Or Netzer פורסם מרץ 22, 2005 דיווח פורסם מרץ 22, 2005 שלום חברים גישה בן גוריון נכון לעכשיו תעלה הערב מהשעה 8 עדלאידע (עד שיגמרו המטוסים או עד 11 ) עמדות מוזמנות להצטרף איתי וכל המטוסים מוזמנים להגיע קונקורדים כדי לקבל אישור לתקלות מוזמנים לשלוח חבילת אופטלגין לרחוב בגבעתיים (תקבלו בפרטי) חברים בואו ננסה תרבות דיבור בקשר! תבואו כולם
Or Netzer פורסם מרץ 22, 2005 מחבר דיווח פורסם מרץ 22, 2005 חברה אם זה לא מספיק כדי לקבל תנועה לא יודע מה מספיק :mrgreen:
Ben Cohen פורסם מרץ 22, 2005 דיווח פורסם מרץ 22, 2005 מגדל ש"ד יצטרף לגישה הטרייה לחנוך את המרחב אני מצטער שזה לא קשור לתוכן הדיון, אבל הייתי חייב. מאיפה אתה מכיר את הכינויי? זה הכינוי של בן דוד שלי ביחידה שלו! טריגר. הוא ביחידת עוקץ, חוץ מזה אני לא יכול לספר כלום...
shir פורסם מרץ 22, 2005 דיווח פורסם מרץ 22, 2005 מגדל ש"ד יצטרף לגישה הטרייה לחנוך את המרחב אני מצטער שזה לא קשור לתוכן הדיון, אבל הייתי חייב. מאיפה אתה מכיר את הכינויי? זה הכינוי של בן דוד שלי ביחידה שלו! טריגר. הוא ביחידת עוקץ, חוץ מזה אני לא יכול לספר כלום... הממ אולי בגלל שיש אנשים שקוראים לעצמם טריגר חוץ מבן דוד שלך?
Or Netzer פורסם מרץ 22, 2005 מחבר דיווח פורסם מרץ 22, 2005 גישה נפתחה קצת מוקדם מהרגיל תהיה פתוחה בסביבות 3 שעות עד בערך 10 וחצי 11 תבואו לטוס מהר מהר לפני שיגמרררר
Or Netzer פורסם מרץ 22, 2005 מחבר דיווח פורסם מרץ 22, 2005 חברה יאללה אין תנועה ת"א פתוח גישה ושדה דוב תתחילו להניע כבר!
yoni revivo פורסם מרץ 22, 2005 דיווח פורסם מרץ 22, 2005 תודה רבה אור על הערב המהנה, רק שתי הערות בקשר לטיסה שלי: - כשמטוס ב-INTRO בדרכו ל-J10 דרומה, ההוראה אמורה להיות בדר"כ כזאת: "שלום X, מגע מכ"מ חוצה INTRO, תמשיך טיפוס 9000 רגל שני מייל צפונית SIVAK, QNH10XX" לאחר ההגעה 2 מייל צפונית, נכנסים ל-J10 ומתיצבים דרומה. - לקראת הנמכה לסגולה מווקטור 310 מצפון SIVAK, צריך לתת אישור לגובה 4 קצת לפני.. פשוט הגעתי לצולבות בש"ד בגובה 3, וזה לא ממש אמור להיות כך.
E.Z פורסם מרץ 22, 2005 דיווח פורסם מרץ 22, 2005 תודה רבה אור על הערב המהנה,רק שתי הערות בקשר לטיסה שלי: - כשמטוס ב-INTRO בדרכו ל-J10 דרומה, ההוראה אמורה להיות בדר"כ כזאת: "שלום X, מגע מכ"מ חוצה INTRO, תמשיך טיפוס 9000 רגל שני מייל צפונית SIVAK, QNH10XX" לאחר ההגעה 2 מייל צפונית, נכנסים ל-J10 ומתיצבים דרומה. - לקראת הנמכה לסגולה מווקטור 310 מצפון SIVAK, צריך לתת אישור לגובה 4 קצת לפני.. פשוט הגעתי לצולבות בש"ד בגובה 3, וזה לא ממש אמור להיות כך. מי אמר שהפקח אמור לתת לך תמיד קיצור דרך ישירות SIVAK?
yoni revivo פורסם מרץ 22, 2005 דיווח פורסם מרץ 22, 2005 מי אמר תמיד? אמרתי 'בד"כ' = בדרך כלל. פשוט לא נהוג לתת ישירות SIVAK, אלא צפונית. ובהוראה שלו היה חסר QNH ווקטור התחלתי (תזכור שזה לא TRACK), כך שישמע קצת יותר מציאותי. זה נוהל סטנדרטי במציאות.
E.Z פורסם מרץ 22, 2005 דיווח פורסם מרץ 22, 2005 מי אמר תמיד?אמרתי 'בד"כ' = בדרך כלל. פשוט לא נהוג לתת ישירות SIVAK, אלא צפונית. ובהוראה שלו היה חסר QNH ווקטור התחלתי (תזכור שזה לא TRACK), כך שישמע קצת יותר מציאותי. זה נוהל סטנדרטי במציאות. בקשר ל QNH - מקובל צודק בקשר לווקטור ההתחלתי לא קבלת ישירות SIVAK ממשיכים לפי ההליך ל BGN והלאה ... עקרונית גם צפונתי לסיווק וגם ישירות זה מקובל הצפוני זה יותר בגלל בירוקרטיה..
BlackRaven פורסם מרץ 22, 2005 דיווח פורסם מרץ 22, 2005 היה ערב נהדר - אחלה פיקוח, טסתי פעמיים(ANZ ו-ELD) והיה מעולה, תודה לכולם על הפיקוח :!: