Moshico Biller פורסם דצמבר 6, 2004 דיווח פורסם דצמבר 6, 2004 אוקי יש לי שתי שאלות.נגיד שאני רוצה לעשות הקפות בהרצליה, אהל אין כרגע פיקוח. מה עלי לעשות?, האם בכלל לא לטוס ברשת?, הרי מה הטעם לטוס אם אין פיקוח? נגיד שאני עולה ומתחבר לרשת למרות שאין פיקוח אבל הסרבר אינפו אומר לי שיש עוד טייס שעושה הקפות. מה עלי לעשות במקרה הזה?, איך למנוע מצב של התנגשות?, ואיך לתאם זאת עם הטייס השני? ערב טוב אסף לטוס אתה יכול לטוס בכל מצב אם יש או אין כמובן אם אין יוצר יותר באלאגן . התנגשות תודה לאל יש עיניים אתה יכול לראות. מתאמים בסקווקבוקס "מתכתבים"
Nir Portal פורסם דצמבר 6, 2004 דיווח פורסם דצמבר 6, 2004 רק שתדע בטיסות VFR אחריות ההפרדה בין הטיסות היא של הטייס בלבד. ב IFR האחריות היא של הפקח. מכאן אתה יכול להסיק שאתה ממריא כאשר אתה רואה שהשטח נקי וכמובן מדווח ביוניקום ובטקסט... :wink:
אורח פורסם דצמבר 7, 2004 דיווח פורסם דצמבר 7, 2004 אחריות ההפרדה ב VFR היא על הטייסים בלבד. לגבי טיסה ברשת ללא פיקוח, התחברות דרך ה SB לערוץ הטקסט של יוניקום ולדווח בטקסט על פעולה שאתה עושה. יש עוד מטוס בהקפות, וודא שהוא יודע שאתה שם ודאג שגם הוא ידווח על מיקומו וכל פעולה שהוא עושה בטקסט ביוניקום. דוגמא: LLHZ trafic, 4X-RNG taxy h/p rwy29 circ 800ft אתה על הנקודה רוצה להתיישר ולהמריא, מבט החוצה לראות שאין אף אחד בפיינל ומשגר את ההודעה הבאה. LLHZ trafic, 4x-RNG l/u & t/o rwy29 for circ 800ft אם יש עןד מטוס איתך אתה מדווח בטקסט מיקום מדוייק כמו שאתה מדווח לפקח מגדל שאתה עם הרוח, כשאתה נכנס לבסיס ולפיינל. כך מי שבאזור שלך ידע על מעשיך ויוכל להכין את עצמו בהתאם. מקווה שעכשיו זה יותר ברור.
Itai Ganor פורסם דצמבר 7, 2004 דיווח פורסם דצמבר 7, 2004 תנסה כמה שיוצר לקצר אבל שיבינו למשל , 4x-cha lineup 29 and takeoff, 800 bazre
אורח פורסם דצמבר 7, 2004 דיווח פורסם דצמבר 7, 2004 תלחץ אנטר ויפתח חלון הצ'ט. ושם אתה מקליד.. תתרגל הקלדה עברת :wink: תלמד את הקיצורים הסטנדרטים כמו t/o l/u d/m ותראה שזה קל יחסית...אמנם ב CVFR זה יותר קשה בייחוד אם זה הקפות, אבל זה מה יש.
Shmulik Lin פורסם דצמבר 7, 2004 דיווח פורסם דצמבר 7, 2004 רבותיי כל עוד על הקרקע אין שום בעיות הרי על פי המדריך שלי על הקפות בהרצליה כתוב: דיווחים ב:עם הרוח ובפיינל 2 דיווחים בסה"כ למד אותם בעל פה ותכתוב מהר בחלון ז"א שאחרי שכתבת ושחררת לחלל את כוונותיך להמריא כתוב ותכין למשלוח הבא את עם הרוח800 4x-xxx right d/w800 זה הכל ובפיינל-final29 גם זה הכל-לתרגל ותראה שזה חארטה בלשון רשות החופים בהרצליה הצלחה
Moshe Bensal פורסם דצמבר 8, 2004 דיווח פורסם דצמבר 8, 2004 האם יש למישהו את רשימת הקיצורים הסטנדרטים(d/m t/o וכו' )? (לא הצלחתי למצוא בשום מקום), אם לא, אשמח להכין אחד כזה, בעזרתכם כמובן.
Erez Savir פורסם דצמבר 8, 2004 דיווח פורסם דצמבר 8, 2004 • c/m – Climb and Maintain • d/m – Descend and Maintain • t/l – Turn Left • t/r – Turn Right • h/s – Hold Short or Holding Short • sq – Squawk (set transponder code to) • clr – Cleared (or Clearance) • ctl – Cleared to land • cto – Cleared for takeoff • app – Approach (may occasionally be used for “approved”) • FL - FlightLevel • aff – Affirmative or Affirm (used for “yes”) • neg – Negative (used for “no”)
Moshe Bensal פורסם דצמבר 10, 2004 דיווח פורסם דצמבר 10, 2004 ארז תודה רבה, בכל זאת חסרים שני קיצורים שלא ידועים לי, ממה שניכתב כאן, h/p , l/u , אם מישהו יודע, אוסיף לקובץ שאני מכין, תודה.
Moshe Bensal פורסם דצמבר 10, 2004 דיווח פורסם דצמבר 10, 2004 נימרוד תודה גם לך, דרך אגב, האם מספיק לרשום בטקסט lu, hp, או שעדיף להוסיף קו אלכסון להפרדה, l/u, h/p ?
Moshico Biller פורסם דצמבר 10, 2004 דיווח פורסם דצמבר 10, 2004 רק שתדע בטיסות VFR אחריות ההפרדה בין הטיסות היא של הטייס בלבד. ב IFR האחריות היא של הפקח.מכאן אתה יכול להסיק שאתה ממריא כאשר אתה רואה שהשטח נקי וכמובן מדווח ביוניקום ובטקסט... :wink: אתה יכול לראות אותו בFSNAV