Eyal Rokach פורסם דצמבר 4, 2018 דיווח פורסם דצמבר 4, 2018 חג שמח לכולם! במסגרת כניסת דולב לתפקיד, יזם רעיונות רבים.במסגרת אחד מהרעיונות, התחדשנו היום במערכת HelpDesk חטיבתית חדשה. מטרת המערכת היא לרכז את כל ענייני פניות לחטיבה במקום אחד, למשל, דרך המערכת תוכלו לבקש תמיכה מצוות התמיכה ולקבוע עם נציג, לתת פידבק על פקח טיסה ואנשי חוץ יוכלו גם לפנות אל החטיבה לצרכים שונים. לכניסה למערכת לחצו כאן, לאחר שתפתחו Ticket, נקבל את הפנייה שלכם והיא תועבר בהקדם האפשרי לגורמים הרלוונטים. תוכלו להכנס למערכת דרך הלינק, או דרך מעבר למערכת דרך אתר החטיבה: תודה רבה לכל הצוות שעומד מאחורי המערכת, לאילאי בן שושן שינהל את המערכת באופן הטכני. מאחל לנו המשך התחדשות! אייל
Dolev Ravid פורסם דצמבר 5, 2018 דיווח פורסם דצמבר 5, 2018 תודה רבה לעילאי ולאייל שהופכים חזון למציאות! Eyal Rokach הגיבו לזה 1
Izik Bakshi פורסם דצמבר 8, 2018 דיווח פורסם דצמבר 8, 2018 כל הכבוד, כיף לראות כאלה התפתחויות, זה מראה שצוות החטיבה לוקח ברצינות את עניין העזרה למשתמשים חדשים או חוזרים. יישר כוח.
Eyal Rokach פורסם דצמבר 8, 2018 מחבר דיווח פורסם דצמבר 8, 2018 35 minutes ago, Izik Bakshi said: כל הכבוד, כיף לראות כאלה התפתחויות, זה מראה שצוות החטיבה לוקח ברצינות את עניין העזרה למשתמשים חדשים או חוזרים. יישר כוח. זה אכן נושא חשוב שדואגים לקדם אותו שבוע טוב!