עבור לתוכן
Ilan Cohen

תקלה ברגעים אלה ישראייר 752

Recommended Posts

פורסם
הגיעו כבר לאילת ובפיינל קרתה התקלה וחזרו לבן גוריון...

לא נעים...

מדובר ב 4X-EBI.

צירוף מקרים:

בדר"כ אני טס לאילת עם ה-EBM אבל היום טסתי עם ה-EBI וגם לי הייתה בעיה בפיינל! מוזר מאוד :?

פורסם
יש עוד פרטים?.

אם זה מעניין מישהו אז רוב הנוסעים הם תיירים...

לא ממש התחלה טובה לחופשה...

רונן בלי לרמוז נגד ישראייר טוב?

זה לא המקום :D

פורסם
אבל מאוד מעניין מה הייתה הבעיה..

למה בנתב"ג כן אפשר לנחות ובאילת לא? :?

למה להביא את ההר למוחמד אם אפשר להביא את מוחמד אל ההר ???

כל החלפים והתחזוקה נמצאים בבן גוריון - זה השיקול העיקרי בחזרה לבן גוריון.

אם זה היה חירום שמצריך נחיתה מיידית היו נוחתים באילת או בעובדה בלי ספק בכלל.

פורסם
אבל מאוד מעניין מה הייתה הבעיה..

למה בנתב"ג כן אפשר לנחות ובאילת לא? :?

אורך מסלול, ils.

יש את עובדה גם קרוב גם יש מסלול ארוך ואם אני לא טועה גם ILS

עריכה: רונן ראיתי את העריכה שלך אתה צודק

פורסם

תקלה מינורית, שלא הייתה מורגשת אלמלא מגרש המכוניות שקוראים לו נמל אילת.

כל נחיתה שם בשגרה עם 757 זאת התרסקות מבוקרת....

המטוס חזר לנתב"ג, ייצא בקרוב שוב לאילת, ומחר בבוקר כמתוכנן לעובדה.

פורסם
תקלה מינורית, שלא הייתה מורגשת אלמלא מגרש המכוניות שקוראים לו נמל אילת.

כל נחיתה שם בשגרה עם 757 זאת התרסקות מבוקרת....

המטוס חזר לנתב"ג, ייצא בקרוב שוב לאילת, ומחר בבוקר כמתוכנן לעובדה.

אפשר לדעת מה התקלה הייתה? לא סתם מבטלים גישה וטסים לשדה החלופי.

ד"א, התרסקות מבוקרת זה 757 על נושאת מטוסים :wink: :lol:

פורסם
אבל מאוד מעניין מה הייתה הבעיה..

למה בנתב"ג כן אפשר לנחות ובאילת לא? :?

למה להביא את ההר למוחמד אם אפשר להביא את מוחמד אל ההר ???

כל החלפים והתחזוקה נמצאים בבן גוריון - זה השיקול העיקרי בחזרה לבן גוריון.

אם זה היה חירום שמצריך נחיתה מיידית היו נוחתים באילת או בעובדה בלי ספק בכלל.

נכון רונן אתה צודק.

תודה רבה.

עדיין מעניין מאוד מאוד מה הייתה הבעיה.. :D :wink:

פורסם

פעם שניה היום שאני מפספס אירוע אווירי כזה...פעם ראשונה היום עם האולטראלייט בראשון ופעם שניה עם המטוס הזה...ודווקא היום היה אביך, אובך זה טוב, קלטתי מפה (אשדוד) את הATIS של נתב"ג מעולה :P

פורסם

את הידיעה העברתי לאילן שהייתי בהאזנה בבית (חולון)

למי שיש סורקים מוזמנים לרשום את המסנג'ר שלי ולהבא נוכל להודיע להכנס להאזנה או משהו כזה .

את נסיבות התקלה לא שמעתי כנראה את התקלה הטייס דיווח באיזור אילת ויש גבול עד כמה שהסורק שלי מסוגל לקלוט ( עד איזור ים המלח) SIVAK.

פורסם
שלום לכולם !

למטוס התפוצץ צינור הידראולי של אחת המערכות ההידראוליות ועיבד את כול השמן.

8)

אם זה נכון אז אוי ואבוי לנו, נותנים למטוס מלא נוסעים שמאבד שמן ונמצא כבר בפיינל לחזור עד לבן גוריון,

לאון מה המקרו לידיעה כי קשה לי להאמין שזו הייתה התקלה.

