עבור לתוכן
Elad Zeierman

מדברים על FS2020

Recommended Posts

פורסם

שבוע טוב לכולם

אחי מתחזק כבר המון שנים בלוג ופודקאסט שמיועד לגיימרים ומקבל המון משחקים לביקורת,

לפני מספר שבועות קצת לפני השיחרור של FS2020 הוא קיבל העתק של הסימולטור לביקורת והפנה אותו אלי לביקורת והזמין אותי להשתתף בהקלטת פרק של של הפודקאסט שלו ושל חבריו כדי לדבר עליו.
הפודקאסט מיועד יותר לגיימרים שעולמם הוא לא FS, אבל דיברתי איתם רבות על הקהילה וההיסטוריה  ביחס לסימולטור ולגרסה החדשה שיצאה ועד כמה הוא טוב/ לא טוב לנו ולאוכלוסיות אחרות.

 

מוזמנים להאזין לפודקאסט , אפשר למזער ולהמשיך בעיסוקים שלכם תוך כדי.
תודה לעידן אחי שנתן לנו את הבמה.
 

האזנה נעימה

קישור לפרק  248 של גייפאד

https://www.gamepad.co.il/archives/7420#respond

 

קישור לגיימפאד:

https://www.gamepad.co.il/

פורסם
לפני 5 שעות Kobi David כתב:

אתה לא אינדיקציה, אתה היחיד בארץ שמנסה להריץ FS2020  על קומודור.
תשדרג כבר!

רק אומר ש286 היה יכול להיות נחמד גם

פורסם

מעניין מאוד, תודה על השיתוף.

דעתי היא שמכל הגרסאות החדשות של הסימולטורים ב2020 ה msfs אמנם כרגע נראה הכי טוב גרפית אבל בטווח הרחוק, אפילו בטווח היחסית קרוב, יתחילו לראות כמה הוא מאחור ביחס גרפיקה ביצועים, במיוחד ביחס לשוק הגיימינג הכללי והרחב, לא רואה איך הדבר הזה מקבל ביקורות חיוביות גם בקרב רוב הגיימרים המזדמנים. אבל חשיפה לעוד שוק זה דבר שבפוטנציאל כמעט תמיד טוב.

פורסם
לפני ב-19.9.2020 בתוך 17:57 Gal Cohen כתב:

מעניין מאוד, תודה על השיתוף.

דעתי היא שמכל הגרסאות החדשות של הסימולטורים ב2020 ה msfs אמנם כרגע נראה הכי טוב גרפית אבל בטווח הרחוק, אפילו בטווח היחסית קרוב, יתחילו לראות כמה הוא מאחור ביחס גרפיקה ביצועים, במיוחד ביחס לשוק הגיימינג הכללי והרחב, לא רואה איך הדבר הזה מקבל ביקורות חיוביות גם בקרב רוב הגיימרים המזדמנים. אבל חשיפה לעוד שוק זה דבר שבפוטנציאל כמעט תמיד טוב.

היות ואני מכיר גייימרים כבדים מקרוב כולל  (קרא את ההקדמה  לפוד קאסט שכתבתי), אתה במפורש טועה,  אני מכיר את הדעות שלך לגבי המנוע וכו מדיונים אחרים כאן, ואני יכול להגיד לך שלגיימר הממוצע ( לא פריק של סימולטור)  ודווקא מהכיוון הזה בא הפרגון הגדול  לסימולטור, זה אגב התחיל מפרגון מאוד גדול בשלב החשיפה ב E3 וגם אם שמעת את \כל ההקלטה של הפודקאסט ששם בעצם כולם היו גיימרים הם  פירגנו (הרבה יותר מימני), ולמען האמת לדעתי הביקורות החיוביות בשלב זה מגיעות בעיקר משם.

יותר מיזה וגם הסברתי את זה בפודקאסט היחס של ביצועים גרפיקה, לא מפיל  סימרים מהכיסא, וגם אגב לא גיימרים מהשורה הסימולטור מאוד כבד ביחד למשחק הממוצע זה כאמור תמיד היה  עוד  מהגרסאות הראשונות שהציגו טקסטורות ב 1995.

