Ilan Cohen פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 עידכון ישר מנתב"ג ישראייר 752 מאילת עם 88 נוסעים בתקלה. חברה תפתחו סקנרים תגידו מה קורה.
ronenec פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 הגיעו כבר לאילת ובפיינל קרתה התקלה וחזרו לבן גוריון... לא נעים... מדובר ב 4X-EBI.
Yahav Barzilay פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 הגיעו כבר לאילת ובפיינל קרתה התקלה וחזרו לבן גוריון...לא נעים... מדובר ב 4X-EBI. צירוף מקרים: בדר"כ אני טס לאילת עם ה-EBM אבל היום טסתי עם ה-EBI וגם לי הייתה בעיה בפיינל! מוזר מאוד :?
ronenec פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 יש עוד פרטים?. אם זה מעניין מישהו אז רוב הנוסעים הם תיירים... לא ממש התחלה טובה לחופשה...
Or Netzer פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 יש עוד פרטים?. אם זה מעניין מישהו אז רוב הנוסעים הם תיירים... לא ממש התחלה טובה לחופשה... רונן בלי לרמוז נגד ישראייר טוב? זה לא המקום
Yahav Barzilay פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 אבל מאוד מעניין מה הייתה הבעיה.. למה בנתב"ג כן אפשר לנחות ובאילת לא? :?
shir פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 אבל מאוד מעניין מה הייתה הבעיה..למה בנתב"ג כן אפשר לנחות ובאילת לא? :? אורך מסלול, ils.
ronenec פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 אבל מאוד מעניין מה הייתה הבעיה..למה בנתב"ג כן אפשר לנחות ובאילת לא? :? למה להביא את ההר למוחמד אם אפשר להביא את מוחמד אל ההר ??? כל החלפים והתחזוקה נמצאים בבן גוריון - זה השיקול העיקרי בחזרה לבן גוריון. אם זה היה חירום שמצריך נחיתה מיידית היו נוחתים באילת או בעובדה בלי ספק בכלל.
alon_a פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 אבל מאוד מעניין מה הייתה הבעיה..למה בנתב"ג כן אפשר לנחות ובאילת לא? :? אורך מסלול, ils. יש את עובדה גם קרוב גם יש מסלול ארוך ואם אני לא טועה גם ILS עריכה: רונן ראיתי את העריכה שלך אתה צודק
Kobi David פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 תקלה מינורית, שלא הייתה מורגשת אלמלא מגרש המכוניות שקוראים לו נמל אילת. כל נחיתה שם בשגרה עם 757 זאת התרסקות מבוקרת.... המטוס חזר לנתב"ג, ייצא בקרוב שוב לאילת, ומחר בבוקר כמתוכנן לעובדה.
Yoav פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 תקלה מינורית, שלא הייתה מורגשת אלמלא מגרש המכוניות שקוראים לו נמל אילת.כל נחיתה שם בשגרה עם 757 זאת התרסקות מבוקרת.... המטוס חזר לנתב"ג, ייצא בקרוב שוב לאילת, ומחר בבוקר כמתוכנן לעובדה. אפשר לדעת מה התקלה הייתה? לא סתם מבטלים גישה וטסים לשדה החלופי. ד"א, התרסקות מבוקרת זה 757 על נושאת מטוסים :wink:
Yahav Barzilay פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 אבל מאוד מעניין מה הייתה הבעיה..למה בנתב"ג כן אפשר לנחות ובאילת לא? :? למה להביא את ההר למוחמד אם אפשר להביא את מוחמד אל ההר ??? כל החלפים והתחזוקה נמצאים בבן גוריון - זה השיקול העיקרי בחזרה לבן גוריון. אם זה היה חירום שמצריך נחיתה מיידית היו נוחתים באילת או בעובדה בלי ספק בכלל. נכון רונן אתה צודק. תודה רבה. עדיין מעניין מאוד מאוד מה הייתה הבעיה.. :wink:
OmriSoudry פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 פעם שניה היום שאני מפספס אירוע אווירי כזה...פעם ראשונה היום עם האולטראלייט בראשון ופעם שניה עם המטוס הזה...ודווקא היום היה אביך, אובך זה טוב, קלטתי מפה (אשדוד) את הATIS של נתב"ג מעולה
yaniv_s5 פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 את הידיעה העברתי לאילן שהייתי בהאזנה בבית (חולון) למי שיש סורקים מוזמנים לרשום את המסנג'ר שלי ולהבא נוכל להודיע להכנס להאזנה או משהו כזה . את נסיבות התקלה לא שמעתי כנראה את התקלה הטייס דיווח באיזור אילת ויש גבול עד כמה שהסורק שלי מסוגל לקלוט ( עד איזור ים המלח) SIVAK.
