עבור לתוכן
razgoeta1

כמה הערות לגבי הVFR של חיפה.

Recommended Posts

פורסם

זה VFR מצויין אבל יש כמה דברים שלקחו את תשומת ליבי ואני רוצה לחלוק אותם עימכם, ואולי אפשר לתקן אותם.

הדבר הראשון שמיד שמתי לב הוא המיקום של ערובות בתי הזיקוק(אני מתכוון לשתי הערובות הגדולות והבולטות), הם ניצבים ממש על הגישה ל34!, בנחיתה צריך לעבור מעליהם ואז במרחק של 1-1.5 ק"מ להנמיך בצורה חדה ביותר דבר שמאוד מאוד לא נורמלי, המציאות הערובות הגדולות האלה נמצאות משהו כמו 500 מטר עד 1 ק"מ צפונית מהגישה ל-34, דבר שמאפשר גישה(מסוכנת אמנם) טוב למסלול. אני מדבר על השיגה מכוון מזרח למערב, מכוון יגור-נשר לנחיתה בחיפה. כרגע הדרך היחידה לנחיתה בטוחה היא מאוד קשה והיא צריכה לבוא מדרום מזרח בסיבוב לכוון מערב ובכך לא ממש לבוא במרחק סכנה עם ערובות בתי הזיקוק, הגישה הזו היא גם מאוד קשה וכמעט בלתי אפשרי לרוב המטוסים שב"כ פוקדים את חיפה, אני לא זוכר את שמו של יוצר ה-VFR אבל אשמח אם זה יתוקן.

הדבר השני הוא עניות הצבע, שלא תבינו לא נכון אני מאוד אוהב את הסינרי הזה והוא מעולה וברמה עולמית, אבל אם היה אפשר לתת לכל האובייקטים החדשים צביעה קצת יותר ריאליסטית, קצת יותר מעורבבת, עם לכלוך, וסכמת צבעים יותר מתוחכמת, וזה אפשרי, ושזה לא יראה כמו של FS98.

אני מאוד אני מאוד מאוד אוהב את הסינרי הזה, סוף סוף יש קצת יחס לצפון,ועוד איזה יחס!.

רז גואטה.

פורסם

במציאות אכן חוסמות הארובות את קו הגישה לניחתה והנוהל אומר שיש צורך לבצע עקיפה של הארובות משמאל ולאחר מכן לתקן חזרה ימינה לכיוון המסלול

נמרוד

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...