 

ותגובה נוספת מאח שלי שלא יכול להגיב שכאמור מתעסק כבר המון שנים בשוק הגיימיניג כמבקר משחקים:

בינתיים דרישות במערכת הגבוהות של פלייט סימולטור בעיקר סיפקו לו באזז חיובי.

 

 

 החשיפה היא נכונה וטובה לא יודע עד כמה באמת זה יחזיק 


 

 

פורסם

מכונת הפרסום של מייקרוסופט נותנת עבודה בהתלהבות הראשונית של המוצר כמו שהם תמיד ידעו לעשות.

חשיפה גם לגיימרים שעשויים להשתקע זה דבר בכלל לא רע, זה טוב לנו למי שאכפת מעולם הסימולטורים.

אבל אם תחשוב מנקודת מבט של גיימר שמגיע ממשחקי מרוצים, יריות וכדומה;  מגניב יש את כל העולם! נתרסק על הבית! הנה מצאתי אותו..לא נראה ממש דומה, הטקסטורות מסביב באיכות נמוכה, אבל לפחות הוא שם. *מתרסק*-> מסך שחור -> מתחילים מחדש. איפה האפקטים? הפיצוצים, האש? 

ההתלהבות הראשונית תלך, מי מהגיימרים באמת יתעניין בעולם הסימולטורים והתעופה ויישאר זה הרי מבורך.

אין ספק שהסימולטור הזה מחוץ לקופסא נראה הכי טוב מהמתחרות, אבל אין לי גם ספק שזה עניין זמני לאור מה שהמתחרות עומדים לחשוף.

אבל זה כי הסימולטורים בכללי תמיד נראו פחות ממשחקי AAA, נובע בעיקר מהיותם cpu bound, מרחק הטעינה, הפיזיקה, מודל טיסה, מערכות וכו וכו לוקחים מחזורי מעבד כמו מטורפים. כרטיסי המסך הם לא הבעיה, הם ירנדרו כמה שרק תרצה, צוואר הבקבוק שם נובע ממשאבים מוגבלים של VRAM ורזולוציה גבוהה.

לכן סדרת ה RTX3000 במקרה הטוב תעזור למי שיש כבר מעבד מפלצתי עם מכפלה פתוחה ו OC מרשים. הם יכולים לפמפם דרישות מערכות של RTX 2080TI בפועל הם לא משתמשים בשום דבר מטכנולוגיית ה RTX שהיא דור העתיד ורק תלך ותשתדרג, כמובן שזה לא מוגבל רק לנוידיה, ראו את הדמו של ה ps5.

אבל זה לא צריך להיות ככה, עולם הגיימינג המודרני עובר ל low level, עם אוברהד נמוך לדרייבר ול api, ללא "קופסאות שחורות" בקוד ובקישור בין המעבד וכרטיס המסך, בטוח לריבוי ליבות בהכל ללא כל המגבלות של dx11\opengll.

יש סיבה שמייקרוסופט רוצים לעבור ל dx12, אבל המעבר כרוך בהרבה מאוד עבודה, הרבה יותר עבודה ממה שיש למתחרות שכבר עשו את המעבר על מנת לגשר על הפערים בגרפיקה ולמען האמת לעשות דברים טובים יותר*.

אם אני צריך להמר, תן לזה עוד שנה שנה וחצי, עד אז המתחרות כבר יציגו דברים גראפיים חדשים..כמובן שרק הזמן יגיד 🙂

 

*הם עדיין משתמשים בטכניקות שנחשבות לישנות בעולם הגיימיגנ המודרני, העצים בנויים מטכניקה ישנה ונראים מקרוב מזעזע בעיניי (טוב יותר ממה שיש למתחרות להציע זה כן).

אין particle system בכלל, מקצועית זה יכול לתרום לזיהוי כיוון רוחות בשטח וכדומה, וגם מה שאמור לספק את רצונם של הגיימרים לפיצוצים אחרי שמתרסקים על הבית.

כל הטקסטורות של העולם הפתוח ללא PBR, רזולוציה נמוכה של בינג ודברים מוזרים, זה לא קביל בעיני גיימר שבא מ the witcher למשל.

 

 

 

 

 

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...