Yarin Halali פורסם מרץ 10, 2017 דיווח פורסם מרץ 10, 2017 טייסים יקרים, אני רוצה להכריז על מכרז לתפקיד "מאשר פיירפים" ו "צוות הלו"ז", התפקידים הבאים הינם תפקידים מאוד חשובים לחברתנו ומהווים כמדרגה לתפקידים גבוהים נוספים בעתיד. צוות הלו"ז הינו צוות חשוב מאוד לחברתנו, בשבועות הקרובים תיפתח המערכת החדשה (מערכת לו"ז שבועי) שבה הטייסים יוכלו לבקש לו"ז לשבוע ימים על פי קריטריונים מסוימים וצוות הלו"ז יצטרך לשבץ טיסות על פי קריטריונים וחוקים לטייסים שהגישו בקשה ללוז שבועי. דרישות לתפקידים: טייס פעיל בחברה וברשת, רצינות, מקצועיות וזמן פנוי רב. המכרז יסתיים בתאריך 15/03/17 - בעקבות כוונה לשחרר את מערכת הלו"ז לקהל הרחב כמה שיותר מוקדם. להגשת מועמדות אתם מוזמנים לפנות אליי פרטי או במייל: recruit@elalvirtual.com בברכה, ירין הללי, הנהלת אל על וירטואל Yuval Abramzon וגם Or Belisha הגיבו לזה 2
Noy Farhi פורסם מרץ 11, 2017 דיווח פורסם מרץ 11, 2017 בשביל מה צריך ״מאשר פרייפים״? לא יותר פשוט להגדיר במערכת בסיס נתונים ולאפשר למערכת לסנן את הטיסות? יותר מהיר,נכון,בלי פאקטור שהוא עשה לי ככה אתמול אז אני לא יאשר לו את זה... הבעיה באדם אנושי שמבצע תפקיד כזה, שאדם יכול לסרב פיירפט של מישהו רק בגלל איזשהו זריקת מילה מחוץ לוואטסים. ואתה יודע מה מצב החבר׳ה בטימספיק לדוגמא. לא הכל רגוע ונעים. לדעתי צריך לתת למערכת להחליט מי אושר ומי לא ע״פ בסיס הנתונים שמנהל החברה מחליט והתוכנה עושה סינון בעת שליחת הפיירפט. דעתי.
Omer Cohen פורסם מרץ 11, 2017 דיווח פורסם מרץ 11, 2017 27 minutes ago, noi farhi said: בשביל מה צריך ״מאשר פרייפים״? לא יותר פשוט להגדיר במערכת בסיס נתונים ולאפשר למערכת לסנן את הטיסות? יותר מהיר,נכון,בלי פאקטור שהוא עשה לי ככה אתמול אז אני לא יאשר לו את זה... הבעיה באדם אנושי שמבצע תפקיד כזה, שאדם יכול לסרב פיירפט של מישהו רק בגלל איזשהו זריקת מילה מחוץ לוואטסים. ואתה יודע מה מצב החבר׳ה בטימספיק לדוגמא. לא הכל רגוע ונעים. לדעתי צריך לתת למערכת להחליט מי אושר ומי לא ע״פ בסיס הנתונים שמנהל החברה מחליט והתוכנה עושה סינון בעת שליחת הפיירפט. דעתי. הלוואי וזה היה כזה פשוט כמו שאתה מתאר את זה, זה לא פשוט יש דברים שהם חייבים להיות יד אנוש, לעומת זאת יש הרבה מאוד עזרים טכנולוגים לאנשים שמאשרים אצלנו פרייפים אבל עדיין יש עוד נהלים שלצערי אי אפשר לתת למערכת לבצע. בכל מקרה אניש בטוח שהצוות שעומד על זה עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר, ואיזה הידעת קטן ברגע שהצוות דוחה לטייס טיסה היא צריכה לעבור עוד בדיקה נוספת של ההנהלה הבכירה.
