עבור לתוכן
Etai Charit

Quality Wings 787 שוחרר

Recommended Posts

פורסם

שוחרר Quality Wings 787 לFSX.

התוסף היה בפיתוח כמה שנים טובות ושואף לדמות את המטוס ברמה גבוהה.

בFlightSimCon לפני שנה וחצי התנסיתי בבטא שלו, תחושת טיסה טובה, כיביתי כמה מערכות כדי לראות אם מגיב בהתאם - ואכן הגיב (הידראוליקה, חשמל וכו').

בהחלט קיבלו את תשומת ליבי. אישית, אני מחכה לראות ביקורות ביוטיוב.

פורסם
3 hours ago, Etai Charit said:

שוחרר Quality Wings 787 לFSX.

התוסף היה בפיתוח כמה שנים טובות ושואף לדמות את המטוס ברמה גבוהה.

בFlightSimCon לפני שנה וחצי התנסיתי בבטא שלו, תחושת טיסה טובה, כיביתי כמה מערכות כדי לראות אם מגיב בהתאם - ואכן הגיב (הידראוליקה, חשמל וכו').

בהחלט קיבלו את תשומת ליבי. אישית, אני מחכה לראות ביקורות ביוטיוב.

אני חושב שמדובר בעשור עד שלקח לו לצאת חח 

מחכים שיגיע לP3D ! :P 

פורסם
4 hours ago, shachaf yasurr said:

חיובי .. 

כנראה שכולם יתחילו לחזור לFSX :(

אל תגזים זה כולה QW. אף אחד לא יחזור לFSX בשביל להטיס QW. אנחנו לא מדברים על PMDG/LDS

פורסם
On 5.10.2017 at 16:13, noi farhi said:

אל תגזים זה כולה QW. אף אחד לא יחזור לFSX בשביל להטיס QW. אנחנו לא מדברים על PMDG/LDS

לפי סרטונים וביקורות המוצר כמעט ברמה של PMDG.

QW כמו PMDG עבדו ביחד עם בואינג בפיתוח המוצר הזה.

הVC ניראה מדהים, אמרים שיש בעייית רזולוציה טיפה עם המסכים וזה יסודר.

טקסטורות ברמה גבוהה מאוד

סאונד תלת מיימדי כמו ב777 

ולפי הביקורות המטוס הזה ממש studdy level sim addon  - מערכות שמגיבות מאוד קרוב למציאות, הטסה ריאליסטית מאוד, קוקפיט שכמעט כולו לחיץ ומגיב בהתאם .. בקיצור, זה לא ה757  שלהם.

חשוב לציין שהביקורות שנאמרו לגביי עד כמה הוא קרוב למציאות נאמרו ע"י טייסי 787 אמיתיים.

 

ובעיניין הבטא אין מה להילחץ, הם אוטוטו מסיימים את תקופת הניסיון של המוצר בFSX ומייד עוברים לP3DV4 בטענה נכונה והגיונית שהם רוצים לשחרר לP3D מוצר ללא תקלות ובאגים אחרי שהוא נוסה על כל העכברי ניסוי בFSX.

חשוב לציין שהמעבר לP3D הוא לא כזה דרמטי כמו שאתם חושבים אם מסתכלים על יוצרים אחרים שעשו זאת מאוד בזריזות בחודשים האחרונים כמו PMDG, FSLABS, MAJESTICK  עם מספר מוצרים !

וזה לא היה ארוך בכלל. 

בקיצור יש למה לצפות ובקורב מאוד להערכתי.

פורסם
40 minutes ago, Ofir Lavi said:

לפי סרטונים וביקורות המוצר כמעט ברמה של PMDG.

QW כמו PMDG עבדו ביחד עם בואינג בפיתוח המוצר הזה.

הVC ניראה מדהים, אמרים שיש בעייית רזולוציה טיפה עם המסכים וזה יסודר.

טקסטורות ברמה גבוהה מאוד

סאונד תלת מיימדי כמו ב777 

ולפי הביקורות המטוס הזה ממש studdy level sim addon  - מערכות שמגיבות מאוד קרוב למציאות, הטסה ריאליסטית מאוד, קוקפיט שכמעט כולו לחיץ ומגיב בהתאם .. בקיצור, זה לא ה757  שלהם.

חשוב לציין שהביקורות שנאמרו לגביי עד כמה הוא קרוב למציאות נאמרו ע"י טייסי 787 אמיתיים.

