עבור לתוכן
Erez Savir

סידים לב"ג(LDS),מוכנים!!+הועלה לאווסים!

Recommended Posts

פורסם

אחרי שעבדתי בערך שעה על זה(מציאת רדיאלים לנקודות וכו')

סיימתי את DEENA1E,DEENA1F\FS וDEENA1C

לדעתי זה מה שצריך...

הסידים גמורים אבל נשאר עוד כמה דברים... למשל לכתוב Readme

מחר כנראה אני יעלה את זה לאווסים ויפרסם פה מתי שזה יהיה מוכן :)

אוקיי בדקתי אתזה כמה פעמים וזה נראה לי בסדר גמור,אם אתם מוציאים באגים תגידו לי אני אסדר

הסידים עלו לאווסים..

תהנו

http://library.avsim.net/download.php?DLID=62273

פורסם

חברה לא רציתי לפתוח שרשור חדש אז כתבתי כאן..

עבדתי על זה כל היום מקווה שתהנו - כל הTERMINAL PROCEDURES שקיימים בב"ג כולל סידים סטארים VORים ILSים וRNAVים לכל המסלולים. להורדה:

http://www.isra-sim.com/aviv/bgnprocedures.zip

:lol:

פורסם

נקודה לרעת LDS.

השיטה החדשה של הורדת הליכי גישה מסורבלת ובעייתית בהורדת הליכים לשדה מסויים.

עדכון

===

גארי כתב לי בפורום שלהם שהם מחפשים חלופה לשיטה הזו, אין צפי, אבל לפחות הם מודעים וחושבים על הנושא.

פורסם
נקודה לרעת LDS.

השיטה החדשה של הורדת הליכי גישה מסורבלת ובעייתית בהורדת הליכים לשדה מסויים.

למה מסורבלת ובעייתית?

השיטה קלה מאוד, ולמען האמת זהה לקודמותיה = ביצוע של 2 פעולות - העתקה והדבקה.

רק שבמקום להעתיק קבצי טקסט, אנחנו מעתיקים את הטקסט עצמו.

פורסם

נכון.

אז עכשיו העתקת את בן גוריון.

מה תעשה כשתרצה להביא 30 שדות שונים? במקום סתם לשמור אותם בספריה, תצטרך אחד אחד להעתיק אותם פנימה.

מחר תצא חבילה שלמה של 100 שדות, והסידים של נתב"ג לא יהיו בדיוק כמו שאתה אוהב. איך תבודד אותם?

ככל שהקובת הזה יגדל, כך הוא יהיה כבד יותר, ויפתח לאט יותר.

השיטה הזו גרועה ביותר.

פורסם

אביב, תבדוק את הקובץ שלך, כניראה שיש לו ENTER ים מיותרים וברגע שנכנסים למסך ה ARR\DEP ב FMC, הפריימים צונחים לקרקע.

לגבי השיטה, מסכים לחלוטין עם אורן והיתי שולח אותם ל PMDG שילמדו איך צריך להראות קובץ Procedure.

כל שדה יש לו קובץ טקסט משלו והרישום בפנים כלכך פשוט וקל.

נקווה שהם ימצאו עד ה SP1 פתרון לזה, זה פשוט סיוט למצא משהו בקובץ כזה.

פורסם

אורן צודק - אומנם יותר טוב שיהיה קובץ אחד מבחינת יעילות עבודת הFMC, אבל לעבוד עם עורכי טקסט זה רע ולא כל אחד שולט בזה. הם חייבים לעשות תוכנה שתחבר קבצי טקסט לקובץ האחד שהFMC משתמש בו.

פורסם

יותר מזה, לא ממש נכנסתי לעומק, אבל השיטה של נקודות בלבד לגמרי לא לעניין.

השיטה של PMDG הרבה יותר טובה ואינטואיטיבית - פניה ימינה, TRK כך וכך.

אני מקווה שהם באמת ישפרו את זה.

חבל שהם לא השתמשו בשיטה קיימת כזו, אז היה לנו כבר דאטהבייס מלא (PMDG לא התביישו להשתמש בשיטה של PIC לגבי הדאטהבייס של ה FMC).

פורסם

בלי קשר, ארז ואביב, כל הכבוד על ההשקעה, אבל אם כבר עושים חבילת סידים אז:

א. מכינים את כולם.

ב. משתמשים בכמה פונקציות שהם נתנו לכם על מנת לבנות סיד כמו שצריך, ולא לתקוע שם נקודות סתם.

פורסם

אתמול עשיתי טיסת קצרה איתו מלארנקה לארץ.

ה ARR הכנסתי את ה ILS12 ... במקום לקבל נתיב ישיר מסירון לכיוון ה ILS, הוא צייר ציורים יפים עם פניות מסירות דרומה ועוד כל מיני מעגלים.

קיצר, גישה ידנית ל ILS.

פורסם
אתמול עשיתי טיסת קצרה איתו מלארנקה לארץ.

ה ARR הכנסתי את ה ILS12 ... במקום לקבל נתיב ישיר מסירון לכיוון ה ILS, הוא צייר ציורים יפים עם פניות מסירות דרומה ועוד כל מיני מעגלים.

קיצר, גישה ידנית ל ILS.

בוודאי, כי בחרת את התהליך המלא ILS12 שזה אומר יציאה מהVOR ב280 ופניה INBOUND לILS. היית צאריך לבחור את הSILS12 כלומר Straight in ILS 12 בלי יציאה מהVOR. שים לב.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...