Adi Sahar פורסם נובמבר 15, 2013 דיווח פורסם נובמבר 15, 2013 סוף סוף מתחילים להרים את ה NDA ו FLIGHTBEAM שחררו את ההודעה הבאה בדף הפייסבוק שלהם:https://www.facebook.com/FlightbeamStudios Now that some restrictions have been lifted, we can safely tell you Flightbeam has been participating with Lockheed Martin's Prepar3d V2 BETA, for two reasons1. Make P3D v2 better by providing feedback to LM2. Make our products 100% comp[/size]atible.First off, this needs to be said about some crazy rumors I've been reading...The folks over at LM are closely listening to FSX customers, and by no means is P3D restricted to non-entertainment customers. I can assure you that the wild rumors about LM chasing out entertainment customers are untrue and most are unfortunately originate from folks who support the "other" simulator platform in development, which I will not mention.Now on to exciting things... this IS the FSX replacement. Everything said here comes from first hand experience and testing. Just from our screenshot attached, you will see several things already. Dynamic cockpit shadows, native bloom (no performance penalty), and volumetric fog. This is just the tip of the iceberg, LM has extensively optimized the engine and it runs much more efficiently than FSX. ALL your CPU cores will be used. Your GPU/Video card will finally take a beating (I know mine has). LM Engineers have also modified code to better optimize memory management, which also means less OOM. And did I already mention, its now a DirectX 11 engine?And what better news than this: All our products are compatible now, and LM is expected to release V2 THIS MONTH.Happy Friday everyone! הם גם שחררו שתי תמונות שמציגות את הפיצ'רים החדשים: Joel Strikovsky, Niv Tesler, Nir Levy וגם 2 אחרים הגיבו לזה 5
Gal Cohen פורסם נובמבר 17, 2013 דיווח פורסם נובמבר 17, 2013 אני עוקב אחרי ההתפתחויות מתוך סקרנות,ולפי סרטון וכמה תמונות שראיתי,תוך כדי השוואה עם כמה דברים מ XP10: 1) עדיין קיימת בעיית blluries,אומנם פחות מ FSX אבל זה עדיין קיים. 2) volumetric עננים וערפל נראים טוב יותר מXP10,אבל ב 10.30 XP צפוי להדביק את הפער הזה + עם SKY MAXX PRO 3) המים נראים פשוט פנטסטי,גם יותר יפה מ XP10,אבל גם זה ב XP 10.30 צפוי להדביק את הפער. 4) תמיכה מלא בתוספים,נותן ל P3D V2 מהבחינה הזאת נקודת זינוק טובה יותר משל XP10 כיום,למרות שהקצב ב XP10 צובר תאוצה וצפוי לעלות אחרי 10.30 (אני מדבר הרבה על 10.30 מהסיבה שזה אמור להיות game changer) לסיכום- הולכת להיות תחרות שרק נרוויח ממנה. בכל אופן,היתרון המובהק של XP10 על P3D V2 זה 64BIT,ולפי מה שהבנתי P3D V2 גם לא הולך להפוך לכזה בקרוב.
Adi Sahar פורסם נובמבר 17, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 17, 2013 אני אומר דבר פשוט.. שנגיע לגשר נחצה אותו.
Adi Sahar פורסם נובמבר 17, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 17, 2013 כי בזמנו לא היה 64 ביט. והיום, כדי להפוך את זה ל 64 ביט, צריך פרק זמן הרבה יותר ארוך. יש בסימולטור חלקי קוד ישנים מאד.. הולכים אחורה לשנות התשעים. אחרי השחרור הזה אני חושב שהם יעבדו חזק על המרה ל 64 ביט. זה בלתי נמנע שבאיזשהו שלב הם יהפכו אותו ל 64 ביט.
Ron Peer פורסם נובמבר 18, 2013 דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 האם נושא ליבות מרובות חסר גם ב FSX ? זו סיבה שניצול מערכת שלו לא יעיל?הצצתי בדרישות של XP למשל.. לפי זה מחשב שלי יותר מהמינימום אבל פחות מהמומלץ..מעניין איך היה מתמודד עם XP.כמה מבין חברי ואטיל יש להם XP אולי נעשה סקר?מעניין באמת מה יהיו דרישות P3D למערכת ואיך יתפקד בפועל?
