עבור לתוכן
milan

ה מטוס שלו חיכינו

Recommended Posts

פורסם

טוב . כפי שידוע אתמול הוא יצא ואחרי 24 שעות ומאות הורדות ,

אצלנו כאן בישראל מי כבר רכש אותו ??

(אני מתכוון ל LDS767)

-להזכירכם:כמו מוצרים של Aerosoft גם flight 1 לא מספיק ההורדה אתה חחיב להיות מקושר לאינטרנט בזמן המשחק ולהעביר למחשב אחר זה סיפור לא פשוט כפי שמסתבר מהפורום שלהם

פורסם
טוב . כפי שידוע אתמול הוא יצא ואחרי 24 שעות ומאות הורדות ,

אצלנו כאן בישראל מי כבר רכש אותו ??

(אני מתכוון ל LDS767)

-להזכירכם:כמו מוצרים של Aerosoft גם flight 1 לא מספיק ההורדה אתה חחיב להיות מקושר לאינטרנט בזמן המשחק ולהעביר למחשב אחר זה סיפור לא פשוט כפי שמסתבר מהפורום שלהם

ברגע קנית המוצר אתה מקבל את הקובץ אותו אתה מכניס בהתקנת התוכנה, כמובן שהינך מחויב להיות מחובר לאינטרנט על מנת שהמידע יועבר לשרת כדי שתוכל להמשיך בהתקנה. להעביר למחשב אחר זה ממש לא בעיה, כי ההתקנה מתקינה לך תוכנית התקנה של המטוס, שאת התוכנה הזו אתה פשוט יכול לצרוב ולהעביר לכל מקום.

בהצלחה!

נ.ב: אני נזכר שהיה כתוב שם בהתחלה, אם ברצונך להשתמש רק על המחשב שלך או על עוד מחשבים. נסה את האפשרות השניה.

בהצלחה.

פורסם

40$ זה לא מחיר בשמיים במיוחד למטוס הזה .נשאר לי רק לשכנע את אישתי...

שתאשר לי :(:):D

היא טוענת שאני נשוי לסימולטור ...וכבר הגזמתי עם כל התוספות שרכשתי עבורו .

אז רק בעוד כמה ימים כנראה ..אני קונה אותו.

אולי עד אז ירדן יסיים לצבוע וארז יעלה את ה SID .

ובא לציון גואל

פורסם

נרכש :!:

המטוס פשוט מדהים!

הקנייה היא קנייה בטוחה ומולצת!

אגב, לא צריך להיות מחובר לאינטרנט בזמן השימוש, אלא רק אם אתה עושה שימוש בקובץ ה-Key, הם פשוט יבקשו לאמת את זה.

פורסם
טוב . כפי שידוע אתמול הוא יצא ואחרי 24 שעות ומאות הורדות ,

אצלנו כאן בישראל מי כבר רכש אותו ??

(אני מתכוון ל LDS767)

-להזכירכם:כמו מוצרים של Aerosoft גם flight 1 לא מספיק ההורדה אתה חחיב להיות מקושר לאינטרנט בזמן המשחק ולהעביר למחשב אחר זה סיפור לא פשוט כפי שמסתבר מהפורום שלהם

אולי תסביר למה הכוונה חיב להיות מקושר לאינטרנט בזמן המשחק?

פורסם

a word of warning, before everybody rushes in.....

the package is RIDDLED with bugs....too numerous to mention.....

I don't know how long and how thoroughly they have beta-tested this product.

If only they had put as much effort into testing as they did on hype it might have looked differently.

I'm sure the future patches will correct most of it and it will be an excellent product, but as things stand now....its very frustrating.....

//Michael

פורסם

לי הדברים עבדו מצוין, לא היה אפילו באג אחד. לא טסתי הרבה אומנם, אבל נראה לי שהכל עבד בסדר. איזה באגים פגשת מייקל? ואגב, גם אתה חובב רדיו?

פורסם

אתמול בוצע הטיסה הראשונה עליו.

באגים מבחינת התקנה לא היו לי . לא ראיתי (לא שאני מומחה גדול במטוס הזה) גם באגים מבחינת הטיסה.

