עבור לתוכן
ifs2003

IAS - A330-200 גירסא 1.1

Recommended Posts

פורסם

בסוף השבוע אנו אמורים לשחרר את גירסאת האירבאס 330-200

התיקונים שעשינו בגירסא 1.1 :

סט פדלים חדש (מצערת)

החלפת האופק גיבוי באחד מציאותי יותר

תיקון ב FDE

a330v11.gif [/img]

פורסם

אנשים ,קצת הבנה וקריאת ההודעה תמנע שאלות מיותרות-

"בסוף השבוע אני אמורים לשחרר את גירסאת האירבאס 330-200 "

פורסם

אתה צריך מדפים למצב שתיים לא אחד אחד זה מוריד רק את שפת ההתקפה.

שנית כל יש להתחשב בכך שזהוא מטוס מאוד כבד, כ230 טונות.

את הטרים מספיק לשים על 3.5 up מצערת מלאה וב 125 קשר להתחיל להרים אף למעלה.

אל תשכך שיש באפשרותך לשלוט על כמות המשקל שיש על המטוס (לא דלק) כגון נוסעים ותא מטען. מטוס זה בהחלט ממריא (כשהוא עמוס) בבן גוריון בסוף מסלול 12 כי הוא פשוט מטוס כבד. אם אין לך את העצבים להטיס מטוס מלא אתה יכול להוריד לו משקל ב Wight and Balance.

פורסם
אתה צריך מדפים למצב שתיים לא אחד אחד זה מוריד רק את שפת ההתקפה.

שנית כל יש להתחשב בכך שזהוא מטוס מאוד כבד, כ230 טונות.

את הטרים מספיק לשים על 3.5 up מצערת מלאה וב 125 קשר להתחיל להרים אף למעלה.

אל תשכך שיש באפשרותך לשלוט על כמות המשקל שיש על המטוס (לא דלק) כגון נוסעים ותא מטען. מטוס זה בהחלט ממריא (כשהוא עמוס) בבן גוריון בסוף מסלול 12 כי הוא פשוט מטוס כבד. אם אין לך את העצבים להטיס מטוס מלא אתה יכול להוריד לו משקל ב Wight and Balance.

תודה על התגובה בטעות מחקתי את ההודעה שלי :oops:

טיסה הבאה אני ינסה את מה שאמרת, ושלחתי לך הודעה בפרטי, הצעה, אם אתה מעוניין 8)

פורסם
לא הבנתי איפה שמים את התדר של הILS.

חוץ מזה המטוס והפאנל נחמדים מאד.

Shift+2

בפאנל שנפתח לך מתחת לאיפה שרשום התדר של הCOM תלחץ על VHF1 ושם תכניס את התדר

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...