עבור לתוכן
Ron Peer

עדכון פמת

Recommended Posts

פורסם

שימו לב כי צורפו נספחים שאמורים לעשות קצת סדר בשרשור הפמ''ת.

 

שימו לב לNOTAM A0081/14

 

(
A0081/14 NOTAMN Q) LLLL/QXXXX/IV/M/E/000/999/3122N03514E116 A) LLLL B) 1401011218 C) PERM E) SSR CODE ASSIGNMENT FOR FLTS DEP LLBG TMA AND TEL AVIV CTL SHALL BE 5501-5577 AND 5601-5677. AIP ISRAEL AMDT 3/13, PART ENR, PAGE 1.6-2, TABLE 2.3 REF.)

 

 

 

וNOTAM A1787/14  שמציין שהNOTAM הקודם עדיין בתוקף.

פורסם

סליחה שאני מתערב, מכל השירשור הזה אני לא הבנתי דבר אחד....

 

למה טייס שלא מכיר ויודע לשלוט במטוס שלו עולה לטוס עליו  ברשת ? הנחת עבודה שלי , אם אתה לא יודע להכניס SID/STAR ידני, לך תלמד, או שפשוט תטוס על מטוס אחר .....

 

נכון זה כיף לטוס על ה"כבדים" , אבל זה גם כיף לטוס על ה"קלים" , משום מה להרבה טייסים לאורך השנים אין את הסבלנות פשוט ללמוד לעומק.....

 

טסים כמה טיסות על 172 , וישר עוברים ל 737 , אם אתם שולטים בו ויודעים לעשות מה שהפקח/בקר מבקש, אז אין עם זה בעיה ( חוסר המקצועיות זו בעיה אישית של כל אחד עם עצמו) , 

 

הפרעה לאחרים עקב אי שליטה במטוס זו כבר בעיה של כולם .......

 

נכון זה תחביב/משחק/ השלם את החסר....ועדיין ,אתם חלק ממשחק קבוצתי , תיישרו קו או שתשדלו לא להפריע ....לא בושה לטוס על 172 שאתה שולט בו לחלוטין ברשת, באוףליין אפשר לשחק גם עם מעבורת חלל בלי להבין מה היא עושה...

 

אישית לא עליתי לרשת למעלה משנה לדעתי אם לא יותר...לא יעלה בדעתי אפילו לעלות עכשיו בלי ללמוד מה השתנה וליישר קו עם הנהלים החדשים .

 

סתם נקודה למחשבה חברים.

פורסם

מיקי התשובה פשוטה ביותר. הרשת נועדה לכולם. לטובים, ולטובים פחות, כאילו החושבים כמוך וכאילו שלא ואין בזה שום פסול או נוהל נוגד.

בפועל זהו המצב וצריך להתמודד עם זה. עם טייסים מיומנים יותר ומיומנים פחות, כאלו עם כבדים וכאילו עם קלים, כולם בכל מיני צבעים ומיומנות.

זה מעולם היה כך ואני לא צופה שזה ישתנה.

יש רצוי ויש מצוי....

פורסם

מיקי התשובה פשוטה ביותר. הרשת נועדה לכולם. לטובים, ולטובים פחות, כאילו החושבים כמוך וכאילו שלא ואין בזה שום פסול או נוהל נוגד.

בפועל זהו המצב וצריך להתמודד עם זה. עם טייסים מיומנים יותר ומיומנים פחות, כאלו עם כבדים וכאילו עם קלים, כולם בכל מיני צבעים ומיומנות.

זה מעולם היה כך ואני לא צופה שזה ישתנה.

יש רצוי ויש מצוי....

זה נכון שהרשת נועדה לכולם אך היא נועדה לכל מי שרוצה לדמות פיקוח וטיסה מקצועיים ברמה הכי ריאליסטית שאפשר.

אני לא מבין מה הפואנטה של הדיון כאן, נכנסו נהלים חדשים במדינת ישראל כחלק מפרוייקט גדול שקורה כאן בשנים האחרונות, החטיבה עבדה ימים ולילות על מנת ללמוד ולעמוד בקצב של השינויים על מנת שהטייסים יוכלו לנחות על מסלול 21, להשתמש בהליכים חדשים ובסקטור פיקוח מעודכן ומדוייק.

חובת הטייסים היא ללמוד ולהתעדכן בנהלים האלו, נכון שתהיה תקופת זמן מסויימת שלא כולם יעבדו עם הדפיות החדשות אבל במידה ויש פיקוח הפקח יודע להתמודד עם זה.

הרשת היא של כולם, אבל מצופה מכולם לעשות את המקסימום על מנת להגיע לרמה הגבוהה ביותר ולמכנה המשותף הכולל, פיקוח וטיסה בסביבה ריאליסטית ומקצועית.

פורסם

סליחה שאני מתערב, מכל השירשור הזה אני לא הבנתי דבר אחד....

למה טייס שלא מכיר ויודע לשלוט במטוס שלו עולה לטוס עליו ברשת ? הנחת עבודה שלי , אם אתה לא יודע להכניס SID/STAR ידני, לך תלמד, או שפשוט תטוס על מטוס אחר .....

נכון זה כיף לטוס על ה"כבדים" , אבל זה גם כיף לטוס על ה"קלים" , משום מה להרבה טייסים לאורך השנים אין את הסבלנות פשוט ללמוד לעומק.....

טסים כמה טיסות על 172 , וישר עוברים ל 737 , אם אתם שולטים בו ויודעים לעשות מה שהפקח/בקר מבקש, אז אין עם זה בעיה ( חוסר המקצועיות זו בעיה אישית של כל אחד עם עצמו) ,

הפרעה לאחרים עקב אי שליטה במטוס זו כבר בעיה של כולם .......

נכון זה תחביב/משחק/ השלם את החסר....ועדיין ,אתם חלק ממשחק קבוצתי , תיישרו קו או שתשדלו לא להפריע ....לא בושה לטוס על 172 שאתה שולט בו לחלוטין ברשת, באוףליין אפשר לשחק גם עם מעבורת חלל בלי להבין מה היא עושה...

אישית לא עליתי לרשת למעלה משנה לדעתי אם לא יותר...לא יעלה בדעתי אפילו לעלות עכשיו בלי ללמוד מה השתנה וליישר קו עם הנהלים החדשים .

סתם נקודה למחשבה חברים.

מיקי- מסכים עם כל מילה :) שנה זה הרבה זמן...

פורסם

הערה:

העמוד באתר החטיבה אינו מעודכן בהתאם למה שפורסם, כדאי לעדכן כדי שטייסים זרים לא יטעו.

http://vatil.org.il/site/israel-charts/

איציק,

גם אני כתבתי על זה והתרעתי ושאלתי,

גם בדיון שנמחק בזמנו עקב שחזור שרת

ונדמה לי שגם כאן כתבתי על עדכון הזרים - אכן אחת הדרכים וגם לזה התכוונתי זה נוטאם באתר חטיבה ואפילו בפרטים בפיקוח דרך הרשת היכן שיש מקום להערות פקח וזו אחריות אישית בזמן חיבור לפיקוח לעדכן וגם באתר.

יותר מזה התרעתי בזמנו שבבאנר לפני הארוע גם יהיה כתוב ואין לי מושג אם עשו זאת או לא.

 

באמת חבל,

זה יקל על הזרים שיתכוונו לנהלים ולפקחים להתמודד

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...