עבור לתוכן
שגי�_ינ�י

אין לי מלים!!!! פשוט אין מילים.... * + סיכום *

Recommended Posts

פורסם

שלום חברים!

הרגע נחתתי מטיסת סאן דור ERO5028 מקוס לארץ.

רק רציתי להגיד לכולכם שאני ג א ה להיות שייך לחטיבה שלנו. זאת פשוט היתה הטיסה הכי טובה שטסתי. רציתי להודות באופן פומבי לאילן, לאלעד ולאמיר שבצורה פשוט פנטסטית הנחיתו כמות עצומה של מטוסים תוך כדי שימוש בכל הכלים שפקח טוב משתמש בהם. היה ממש מהמם לטוס בהמתנה בין שני מטוסים - אחד 1000 רגל מעלי והשני 1000 רגל מתחתי!! פשוט מדהים!!!

לכל אלו שלא יצא להם לטוס - תדעו לכם שהחברה שלו שמו בכיס הקטן החטיבה היוונית, ששם הפקח לא הסתדר עם 3 מטוסים - ובזה ערן יכול לתמוך בי אחרי שאפילו קלירנס לא הצלחנו לקבל כמו שצריך....

כמו כן, אני חייב להודות גם לקובי דוד ולשאר חברי ISRAELAIRLINES שטרחו על מנת להפיק אירוע זה.

תודה לכולכם,

שגיא.

פורסם

גם אני חייב לציין שהיה פשוט מדהים!!! :shock: זאת הייתה טיסת הרשת הבינלאומית הראשונה שלי ואני ממש שמח שהיא נעשתה באירוע הזה!! היה פשוט כיף לטוס איתכם חברה!! אני הייתי ELY5024 שהמריא מ LGIR עם פרפרים ענקיים בבטן שקיבלתי אישור המראה ממסלול 27 אבל בסוף תודות לכם אנשים עשיתם לי את הטיסה הטובה בחיי!

בקפריסין נעשה עבודה מעולה מעל ומעבר לכל ביקורת על ידי אילן (איך לעזעזאל הוא הגיע לשם חח?) שניהל הולדינג מסודר כל כך של 5 מטוסים! החיו בשלב הזה היה כל כך גדול עד שהאוזניים נבלעו בתוכו :lol:

אבל כאשר קילתי הודעת לעבור ל LLLL_CTR החיוך קצת ירד... (קצת חברים קצת !! שום דבר לא ימחק לי אותו מהפנים עכשיו! :D ) רעשים רעשים רעשים שקרעו לי ולכל מי שהיה על הערוץ את האוזניים! גם כאשר עברתי ל APP הרעשים לא נפסקו אבל נו אין דבר כזה טיסה חלקה ללא בעיות בכלל במיוחד בטיסה ראשונה!!!

בקיצור היה מדהים חברים אני מקווה לראות אירועים כאלו בעתיד ואף אירועים יותר גדולים מזה!

תודה רבה לכל הפקחים היוונים הישראלים ול LCCC_CTR בפרט על שעשו את טיסתי הראשונה כל כך בלתי נשכחת!!

שלכם בכבוד רב

ELY5024

VFS6

ניר פורטל.

פורסם

היה כל כך כיף!!!! תודה לכל צוות IAL וכל הפקחים ממש תודה תודה! אני אישית ממש ממש נהנתי... רק חבל שהייתי בין האחרונים ולא היה המון תנועה למרות שגם אני ועוד שני מטוסים קיבלנו הולדינג נחמד אם הפרדות :lol: היה ממש כיף! ושוב תודה לכולם!

המסקנה מכל הסיפור: עוד! :D

נמרוד

ISR505

פורסם

היה אירוע מעולה הייתי בין האחרונים שנחתו למזלי לא קיבלתי איזה 4 ריתוקים כמו השאר :lol: רק איזה אחד מעל לדרה תודה לאילן לאלעד לאמיר לאסף לארז על הפיקוח המעולה!.

פורסם

טוב דבר ראשון = התנצלות על שני המטוסים שנשלחו לעובדה......משתי סיבות

1. עצם העובדה שנשלחתם- מה לעשות ההיתם במקום ובזמן הלא נכון.

2. מכמעט ההתנגשות שהייתה על J10 בגלל הרעשים בקשר שכחתי שסימנתי לכם אותו גובה טיסה.

כל השאר הייתם עשר אמיר אסף וארץ ואילן שאם הוא לא היה מקים לצורך הארוע נקודת ריתוק מיוחדת על LEDRA כנראה שעוד כמה היו הולכים לעובדה....

