עבור לתוכן
Eldar Sella

שאלה בקשר ללופטהנזה...

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם! חג שמח.

לא ידעתי איפה לפתוח את הדיון הזה כי לדעתי הוא לא כל כך מתאים לפורום Support אז פתחתי אותו כאן.

אז ככה, עוד חודש אני טס לגרמניה (נוחת במינכן) בחברת התעופה הגרמנית Lufthansa ואני רוצה לדעת עם איזה מטוס הם מגיעים לארץ, לפני שנתיים שטסתי עם לופטהנזה לפרנקפורט, טסתי עם 747.

גם ממינכן הם מגיעים עם 747?

פורסם

אוקי כמה דברים: לופהאנזה ועוד איך טסה למינכן מתל אביב רק בתדירות מאוד נמוכה שמו כמו םפעם בשבוע בדרך כלל עם הA340

לפרנקפורט על ה 744 האגדי

תעשה כייף בחול!!!

פורסם

DLH כבר לא שולחים לכאן A340 הם החליפו אותו ב330 ואני תוקפני משום שיש כאן שאלות כל כך מיותרות זה לא אישי נגדך ובבקשה בו לא נהפוך את הדיון הזה לוויכוח.

פורסם

A330 ו 747 בוודאות בדקתי באתר שלהם. (את ה 747 שלהם ראיתי במו עניי יוצא מה J כשחזרתי מרודוס.

וכניראה שגם אני אהיה על טיסה איתם בעוד כחודש לפרנקפורט.

להית

פורסם

בדקתי גם באתר של בן גוריון וגם באת של לופטהנזה והם לא טסים מישראל למינכן!

אולי תטוסו עם אלעל או אחת מחברות השכר או באמת תטוסו לפרנפורקט...

פורסם

לופטנזה לא טסה טיסה ישירה מישראל למינכן.

וכל אלה שרשמו באתר של לופטנזה מתל אביב למינכן וקיבלו תוצאות זה בדיוק כמו שאני ארשום באתר של ANA מתל אביב לניו יורק בסוף אני אגיע לניו יורק רק השאלה היא איך (בהנחה ואני טס עם ANA ולא עם איזה קודשייר שלהם).

פורסם

747 נשלח בצהרים לבן גוריון מפרנקפורט וממריא אחר הצהרים. ה747 מגיע לפרנפורקט בלילה ואז בלילה הם שולחים את האירבאס 330 ואז בבוקר ממריא האירבאס ה330 . 8)

פורסם

לופטהנזה היו טסים למינכן בתקופת החורף לטובת אותם האנשים שנוסעים לחופשות סקי באוסטריה שכן המחירים למינכן יותר זולים וגם השדה יותר קרוב לאתרי הסקי והמטרה הייתה להתחרות באלעל

בכל מקרה הקו היה מבוצע בחורף 2002-2003 בA320

פורסם

היי תבדוק את הנושא עוד פעם, כי ממש ממש ממש לא רגיל לטוס עם לופט (קיצור חחח...) למינכן אבל אם אני לא טועה יש להם טיסות נדירות מאוד למינכן (או שהם הפסיקו את זה...)

אני טסתי בלופט לפני חודשיים, תל אביב-פרנקפורט 747-400, פרנקפורט-תל אביב A330-200.

עכשיו אם בכל זאת אתה טס למינכן, אז A319 ,טסתי איתו לאדינבורו באותו יום (כטיסת המשך) ואני חייב להגיד שמבפנים הוא לא הכי נעים לטיסה שעורכת יותר משעה...

כנראה לופט בונים על זה שבאיירבסים הקטנים שלהם יטוסו לטיסות קצרות, ובגדולים (כולל 747) יטוסו בטיסות ארוכות

לדוגמא: ב319 אין אוזניות, אין מסכים,הכיסאות לא נוחים משהו

ב747 יש את כל מה שציינתי... וב330 אפילו יש מסכים פרטיים לכל מושב!

הנה תראה בעצמך:

747-400 : http://www.airliners.net/open.file/676071/L/

330-200 : http://www.airliners.net/open.file/566760/L/

319-100 : http://www.airliners.net/open.file/091869/L/

מקווה שהבנת את המדריך :wink: :lol: :wink:

פורסם

היה קו סדיר למינכן כמו שאמרתי והוא בוצע בחורף 2002-2003 והפסיקו אותו אני לא יודע למה אולי זה בגלל בעיות אבטחה או בגלל שלופטהנזה עברו לטרמינל 2 החדש במינכן לא מזמן או שפשוט לא השתלם להם לטוס בקו והשאירו את התחרות בקו לישראלים הקו היה מבוצע בA320 ואני בטוח בכך משום שדודים שלי טסו בקו הזה גם. הקו לא מבוצע יותר והחברות שמפעילות אותו הן אלעל או סאן דור, ארקיע וישראייר.

