עבור לתוכן
Elad Zeierman

כמה הערות כללית לטייסים לגבי התהנהלות במרחב

Recommended Posts

פורסם

היי

חזרתי לפקח ברשת אחרי הרבה שנים שלא נגעתי במכ"ם

קודם כל המון תודה לדניאל חוחשוולי על התמיכה הטכנית והמקצועית בהסרת חלודה.

ממספר השעות בעמדה יש כמה דברים שבולט אצל  טייסים  אבל בלי קשר הרמה מאוד טובה קחו את ההערות הבאות לתשומת לבכם.

1. בכל קריאה ראשונית בתדר עבודה של פקח אתם חייבים לדווח גובה חציה בלי גובה חציה מבחינתי אין לי מגע מכ"ם אתכם ואני לא יכול לנקות אתכם בעיקר להמשך טיפוס על פורלה, צריך לשאול אתכם מה הגובה חציה לאמת ואז אפשר לשחרר דבר שגוזל זמן שידור יקר ומיותר, נהוג להוסיף את הגובה המאושר ואת שם הסיד.

2. אותו הדבר בהנמכה רק שכאן בכניסה לב"ג לאמת על איזה אינפו אתם מאומתים.

3. להקפיד על מגבלות תהליכים: טייסים חוצים לפעמים את קו סולין בגובה של 15 -16 שיש צורך לחצות 12 ומתחת.

4. טרנספונדר כבוי בקרקע עד דחיפה.

5. אין צורך בקריאה ראשונה לדווח טרנספונדר או ללחוץ לזיהוי ללא בקשה מהפקח

6. חציית הנקודות LEDRA VELOX ERIMO בגובה 31 או נמוך מיזה

7. במרחב הדרומי חציית AMMIT בגובה 10 ומתחת יש להודיע לפקח במידה ואי אפשר.

עד כאן להפעם

טיסות נעימות

 

 

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...