Daniel Klimovitsky פורסם יולי 8, 2015 דיווח פורסם יולי 8, 2015 שלום לכולם, לחבר שלי הגיע לפני כמה ימים המייל הבא: daniel hohashvili (1299757),This is an automated notice from the VATSIM central database.You have been permanently suspended for the following reason:DUPLICATE ID REQUESTED - OTHER ID(S) WERE ACTIVE[MD DAT]A duplicate account has been found. VATSIM does not allow members to have multiple accounts and as such we are suspending the CID 1299757 and keeping open the CID 1229434. Contact the Membership Dept from the main VATSIM web site if you have any questions regarding this action.PLEASE DO NOT ATTEMPT TO RE-CONNECT TO THE VATSIM NETWORK OR TRY TO CREATEA NEW ACCOUNT AT ANY TIME! Any such attempt will result in the automaticnotification of your Regional Director. Your Regional Director or yourDivisional Director will contact you to follow up on this matter.Please note: You cannot reply to this automated e-mail.-VATSIM- מידע נוסף: אני יצרתי לו את החשבון מהמחשב שלי. לפעמים שיניתי לו את הגדרות החשבון לבקשתו מהמחשב שלי. מקווה שתוכלו לשחזר לו את החשבון. תודה רבה לכל העוזרים!
Omer Lanis פורסם יולי 8, 2015 דיווח פורסם יולי 8, 2015 כמו שכתוב, היה לו כבר משתמש על שמו או על כתובת המייל שלו, ולכן כשניסית ליצור אחד חדש הוא הושבת. גם כתבו שהID הראשון נשאר בתוקף ואפשר להשתמש בו ולא צריך לשחזר את החדש
Daniel Klimovitsky פורסם יולי 8, 2015 מחבר דיווח פורסם יולי 8, 2015 1229434 הוא ID שלי. 1299757 נפתח על שמו של חבר שלי פעם אחת על ידי (כתובת המייל הינה שלו) בתאריך 8/2/15 ונעשו עליו כ30 שעות טיסה. שבוע לפני שהוא קיבל את ההודעה (12/6/15) היוא ניסה לשלוח תוכנית טיסה (דרך https://cert.vatsim.net/fp/file.php) ולא הצליח (קיבל הודעת ERROR,שם המשתמש היו נכונים).
Avi Markovich פורסם יולי 10, 2015 דיווח פורסם יולי 10, 2015 אוקיי, אז לא היה פה שום נסיון לפתוח משתמש חדש? סתם ככה זה הגיע? מה בדיוק כתוב בהודעת ERROR הזאת? מה לגבי חיבור ושליחת תוכנית בתוך הסימולטור? ניסיתם לפנות לצוות וואטסים או אל משהו אחראי אחר עם תיאור הבעיה?
Daniel Klimovitsky פורסם יולי 10, 2015 מחבר דיווח פורסם יולי 10, 2015 1.לא היה שום ניסיון לפתיחת משתמש חדש 2.חבר שלי לא בטוח ,אבל יכול להיות משהו בסגנון של שם משתמש או סיסמא לא נכונים 3.גם בVPILOT הוא לא הצליח להתחבר 4.לא נעשתה פנייה,אני מחכה למישהו מההנהלה שיענה לי (פה,לא בפרטי)