Almog Atar פורסם מרץ 11, 2017 דיווח פורסם מרץ 11, 2017 מה התנאים לאישור? לדעתי זיירמן התייחס לזה בדיון השני, יש בעיה לבצע ADVANCED BOOKING לטיסות קוויקי כשמחכים לאישור הPIREP שלפעמים לוקח קצת זמן. למה לא להפוך את זה לאוטומטי עם הגדרה של כמה חוקים קשיחים ופשוטים וזהו ? מהו אחוז דחיית הPIREPים בחברה? dor alon, Barak Pecht, Noy Farhi וגם 1 אחר הגיבו לזה 4
Omer Cohen פורסם מרץ 11, 2017 דיווח פורסם מרץ 11, 2017 3 hours ago, Almog Atar said: מה התנאים לאישור? לדעתי זיירמן התייחס לזה בדיון השני, יש בעיה לבצע ADVANCED BOOKING לטיסות קוויקי כשמחכים לאישור הPIREP שלפעמים לוקח קצת זמן. למה לא להפוך את זה לאוטומטי עם הגדרה של כמה חוקים קשיחים ופשוטים וזהו ? מהו אחוז דחיית הPIREPים בחברה? זה תנאים לדחייה מאשר תנאים לאישור, דחיית פרייפ: פאוז מעל ל20 דקות, מטוס שלא מאושר לטייס לטוס עליו,תדלוק אווירי,נחיתה מתחת ל-1200, זה מה שעולה לי בראש אני לא מול החוקים. זה מאוד בעייתי לבצע דחייה אוטומטית בגלל הדברין שלמעלה, כמו שלפעמים תדלוק אווירי זה באג. בגלל זה אני מעדיף שישאר כאן הקטע האנושי, מה שכן אני אשים אליו דגש זה מה שזיירמן רשם בפוסט הקודם, אני ככל הנראה אשים את זה שכן יוכלו לטוס אחרי שסיימת טיסה ועדיין היא לא נדחתה או אושרה. שאני אהיה בבית אחזיר תשובה לגבי האחוז דחייה בחברה.
אורח amit kleinman פורסם מרץ 12, 2017 דיווח פורסם מרץ 12, 2017 11 hours ago, Omer Cohen said: זה תנאים לדחייה מאשר תנאים לאישור, דחיית פרייפ: פאוז מעל ל20 דקות, מטוס שלא מאושר לטייס לטוס עליו,תדלוק אווירי,נחיתה מתחת ל-1200, זה מה שעולה לי בראש אני לא מול החוקים. זה מאוד בעייתי לבצע דחייה אוטומטית בגלל הדברין שלמעלה, כמו שלפעמים תדלוק אווירי זה באג. בגלל זה אני מעדיף שישאר כאן הקטע האנושי, מה שכן אני אשים אליו דגש זה מה שזיירמן רשם בפוסט הקודם, אני ככל הנראה אשים את זה שכן יוכלו לטוס אחרי שסיימת טיסה ועדיין היא לא נדחתה או אושרה. שאני אהיה בבית אחזיר תשובה לגבי האחוז דחייה בחברה. אם כך, מה שניתן לעשות הוא ליצור מעין בוט שיאשר או ידחה PIREPים בצורה אוטומטית לגמרי. במידה וPIREP של מישהו נדחה בגלל באג באקארס למשל, הוא יוכל לערער על כך ואיש צוות מיוחד יבדוק את הנושא ויחליט אם לאשר או לדחות.
Yarin Halali פורסם מרץ 12, 2017 מחבר דיווח פורסם מרץ 12, 2017 אז עדיין צריך מגע אנושי אחרי הכל כי זה תקלות קורות לרוב בגלל האקארס הישן והחדש ובגלל פריצות שגורמות לחיבור מחדש לסים שיוצר בהקלטת טיסה את הREFUEL וכו' ... אני חושב שאין צורך כרגע באוטומטי לגמרי כי זה טוב בסופו של דבר . יש הרבה קריטריונים שמערכת אוטומטית לא תצליח לספק תשובה אם זה באג או קרה באמת ואז נצטרך להתערב הרבה פעמים .. עדיף שישאר אנושי . 4 hours ago, amit kleinman said: אם כך, מה שניתן לעשות הוא ליצור מעין בוט שיאשר או ידחה PIREPים בצורה אוטומטית לגמרי. במידה וPIREP של מישהו נדחה בגלל באג באקארס למשל, הוא יוכל לערער על כך ואיש צוות מיוחד יבדוק את הנושא ויחליט אם לאשר או לדחות.