 

ובעיניין הבטא אין מה להילחץ, הם אוטוטו מסיימים את תקופת הניסיון של המוצר בFSX ומייד עוברים לP3DV4 בטענה נכונה והגיונית שהם רוצים לשחרר לP3D מוצר ללא תקלות ובאגים אחרי שהוא נוסה על כל העכברי ניסוי בFSX.

חשוב לציין שהמעבר לP3D הוא לא כזה דרמטי כמו שאתם חושבים אם מסתכלים על יוצרים אחרים שעשו זאת מאוד בזריזות בחודשים האחרונים כמו PMDG, FSLABS, MAJESTICK  עם מספר מוצרים !

וזה לא היה ארוך בכלל. 

בקיצור יש למה לצפות ובקורב מאוד להערכתי.

אני חושב ששחכת שהם אם אני לא טועה סה"כ 3 אנשים וזה אפילו לא הfull time job שלהם ולפי מה שאומרים יקח להם לפחות שנה להוציא את זה לV4

פורסם
2 hours ago, Ofir Lavi said:

לפי סרטונים וביקורות המוצר כמעט ברמה של PMDG.

QW כמו PMDG עבדו ביחד עם בואינג בפיתוח המוצר הזה.

הVC ניראה מדהים, אמרים שיש בעייית רזולוציה טיפה עם המסכים וזה יסודר.

טקסטורות ברמה גבוהה מאוד

סאונד תלת מיימדי כמו ב777 

ולפי הביקורות המטוס הזה ממש studdy level sim addon  - מערכות שמגיבות מאוד קרוב למציאות, הטסה ריאליסטית מאוד, קוקפיט שכמעט כולו לחיץ ומגיב בהתאם .. בקיצור, זה לא ה757  שלהם.

חשוב לציין שהביקורות שנאמרו לגביי עד כמה הוא קרוב למציאות נאמרו ע"י טייסי 787 אמיתיים.

 

ובעיניין הבטא אין מה להילחץ, הם אוטוטו מסיימים את תקופת הניסיון של המוצר בFSX ומייד עוברים לP3DV4 בטענה נכונה והגיונית שהם רוצים לשחרר לP3D מוצר ללא תקלות ובאגים אחרי שהוא נוסה על כל העכברי ניסוי בFSX.

חשוב לציין שהמעבר לP3D הוא לא כזה דרמטי כמו שאתם חושבים אם מסתכלים על יוצרים אחרים שעשו זאת מאוד בזריזות בחודשים האחרונים כמו PMDG, FSLABS, MAJESTICK  עם מספר מוצרים !

וזה לא היה ארוך בכלל. 

בקיצור יש למה לצפות ובקורב מאוד להערכתי.

דווקא הסאונד דיי גרוע ולא משתווה ל777 
שאתה מניע ב787 זה פשוט לא זה

פורסם
On 5.10.2017 at 16:13, noi farhi said:

אל תגזים זה כולה QW. אף אחד לא יחזור לFSX בשביל להטיס QW. אנחנו לא מדברים על PMDG/LDS

אז אני יכול להגיד לך אחרי 16 יום שהרבה מאוד חזרו לFSX  :)

 

2 hours ago, Ofir Lavi said:

לפי סרטונים וביקורות המוצר כמעט ברמה של PMDG.

QW כמו PMDG עבדו ביחד עם בואינג בפיתוח המוצר הזה.

הVC ניראה מדהים, אמרים שיש בעייית רזולוציה טיפה עם המסכים וזה יסודר.

טקסטורות ברמה גבוהה מאוד

סאונד תלת מיימדי כמו ב777 

ולפי הביקורות המטוס הזה ממש studdy level sim addon  - מערכות שמגיבות מאוד קרוב למציאות, הטסה ריאליסטית מאוד, קוקפיט שכמעט כולו לחיץ ומגיב בהתאם .. בקיצור, זה לא ה757  שלהם.

חשוב לציין שהביקורות שנאמרו לגביי עד כמה הוא קרוב למציאות נאמרו ע"י טייסי 787 אמיתיים.

 

ובעיניין הבטא אין מה להילחץ, הם אוטוטו מסיימים את תקופת הניסיון של המוצר בFSX ומייד עוברים לP3DV4 בטענה נכונה והגיונית שהם רוצים לשחרר לP3D מוצר ללא תקלות ובאגים אחרי שהוא נוסה על כל העכברי ניסוי בFSX.