Gal Cohen פורסם נובמבר 18, 2013 דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 ההבדל העיקרי בין fsx ל xp+p3d2 בניצול מערכת זה בעיקר שכרטיס המסך באמת מתחיל לעבוד כמו שהוא אמור לעשות. ב fsx רוב העומס על המעבד הוא מייצר את רוב הפריימים וגם עושה את כל החישובים,וכתוצאה מכל היעילות יורדת. כל מחשב גיימינג בן ימינו יריץ אותם טוב. כדי להפיק את המקסימום משניהם נדרש כרטיס מסך high end,ככה זה לפחות ב xp10
Ron Peer פורסם נובמבר 18, 2013 דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 לזה בדיוק התכוונתי.אך מה אם המחשב בן כמה שנים...לא מדור ה I אלא QUAD..וכרטיס 512 מגה זכרון ולא מודרני זו בעיה.מה יהיה הגורם המשפיע יותר? איך ירוצו?לדעתי גבולי. במקרה כזה כבר עדיף להישאר עם FSX.זו שאלה גם למנהלי החטיבה: איני יודע אם סקר כזה נעשה אך יהיה מעניין לעשות סקר כמה שתמשים ב XP לעומת FS ואיזה גרסאות , לפני יציאת P3D ואולי לכללול גם בסקר ביצועי מחשבים בפועל עם מפרטים כללים?
Gal Cohen פורסם נובמבר 18, 2013 דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 כרטיס מסך כזה לא יספיק... אני ב xp10 אבל אני מאמין שזה גם תקף ל p3d v2,לפי שעתי הדרישות המינמליות כדי לקבל ביצועים טובים על הגדרות מדיום: מעבד מרובע מסדרת אייבי (גם סאנדי טוב אבל כבר ירדו מהמדפים...) זכרון פיזי של 4 gb כשמומלץ מאוד יותר. כרטיס מסך gtx 660 2gb. להריץ על מקסימום זה סיפור אחר,אני יכול לומר לך שבסחיטת כרטיס המסך xp10 לא מבייש את bf4,כלומר צריך כ״מ מפלצת עם כ 2gb + ( תלוי מה הרזולוציה) אני חושב שיש הרבה כאחה שפוזלים לכיוון xp10 אבל כרגע אנחנו 4 בפורום שבאמת משתמשים בו,או זה לפחות מה שראיתי...
Ron Peer פורסם נובמבר 18, 2013 דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 אוקי הבנתי,אז 4 RAM יש לי מעבד Q9400 אין לי מושג איזה שם זה הבעיה היא הכרטיס שתמיד אפשר להחליף כל עוד תומך ב MB . וזכרון אני יכול להרחיב לדעתי עד 16 לפי ה MB או אפילו 32. וזה יחייב גם לדעתי החלפת ספק כוחהשאלה כבר האם זה כדאי בכלל? אולי לחכו למחשב חדש לנצל הזדמנות אז. גם עולם כרטיסי מסך מתעדכן כל הזמן גם ככה.
Ron Peer פורסם נובמבר 18, 2013 דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 אגב,סתם סקרנות..מה יכולה להיות הסיבה למיעוט ב XP?
Gal Cohen פורסם נובמבר 18, 2013 דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 לדעתי מחשב חדש Xp לא תפס בהתחלה בגלל מחסור בפיתוח תוספים בעיקר,אבל כיום יש לפחות 5 חברות (חינמיות ותשלום) שמספקות סינרים מאוד איכותיים,כך גם לגבי המטוסים. השנה הזאת xp צבר תאוצה בכל הקשור לתוספים,ובקרוב יוצאים ixeg,skymaxxPro, hd mesh ש 2 מהם ישנו את חוקי המשחק לפי איך שהם נראים עד עכשיו,והמאש פשוט משפר את המראה פלאים בשילוב הטקסטורות החדשות.
itzik friedman פורסם נובמבר 18, 2013 דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 ממש חזון אחרית הימים...אני זוכר בסביבות 2008 כשנתיים אחרי שיצא FSX שאלתי בפורום GAMER אם יש למישו מושג אם ומתי מיקרוסופט יוציאו את הסימ הבא, וקיבלתי תגובה שדיכאה אותי ממש "ככל הנראה לא יצא משהו חדש ממיקרוסופט וכנראה שגם לא מחברה אחרת", חתיכת ביאוס.... והנה פתאום XP וP3D עושים לנו חיים מאושרים ויפים, כיף. [נ.ב. אין לי מושג אם ועל מה דנתם, התגובה קשורה נטו לכותרת ולהודעה הראשונה]
Adi Sahar פורסם נובמבר 18, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 18, 2013 יש יותר מדי כסף בשוק של הסימולטורים כדי שיוותרו עליו.. LM ראתה את הפוטנציאל הגלום ב FSX.
Adi Sahar פורסם נובמבר 19, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 19, 2013 אוקי, התאריך שחרור: 25\11.. יום שני הקרוב! http://www.prepar3d.com/news/2013/11/4648/
Ron Peer פורסם נובמבר 19, 2013 דיווח פורסם נובמבר 19, 2013 שימו לב מחייב כרטיס מסך תומך DX11 !!! מומלץ 2G זכרון מינמום 1G!!דרישות חבלז.במעבד לפחות מספיק דור ה QUAD
elai bachar פורסם נובמבר 19, 2013 דיווח פורסם נובמבר 19, 2013 השאלה שאולי הכי חשובה- האם התוספים החשובים (PMDG, סינרים של FSDT וAEROSOFT) יעבדו בו?