Barak Pecht פורסם מרץ 12, 2017 דיווח פורסם מרץ 12, 2017 4 hours ago, yarin halali said: אז עדיין צריך מגע אנושי אחרי הכל כי זה תקלות קורות לרוב בגלל האקארס הישן והחדש ובגלל פריצות שגורמות לחיבור מחדש לסים שיוצר בהקלטת טיסה את הREFUEL וכו' ... אני חושב שאין צורך כרגע באוטומטי לגמרי כי זה טוב בסופו של דבר . יש הרבה קריטריונים שמערכת אוטומטית לא תצליח לספק תשובה אם זה באג או קרה באמת ואז נצטרך להתערב הרבה פעמים .. עדיף שישאר אנושי . האם רוב הדו"חות חפות משגיאות כאלה ואחרות ? אני יכול להבין שאם יש איזו בעיה, זה עובר לבדיקה ידנית. אפשר להעביר אוטומטית לפחות דו"חות שאין שום באג בכלל ?
Elad Zeierman פורסם מרץ 12, 2017 דיווח פורסם מרץ 12, 2017 הפעם היחידה שנירשמה אצלי הוספת דלק בטיסה הייתה שהסימולטור קרס ושיחזרתי את השמירה האוטומאטית - זאת אומרת חזרתי 10 דקות אחורה בזמן עם קצת יותר דלק מנקודת הקריסה. אלעל היא לא החברה היחידה שעובדת עם הסמארט לא מבין למה זה צריך להיות שונה מחברות אחרות שמעבירות את הפיירפ לאישור ידני רק בנתאים מסויימים, אם הכל תקין בדו"ח אין סיבה שלא ייאושר אוטומאטית. Noy Farhi הגיבו לזה 1
Yarin Halali פורסם מרץ 12, 2017 מחבר דיווח פורסם מרץ 12, 2017 59 minutes ago, Barak Pecht said: האם רוב הדו"חות חפות משגיאות כאלה ואחרות ? אני יכול להבין שאם יש איזו בעיה, זה עובר לבדיקה ידנית. אפשר להעביר אוטומטית לפחות דו"חות שאין שום באג בכלל ? אז זה דורש מעבר לבדיקה אוטומטית של כל הדו"חות אם ככה , וזה לא מה שאנחנו רוצים . 23 minutes ago, Elad Zeierman said: הפעם היחידה שנירשמה אצלי הוספת דלק בטיסה הייתה שהסימולטור קרס ושיחזרתי את השמירה האוטומאטית - זאת אומרת חזרתי 10 דקות אחורה בזמן עם קצת יותר דלק מנקודת הקריסה. אלעל היא לא החברה היחידה שעובדת עם הסמארט לא מבין למה זה צריך להיות שונה מחברות אחרות שמעבירות את הפיירפ לאישור ידני רק בנתאים מסויימים, אם הכל תקין בדו"ח אין סיבה שלא ייאושר אוטומאטית. סמארט קארס + KCARS . שניהם מופעלים על ידי הטייסים , וכאחד שטס עם הKCARS קורה שיש באגים לרוב כשהסימ מתנתק ואז יש מילוי דלק באוויר בחיבור מחדש .
Elad Zeierman פורסם מרץ 12, 2017 דיווח פורסם מרץ 12, 2017 נתחיל מיזה - למה לעבוד עם שתי תוכנות ? אין סיבה ממשית דבר שני - אלה דברים שניתנים לתכנות אוטומאטי, חברה אחרת שאני טס בה מעבירה דו"ח לאישור ידני לדוגמא אם המראתי עם מדפים שהם לא מדפים 5, את הקריטריונים אפשר לייצר. ככה או ככה צריך פיתרון לנושא ה ADVANCED , ונושא הקוויקי- סבב קרקע- קוויקי- מטוס קטן ביעד חוץ במציאות הוא 50 דקות - בסימולטור מתקצר ל -30 דקות, הבירוקרטיה שאתם מפעילים לא מאפשרת כרגע לבצע את זה . Almog Atar וגם Noy Farhi הגיבו לזה 2
Yarin Halali פורסם מרץ 12, 2017 מחבר דיווח פורסם מרץ 12, 2017 כי לי , כמו לעוד אנשים , נוח יותר לעבוד עם הישן עקב פריצות של מטוס שגורמות לתקיעות מזעריות בסימ ואחרי זה האקארס חודל מלהקליט והלכה כל הטיסה שאני רוצה לשלוח לאתר. זה למה . בנושא הADVANCES אין ספק שיש משו בדבריך - נדבר על זה .
