Yoav פורסם אוקטובר 16, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2004 יש לי שלושה שאלות לגבי דירוגי פקחים וIVAO, בחרתי לשים את ההודעה הזו בפורום הזה בגלל השאלה השניה. אם המנהלים חושבים שזה יותר מתאים לפורום ATC/תחקירים שיזיזו: 1. אני רואה בסרב אינפו את דירוגי הפקחים, ויש את דירוג STU+ שפה עושה את תפקיד המגדל, אבל בארה"ב הם עושים סנטר. מה הסיבה...? 2. רציתי לדעת מה ההבדל שמיחד את ואטסים מIVAO? 3. האם קיימים טיסים ישראלים ו/או פקחים ישראלים ברשת הIVAO?
Erez Savir פורסם אוקטובר 16, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2004 1. לכול חטיבה יש את הדרישות שלה.למשל אצלנו רק CTR יכול להיות סנטר. אצל חטיבותא אחרות זה אחרת ואצל כול חטיבה זה שונה. תראה הדרגה לא ממש משקפת את הידע שלך.זה שאתה לא ADM או INS זה לא אומר שאתה לא יכול להיות סנטר במקום כלשהו בעולם.אבל זה תלוי בחטיבה. 2.לא הייתי בחיים ב IVAO אז אני לא יודע. 3.כן יש כמה.אבל לא ממש רציני כמו פה בואטסים.. ארז
Itay Zecharia פורסם אוקטובר 16, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2004 1. הדרגות לא קשורות בהכרח לפיקוח. אני מכיר פקחי גישה עם STU, ובנוסף מכיר פקחי דליברי עם INS. ההסמכה לעמדות ניתנת ע"פ הידע והרמה של הפקח. ואילו הדרגות ניתנות על פי שיקול דעת של האחראים, לפי שיטת עבודתו של הפקח. 2. ההבדל העיקרי שמייחד את VATSIM מIVAO הוא רמת הפיקוח הגבוהה. בIVAO כל ילד יכול להיכנס לפקח, ללא ידע קודם, וללא הכשרה, ולשחק איתך איך שבא לו. בVATSIM יש צורך בהכשרות ומקצועיות גבוהה על מנת לקבל עמדות לפיקוח. זו הסיבה גם שהחטיבה שלנו נטשה את IVAO למען VATSIM. 3. בIVAO קיימים פקחים וטייסים ישראלים, אני לא אזכיר את שמם מפאת כבוד. לכל אחד מאיתנו יש זכות לטוס באיזו רשת שהוא רוצה.
OmriSoudry פורסם אוקטובר 16, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2004 אני חושב שכל מי שהיה בIVAO עבר לואטסים. אני יודע לפחות על 2 טייסים כאלו שהיו בIVAO רוב הזמן ועכשיו רק VATSIM..