עבור לתוכן
Koren Bauman

הרשמה לצוות התמיכה של VFS!

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם!
לכל מי שלא מכיר אותי - נעים מאוד אני קורן באומן, מנהל צוות התמיכה החדש בVFS!
צוות התמיכה זהו הצוות שבלעדיו בית הספר שלנו לא יוכל לתפקד. ויותר מכך, צוות התמיכה זהו שער הכניסה שלכם לצוות בית הספר ומשם- אפשר רק לעלות!
אני גאה לפתוח את ההרשמה לצוות הכי מעניין ומספק שקיים בבית הספר שלנו!
הפעם, אין דרישות לכניסה חוץ מרצינות! ההרשמה פתוחה לכל אחד ואחת שמעוניינים לתרום לקהילה גם אם לא עברו אצלנו קורס. חברי VATIL, אני קורא גם לכם smile.png
שימו לב! ההרשמה כרוכה בהתחייבות להגעה למספר של עד 3 מפגשים בהם יסופק לכם כל המידע אותו אתם צריכים בשביל לתמוך בחניכים בצורה הטובה ביותר שקיימת.
אז.....מי שמעניין אותו הנושא והוא רוצה לתרום לקהילה מוזמן להירשם בקישור הבא:




לעוד פרטים מוזמנים לפנות אליי!
מאחל בהצלחה גדולה לכל הצוות ומחכה לראותכם אצלנו בסדנה הבאה,
קורן באומן - מנהל צוות התמיכה של VFS.

vfs_logo.png
פורסם
On 5/19/2018 at 2:28 PM, Joel Strikovsky said:

מה תיאור התפקיד? 

job Description?

שלום, בעיקרון תפקידו של התומך הוא לתת מענה טכני לחברי בית הספר, ביניהם בעיקר חברי קורס רישיון טיס פרטי שאין להם ידע קודם בסימולטור.

כאשר מגיע חניך חדש לבית הספר, התומך הוא "שער הכניסה" של החניך לבית הספר. הוא האחראי להתקין לו את הקבצים לסימולטור מאפס כגון סינרים ופוטורילים, להתקין את תוכנות וואטסים, ולעזור בכל מקרה של תקלה של חניכים במסגרת הקורס. עבודה של כשעתיים שבועיות כשלקראת הקורס הדרישה לתומכים יותר גדולה.

סך הכל מכך ניתן להבין כי תפקידו של התומך הוא בין החשובים בבית הספר, והתומכים הם "הפנים" הראשונים שהחניכים רואים ומקבלים מהם את הרושם הראשוני על קהילת הטייסים הוירטואלים בישראל.

מקווה שהצלחתי לענות לך על השאלה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...