Leon פורסם אפריל 9, 2005 דיווח פורסם אפריל 9, 2005 שלום לכולם ! למטוס התפוצץ צינור הידראולי של אחת המערכות ההידראוליות ועיבד את כול השמן.
hagay פורסם אפריל 10, 2005 דיווח פורסם אפריל 10, 2005 שלום לכולם !למטוס התפוצץ צינור הידראולי של אחת המערכות ההידראוליות ועיבד את כול השמן. אם זה נכון אז אוי ואבוי לנו, נותנים למטוס מלא נוסעים שמאבד שמן ונמצא כבר בפיינל לחזור עד לבן גוריון, לאון מה המקרו לידיעה כי קשה לי להאמין שזו הייתה התקלה.
Elad Zeierman פורסם אפריל 10, 2005 דיווח פורסם אפריל 10, 2005 שלום לכולם !למטוס התפוצץ צינור הידראולי של אחת המערכות ההידראוליות ועיבד את כול השמן. אם זה נכון אז אוי ואבוי לנו, נותנים למטוס מלא נוסעים שמאבד שמן ונמצא כבר בפיינל לחזור עד לבן גוריון, לאון מה המקרו לידיעה כי קשה לי להאמין שזו הייתה התקלה. אני לא מכיר את כל פירטי התקלה אבל למשל אחת המערכות ההידראוליות במטוס הם מערכות הבלמים- וידוע שהמסלול באילת הוא יחסית קצר אולי יש בנושא פרוצדורה של אי לקיחת סיכונים ושימוש במערכות חלופיות בנחה שהם עבדו בכלל תקינות.
Ilan Jonas פורסם אפריל 10, 2005 דיווח פורסם אפריל 10, 2005 אילת לא שדה שקולט תקלות של מטוסים גדולים - גם מבחינת אורך המסלול, גם מבחינת תשתיות ההצלה המאוד מצומצמות (לך תפנה שם 300 פצועים חלילה) וגם בגלל הקרבה המסוכנת לאזורים מיושבים. תקלה שמחייבת נחיתה מיידית תביא לנחיתה בעובדה, אבל בעדיפות נמוכה למדי (גם בשל תשתיות הצלה מוגבלות יחסית לגוש דן עתיר האמבולנסים). העדיפות הברורה היא לבן גוריון שערוך לכך מבחינת תשתיות ובעיקר (כפי שנאמר כאן) מבחינת שרותי תחזוקה ראויים לטיפול בתקלה. אגב, הרבה פעמים המטוס חוזר לבן גוריון כי הטייסים לא רוצים להיתקע בעובדה כמה שעות, למרות שזה מה שטוב לנוסעים (הסעה לאילת והחופשה יכולה להתחיל)...
Shai B פורסם אפריל 10, 2005 דיווח פורסם אפריל 10, 2005 רגע, תנו לי להבין, 4X-EBI, ניסה לנחות באילת ולא הצליח בגלל האובך [או בגלל מערכת הידרואלית? :roll: ], והמשיך משם לב"ג? הייתה המון תנועה עם 4X-EBI אתמול. ראיתי אותו בחנייה, אח"כ, שמעתי אותו ממריא ויצאתי עם הכלב וראיתי אותו בבסיס, זה היה בערב אולי סביבות 19:00 משהו כזה? תודה.
matan פורסם אפריל 10, 2005 דיווח פורסם אפריל 10, 2005 אחותי הייתה על הטיסה ואמרה ש הבעיה הייתה משהוא בשמן ההידראולי.וחיכו להם מלא כבאיות ואמבולנסים במסלול,ממש חוויה מרתקת
Leon פורסם אפריל 10, 2005 דיווח פורסם אפריל 10, 2005 Ilan - VATAME1 פורסם: ראשון אפר' 10, 2005 9:49 am נושא ההודעה: -------------------------------------------------------------------------------- אילת לא שדה שקולט תקלות של מטוסים גדולים - גם מבחינת אורך המסלול, גם מבחינת תשתיות ההצלה המאוד מצומצמות (לך תפנה שם 300 פצועים חלילה) וגם בגלל הקרבה המסוכנת לאזורים מיושבים. תקלה שמחייבת נחיתה מיידית תביא לנחיתה בעובדה, אבל בעדיפות נמוכה למדי (גם בשל תשתיות הצלה מוגבלות יחסית לגוש דן עתיר האמבולנסים). העדיפות הברורה היא לבן גוריון שערוך לכך מבחינת תשתיות ובעיקר (כפי שנאמר כאן) מבחינת שרותי תחזוקה ראויים לטיפול בתקלה. אגב, הרבה פעמים המטוס חוזר לבן גוריון כי הטייסים לא רוצים להיתקע בעובדה כמה שעות, למרות שזה מה שטוב לנוסעים (הסעה לאילת והחופשה יכולה להתחיל)... כול מה שאתה אומר זה נכון מאוד !!! בנוסף השיקול הוא לחלץ ולתקן את המטוס במהירות האפשרית ובנוחת מקסמלית. (מבחינת ציוד,חלקים,טכניים) .כול מטוסי 757 של ישראיר מתוחזקים עלידי אלעל ומין הסתם באילת או בעובדה אין את כול הדרוש לתיקון המטוס עם התקלה שלא יודעים מה קורה במטוס עצמו . ובנוסף גם לא ידוע אך תסתים הנחיתה .