Atar_Omri פורסם נובמבר 14, 2003 דיווח פורסם נובמבר 14, 2003 שלום חברים, רציתי לשאול משהו שנראה לי קצת מוזר בימים האחרונים. כבר יומיים רצוף טיסות של אל על דרומה (071 להודו ו-081 לתאילנד) מקבלות טיפוס לגובה 30,000רגל אחרי SIVAK. יש כאן התעלמות מ-RVSM? טיסות דרומה בגובה זוגי?
Ilan Jonas פורסם נובמבר 14, 2003 דיווח פורסם נובמבר 14, 2003 קודם כל אין RVSM בישראל או במצרים. ראה: http://www.ecacnav.com/rvsm/map.htm כל המטוסים דרומה עוברים עכשיו לקהיר ב300 - זה נוהל זמני: A0608/03 - TRANSFER OF CONTROL FL BTN TLV FIR AND CAIRO FIR FL300 09 JUL 12:00 UNTIL 30 DEC 23:59 זהו אילן
Atar_Omri פורסם נובמבר 14, 2003 מחבר דיווח פורסם נובמבר 14, 2003 RVSM אין זה נכון, אבל ב-J10 טסים דרומה בגובה אי זוגי, וצפונה זוגי או שזה רק תקף בגבהים של בין 6000 ל-19000 רגל?
Izik Bakshi פורסם נובמבר 14, 2003 דיווח פורסם נובמבר 14, 2003 זה תקף בגבהים האלה ולאחר מכן ניתן לתת גובהה סופי באישור קהיר אל תשכח שאם אין בעיה של בטיחות טיסה אז נותנים את הגובה כי אחרי בטיחות טיסה מגיע הכסף והחיסחון שהחברות תעופה רוצות, לכן הפקחים נותנים גובה סופי על J10 אם אין בעיה של בטיחות טיסה
Atar_Omri פורסם נובמבר 14, 2003 מחבר דיווח פורסם נובמבר 14, 2003 לפעמים מאשרים גם לטוס מעל גובה 19000 דרומה לאילת, אל על כמעט תמיד מבקשים.
Izik Bakshi פורסם נובמבר 14, 2003 דיווח פורסם נובמבר 14, 2003 יצא לך גם הרבה פעמים לראות אל על מבקשים מיוחד ILS12 וכל שאר החברות הולכות על 30, ברגע שאין בעיה מבחינה של בטיחות טיסה זה הכל עניין של כסף
Atar_Omri פורסם נובמבר 14, 2003 מחבר דיווח פורסם נובמבר 14, 2003 אז בוא אני אספר לך משהו יותר מצחיק. לפני שבועיים נפגשנו ביום שישי כל הצוות של ישראל אירליינס. בדרך הקשבתי לסקנר, 3 טיסות נכנסו אחת אחרי השניה. הטיסה השלישית (מטוס זר) דיווח מיוצב, עבר למגדל, קיבל אישור לנחות על 12, ואז פנה לפקח בבקשה לשנות את המסלול ולנחות על 30... לאחר וידוי קשר עין התהליך אושר והוא נכנס לצלע עם הרוח ונחת על 30.