Noy Farhi פורסם מרץ 12, 2017 דיווח פורסם מרץ 12, 2017 1 hour ago, yarin halali said: כי לי , כמו לעוד אנשים , נוח יותר לעבוד עם הישן עקב פריצות של מטוס שגורמות לתקיעות מזעריות בסימ ואחרי זה האקארס חודל מלהקליט והלכה כל הטיסה שאני רוצה לשלוח לאתר. זה למה . בנושא הADVANCES אין ספק שיש משו בדבריך - נדבר על זה . רילקס בן אדם. אנחנו לא חייבים להסכים איתכם. במקום שתקח את הדברים שאנשים כמו אלעד ואלמוג כותבים לך לטובת החברה אתה תוקף ב"לי ולעוד אנשים".. איפה האנשים האלו? למה אף אחד לא מגיב פה? אף אחד לא באמת יודע מה משמעויות הדברים שאנחנו כותבים למעט למי שיש קצת ניסיון בחברות תעופה וירטואליות מחוץ לאל על וירטואל. ולעניין, כרגע אף אחד לא מדבר על עניין של מה נוח או לא. יש פה משהו קצת יותר חשוב של יישור קו כמקובל בחברות וירטואליות ברחבי וואטסים. להיות שונה לא הופך אותך (כחברה) למיוחד.. אפילו להפך. יש סטדרט מאוד גבוהה בחברות וירטואליות ואל-על וירטואל צריכה ואפילו חייבת להיצמד אליהן. דבר שני, לא סתם יש את האופציה של דיווח פיירפט ידני בחברות וירטואליות..זה מקובל. ואפילו רצוי. כמו שאני אומר כבר שנים ואני אמשיך להגיד, תשאפו להיות כמו כולם ולא שונים. להיות שונה ואם המון בירוקרטיה זה רק הורס לכם בצורה כזו או אחרת. המגבלות שאתם עושים יגרמו לאנשים ללכת למקום אחר והאמת שאפילו בצדק. אנחנו לא רוצים להגיע למצב הזה. Elad Zeierman הגיבו לזה 1
Omer Cohen פורסם מרץ 12, 2017 דיווח פורסם מרץ 12, 2017 חברים יקרים, אני אעשה כל שביכולתי לנוחות הטייסים והצוות, כמו שאמרתי מקודם אני אטפל בעניין הadvanced כדי שלא יצטרכו לחכות לאישור פרייפ. בנוסף אני אנסה להסתכל שוב על נושא אישור פיירפ אוטומטי. לילה טוב, Noy Farhi, Almog Atar, Barak Pecht וגם 2 אחרים הגיבו לזה 5
Elad Zeierman פורסם מרץ 13, 2017 דיווח פורסם מרץ 13, 2017 21 hours ago, yarin halali said: כי לי , כמו לעוד אנשים , נוח יותר לעבוד עם הישן עקב פריצות של מטוס שגורמות לתקיעות מזעריות בסימ ואחרי זה האקארס חודל מלהקליט והלכה כל הטיסה שאני רוצה לשלוח לאתר. זה למה . בנושא הADVANCES אין ספק שיש משו בדבריך - נדבר על זה . מה זה כי לי כמו לעוד אנשים נוח? לקומץ יש בעיות טכניות אז חברה שלמה מתוסבכת בבירוקרטיה מיותרת כמו שנוי כתב אין שום סיבה להיות שונים לפחות בפן הטכני חברות וירטואליות קיימות עוד מהימים של FS98 ולפחות בצד הטכני כולם מתנהגות באופן זהה- תוכנה אחת + אפשרות לפיירפ ידני - שאגב אתם לא מאפשרים אותה אבל היא מוצעת למכירה בחנות הוירטואלית (?!?!?!?!) מה הקטע ? זה כמו שתציעו למכירה המראה TO-2 עם אנטי אייס אגב הבעיות נשמעות מוזרות - כי זה ACARES ובגדול זאת תוכנה דיי מטומטמת שרושמת פלט נתונים מהמטוס, Noy Farhi הגיבו לזה 1