Zeev Bucki פורסם יוני 24, 2016 דיווח פורסם יוני 24, 2016 היום בלילה בשעה 22.00 אני מחכה לכם בבן גוריון ברחבת הJ6 לאימון הקפות ראייה "TOUCH AND GO"בלילה ולא באור יום והנדב"ר יתנהל באנגלית. מוזמנים טייסי ה-737-800.900. לצערי לא אבוא עם ה747-400 אהובתי מלכת השחקים כי עדיין אין אותה לP3D. הנחיות לטייסים: בזמן הטיסה ההמראה והנחיתה הכל יידני. לנתק AP LNAV VNAV AT. יד שמאל על היוק כאשר האגודל על כפתור הקיזוז ויד ימין על הטרוטלים.להוסיף או להוריד כוח מנוע כנדרש כנ"ל להרים את אף המטוס או להוריד כנדרש כאשר העיינים על מסך הPFD לעקוב אחר הVSI כמה FPM וכמובן מהירות וגובה ומסך הND והTCAS לעקוב אחר תזוזת המטוס ביחס למסלול ושאר המטוסים במרחב השדה. כמובן שיהיה פיקוח אוירי בשדה. אותי תשמעו בקשר כSPEEDBIRD222 אהיה עם 737-900 של בריטייש איירוויס BAW.
Almog Atar פורסם יוני 24, 2016 דיווח פורסם יוני 24, 2016 רצוי שהעיניים יהיו החוצה על תוואי הקרקע והמסלול ועל מטוסים אחרים בהקפה ולא על הtcas תהנו
Zeev Bucki פורסם יוני 24, 2016 מחבר דיווח פורסם יוני 24, 2016 אלמוג אל תשכח שזה בלילה והדגשתי את זאת. לכן מבט מבחוץ לא יועיל כל כך אלא בעיקר במכשירים של המטוס ובTCAS.בדרך כלל עושים זאת ביום. אבל אני דוגל ב: קשה באימונים קל בקרב ולכן מי שהתאמן על כך בלילה אז בטוח שיהיה לו קל ביום.
Noy Farhi פורסם יוני 24, 2016 דיווח פורסם יוני 24, 2016 אלמוג אל תשכח שזה בלילה והדגשתי את זאת. לכן מבט מבחוץ לא יועיל כל כך אלא בעיקר במכשירים של המטוס ובTCAS.בדרך כלל עושים זאת ביום. אבל אני דוגל ב: קשה באימונים קל בקרב ולכן מי שהתאמן על כך בלילה אז בטוח שיהיה לו קל ביום. בוקי, יש שיטות של סריקה חיצונית בלילה שעוזרת לך לזהות מטוסים בצורה מאוד קלה. באור יום כאשר מטוס שמגיע מכיון השמש או מהצד מאוד קשה לזהות לפעמים עד בלתי אפשרי. לאומת הלילה שהרבה יותר קל. כאשר אתה עושה הקפות ראיה לילה או יום אתה מסתמך על העיניים שלך. המכשיר יכול לעזור אבל לא להחליף visual traffic.
Zeev Bucki פורסם יוני 24, 2016 מחבר דיווח פורסם יוני 24, 2016 תודה רבה לפקחים פרידלנד ורז ניב היה לי תענוג. היחידי מכל ואטיל שהיה איתי בהקפות זה הללי. איפוא היו שאר הטייסים?