הנקודות כבר בפעמים הראשונות. וכשאני התחלתי לפני חצי שנה טיסות CVFR, הטיסה הכי פשוטה מהרצליה לחדרה השלבים ב\בהכנה לטיסה הראשונה היו: - רישום של הנקודות וגובה - איתור במפה - איתור במפה - לא של תעופה מפה של מטילים - איפה שרשמתי את הנקודות אם זה צומת או משהו אחר ובטיסה עצמה את ה נמצא כל הזמן אם יד על המפה, כל הזמן, אחרי זה כמובן בטיסות הבאות למדתי שיש דבר כזה שנקרא דלק ואז התחלתי לחשב דלק, אני זוכר שהבטחתי את הנוסחא איך לחדשב, זה היה עוד כמה ימים. בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, וגם עכשיו אני לא מתכווון לפגוע באף אחד, רק נראה לי שטיסה שאתה מקבל את כל הדברים לפניה, צילומים, דגלים... נראה לי שהפכנו אותה קצת לטיסת IFR ולה CVFR להזכירכם אין צורך להיות בדיוק מעל הנקודה כשמדווחים והנתיב הוא במרחק מייל לכל כיוון מהאמצע
hagay פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 תהיה בטוח שטיסה מהרצליה לחדרה לא מתקרבת לקושי במציאת נקודות בדרום הארץ.
oz פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 מה נהיתם מפונקים? דגלים לנקודות CVFRתמונות מפות, אולי גם טיסת הכרות? תקנו מפות - 50 ש"ח, וצאו לטיסות CVFR בלי שהיו את התמונות קודם והכול מחשבים זמנים והכול, וטסים כמו שצריך, זה מאתגר ומענין ומי שרוצה להצטרף מחר כנראה למסע החסרה של המטוס ססנה שלי מערד לשדדה דוב - לקראת התחרות של עיט מוזמן, ליצור איתי קשר כנראה שנעשה את הנתיב דרך ים המלח, למרות שהוא ארוך יותר בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אבל איך לומדים אחרת? חייבים מפות CVFR. תמונות עוזרות לזהות את הנקודות בסימולטור, אני רוצה לראות כמה זמן יקח לך לזהות את נקודת עמי עוז או אבשלום או עזוז או באר מנוחה והרשימה עוד ארוכה, וכל זה צריך לזהות כמובן תוך כדי הסתכלות במפה שמירת גובה וכיוון ואולי גם לדבר עם פקח וגם לזהות את הנקודות הבעייתיות, אני שעברתי על כל הנקודות שקיימות אצלנו עדיין מתקשה במקומות הבעייתים, לכן היצעתי, שבשביל מי שמתקשה בזה יתקין זמנית את הדגלים, או שאולי אתה מציע שיתאמן הרבה הרבה באופליין ואז יעלה לרשת. מצטער על ההתקפה אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד, רק להסביר את הצעתי. חגי לא התכוונתי בתחרות עכשיו, התכוונתי בטיסות בכלל. כן נכון גם אני התכוונתי בכלל,ולא רק לתחרות, אי אפשר לצפות שאנשים יזהו את הנקודות כבר בפעמים הראשונות. וכשאני התחלתי לפני חצי שנה טיסות CVFR, הטיסה הכי פשוטה מהרצליה לחדרה השלבים ב\בהכנה לטיסה הראשונה היו: - רישום של הנקודות וגובה - איתור במפה - איתור במפה - לא של תעופה מפה של מטילים - איפה שרשמתי את הנקודות אם זה צומת או משהו אחר ובטיסה עצמה את ה נמצא כל הזמן אם יד על המפה, כל הזמן, אחרי זה כמובן בטיסות הבאות למדתי שיש דבר כזה שנקרא דלק ואז התחלתי לחשב דלק, אני זוכר שהבטחתי את הנוסחא איך לחדשב, זה היה עוד כמה ימים. בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, וגם עכשיו אני לא מתכווון לפגוע באף אחד, רק נראה לי שטיסה שאתה מקבל את כל הדברים לפניה, צילומים, דגלים... נראה לי שהפכנו אותה קצת לטיסת IFR ולה CVFR להזכירכם אין צורך להיות בדיוק מעל הנקודה כשמדווחים והנתיב הוא במרחק מייל לכל כיוון מהאמצע שמע עומרי מה אכפת לך איך יטוסו אחרים? לוקח זמן ללמוד את הנקודות האלה והרעיון של הדגלים זה אחלה רעיון למתחילים בCVFR בקשר לקטע של הפיקוח יש פקח מסוים שמניסיון שלי איתו אני כל הזמן חוטף ממנו צעקות כשאני מדווח לו ואני לא בידיוק אבל בידיוק מעל הנקודה
×�פיק פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 שימו לב! אנחנו שוב מזכירים! בטיסה בתחרות עיט:המירוץ, יש להשתמש אך ורק ב ססנה 172 רגילה!!!(לא RG!) אנחנו באמת סומכים על האמינות שלכם לגבי זה. לצורך העיניין, לדוגמא, הכוונה בססנה 172 רגילה, זה כמו הססנה שיש לכם בסימולטור, הדיפולטית של הסימולטור. הפקחים והשופטים במירוץ הונחו למצוא אנשים שלא משתמשים בססנה 172 רגילה (P, SP), מי שהתברר שהוא השתמש במטוס אחר יפסל מיידית. תודה לכם על האמינות ושיתוף הפעולה.
yoni revivo פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 סתם שאלה: אני לא משתתף באירוע, אך אוכל לנצל את שירות הפיקוח באותה עת לטיסות רגילות?..
×�פיק פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 הפיקוח מטפל גם בטיסות רגילות. תנועת האירוע טסה בגבהים שונים מנתיבי הטיסה הרגילים ולכן אין סיכוי להפרעה.
Izik Bakshi פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 גם אני כמו עידו מבקש מכל המשתתפים להשתמש בססנה 172 של הפלייט, ומבקש מהטייסים לא לנסות לבדוק את הנסיון שלי בעניין, כמובן שניתן לבצע טיסות רגילות במהלך כל האירוע וינתנו שירותי פיקוח בעניין.
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 8, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 טוב אנשים, בעקבות השאלות הרבות שיש לאנשים ביומיים האחרונים החלטתי שמחר אני אהיה בצ'ט תמיכה באתר של עיט. נכון לעכשיו בין 18:00 ל-19:00. תצפו לסינרי מחר בסביבות 16:00 בלינק כאן בשרשור.
niralp פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 אני לא מבין למה להוציא את הסנרי 3 שעות לפני האירוע. לכל מי שתהיה איזה בעיה לא יוכל להשתתף, הרי הסנרי כבר מוכן. מה הבעיה להוציא אותו עכשיו?
Harry Potter פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 כדי לצמצם את היתרון שלי מי שרוצה להתכונן לאירוע לפי הסינרי. בלעדיו קשה יותר.
niralp פורסם אוקטובר 9, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2004 אבל במילא אנחנו לא יודעים את הנקודות שנהיה בהם, הגיון מוזר.
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 9, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 9, 2004 הנה הלינק להורדת הסינרי: http://www.websamba.com/aitair/race.zip עריכה: לא רשמתי ברידמי, לשים את הסינרי בLAYER הכי גבוה כדי לדעת שהסינרי באמת עובד תבדקו שיש לכם חניות במגידו (ICAO LLMG)