חשוב לציין שהמעבר לP3D הוא לא כזה דרמטי כמו שאתם חושבים אם מסתכלים על יוצרים אחרים שעשו זאת מאוד בזריזות בחודשים האחרונים כמו PMDG, FSLABS, MAJESTICK  עם מספר מוצרים !

וזה לא היה ארוך בכלל. 

בקיצור יש למה לצפות ובקורב מאוד להערכתי.

אני מקווה מאוד שיקח להם כמה שפחות זמן .. 

רק הזמן יגיד .. 

פורסם
1 hour ago, shachaf yasurr said:

אז אני יכול להגיד לך אחרי 16 יום שהרבה מאוד חזרו לFSX  :)

 

אני מקווה מאוד שיקח להם כמה שפחות זמן .. 

רק הזמן יגיד .. 

ברור שחזרו כי זה התוסף 787 היחידי שקיים בשוק שנשבר והוא עדיף על כלום. למרות שע״פ חוות דעות של אנשים בפורומים שלהם, יש להם עוד הרבה על מה לעבוד כדי להגיע לרמה של PMDG או LDS מבחינת מערכות ואוטומציה. אותו סיפור היה לנו עם Wilco A320. בזמנו הוא היה היחידי בשוק ואנשים טסו עליו גם שהוא היה ברמת התוספים של ״אבאכוס״. איירוסופט הגיעו עם הA320 שהוא מצויין (לא ברמת PMDG) ושבר את השוק של האיירבוס, עד שהגיעו ״פלייטסים לאבס״ וניצחו את כולם עם האיירבוס.

אם ניקח מצב חלומי שלדעתי לא יקרה ו PMDG מוציאים מחר 787 כולם שמים את QW בצד ועוברים לPMDG. 

פורסם
43 minutes ago, noi farhi said:

ברור שחזרו כי זה התוסף 787 היחידי שקיים בשוק שנשבר והוא עדיף על כלום. למרות שע״פ חוות דעות של אנשים בפורומים שלהם, יש להם עוד הרבה על מה לעבוד כדי להגיע לרמה של PMDG או LDS מבחינת מערכות ואוטומציה. אותו סיפור היה לנו עם Wilco A320. בזמנו הוא היה היחידי בשוק ואנשים טסו עליו גם שהוא היה ברמת התוספים של ״אבאכוס״. איירוסופט הגיעו עם הA320 שהוא מצויין (לא ברמת PMDG) ושבר את השוק של האיירבוס, עד שהגיעו ״פלייטסים לאבס״ וניצחו את כולם עם האיירבוס.

אם ניקח מצב חלומי שלדעתי לא יקרה ו PMDG מוציאים מחר 787 כולם שמים את QW בצד ועוברים לPMDG. 

ברור שיעברו לPMDG אבל לצערנו זה לא יקרה.
כי QW חתומים עם בואינג

פורסם

לאחר שאני מטיס את המטוס מהיום שהוא יצא אני חושב שכן יש לאיפה להשתפר.. בעדכון הראשון הם תיקנו את כל הבאגים שלפחות לי היו..

חשוב להזכיר שעד היום PMDG מתקנים באגים אז אין צורך להשוות. אני בהחלט חושב שהם הגיעו במערכות מסוימות לרמה של FSLABS

אם זה ACARS שבו אפשר לבקש ATIS מVATSIM וWETHER REQUEST

שPMDG עדיין לא עשו.

ואם זה EFB מובנה במטוס. יחסית להתחלה זאת התחלה מדהימה! אני חושב שהמטוס הולך להיות אחד התוספים הטובים שיהיו לנו בסימולטור.

האם הוא זה עכשיו? יכול להיות אבל לא לגמרי. למרות שהוא מטוס מדהים וQW מידלו כל דבר ודבר לפי דעתי SOUND מעולה הטסה ידנית מדהימה וכו'

אני מאוד מרוצה ומחכה לעדכונים הבאים שיעשו את המטוס יותר טוב אפילו ממה שהוא עכשיו.

פורסם

אני מסכים חלקית.

יש שם כמה פיצ'רים מאוד יפים.

הגרפיקה טובה והסאונד טוב, הפריימים מצויינים (גם במחשב לא חזק כמו שלי), ובאופן כללי זה מוצר יפה, אבל יש להם עוד עבודה.

אותי מטריד עומק הדמיית המערכות. הדוגמא הבולטת ביותר שראיתי היא דחיסת הידראוליקה: על הקרקע, בדחיסת משאבות הידראוליות חשמליות, אזהרת ה-FAULT נכבית ולכאורה צריכה להיות הידראוליקה. אבל כשמוודאים ב-EICAS ובתצוגות המערכות - למעשה לא קרה כלום. ההידראוליקה מתנהגת כאילו הכל עובד רק על המשאבות של המנועים. 

