עבור לתוכן
shachaf yasurr

כתבה : מגדל הפיקוח החדש עומד ריק מהיום שנפתח !

Recommended Posts

פורסם

תודה ברק  :hi:

 

כמו שנאמר, אני אשמח לעזור איפה שצריך בהדרכה פעילה ומרוכזת בין אם בTS או אפילו במפגש מיוחד איפשהו על מנת שכולנו נהיה טובים יותר. מבלי להכנס יותר מידי לדיון פתוח בג'נרל על מחלקת הדרכה רק אגיד שכן יש פערים גדולים בין רמת הידע הנדרש לבין מה שקורה בפועל ואף בין הפקחים עצמם וכן אני חושב שערב ריענון או ערב הדרכה פעם בX זמן צריך להיות כתנאי לכשירות, אני בטוח שאם מבצעים אותו במספר פעימות ובהודעה מספיק זמן מראש נוכל לקבל היענות טובה.

אבל, כמו שאור אמר יש כמה תהליכים במחלקת הדרכה שראיתי בעניין הרמה וביסוס הידע והנהלים ואני שמח שאור פנה להתייעצות, ככה שהכיוון הוא כיוון טוב.

 

שבת שלום

 

מעולה.

 

חשוב לי להדגיש שאין כאן טענה, אלא הצעה לשפר נטו.

פורסם

לדעתי, פער ידע זה דבר שתמיד יהיה, גם לי היום יש כמה פערי ידע.

לפני כמה שנים היה לי פחות כי כמות השעות שפיקחתי בחודש היתה יותר גדולה, היום אני מצליח לעלות 2-3 פעמים בממוצע בחודש, ואיך שלא נסובב את זה - נוצר פער ידע.

השאלה הגדולה היא מה אותו פער שמוגדר כסביר, ואטסים מגדירים זאת ע״י GRP, ומגדירים ״מפרט״ דרישות בסיסי לכל דרגה/עמדה.

חשוב לעשות ערבי ריענון ולהמשיך להתמקצע, אני לגמרי בעד זה ואשמח להגיע לכל ערב כזה (לערב הקודם של אלמוג אני נרשמתי למועד השני שבסוף בוטל).

וביחד עם כל זה חשוב שנשאר עם הרגליים על הקרקע.

פורסם

לדעתי, פער ידע זה דבר שתמיד יהיה, גם לי היום יש כמה פערי ידע.

לפני כמה שנים היה לי פחות כי כמות השעות שפיקחתי בחודש היתה יותר גדולה, היום אני מצליח לעלות 2-3 פעמים בממוצע בחודש, ואיך שלא נסובב את זה - נוצר פער ידע.

השאלה הגדולה היא מה אותו פער שמוגדר כסביר, ואטסים מגדירים זאת ע״י GRP, ומגדירים ״מפרט״ דרישות בסיסי לכל דרגה/עמדה.

חשוב לעשות ערבי ריענון ולהמשיך להתמקצע, אני לגמרי בעד זה ואשמח להגיע לכל ערב כזה (לערב הקודם של אלמוג אני נרשמתי למועד השני שבסוף בוטל).

וביחד עם כל זה חשוב שנשאר עם הרגליים על הקרקע.

 

 

איציק מסכים איתך למרות שלעיתים אני נסחף.

אני מדבר על ענייני נדב"ר פשוטים או פקחים שנלחצים מ20 מייל הפרדה בין מטוסים או לחילופין מחכים 3 דקות בין המראה להמראה... אני מדבר על הדברים הגדולים.

פורסם

לדעתי, פער ידע זה דבר שתמיד יהיה, גם לי היום יש כמה פערי ידע.

לפני כמה שנים היה לי פחות כי כמות השעות שפיקחתי בחודש היתה יותר גדולה, היום אני מצליח לעלות 2-3 פעמים בממוצע בחודש, ואיך שלא נסובב את זה - נוצר פער ידע.

השאלה הגדולה היא מה אותו פער שמוגדר כסביר, ואטסים מגדירים זאת ע״י GRP, ומגדירים ״מפרט״ דרישות בסיסי לכל דרגה/עמדה.

חשוב לעשות ערבי ריענון ולהמשיך להתמקצע, אני לגמרי בעד זה ואשמח להגיע לכל ערב כזה (לערב הקודם של אלמוג אני נרשמתי למועד השני שבסוף בוטל).

וביחד עם כל זה חשוב שנשאר עם הרגליים על הקרקע.

 

איציק, מסכים איתי שערבי יישור קו/רענון מצמצמים את הפערים האלה שאתה מדבר עליהם ? בטח כאשר מי שמעביר אותם מכיר את הנהלים פיקס וגם יודע במה להתמקד.

 

אם לא ניתן למחוק את הפערים הללו כליל, אז זה בוודאות רעיון טוב לצמצמם אותם למינימום.

פורסם

ברק, אני מסכים איתך.

צריך להתמקד בריענון כזה בפערי ידע משמעותיים, חשוב לייצר תיעוד מינימאלי לכזה ערב ריענון, כי אם הגעתי לערב אבל בפועל עליתי לפקח אחרי חודש אז הרבה אני לא אזכור.

פורסם

ברק, אני מסכים איתך.

צריך להתמקד בריענון כזה בפערי ידע משמעותיים, חשוב לייצר תיעוד מינימאלי לכזה ערב ריענון, כי אם הגעתי לערב אבל בפועל עליתי לפקח אחרי חודש אז הרבה אני לא אזכור.

מסכים לגמרי.

 

אבל פה אנחנו נכנסים לנישה אחרת שנוגעת יותר בפרמטרים של שמירת כשירות הפקחים מבחינת שעות בחודש וכד'.. שילוב בין פרמטר זה ובין ערבי הרענון לטעמי יתן תוצאה טובה מאוד.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...