לגבי הטיסות לפרנקפורט אני חושב שהם שולחים את ה744 משום שהם ממשיכים לארה"ב ואת הA330 הם שולחים כי הוא המטוס שאמור להיות בקו הזה בכל מקרה בקו הזה יש תחרות גדולה בין אלעל ללופטהנזה אני זוכר שאלעל דרשו מהם להפסיק לטוס עם 744 בגלל שיש בו יותר מקומות או משהו כזה

פורסם
היה קו סדיר למינכן כמו שאמרתי והוא בוצע בחורף 2002-2003 והפסיקו אותו אני לא יודע למה אולי זה בגלל בעיות אבטחה או בגלל שלופטהנזה עברו לטרמינל 2 החדש במינכן לא מזמן או שפשוט לא השתלם להם לטוס בקו והשאירו את התחרות בקו לישראלים הקו היה מבוצע בA320 ואני בטוח בכך משום שדודים שלי טסו בקו הזה גם. הקו לא מבוצע יותר והחברות שמפעילות אותו הן אלעל או סאן דור, ארקיע וישראייר.

לגבי הטיסות לפרנקפורט אני חושב שהם שולחים את ה744 משום שהם ממשיכים לארה"ב ואת הA330 הם שולחים כי הוא המטוס שאמור להיות בקו הזה בכל מקרה בקו הזה יש תחרות גדולה בין אלעל ללופטהנזה אני זוכר שאלעל דרשו מהם להפסיק לטוס עם 744 בגלל שיש בו יותר מקומות או משהו כזה

משרד התחבורה דורש כמעט מכל החברות הזרות לקצץ במושבים כדי שהחברות הישראליות לא יפסידו וימלאו את כל המושבים בטיסות למגוון כמה שיותר רחב של יעדים.

פורסם
היה קו סדיר למינכן כמו שאמרתי והוא בוצע בחורף 2002-2003 והפסיקו אותו אני לא יודע למה אולי זה בגלל בעיות אבטחה או בגלל שלופטהנזה עברו לטרמינל 2 החדש במינכן לא מזמן או שפשוט לא השתלם להם לטוס בקו והשאירו את התחרות בקו לישראלים הקו היה מבוצע בA320 ואני בטוח בכך משום שדודים שלי טסו בקו הזה גם. הקו לא מבוצע יותר והחברות שמפעילות אותו הן אלעל או סאן דור, ארקיע וישראייר.

לגבי הטיסות לפרנקפורט אני חושב שהם שולחים את ה744 משום שהם ממשיכים לארה"ב ואת הA330 הם שולחים כי הוא המטוס שאמור להיות בקו הזה בכל מקרה בקו הזה יש תחרות גדולה בין אלעל ללופטהנזה אני זוכר שאלעל דרשו מהם להפסיק לטוס עם 744 בגלל שיש בו יותר מקומות או משהו כזה

משרד התחבורה דורש כמעט מכל החברות הזרות לקצץ במושבים כדי שהחברות הישראליות לא יפסידו וימלאו את כל המושבים בטיסות למגוון כמה שיותר רחב של יעדים.

וזה מציג לנו את הרמה של החברות הישראליות ללא צל של ספק ...

חברה רצינית הייתה מתחרה עד הסוף אבל אנחנו ? לא !

נבקש מהחברות שיקצצו מושבים כדי שיטוסו אצלנו, כי אנחנו לא יודעים לנהל תחרות לפי חוקים ...

פורסם

רק בשביל הרקורד... האחראי על הצי של לופטהאנזה במזרח התיכון מתכתב איתי ואנחנו חברים די טובים.... הוא גר בדובאי... והוא אפילו סידר לי קומבינה :D:D:D

פורסם
רק בשביל הרקורד... האחראי על הצי של לופטהאנזה במזרח התיכון מתכתב איתי ואנחנו חברים די טובים.... הוא גר בדובאי... והוא אפילו סידר לי קומבינה :D:D:D

עכשיו כל מי שיטוס בלופטהנזה ירוץ אליך :wink: :lol:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...