עבור לתוכן
OmriSoudry

בן גוריון וירטואל...

Recommended Posts

פורסם

חשבתי על להכין אתר שהוא בעצם נמל תעופה וירטואלי - בן גוריון.

פקחים יוכלו להצטרף לנמל התעופה הזה ויקבלו שעות מסויימות בהן להתחבר. טייסים יוכלו להיכנס ולבדוק את השעות האלו - בתקווה שכל יום בשבוע יהיה לפחות פקח אחד בבן גוריון!

מה אתם אומרים?

פורסם

שלום

1) קיימת מערכת שבה פקחים רושמים מתי הם יפקחו והיא ניקראת EUROBOOK, המערכת תשתכלל והיא תכיל גם אופציה שטייסים ירשמו מתי הם טסים ואז פקחים יפקחו בהתאם.

2) בכל יום שבת יש אירוע טיסה (למעט שבתות שהודעתי מראש שלא) בחטיבה ואתה מוזמן לקרוא על זה באתר וגם לבוא לטוס.

ולידיעתך כל אירוע בחטיבה עובר אך ורק דרכי.

שבת שלום

פורסם

איך אנשים מגיבים בלי להבין?

1) אני לא מתכנן שום אירוע עדיין..

2) התכוונתי למקום שבו ירשמו פקחים ואז יצטרכו לפקח לפחות כך וכך שעות בשבוע - מה

שיגרום לבן גוריון להיות מלא בפקחים רוב הזמן - לא רק בשבת!

3) הטייסים יוכלו להיכנס לאתר של בן גוריון ולראות פרטים על אירועים שיתקיימו שם (מכל

חברות התעופה הישראליות) ומתי יהיו פקחים אחרים.

4) לפקחים יהיה על מי לפקח ולטייסים יהיה מי שיפקח עליהם.. :)

5) חברות תעופה יוכלו להירשם לבן גוריון כדי לתפוס תאריכים מסוימים לאירועים.

על זה דיברתי...

עכשיו אם יש למישהו טענות - שידבר!

פורסם

אז שוב אני מסביר מערכת כזו שאתה מדבר עליה כבר קיימת והיא נקראת EUROBOOK

זה שלא תראה הרבה פיקוח באמצע השבוע נובע מהסיבה שרוב הפקחים שיש להם אישור לפקח על בקרות פשוט מאוד עובדים ועסוקים באמצע השבוע, עוד גם שחלק נכבד מהטייסים גם עסוקים באמצע השבוע והזמן הפנוי לטיסות הוא בסופי שבוע.

פורסם

נראה לי שכוונת המשורר פשוטה ביותר אבל משום מה לא מובנת. דוגמא:

IAL. טייס נרשם , עושה כך וכך שעות ואז רושם אותם באתר של IAL.

מה שהציעה עומרי זה אותו הדבר אבל לפקחים. חברת פיקוח וירטואלית אם תרצו שהפקחים יצטרכו לעלות בדרגות. אני חושב שהרעיון מיושם חלקית בVATSIM אבל לא במלואו. נראה לי צריך יותר פקחים ממה שיש בחטיבה.

חוץ מזה רעיון נחמד!

פורסם

לפי דעתי הדבר כבר מיושם בואטסים ואני ידגים לפי הדוגמא שלך..

פקח רוצה לפקח ככה וככה שעות כי הוא חזר מהעבודה ויש לו זמן, אז הוא נרשם ב EUROBOOK ואז הוא יופיע בסרבר אינפו וכל מה שנותר לו הוא לפקח את השעות שהוא רשם, וכל השעות שהוא מפקח ברשת רשומות באתר ואטסים, ואני רוצה להדגיש שכאשר פקח מבקש לעלות בדרגה או בעמדה יש התחשבות מסויימת בשעות אלה אבל בסוף הרמה של הפקח היא שקובעת, כל הפקחים בחטיבה שייכים למחלקת הדרכת פקחים וכאשר פקח רוצה להתקדם בעמדה הוא פונה למחלקה לקבלת הדרכה ובחינה, המחסור בפקחים ברשת הוא מבחינת פקחים שיש להם אישור לפקח על בקרות כמו גישה בן גוריון, אין הרבה פקחים כאלה מהסיבה שברשת שלנו העמדות של הבקרות הם לא קלות והן אף יותר קשות מן האמיתי לכן נדרש המון נסיון, כל הפקחים שיש להם אישור לבקרות הם מעל 20+ וכולם עסוקים במהלך השבוע, למרות שגם פה ושם תמצאו פיקוח במהלך השבוע, לכן לפי דעתי אין צורך בחברה וירטואלית לפקחים כי הם גם ככה שייכים לחטיבה וכל מי שרוצה לפקח יכול לעלות לפקח בעמדה שמורשת לו ולרשום את עצמו, אם אתם מציעים לעשות כל יום זמן מסויים שבו יהיה פיקוח אז אני אומר שזה רעיון יפה אבל בתור אחד שמארגן את האירועים בימי שבת אני אומר מראש שכרגע חסרים פקחים כדי להרים את הדבר, אני יכול להבטיח שכאשר יהיו מספיק פקחים אני הראשון שיזום את הדבר כמו שיזמתי את האירוע כל יום שבת.

ואני רוצה להוסיף שבימים אלה בונים אותה מערכת לטייסים, כלומר טייס לקח טיסה של IA או כל חברה תעופה אחרת, ואותו טייס רוצה שאחרים ידעו שבעוד כמה שעות הוא הולך לטוס אותה, אז שוב הוא מגיע ל EUROBOOK ורושם את הטיסה וככה פקחים יוכלו לדעת מתי יש טיסות ואז לעלות לפקח בהתאם.

פורסם

בהמשך לדברים של איציק יש מערכת כזאת לטורקים והיום טסתי לאיזמיר ועשיתי BOOKING ובאמת במהלך ההנמכה עלה איסטנבול והנחית אותי והודה לי שנרשמתי שם .. :D

אגב זאת לא הפעם הראשונה שאני נרשם שם ומקבל פיקוח..

פורסם

אני גם מצטרף לדעה שזה מיותר.

יכול לעבוד טוב במקומות בהם אין חטיבה רשמית שמנהלת את העניינים.

אבל אצלנו כל מה שקשור לפיקוח, נמצא ב VATIL . ואם יש הצעות לחידושים , הם יתקבלו בברכה ויישקלו לעומק 8)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...