אגב שמחתי לראות שהאימונים השתלמו וכולם ביצעו ריתוקים כמו שצריך.

תודה ל IAL על הארוע המושקע כל הכבוד מזמן לא הזעתי ככה על תל אביב

להתראות בארועים הבאים

פורסם

קיבלתי יציאה ב18:10UTC התחברתי והפקח נתן לי סקוק 7209 כמובן שאני מנסה ליצור אייתו קשר שיחליף לי את הסקוק והוא לא עונה בסופו של דבר יצאתי אחרון מהשדה,

אירוע מצוין ומעניין לקחו אותי לאזור VELOX בשביל הפרדה בנקודה MERVA קיבלתי 5 ריתוקים ואז הראש היתפוצץ מהרעש בקשר,הנחיות בטקסט לנחיתה.

תודה לכל הפקחים.

פורסם

היה אירוע מאוד מהנה ומאתגר.

אני הייתי ELY545, המראתי מאתונה.

יש לי סיפור טיסה ארוך במיוחד.

בקרוב התמונות בפורום תמונות... (60 תמונות)

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=4602

ובקרוב תחקיר בפורום תחקירים... (שרק לא מזמן דן מוררו פתח נושא בעניין...)

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=4601

פורסם

היה מדהים!

רק חבל שהפיקוח שם נזכר לתת קלירנס אחרי לפחות 5 פעמים שקראתי לו.

כל הכבוד לאילן שפיקח מדהים ולכל צוות הפקחים בישראל!

פורסם

לצערי נבצר ממני לטוס באירוע , אבל ,

הצלחתי בסוף להגיע בשעה סבירה ולהמריא מאילת לנתב"ג , היה ממש כיף לשמוע את כולם על הקשר,ואפילו לקבל ריתוק מעל נתבג בגובה שמונה (סליחה על הריתק הארוך קצת אמיר -הילדה החליטה לשגע אותי בדיוק בזמן הלא נכון :wink: )

כל הכבוד לכולם על הפיקוח ,ממה שהספקתי לשמוע צוות הפקחים ללא יוצא מן הכלל יכול לנצח גם בפילהרמונית .

כל הכבוד לכולם

מועדים לשמחה תרתי משמע

פורסם

משהו לא ברור לי - האם אילן(יונש) היה על פיקוח לרנקה? האם הדבר אפשרי בכלל? כי הוא שייך לחטיבה הישראלית...

פורסם
  Nimrod כתב:
לא בדיוק... אילן לא היה על פיקוח לרנקה, הוא היה על קפריסין וכנראה שזה אפשרי :D

ואם אפשר לדעת מה ההבדל(הסנטר שלהם זה לרנקה, לא?)

פורסם

היה ממש כיף ...

צריכים הרבה אירועים כאלו.

תודה מיוחדת לקובי שהצליח להכניס אותי ברגע האחרון ומצא לי סלוט פנוי.

פורסם

עכשיו תורי וקצר כי אני עייף מת...

תודה ראשית לצוות הפקחים שלנו, אילן שהיה קליספרה קונטרול :lol: ועל כך שהוא לקח אותי בציר עוקף ערמות של הולדים.

לאלעד על התמונות מה ASRC והעברתי המהירה לקומבינטור של הערב הלא הוא אמיר.

אמיר שלקח אותי לטיול של שבת במרחב ה TMA במהירות של 180 קשר שאפילו ציפורים עקפו אותי בדרך :wink:

וכמובן לפקחי המגדל והקרקע (לא זוכר מי היו, צטערת).

ועכשיו לתודות לצוות (לא כולל אותי :P)

לבן, קובי ויניב, כל הכבוד על אירגון ארוע למופת, פיקוח מלא כל הדרך (אפילו חלקי בהלוך).

תודה גם לכל הטייסים של החטיבה שלקחו חלק בארוע הזה בלעדיכם זה לא היה אותו הדבר.

לילה טובה לכולם,

פורסם

כבר אמרו הכל, אירוע מעולה ופיקוח מעולה !

תודה רבה וכל הכבוד ל-IAL על הארגון המקצועי, כמו תמיד 8) .

וכמובן גם לפקחינו הנהדרים ולכל מי שלקח חלק באירוע הזה :!:

פורסם

תודה רבה לכל מי שנטלו חלק בהפקה המדהימה. ראשית - תודה לצוות IAL על הארגון. תודה לכל מי שניצחו על תזמורת המטוסים הממריאה והמגיעה - לחברים בפיקוח יוון - גישה באירקליון ואתונה קונטרול, אילן בקפריסין שדאג להפרדות ראשונית, אלעד בתל אביב, אמיר בגישה אסף במגדל וארז על קרקע.

