עבור לתוכן
Stav Sitnikov

REALWORLD SCENERY - ISRAEL

Recommended Posts

פורסם

אחרי שלוקח בערך דקה לכל הסינרי להתרנדר רק במקום שמעליו אני טס, זה מוצר מגניב לאללה.

 

אם יש מישהו שיודע איך לגרום לסינרי כבד שכזה להתרנדר מהר יותר ובכלל מה ההיררכיה שצריך לעשות בLibrary..אשמח לשמוע.

פורסם

אם יש מישהו שיודע איך לגרום לסינרי כבד שכזה להתרנדר מהר יותר ובכלל מה ההיררכיה שצריך לעשות בLibrary..אשמח לשמוע.

 

CPU עם 6 ליבות אתה צריך ע"מ שטקסטורות קרקע ופוטו ריל בפרט יתרנדרו מהר יותר. מהירות המעבד, קרי MHz פחות משפיע על מהירות רינדור טקסטורות קרקע.

יש גם איזה הגדרה שצריך להוסיף ל FSX.CFG שמקצה את כמות ה Threads המקבילים ש FSX ישתמש ע"מ

לרנדר את טקסטורות הקרקע (ברירת מחדל ב FSX הוא על אחד, אפשר להגדיל אותו עד ל 4).

אני לא זוכר אותו כרגע אבל אני יכול לחפש בארכיון   :good:

אבל זה צריך לבוא בשילוב עם מעבד עם 6 ליבות.

 

מיותר לציין שאני מתייחס לליבות אמיתיות (psychical cores) ולא ליבות לוגיות, קרי HyperThreding.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...