ניראה לי שקיבלת את הגירסה עם הדילות הרומניות, כל הזמן חם להן, אולי הן רומזות משהו ?? :lol: לפחות שימתינו שנגיע לידעד :wink:

אני צריך להתרגל לעבודה עם ה MCP של ה 767 לאומת ה 73 NG ובכלל ללמוד לתפעל אותו.

מבחינת הטסה, הוא מרגיש מאוד קל ונח והנחיתה בלארנקה היתה חמאה.

שבוע ארוך לפנינו עם המון טיסות ניסוי ותהייה.

מזל טוב לכל הרוכשים החדשים.

נ.ב. המטוס עושה לי ברוך במקום אחר... צריך לשנות את תוכניות הקוקפיט מ NG ל 767 :roll:

או עד שלפחות המחשב החדש ירכש ויגיע (במהרה בימיינו) ויריץ לי את ה NG כמו שצריך.

פורסם
נ.ב. המטוס עושה לי ברוך במקום אחר... צריך לשנות את תוכניות הקוקפיט מ NG ל 767

או עד שלפחות המחשב החדש ירכש ויגיע (במהרה בימיינו) ויריץ לי את ה NG כמו שצריך.

בתור ברוך מדופלם, (כתוב לי בת.ז.) אולי תוכל להסביר איזה מטוס יכול לייצר עוד ברוכים????

לגבי המוצר החדש, תסלחו לי, אבל אני נשאר נאמן לB200 הישן והטוב. מקצועיות ניקנית ע"י ניסיון ולא ע"י זיפזופ ממטוס אחד לשני. בטח לא אם מדובר במחשב מוטס ולא במטוס שצריך להטיס.

לא רוצה להשבית שמחה ולהפחית את ההנאה לאף אחד, אני רק כותב את דעתי.

פורסם
נ.ב. המטוס עושה לי ברוך במקום אחר... צריך לשנות את תוכניות הקוקפיט מ NG ל 767

או עד שלפחות המחשב החדש ירכש ויגיע (במהרה בימיינו) ויריץ לי את ה NG כמו שצריך.

בתור ברוך מדופלם, (כתוב לי בת.ז.) אולי תוכל להסביר איזה מטוס יכול לייצר עוד ברוכים????

לגבי המוצר החדש, תסלחו לי, אבל אני נשאר נאמן לB200 הישן והטוב. מקצועיות ניקנית ע"י ניסיון ולא ע"י זיפזופ ממטוס אחד לשני. בטח לא אם מדובר במחשב מוטס ולא במטוס שצריך להטיס.

לא רוצה להשבית שמחה ולהפחית את ההנאה לאף אחד, אני רק כותב את דעתי.

:lol:

ולגבי מטוסים...

כמו טייסי איירליינרים בחולון, חוזרים מלג בעבודה, עולים על המטוס הפרטי וטסים הביתה :wink:

נוחתים עם האיירליינר אחרי לג חביב וממוחשב ואז עולים על C172 או אם רוצים עולים על איזה טורבופרופ חביב כמו ה B200 למשל שאני מתחיל לאהוב אותו מטיסה לטיסה (למרות כל הצער והכאב שהוא עשה לחשבון הבנק שלי בעקבות תיקונים של כני נסע :oops: ).

נ.ב. לגבי מקצועיות, רבים מאיתנו טסים על ה 737 NG קרוב לשנה ואף הרבה יותר מזה, עם המון שעות טיסה ואחד היתרונות הבולטים של הסים על העולם האמיתי, הסבה ממטוס למטוס, הרבה יותר קלה וקצרה מאשר באמיתי :D

יום נעים לכולם

פורסם

כמה באגים שמצאתי אחרי טיסה ראשונה..(דינה1 פוקס וILS)

1.ברגע שמיוצבים על הלוקלייזר ולוחצים על הAPP ג`ורג` משתגע ומתחיל להתסתובב במעגלים, אני לא בטוח אם זה באג או משהו שלא עשיתי נכון.

2. אחרי סיום טיסה וכיבוי מנועים לא שומעים את הרעש של הAPU כמו בהכנות לפני הטיסה.

אלה שני דברים שגיליתי..