Adi Sahar פורסם נובמבר 19, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 19, 2013 לפי מה שידוע לי הרוב הגדול של התוספים עובד ב P3D. PMDG יש איתם בעיה והאמת שהנושא הזה די נטחן ברשת.. יש המון תגובות בנושא בבלוג ADX. בקיצור..PMDG בכוונה מכשילים את ה 777 שלהם מלעבוד ב P3D. הסיבות לכך הן כביכול היעדר רישיון לצורכי "בידור", מה שנקרא "consumer entertainment license". עם זאת, יש דעה רווחת שהסיבה האמיתית היא בעיית חוקיות מהצד של בואינג, שלא רוצה לראות סימולציה שלהם תחת סימולטור שמפותח ע"י חברה מתחרה, הלוא היא LM. ניתן לקוות שימצאו פתרון כלשהו.. זה ממש בעסה למעריצי PMDG להאלץ להישאר עם FSX המיושן רק בגלל חוזים ובעיות עו"ד אחרות.
Joel Strikovsky פורסם נובמבר 22, 2013 דיווח פורסם נובמבר 22, 2013 מה לגבי ה NGX? שמעתי שמועות לכאן ולכאן.
amir friedland פורסם נובמבר 22, 2013 דיווח פורסם נובמבר 22, 2013 יואל , בדיוק בגלל מה שכתבת והשמועות שרצות ברשת PMDG הוציאו הצהרה , אתה מוזמן לקרוא :http://forum.avsim.net/topic/426627-a-few-notes-regarding-pmdgs-position-on-p3d-development/
Adi Sahar פורסם נובמבר 22, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 22, 2013 אני מקווה שאניגמה לפחות יוציאו את ה 737 שלהם...PMDG האלה יכולים להחנק עם כל הבולשיט החוקי הזה.. הם מזמן היו צריכים להסדיר את הנושא. צר לי על מי שמושקע אצלם כמעט 200$ ולא יזכה ליהנות מהם בסימולטור החדש.
Joel Strikovsky פורסם נובמבר 23, 2013 דיווח פורסם נובמבר 23, 2013 יואל , בדיוק בגלל מה שכתבת והשמועות שרצות ברשת PMDG הוציאו הצהרה , אתה מוזמן לקרוא : http://forum.avsim.net/topic/426627-a-few-notes-regarding-pmdgs-position-on-p3d-development/ את ההצהרה אני קראתי עוד ביומו הראשון שפורסם ומכיר אותו היטב. כנראה שלא הבהרתי את עצמי מספיק טוב בשאלה (עכשיו כשאני מביט שוב בשאלה המקורית שלי אני מבין למה חשבת שאני מדבר על מדיניות הרישוי). לא זאת הייתה השאלה שלי, השאלה ששאלתי הייתה בתגובה (מהפוסט הקודם) על כך ש PMDG ביצעו חסימה אקטיבית ב 777 בעבודה מול ה P3Dv2. אני שאלתי לגבי היכולת הטכנית ל NGX לעבוד על ה P3Dv2, לא על מדיניות הרישוי. ממה שקראתי ישנם שמועות לכאן ולכאן לגבי האפשרות הטכנית ל NGX לעבוד ע"ג ה P3Dv2.
Adi Sahar פורסם נובמבר 23, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 23, 2013 אני מניח שתצטרך לחכות לשבוע הבא (יום שני) ולראות. אין לי ספק שבדקה שזה ישוחרר, אתה תראה כבר פוסטים על NGX וכל השאר.
Joel Strikovsky פורסם נובמבר 23, 2013 דיווח פורסם נובמבר 23, 2013 או יוטוב על איך לבצע זאת מאחר וחס וחלילה אסור לדבר על זה בפורומים ב AVSIM , משחקים אותה צדיקים. כאילה צבועים.
Adi Sahar פורסם נובמבר 23, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 23, 2013 יש עדיין הגבלות מסויימות של NDA. אם AVSIM לא ימחק הודעות שנוגדות את ה- NDA, הוא יוצא כביכול 'משתף פעולה' ועלול להיתבע (במיוחד בגלל שהאתר יושב בארה"ב). זו הסיבה היחידה שהניהול שם נוקשה בעניין הזה... לא צריך לקחת את זה קשה. תנסה ללחוץ עליהם מדי פעם ואולי הם יסירו את הבאן, או שתיצור משתמש חדש אם כי זו חלופה פחות מועדפת.