Wego Flerson פורסם יוני 22 דיווח פורסם יוני 22 היי. אני כבר מספר שנים טס בסימולטור ומשתמש ב pilot2atc כמגדל פיקוח ולאחרונה רציתי להתחיל להכנס ל vatsim ואשמח לקצת הכוונה. 1. בהתאם להמלצות התחברתי מספר פעמים כ observer, נראה שיש לי בעיה קשה מאוד להבין אנשים ב"רדיו" בעיקר בגלל מבטא ודיבור מהיר, זה משהו שמתרגלים אליו? יש המלצות איך להשתפר בזה? 2. מה קורה במידה וצריך להתחיל הנמכה\STAR באזור שאין פיקוח אבל נגיד בשדה היעד כן יש מישהו במגדל? מבצעים STAR והנמכה לפי דעתי ואז מעדכנים את המגדל שזה רלוונטי? 3. איך זה כל הנושא של ה TAXI עובד ב MSFS? כי מניסיון שלי עם pilot2atc כל הסימונים וה TAXIWAYS ב MSFS לא כ"כ להיט.
Avi Markovich פורסם יוני 22 דיווח פורסם יוני 22 אני מניח שכבר נכנסת ל-Learning Center בוואטסים. אם עוד לא יצא לך אז כדאי מאוד. לגבי השאלות שלך: 1. ניסיון, זה משהו שבא עם הזמן. אגב, זאת לא בושה לבקש מהפקח שיחזור שנית וגם להגיד לו שידבר לאט יותר או שאם המצב ממש קשה אז לבקש ממנו שישלח הודעת טקסט. 2. כל עוד אתה לא נמצא תחת פיקוח, את טס לפי שיקול דעתך (בכפוף לכללים כמובן) ותוך התחשבות בתנועה מסביב ודיווח ב-unicom. לקראת ההנמחה, אם יש פיקוח בשדה היעד (בין אם יש פיקוח גם בשיוט או לא), מומלץ לבדוק ב-ATIS מה המסלול בשימוש כדי להתכונן בהתאם ולהימנע מבעיות בגישה לשדה. 3. אני לא בטוח מה הכוונה, אבל לצורך ניווט על הקרקע אתה צריך להשתמש בדפיות ובסינרים.
Wego Flerson פורסם יוני 23 מחבר דיווח פורסם יוני 23 לפני ב-22.6.2024 בתוך 23:33 Avi Markovich כתב: אני מניח שכבר נכנסת ל-Learning Center בוואטסים. אם עוד לא יצא לך אז כדאי מאוד. לגבי השאלות שלך: 1. ניסיון, זה משהו שבא עם הזמן. אגב, זאת לא בושה לבקש מהפקח שיחזור שנית וגם להגיד לו שידבר לאט יותר או שאם המצב ממש קשה אז לבקש ממנו שישלח הודעת טקסט. 2. כל עוד אתה לא נמצא תחת פיקוח, את טס לפי שיקול דעתך (בכפוף לכללים כמובן) ותוך התחשבות בתנועה מסביב ודיווח ב-unicom. לקראת ההנמחה, אם יש פיקוח בשדה היעד (בין אם יש פיקוח גם בשיוט או לא), מומלץ לבדוק ב-ATIS מה המסלול בשימוש כדי להתכונן בהתאם ולהימנע מבעיות בגישה לשדה. 3. אני לא בטוח מה הכוונה, אבל לצורך ניווט על הקרקע אתה צריך להשתמש בדפיות ובסינרים. תודה על התשובות. לגבי 3, הdefault scenery של msfs לא תואם לדפיות בהרבה מהשדות תעופה. לפעמים חסר מסלולים וברוב המקרים האותיות של הנתיבים לא תואמים לדפיות בכלל. שאלה נוספת, יצא לי לשמוע שב pushback לפעמים הפיקוח מנחה לבצע ל release point מסויים. אני משתמש ב gsx לבצע pushback ואני לא מכיר ככ דרך להכווין אותו חוץ מלבצע ישר/ימינה/שמאלה. איך מבצעים pushback ל release points ?
Avi Markovich פורסם אוגוסט 3 דיווח פורסם אוגוסט 3 לפני ב-23.6.2024 בתוך 07:32 Wego Flerson כתב: תודה על התשובות. לגבי 3, הdefault scenery של msfs לא תואם לדפיות בהרבה מהשדות תעופה. לפעמים חסר מסלולים וברוב המקרים האותיות של הנתיבים לא תואמים לדפיות בכלל. שאלה נוספת, יצא לי לשמוע שב pushback לפעמים הפיקוח מנחה לבצע ל release point מסויים. אני משתמש ב gsx לבצע pushback ואני לא מכיר ככ דרך להכווין אותו חוץ מלבצע ישר/ימינה/שמאלה. איך מבצעים pushback ל release points ? לגבי הסינרי - נכון, זה מה שאמרתי, יש צורך להשתמש בתוספים. לגבי הפושבק: https://youtu.be/BJ7CcnXVX8s?si=iybB18vPdMk8eRua