אני נהנה מכל דקה עם המוצר הזה, מומלץ. :P

פורסם

בסופו של דבר מגלים שרוב הצעקות "באג באג" (זאב זאב?) לא היו מוצדקות ומדובר בבעיה בתפעול או אצל המשתמש... אני פחות או יותר עם ברוך - אני נאמן ל767 מאז ומתמיד ומכיר אותו מאלף ועד שין (שהרי ל-ת לעולם לא נגיע). הגרסה הזו משפרת ומתקנת לא מעט דברים מהקודמת, ואי אפשר ללמוד את המטוס הזה ביומיים. זו גם הסיבה שאנשים צועקים שיש באגים בפורומים של LDS, כשלמעשה כך באמת פועל המטוס...

פורסם

ביצעתי סדרה של טיסות ניסוי ושאני מתכון לטיסת ניסוי - זה להפוך למטוס את האמא של האמא שלו - הבאג היחיד שאנייודע שקיים וכתבו עליו באתר של LDS - זה באג שקשור ל GMAX- שאי אפשר לסגור א נורות הכנף בניפרד לצ'קלקה האדומה בגלל מגבלות של GMAX.

בכל מקרה כל הבעיות שנגרמות עם פרופיל VNAV וכאלה בדרך כלל נובעות מתכנון טיסה לא נכון (מניסיון) הגדרות COST INDEX וכאלה...

פורסם

לפחות בטיסה שטסתי אתמול לא ראיתי באגים.

אבל את הנחיתה עשיתי ידנית כך שאני לא יודע אם הטייס האוטומטי משתגע או לא...

פורסם
לי הדברים עבדו מצוין, לא היה אפילו באג אחד. לא טסתי הרבה אומנם, אבל נראה לי שהכל עבד בסדר. איזה באגים פגשת מייקל? ואגב, גם אתה חובב רדיו?

Ilan, since you asked: a partial list:

1) alt-tabbing will cause a malfunction of the IRS and the crew gauges.

its not just the sounds that disappear as some people had mentioned - its actually the gauge that freezes.

funny enough, if you press pause (P) the gauges will start working again - you could issue ground requests and the IRS will catch up on your co-ordinates....

unpause and those gauges stop working again.

2)

speed and altittude restrictions will be busted!

watch your vertical deviation....(prog manu, page 2) at some point flying at FL250 - alt hold mode, mine was +52 or 58 THOUSEND feet......

3) at TOD the AP may push the trim violently all the way down, resulting in a nose-dive, I donno....it might be the result of bug # 2, I guess I need to test it more to give a credible answer

4) no landing/taxi light (ok, no biggie, but a bug yet)

5)

the Stab Trim Lever, slowly moves away- all the way up from the pedestal panel and shows up from below- it scrolls in a loop by itself.

Even with everything off, even with the sim paused, the graphic of the lever just scrolls as a loop, up - then shows up from the bottom and goes up, etc.

6(

The fact that the aircraft can't hold the MCP commanded altitude on turns is a semi-bug, its not a clear mistake - after all the autopilot attempts to do what its supposed to - yet, its not being very successful in doing it, to say the least....

as you can see, none of this has anything to do with the actual OPERATION of the AC, I also find it hard to believe that they pop up only on my system....

to be fair, there had not been a single release that have not struggled with bugs on its version 1.0, but with all the credits of 767PIC and the hype orchestrated by Flight 1 (yes, even I had fallen into that trap....) I can't help feeling somewhat frustrated. The steeper the climb - the higher the fall I guess.

Hopefully those issues will be resolved soon, as I'm sure they will and LDS767 will live up to its high potential, however, potential buyers should better be aware of possible issues.

F1s decision in that respect, to lock the support forums for non-customers from READING them is a step in the wrong direction. why should information about issues related to the products be kept away....?

ah as to your last question....:)

funny enough I used to be a radio ham....:)

a 4X4 rank actually, but that was long ago and I hardly do anything about that hobby these days, besides my prefix is no longer 4X, but rather CF...:)

My handle ha5mvo, if that was the prompt to your question, has nothing to do with it, its just an arbitrary prefix to my first ever email account given to me by the University.....

Funny you should ask thoug....:)

All the best, and a virtual friendly QSL,

///Michael

פורסם

אוקיי.

