Joel Strikovsky פורסם פברואר 13, 2018 דיווח פורסם פברואר 13, 2018 מישהו יודע ויכול להסביר מה זה בדיוק גישת VORTAC ובמה זה שונה מגישת VOR/DME?
Noy Farhi פורסם פברואר 14, 2018 דיווח פורסם פברואר 14, 2018 https://www.faa.gov/documentLibrary/media/Order/6820.10.pdf
Etai Charit פורסם פברואר 15, 2018 דיווח פורסם פברואר 15, 2018 בגדול: TACAN הוא עזר ניווט צבאי, בדומה ל-VOR+DME, אך בתחומי תדרים שאזרחים לא עובדים איתם. החלק שנותן מידע על מרחק מהתחנה ב-TACAN, עובד על תדרים זהים לשל DME, ולכן, גם אזרחים יכולים להשתמש בו באופן זהה ל-DME. לכן, מבחינתנו כטייסים אזרחיים, אין הבדל בין השימוש ב-VOR/TAC או ב-DME. אנחנו מקבלים את שדר ה-VOR האזרחי הממוקם שם, ומקבלים מרחק דרך מקלט ה-DME במטוס בדיוק באותו אופן שהיינו מקבלים ממשדר DME אזרחי. מבחינת הגדרות הרישוי וההצבה שפרחי שיתף, יכול להיות מעניין לקרוא, אך יש לזכור שה-FAA משתמש בסט חוקים משלו, בעוד ש-EASA - בסט חוקים אחר.