ואפילו ללמוד משהו יצא לי - ה-FMC של ה-PMDG לא מאפשר ביצוע ריתוק (על ידי מחשב הטיסה) בנקודה שאיננה מופיעה כנקודה בתוכנית הטיסה, מה שמחייב את עדכון התוכנית.

לסיום, רק בקשה אחת קטנה לי - עוד אירועים כאלה והרבה!!!

תודה וחג שמח,

יוסי 8)

פורסם
  vuv כתב:
משהו לא ברור לי - האם אילן(יונש) היה על פיקוח לרנקה? האם הדבר אפשרי בכלל? כי הוא שייך לחטיבה הישראלית...

אילן הוא VATAME1 ...

מזה"ת \אפריקה

הוא יכול לפקח איפה שבא לו :x :wink:

פורסם

תודה לכולם זה היה האירוע הראשון שלי ely5174

פשוט לא יאמן צות הפיקוח היה פשוט מצויין בעיקר באזור תל אביב ששמר על קור רוח

ונתן תחושה של רוגע לטייסים באזור למרות הלחץ הרב של טיסות המבקשות לנחות בבן גוריון

ןלמרות הקושי הרב עקב הרוח החזקה שלפחות לי היה בגישה למסלול 12 ולפי מה ששמעתי בקשר לגבי טייסים אחרים שכמוני בקשו ללכת מסביב ולהכנס לגישה שניה.

פשוט אין מילים אלא רק להודות לכולם למארגנים לפקחים בכל האזורים ובכל התפקידים ולטייסים שמלאו את השמיים וגרמו ללחץ אדיר שהכניס יותר מתח ועניין באירוע המעולה הזה

תמשכו כך

תודה רבה

אסי בלו

פורסם

תודה לכולם על האירוע, נהניתי מאד!

אני חייב בעיקר לשבח את כל הטייסים ואת אלעד שאימן לזה על ההמתנות המושלמות. 100% מהמטוסים ביצעו המתנות מושלמות, מהיריות טובות וPATTERN נכון. זה איפשר עבודה נוחה במיוחד, בלי לחץ ורעש על הערוץ. ככלל, רמת הטיסה הייתה גבוהה למדי - זה משתפר מארוע לארוע!

קצת הערות בונות:

1. דיבור בקשר: לקצר בזמן אירוע! כשאתם קוראים לי לראשונה, תנו קריאה קצרה בלי לתאר בדיוק איפה אתם ומה אתם (למשל: ELY000 with you at FL330) - זה נכון משום שאתם עוברים בין פקחים, והפקח היווני מעביר לי אתכם בHAND-OFF, כלומר אתם כבר מזוהים ואני יודע איפה אתם. אתם צריכים לדווח מיקום אם אתם לא טסים בארוע ואתם בנתיב שונה מהאחרים, או אם אתם נכנסים מאזור ללא פיקוח.

2. ועוד דיבור בקשר: להאזין לפני שמדברים, לתת צ'אנס לרידבק. זה לשמחתי לא קרה הרבה הפעם! אגב, תמיד זכות הדיבור לפקח: כלומר כשמטוס ופקח מדברים יחד, אז המטוס מחכה שהפקח ישדר שוב (אלא אם המטוס בחרום).

3. אתם באים מהר מדי... ההנמכה הסופית לקראת נחיתה (אזור סולין ומזרחה) כבר צריכה להיות איטית. כנראה שטכניקת ההנמכה של חלקכם לא נכונה: באופן טבעי המטוס מאיץ כשהוא מנמיך, ואתם צריכים להגביל אותו. לא להנמיך באמצעות VS בטייס האוטומטי, כי אין שליטה במהירות במוד הזה. הנמכה נכונה מתבצעת באמצעות מוד FLCH כשמוכנסת מהירות נמוכה בחלון המהירות או באמצעות VNAV והגבלת המהירות במסך LEGS בFMC (למשל: SOLIN FL120/270).

4. כאן היו אמורות להיות לי הערות בקשר לביצוע הריתוקים, אבל אין. פשוט ביצוע מושלם - ריתוק נכון, יציאה בדיוק לפי ההוראות.... כל הכבוד!

נתראה בעוד ארועים בקרוב!

אילן

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...