עבור לתוכן
Elad Zeierman

***בחינת פקח על הרצליה ביום רביעי--->תזכורת***

Recommended Posts

פורסם

שלום בחינת פקח על הרצליה תתקיים ביום רביעי בשעה 21:00 -

פקח שמוסמך על גישה בלבד ומועניין ללוות את הבחינה הזאת ליצור איתי קשר בהקדם.

בואו לעזור לחבר שלכם להתקדם.

בנוסף צפוייה בחינה עח עמדת גישה ביום שישי הודעה מסודרת תבוא בהמשך.

טיסה נעימה

פורסם

אני רואה ששוב אנשים לא הגיעו לעשות תנועה במבחן..

יש בחטיבה הזאת אנשים כ"כ סוציומטים שזה פשוט גורם לבחילה... מילא פעם אחת לי... אבל אני רואה שהקטע הזה כבר נהיה ממש שיטה... אח"כ אתם בוכים שאין פיקוח ואין פקחים... תתביישו לכם..

פורסם
אני רואה ששוב אנשים לא הגיעו לעשות תנועה במבחן..

יש בחטיבה הזאת אנשים כ"כ סוציומטים שזה פשוט גורם לבחילה... מילא פעם אחת לי... אבל אני רואה שהקטע הזה כבר נהיה ממש שיטה... אח"כ אתם בוכים שאין פיקוח ואין פקחים... תתביישו לכם..

דיי דיי, תפסיק :cry:

אתם לא יכולים לדרוש עשיית תנועה בעת בחינה. עם כל הכבוד, גם לטייסים יש עדיפויות בזמנים מסוימים.

ולשם מה להסתכל תמיד על חצי הכוס הריקה? אם היית סופר את המקרים בהם כן היה שיתוף פעולה בין הטייסים לנבחנים, היית רואה שהיחס בין המקרים הוא גדול מאוד... והיו מקרים שה-CTR של הרצליה או שדה בעת בחינה הוא העמוס ביותר למשך פרק זמן ארוך.

זו ממש לא אינדיקציה לטעמי לכנות "אותנו" כאנטי-חברתיים כהגדרתך. אנו לא פלוגת חיילים שחייבים למלא אחר כל הוראה מדויקת ומוגדרת. אנחנו פה בשביל הנאה ולקבל רגש ריאליסטי, כלפינו וכלפי אחרים (מטוסים אחרים ובקרים), עם כך, חדל עם הקיצוניות הזו.

אז אוקיי, לא הלך הפעם... מה כבר העניין הגדול לדחות את זה ולהגדיל את ידיעת הטייסים בנושא לפעם הבא/ניסיון נוסף?

ובדעה קצת יותר אישית:

אני מודה, אני לא אוהב להביא תנועה לבחינות. למה? משום שאני לא מרגיש שיש שיוויון.

משקיעים כל כך הרבה על בחינות תיאורטיות (אני עברתי אחד כזה, וההשקעה ופינוי הזמן זה לא עניין של מה בכך לטעמי), בחינות מעשיות, ובסוף מה? הסראינפו כמעט ריק.

פעם ב.. רואים פה ושם ולעיתים נדירות באירועים.

כמובן לא מכליל, ישנם לא מעט שבאמת נותנים מעצמם הרבה מאוד, ולשמחתי הרבה הם הרוב. למרות זה, 90% מהבחינות בחודשים האחרונים אני אישית כן שיתפתי פעולה, אך עדיין כאמור נותן לי הרגשה מרירה, זו האמת.

אךך.., שאלה יהיו הבעיות שלנו...

יום טוב.

פורסם
אני רואה ששוב אנשים לא הגיעו לעשות תנועה במבחן..

יש בחטיבה הזאת אנשים כ"כ סוציומטים שזה פשוט גורם לבחילה... מילא פעם אחת לי... אבל אני רואה שהקטע הזה כבר נהיה ממש שיטה... אח"כ אתם בוכים שאין פיקוח ואין פקחים... תתביישו לכם..

דיי דיי, תפסיק :cry:

אתם לא יכולים לדרוש עשיית תנועה בעת בחינה. עם כל הכבוד, גם לטייסים יש עדיפויות בזמנים מסוימים.

ולשם מה להסתכל תמיד על חצי הכוס הריקה? אם היית סופר את המקרים בהם כן היה שיתוף פעולה בין הטייסים לנבחנים, היית רואה שהיחס בין המקרים הוא גדול מאוד... והיו מקרים שה-CTR של הרצליה או שדה בעת בחינה הוא העמוס ביותר למשך פרק זמן ארוך.

זו ממש לא אינדיקציה לטעמי לכנות "אותנו" כאנטי-חברתיים כהגדרתך. אנו לא פלוגת חיילים שחייבים למלא אחר כל הוראה מדויקת ומוגדרת. אנחנו פה בשביל הנאה ולקבל רגש ריאליסטי, כלפינו וכלפי אחרים (מטוסים אחרים ובקרים), עם כך, חדל עם הקיצוניות הזו.

