tsh פורסם אוקטובר 27, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 27, 2003 זה אפשרות שאיתה פשוט המטוס טס "לבד" ואני לא מבין למה צריך טייסים בכלל (בקיצמוניות) אז מישהו בבקשה מוכן להסביר לי מה זה ה-LNAV ומתי משתמשים בו? כי פעם ראיתי סרט תיעודי על 777 שבו הטייס לא משתמש ב-LNAV אלא ב-HDG וכד' ..תודה רבה מראש
E.Z פורסם אוקטובר 27, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 27, 2003 LNAV מנווט את המטוס לפי נתונים נ.צ שלקוחים מתוך המחשב טיסה בלבד. HDG מנווט לפי כיוון ששמוזנת בטייס האוטומאטי ואין לה קשר במחשב טיסה. משתמשים בזה בעיקר שמקבלים מפיקוח ווקטורים או שהנקודה שאליה טסים לא מופיע במחשב. זאת גם הדרך היחידה לנהג את המטוס "ידנית" כאשר הטייס האוטומאטי מופעל מפני שאין אפשרות לגעת בהגהים.
tsh פורסם אוקטובר 27, 2003 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 27, 2003 אבל למה צריך לגעת בו? שמים LNAV והולכים לשתות קפה :shock: זה עושה את כל העבודה?? מה הקצ' בו?
E.Z פורסם אוקטובר 27, 2003 דיווח פורסם אוקטובר 27, 2003 אין שום קצ' טייסי בואינג (מה לעשות) בזמן הטיסה הם פחות או יותר עציצים המחשב עושה את הכל