לא רק לכם גם לי!!!!

אני ובוקי בודקים את המטוס מספר ימים , ומגלים תקלות רבות בו.

חלק מהתקלות הם :

מגיעים לגישה רוצים לנתק את הFMC ורוצים להעביר למצב ידני... ממש אי אפשר כאילו חסום.

ממצב NAV רוצה להעביר למצב HOLD עובר כמו גדול... אבל?!?!?! לא מבצע את הכיוון בו אנו הכנסו לו.

וישנם עוד מספר תקלות בהן בוקי יכול לשתף אותכם פה בשרשור.

בוקי ואני בודקים את המטוס בשעות המאוחרות של הלילה , ואפילו בוקי נישאר ער בימים האחרונים עד 7 בבוקר וקורא את כל הרידמים בדיוק מה שצריך.

וגם את הגובה לא שומר בכלל בכלל בכלל.....

תודה לכם

שבוע טוב

פורסם
אוקיי.

לא רק לכם גם לי!!!!

אני ובוקי בודקים את המטוס מספר ימים , ומגלים תקלות רבות בו.

חלק מהתקלות הם :

מגיעים לגישה רוצים לנתק את הFMC ורוצים להעביר למצב ידני... ממש אי אפשר כאילו חסום.

ממצב NAV רוצה להעביר למצב HOLD עובר כמו גדול... אבל?!?!?! לא מבצע את הכיוון בו אנו הכנסו לו.

וישנם עוד מספר תקלות בהן בוקי יכול לשתף אותכם פה בשרשור.

בוקי ואני בודקים את המטוס בשעות המאוחרות של הלילה , ואפילו בוקי נישאר ער בימים האחרונים עד 7 בבוקר וקורא את כל הרידמים בדיוק מה שצריך.

וגם את הגובה לא שומר בכלל בכלל בכלל.....

תודה לכם

שבוע טוב

כנראה שלא קראתם טוב- HOLD מקפיא ושומר כיוון נוכחי- שלוחצים על עיגול ה SEL מעל ה HOLD הוא ייפנה לכיוון הרצוי וכדי שהוא ייפנה מהר יש לכוון את זווית הפנייה המקסימאלית

אף פעם לא קרא שניתקתי טייס אוטמאטי בנחיתה ולא יכולתי לקחת את ההגהים אפילו מקרה שקר לי ב LIVE אם דורון שנאלצתי לנתק 500 רגל מהמסלול והשליטה הייתה מלאה בידיים שלי.

בקיצור- RTFM- אבל תבינו מה שאתם קוראים

פורסם
.

ממצב NAV רוצה להעביר למצב HOLD עובר כמו גדול... אבל?!?!?! לא מבצע את הכיוון בו אנו הכנסו לו.

תודה לכם

שבוע טוב

תקראו יותר טוב...

שיטת עבודת ה MCP ב 767 שונה לחלוטין מה 737NG.

שמירת כיוון נעשית לא על לחצן ה HOLD, אלה לחיצה על הכפתור שאיתו אתה מכוון את הכיוון הרצוי.

לחצן ה HOLD משמש לשמירה על הכיוון הנוכחי.

אצלי הוא שומר גובה כמו שצריך ללא כל בעיה, כולל יציאה מ NAV לידני מלא ללא כל בעיה.

פורסם

היום עשיתי טיסה לספרד לפני נחיתה ניתקתי AP והלכתי סביב ידני אבל כשרציתי לשנות בMCP ממצב APP ל שמירת כיוון ושמירת גובה בשום אופן הוא לא הגיב והייתי צריך לעשות הכל ידני, מוזר.

פורסם
בקיצור לקרוא את המדריך טוב טוב :lol:

תאמין לי קוראים טוב טוב.

אבל אם יש משהו ספציפית לא לזרוק ישר למדריך :wink:

אתה צודק, צריך לזרוק את המדריך ישר עליכם :lol:

פורסם

Moshco,

if you want to disarm the APP state recycle the flight directors

I believe is should do the trick for you

//Michael

PS

a workaround for the freezing sound/gauge (my bug #1) is to untick the "pause on task switch" option in FS.

This bug was officially "acknowledged" by the developers and is to be fixed im the next SP

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...