bikoh פורסם אוקטובר 26, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 26, 2004 שלום רציתי לשאול מה הבנוהלל גבי קליטה והכשרה של פקחים חדשים?
Or Netzer פורסם אוקטובר 26, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 26, 2004 אני יענה לך בכלליות אבל אני לא מקור מהימן לגמרי. נוהל קליטת פקחים הוא פשוט חובה עליך לדעת את רזי התעופה על בוריהן, להיות טייס ולדעת הכלללל בתור טייס, בנוסף לדעת את השמיים האווירים של ישראל. (סה"כ מינימום 50 שעות טיסה הכוללת CVFR ו IFR ) לאחר זה תצטרך ללמוד מעט בעזרת הפקחים שיש כיום משמע... להאזין להם בפיקוח תוך הסתכלות על תוכנת המכ"ם (ASRC + לדעת לתפעל אותה באופן מלא!) שים לב חוק חצי שעה האזנה לפיקוח גג ורק כשיש פקחים בארץ!!! (מכיוון ויש חוק חדש אינני יודע בדיוק כמה שעות צריך וזה נחכה לתגובה ממקור מיהמן ייותר ממני. לאחר שתשלים את כל זה תצטרך לקבוע מבחן עם אחד מהבוחנים בVATIL (אמיר אלעד ואנטולי), ותעבור מבחן הסמכה לעמדת קרקע ודליברי בן גוריון (הבחינה הכי קשה בכל הדרך הארוכה של הפיקוח היא בחינת הקרקע). הבחינה תכלול שאלות מגוונות על אינספור נושאים בקשר לתעופה, שיבחנו את הידע שלך בתור טייס ופקח, זהו החלק התאורטי בו רק תשאל שאלות , במידה ותעבור אותו בהצלחה, תעבוד מבדק סימולציה פשוט (פה נבדוק אם אתה יודע את החומר + הקשבת לפקחים בזמן אמיתי) במידה ותעבור אותו בהצלחה מרובה תזכה בדרגת פקח STU1 ותוסמך סופית על עמדת קרקע וקלירנס דליברי בן גוריון, לאחר כמה שעות שבהן ישיגו עליך בתור פקח ברשת. אשמח שעוד מקור מהימן יותר יתייחס... בהצלחה!