זאת רמה נמוכה.

ה-AFDS בדרך כל בסדר, אבל יש לו גליצ'ים מוזרים בשמירת הנתונים - שנעשית לא בקנאות מספיק. 

לא בדקתי הכל לעומק אלא עשיתי טיסה אחת רצופה. כחווית טיסה - באמת מאוד נחמד. באמת. אבל ספציפית נושא ההידראוליקה הפריע לי. זכור לי שהיה עוד משהו דומה עם משאבות הדלק - מה שהכפתור עצמו מציג לא תואם למה שהתצוגה (המאוד יפה) מראה. וזה פשוט מעורר ספקות בנוגע להדמיית המערכות עצמן ובהתנהגותן, וכן בהאם התצוגה באמת שווה משהו, או שסתם מראה איזושהי תמונה אופיינית בלי קשר לפעולת המערכת.

בקיצור, הפלטפורמה נוחה ויפה. 90% מהמשתמשים לא באמת ישתמשו בקצוות האלו של מעטפת ההפעלה של המטוס, מצבים חריגים וכד'. אבל חבל לא לקחת את זה עד הסוף עם כל הקומבינציות והלוגיקות האפשריות (לא לוגיקות מסובכות), כשיש מוצר סה"כ באמת נחמד מאוד. 

פורסם
4 hours ago, Etai Charit said:

אני מסכים חלקית.

יש שם כמה פיצ'רים מאוד יפים.

הגרפיקה טובה והסאונד טוב, הפריימים מצויינים (גם במחשב לא חזק כמו שלי), ובאופן כללי זה מוצר יפה, אבל יש להם עוד עבודה.

אותי מטריד עומק הדמיית המערכות. הדוגמא הבולטת ביותר שראיתי היא דחיסת הידראוליקה: על הקרקע, בדחיסת משאבות הידראוליות חשמליות, אזהרת ה-FAULT נכבית ולכאורה צריכה להיות הידראוליקה. אבל כשמוודאים ב-EICAS ובתצוגות המערכות - למעשה לא קרה כלום. ההידראוליקה מתנהגת כאילו הכל עובד רק על המשאבות של המנועים. 

זאת רמה נמוכה.

ה-AFDS בדרך כל בסדר, אבל יש לו גליצ'ים מוזרים בשמירת הנתונים - שנעשית לא בקנאות מספיק. 

לא בדקתי הכל לעומק אלא עשיתי טיסה אחת רצופה. כחווית טיסה - באמת מאוד נחמד. באמת. אבל ספציפית נושא ההידראוליקה הפריע לי. זכור לי שהיה עוד משהו דומה עם משאבות הדלק - מה שהכפתור עצמו מציג לא תואם למה שהתצוגה (המאוד יפה) מראה. וזה פשוט מעורר ספקות בנוגע להדמיית המערכות עצמן ובהתנהגותן, וכן בהאם התצוגה באמת שווה משהו, או שסתם מראה איזושהי תמונה אופיינית בלי קשר לפעולת המערכת.

בקיצור, הפלטפורמה נוחה ויפה. 90% מהמשתמשים לא באמת ישתמשו בקצוות האלו של מעטפת ההפעלה של המטוס, מצבים חריגים וכד'. אבל חבל לא לקחת את זה עד הסוף עם כל הקומבינציות והלוגיקות האפשריות (לא לוגיקות מסובכות), כשיש מוצר סה"כ באמת נחמד מאוד. 

אפשר להגיד שQW נשארו בשורה התחתונה QW. משקיעים בעיקר ביופי ובמידול החיצוני והפנימי וכמה נחמד להזיז פחיות בקוקפיט אבל פחות במערכות,באוטומציה ובנושא התקלות המקביל לכתוב בQRH. (מה שPMDG דימו בצורה נפלאה) דבר נוסף זה, הרבה משתמשים כותבים בפורומים (לא רשמיים של החברה) שזה מטוס מאוד חובבני ובעיקר מתאים לאנשים שאוהבים לטוס מ A ל B מבלי להיכנס יותר מידי לפרטים הקטנים של המערכות. (כמו שציינת איתי בהידוראוליקה)

אגב, QW מתכננים להוציא איזשהו עדכון נוסף? 

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...