עבור לתוכן
Joel Strikovsky

פרטים רשמיים לגבי Prepar3D v2.0

Recommended Posts

פורסם

כמו רבים מאיתנו מודעים היטב, צפו להם פרטים לגבי ה Prepar3D v2 בכל מיני אתרים ופורומים שונים לגבי רשימת פיטצ'רים ותכונות של v2.0 P3D הקרובה לשחרור. החדשות הטובות הן, קיים עדכון רשמי מהקבוצה של LM לגבי 2.0. ברור 2.0 כולל תכונות רבות חדשות ומרגשות, אור הזרקורים של הערך הראשון של הבלוג P3D הוא בקשר DirectX11. אכן חדשות טובות מאוד! תראו את זה!

 


פורסם

אני שיחקתי הרבה עם ההגדרות מאז, אני טרם מצאתי איזה הגדרה ספציפית היא זו שגרמה לירידת ביצועים המשמעותית שחוויתי.

אבל עם אני לוקח את ה default  של FSX (התקנה נקייה), הגדרות Default עם אותו מטוס באותו מקום בהשוואה להתקנה נקייה של Prepar3d v2 באותו מטוס ובאותו מקום עם הגדרות ה Default של ה Prepar3d,

אני מקבל ביצועים נחותים יותר ב P3Dv2.

מאידך כאשר בדקתי את ה PMDG NGX בסינרי של דוד בבן גוריון (שער B2 ) מצאתי שהביצועים טובים יותר ב Prepar3d  מב FSX.

אבל זה יכול להיות בגלל שה NGX לא טען טוב את ה DLL שלהם ל Prepar3d ובכך לא היו צגים פעילים ודינמיים של ה NGX, יכול להיות שזה מה שזולל ביצועים ב NGX, כך שזה לא השוואה נכונה.

פורסם

לא יודע מה איתכם , אבל מה שכתוב בלינק של הבלטג נראה פשוט הדור הבא..

זה לא הולך להיות כמו fsx שיש צורך עיקרי רק בהרצים גבוהים אלה הפעם כרטיס מסך לוקח חלק עיקרי כמו בשאר משחקי המחשב..

כתוב שם על הטכנולוגיה החדשה ברינדור אוטוגן ,צללים,תאורה , מים וכו - זה נשמע מדהים.

אולי הפעם חומרה גבוה תביא לניצול של גרפיקה מדהימה ללא oom ובעיות ביצועים בגלל direct x 9..וזה בלי לדבר על 64 bit...

פורסם
P3D V2 של לוקהיד ישוחררו מאוחר יותר השנה, הם פרסמו פרטים נוספים על תכונות. ווס בארד, מנהל תוכנה P3D, פורסם בבלוג היום;
 
 
 

As many of you are aware, since the release of Prepar3D v1.4, and even earlier actually, parts of our development team have been working on Prepar3D v2.0.  With Prepar3D v2.0 coming out later this year, it has many new and exciting features which we will begin to highlight in developer blogs, and the spotlight of this first developer blog will be on Directx11.

The core rendering engine in Prepar3D has been completely overhauled and updated from DirectX9 to DirectX11.  The biggest benefit to this is that now Prepar3D is able to better take advantage of modern graphics hardware.  In a nutshell, upgrading your graphics card will now increase either your performance or the fidelity of what you are able to see in the simulation.  It also allows us to implement new and modern rendering features.

Regarding performance, I’ll briefly talk about some of the features of DirectX11 and how taking advantage of them in Prepar3D v2.0 will allow for a better simulation, training or learning experience.

 

 

פורסם

הבטה תכלס מציגה את היכולות של המנוע.. לא נראה שהיא עברה אופטימיזציה עדיין.

 

אממ, אני מקווה שבין השאר הם טיפלו במזג אוויר וכל הגליצ'ים המחורבנים שיש עם העננים. נראה שערפל טופל אז בעיה אחת נגוזה. ענני סירוס גבוהים למשל נראים ממש גרוע.. נקטעים כזה בשוליים של הסצנה, שטוחים לחלוטין וזה לגמרי הורס את האימרסיה של הסימולטור. אם היה אפשר, כבר הייתי מבטל אותם וזהו.

 

בתור הערת צד, התקנתי אתמול את המתקן DX10 ל FSX והסימולטור עובד נפלא ונראה זהה ל DX9 (אחרי כיוונונים מתאימים). לפני התיקון הזה, היו לי אובייקטים מרצדים בסינרי של ORBX.. אחרי התיקון אין את הבעיה הזאת יותר.

 

אבל, השורה התחתונה ב DX10 היא צריכה מופחתת של זכרון ובכך מתאפשרת יציבות והימנעות מ OOM בסיטואציות כבדות במיוחד. שמתי לב גם שה- FPS עלה מעט. אחרי שסוף סוף אעבור למחשב החדש (כמעט גמור) אני מקווה לראות אף שיפור נוסף.

פורסם

רכשת את התיקון המלא או שאתה משתמש בגירסא החינמית?

מעניין איתי לדעת עד כמה שווה להשקיע במוצר המלא של סטיב לאומת הגירסא החינמית לו.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...