פורסם
שלום לכולם !

למטוס התפוצץ צינור הידראולי של אחת המערכות ההידראוליות ועיבד את כול השמן.

8)

אם זה נכון אז אוי ואבוי לנו, נותנים למטוס מלא נוסעים שמאבד שמן ונמצא כבר בפיינל לחזור עד לבן גוריון,

לאון מה המקרו לידיעה כי קשה לי להאמין שזו הייתה התקלה.

אני לא מכיר את כל פירטי התקלה אבל למשל אחת המערכות ההידראוליות במטוס הם מערכות הבלמים- וידוע שהמסלול באילת הוא יחסית קצר אולי יש בנושא פרוצדורה של אי לקיחת סיכונים ושימוש במערכות חלופיות בנחה שהם עבדו בכלל תקינות.

פורסם

אילת לא שדה שקולט תקלות של מטוסים גדולים - גם מבחינת אורך המסלול, גם מבחינת תשתיות ההצלה המאוד מצומצמות (לך תפנה שם 300 פצועים חלילה) וגם בגלל הקרבה המסוכנת לאזורים מיושבים.

תקלה שמחייבת נחיתה מיידית תביא לנחיתה בעובדה, אבל בעדיפות נמוכה למדי (גם בשל תשתיות הצלה מוגבלות יחסית לגוש דן עתיר האמבולנסים). העדיפות הברורה היא לבן גוריון שערוך לכך מבחינת תשתיות ובעיקר (כפי שנאמר כאן) מבחינת שרותי תחזוקה ראויים לטיפול בתקלה.

אגב, הרבה פעמים המטוס חוזר לבן גוריון כי הטייסים לא רוצים להיתקע בעובדה כמה שעות, למרות שזה מה שטוב לנוסעים (הסעה לאילת והחופשה יכולה להתחיל)...

פורסם

רגע, תנו לי להבין, 4X-EBI, ניסה לנחות באילת ולא הצליח בגלל האובך [או בגלל מערכת הידרואלית? :roll: ], והמשיך משם לב"ג? הייתה המון תנועה עם 4X-EBI אתמול. ראיתי אותו בחנייה, אח"כ, שמעתי אותו ממריא ויצאתי עם הכלב וראיתי אותו בבסיס, זה היה בערב אולי סביבות 19:00 משהו כזה?

תודה.

פורסם

אחותי הייתה על הטיסה ואמרה ש הבעיה הייתה משהוא בשמן ההידראולי.וחיכו להם מלא כבאיות ואמבולנסים במסלול,ממש חוויה מרתקת :lol:

פורסם
Ilan - VATAME1 פורסם: ראשון אפר' 10, 2005 9:49 am נושא ההודעה:

--------------------------------------------------------------------------------

אילת לא שדה שקולט תקלות של מטוסים גדולים - גם מבחינת אורך המסלול, גם מבחינת תשתיות ההצלה המאוד מצומצמות (לך תפנה שם 300 פצועים חלילה) וגם בגלל הקרבה המסוכנת לאזורים מיושבים.

תקלה שמחייבת נחיתה מיידית תביא לנחיתה בעובדה, אבל בעדיפות נמוכה למדי (גם בשל תשתיות הצלה מוגבלות יחסית לגוש דן עתיר האמבולנסים). העדיפות הברורה היא לבן גוריון שערוך לכך מבחינת תשתיות ובעיקר (כפי שנאמר כאן) מבחינת שרותי תחזוקה ראויים לטיפול בתקלה.

אגב, הרבה פעמים המטוס חוזר לבן גוריון כי הטייסים לא רוצים להיתקע בעובדה כמה שעות, למרות שזה מה שטוב לנוסעים (הסעה לאילת והחופשה יכולה להתחיל)...

כול מה שאתה אומר זה נכון מאוד !!!

בנוסף השיקול הוא לחלץ ולתקן את המטוס במהירות האפשרית ובנוחת מקסמלית. (מבחינת ציוד,חלקים,טכניים) .כול מטוסי 757 של ישראיר מתוחזקים עלידי אלעל

ומין הסתם באילת או בעובדה אין את כול הדרוש לתיקון המטוס עם התקלה שלא יודעים מה

קורה במטוס עצמו .

ובנוסף גם לא ידוע אך תסתים הנחיתה .

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...