Shmulik Lin פורסם ינואר 12, 2005 דיווח פורסם ינואר 12, 2005 שלום לכולם כפי שרובכם יודעים ייצא בקרוב הסינרי והסקטור של טרמינל3 המשמעות ממתי שייצא, תהיה הרבה המראות על 12 ביציאות מערבה להלן תמצית סדר העזיבה על סיד DEENA1C לאחר המראה ובגובה של 535רגל או יותר אך לא מאוחר מ-3 DME מה-VOR פנייה ימינה לכיוןן 290 לטובת יירוט רדיאל 270 מה-VOR לדינה אם אנחנו לא רוצים להגיע בפנייה לתל נוף יש לשמור על מהירות 180 קשר בפנייה גג ולאחר הפנייה להגביר למהירות הנכונה לא מדובר על ססנות ופייפרים עד כאן שננו
Itai Ganor פורסם ינואר 12, 2005 דיווח פורסם ינואר 12, 2005 והדפית של היציאה מול העינים לא לשכוח, לא לזכור בעל"פ.
Yahav Barzilay פורסם ינואר 13, 2005 דיווח פורסם ינואר 13, 2005 כן כן.. סוף סוף DEENA 1C. האמת אפילו עוד לא יצא לי לבצע אותה ברשת.. :? לא משנה תמיד יש פעם ראשונה..
Arie Halperin פורסם ינואר 14, 2005 דיווח פורסם ינואר 14, 2005 שמוליק קראת אותי אכן טסתי במציאות לפני כחודש כך מחכה כבר לסימולטור גם כן מT3 אריה
Boeing744 פורסם ינואר 15, 2005 דיווח פורסם ינואר 15, 2005 היות ואני נמצא בימים אילו במקום בו הדינה1 צ'ארלי עובר לי מעל הראש 24 שעות ביממה במשך החודשיים האחרונים, אני חייב לציין שאלעל, בריטיש איירוויס (SPEEDBIRD) וסוויס עושים את היציאה יוצא מן הכלל. לא מעט טייסים אני שם לב שלוקחים את הסיבוב מהר מידי, ובורחים יותר מידי שמאלה. ככה שתשימו לב טוב, ותתכננו מראש את מה שאתם עושים לפני שאתם ממריאים. שיהיה המשך סופ"ש נעים ורגוע לכולם
GILG פורסם ינואר 15, 2005 דיווח פורסם ינואר 15, 2005 היות ואני נמצא בימים אילו במקום בו הדינה1 צ'ארלי עובר לי מעל הראש 24 שעות ביממה במשך החודשיים האחרונים, אני חייב לציין שאלעל, בריטיש איירוויס (SPEEDBIRD) וסוויס עושים את היציאה יוצא מן הכלל. לא מעט טייסים אני שם לב שלוקחים את הסיבוב מהר מידי, ובורחים יותר מידי שמאלה. ככה שתשימו לב טוב, ותתכננו מראש את מה שאתם עושים לפני שאתם ממריאים. שיהיה המשך סופ"ש נעים ורגוע לכולם יותר נכון הFMS עושה לבריטיש לאלעל וסוויס את הסיד בצורה טובה :wink: :| אגב deena1c חשוב לחשב דלק בטיסות ולא להמריא עם 100% דלק מטוס כבד לא משנה אם הוא 747 לניו יורק או 737 ללרנקה עם100% דלק לא יצילחו לבצע את הסיד וכמובן הפוך ע"ע לופטהנזה וסוויס :idea:
hagay פורסם ינואר 15, 2005 דיווח פורסם ינואר 15, 2005 אגב deena1c חשוב לחשב דלק בטיסות ולא להמריא עם 100% דלק מטוס כבד לא משנה אם הוא 747 לניו יורק או 737 ללרנקה עם100% דלק לא יצילחו לבצע את הסיד וכמובן הפוך ע"ע לופטהנזה וסוויס :idea: לא יודע מה במציאות אבל אצלינו בFS אני עושה את זה כמו גדול גם עם 100% דלק.