אז אוקיי, לא הלך הפעם... מה כבר העניין הגדול לדחות את זה ולהגדיל את ידיעת הטייסים בנושא לפעם הבא/ניסיון נוסף?

ובדעה קצת יותר אישית:

אני מודה, אני לא אוהב להביא תנועה לבחינות. למה? משום שאני לא מרגיש שיש שיוויון.

משקיעים כל כך הרבה על בחינות תיאורטיות (אני עברתי אחד כזה, וההשקעה ופינוי הזמן זה לא עניין של מה בכך לטעמי), בחינות מעשיות, ובסוף מה? הסראינפו כמעט ריק.

פעם ב.. רואים פה ושם ולעיתים נדירות באירועים.

כמובן לא מכליל, ישנם לא מעט שבאמת נותנים מעצמם הרבה מאוד, ולשמחתי הרבה הם הרוב. למרות זה, 90% מהבחינות בחודשים האחרונים אני אישית כן שיתפתי פעולה, אך עדיין כאמור נותן לי הרגשה מרירה, זו האמת.

אךך.., שאלה יהיו הבעיות שלנו...

יום טוב.

במקרה של הבחינה הזאת - היו 6-7 תנועות שלא קשורות להרצליה והלוואי והיולי לעזר בבחינה.

ויפה מה שאמרת בחלק השני מה שאתה אומר זה - שאם כולם יושבים עם אצבע בתחת אז גם אתה תשב עם אצבע תחת .

פורסם

אני כרגע מדבר בתור אוהד.. לא פקח ולא טייס..

ברגע שאתה בא לטיסה בהרגשה של לעשות טובה למישהו... פשוט אל תבוא...

השאלה שלי למה מגיעים רק לבחינות של גישה וכד'... ולא למבחנים של מגדלים? אני מבין שגישה תופס יותר מרחב.. יותר מעניין שם.. אבל תחשבו.. לא תגיעו למבחנים של מגדל... לא יהיו פקחי מגדל.. ועם הזמן גם לא יהיו פקחי גישה חדשים... לא יהיו פקחי גישה חדשים לא יהיה דם חדש במערכת... ועם הזמן זה פשוט יהיה משעמם.. לשני הצדדים... הכל פה גלגל... טייסים לא יתנו... הפקחים לא יקבלו.. פקחים לא יתנו.. טייסים לא יקבלו.. יש פה מערכת יחסים... וכמו כל מערכת יחסים... אם רק צד אחד משקיע אז חבל על הזמן....

בקשר לחוסר פיקוח... תראה... אני עכשיו מדבר בתור פקח... ברגע שאני פותח את הסרב אינפו ורואה אין טייסים אני פשוט לא נכנס... זה אומנם כיף לפקח.. אבל ממש לא כיך לפקח על האויר ולחכות לתנועה... שסביר ולא תגיע.. אתה יודע למה לא תגיע? כי משום מה אנשים פה לא נכנסים לטוס.. כולם יושבים בפורום ומקשקשים כל היום על אה ועל דה... ככה אי אפשר להתקדם... נמאס לכם לטוס? תגידו! אני בטוח שהנהלת החטיבה תמצא משהו שיעורר בכם את עניין הטיסה שוב...

בנוגע לנסיון הנוסף... פה זה לא ביה"ס אין מועד ב'.. מבחינת הפקח שלא הגעתם לבחינה שלו הוא נכשל.. ולא מעניין אותו מה תגיד... לא הגעת נקודה... זה שאתה ספציפית לא יכולת בסדר גמור... אבל זה קצת מוזר שיש בחטיבה 585 חברים פעילים ורק 10 הצליחו להגיע למבחן... תמוהה מאוד מבחינתי... פתאום כולם פה אנשי עסקים.. לא יכולים לשריין חצי שעה בשביל לעשות טובה לחבר בחטיבה... תעשו לי טובה!

כדאי שתחשבו על מה שהולך פה..

פורסם

אוהד, אני פותח תל אביב דווקא שאין תנועה, כדי ליצור תנועה, אם ההיתי מחכה שתהיה תנועה כדי לפתוח תל אביב, אז לא ההיתי מגיע לרמת הנסיון שיש לי היום, זו דעתי בכל אופן.

פורסם

ועוד דבר, נכונים הדברים שאמר אלעד שהיו טייסים שטסו בזמן הבחינה ביעדים אחרים שלא קשורים לבחינה, אך עם זאת אני חושב שהיתה תנועה מספיק טובה כדי לבחון פקח, עצוב לי שהתרגלנו לראות בבחינות מצבים של 5-6 בהקפה שאף אחד מהם לא יכול להכניס מילה לקשר.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...