eranzucker פורסם מרץ 16, 2005 דיווח פורסם מרץ 16, 2005 חברים, שאלה נוספת אליכם לMarkers ישנם 2 מצבים בפנל האוויוניקה - Low sensativity וHigh sensativity. כחלק מהכנות לגישת ILS נוודא שהבורר בין 2 המצבים הללו נמצא על Low Sensativity. מדוע? ומתי ולמה נשים אותו על High Sensativity. זאת שאלה טיפה יותר קשה :? ערן צוקר
Tomer Haim פורסם מרץ 16, 2005 דיווח פורסם מרץ 16, 2005 לדעתי ה LOW SENS זה בשביל שהמרקר יצפצף בדיוק במרחק בו התקינו אותו ולא 2 דקות לפני עד 2 דקות אחרי, אבל לדעתי אשתמש ב HI SENS כשאבצע איזושהי גישה לא מדוייקת כמו VORDME שאולי ה FRONT CRS שלה לא עובר בדיוק על ה LOC ולכן כדי שבכלל אשמע את המרקרים אשים אותם על HI SENS אפשרות שנייה אבל קצת ישנה... לפני הרבה שנים כשלא היו הנמכות CAT III, אז השתמשו ב INNER MARKER מעל משואות VOR שונות, רק שיודיע שאתה מעליו, במצב כזה גם היה צריך HI SENS אפשר להנמכת ILS לשים אותו על HI SENS בתחילת ההנמכה ואז ה OM מצפצף... אז אנכנו יודעים שאנחנו בכיוון... ואז נשים אותו על LOW והוא ישתוק ויצפצף שוב בדיוק מעל הנק'
eranzucker פורסם מרץ 17, 2005 מחבר דיווח פורסם מרץ 17, 2005 אפשרות שנייה אבל קצת ישנה... לפני הרבה שנים כשלא היו הנמכות CAT III, אז השתמשו ב INNER MARKER מעל משואות VOR שונות, רק שיודיע שאתה מעליו, במצב כזה גם היה צריך HI SENS quote] יפה מאד תומר, לא יודע כמה זה ישן. לפי הרצאה שהיתה לנו שבוע שעבר עדיין קיימים מרקרים מעל waypoints באירופה וגבהים שטסים בהם בנתיבים חייבים שבורר יהיה במצב high. להנמכות כמובן נשאיר אותו בlow. כל שאר הדברים שכתבת לא ממש נכונים. ערן צוקר