עבור לתוכן
royisher

מידע על האינטרנט במטוסי אלעל

Recommended Posts

פורסם

לפי פירסומים המצב יהיה כך:

המטוס הראשון כפי שאנחנו יודעים יהיה ה ECA ... הטיסה הראשונה תהיה ב29 לחודש, ובחודש הראשון (יולי) השירות יהיה בניסיון בלבד.

השירות יחל מחודש אוגוסט.

הסדר של ההתקנה יהיה כך:

ECB - ספטמבר 2005

ELC - אוקטובר 2005

ECC - נובמבר 2005

ELA - דצמבר 2005

ELB - פבואר 2006

ELD - אפריל 2006

ECD - אוקטובר 2006

המחירים יהיו:

$9.95 לשעה, $14.95 ל3 שעות, $19.95 ל6 שעות ו$29.95 מעל ל6 שעות.

הטיסה הראשונה היא LY027 ב29 לחודש...

רועי

פורסם

צריך שיהיה כרטיס רשת אלחוטי במחשב הנייד או שיהיו גם חיבורים של רשת רגילה?

ומה עם כאלה שאין להם מחשב נייד? יכול להיות שיהיה אפשר לגלוש דרך מסכי הטלויזיה שיש לכל נוסע?

פורסם

בטח יהיו "נקודות חמות" לרשת ה-WiFi , ורק מכשירים (מחשבים ניידים,מחשבי כף יד,פלאפונים מסויימים) , תומכי WiFi יעבדו בזה.

פורסם
מה לגבי אספקת מתח ללפטופ מה עכשיו השקיעו כמה מיליונים ב737 וב757 אז לא יכלו על הדרך לשים שקעים של 110V?

מצטרף לשאלה.

האם יש למישהו מהמקורבים לאל-על תשובה ?

כי הרי כולנו יודעים שסוללה של מחשב נייד לא מחזיקה 11 שע'

אז מה הרעיון "בלקנות" חבילת אינטרנט מעל 6 שע', אם ידוע מראש

שאף סוללה לא מחזיקה מעמד כל כך הרבה זמן ללא טעינה.

יש איזה רעיון למישהו ?

פורסם
מה לגבי אספקת מתח ללפטופ מה עכשיו השקיעו כמה מיליונים ב737 וב757 אז לא יכלו על הדרך לשים שקעים של 110V?

מצטרף לשאלה.

האם יש למישהו מהמקורבים לאל-על תשובה ?

כי הרי כולנו יודעים שסוללה של מחשב נייד לא מחזיקה 11 שע'

אז מה הרעיון "בלקנות" חבילת אינטרנט מעל 6 שע', אם ידוע מראש

שאף סוללה לא מחזיקה מעמד כל כך הרבה זמן ללא טעינה.

יש איזה רעיון למישהו ?

תאמין לי למשוגעים ביננו יהיה כמה סוללות בכיס... ו"AUTOSAVE" שישמור במקרה שהסוללה תיגמר בלי שנרגיש...

פורסם

אתה בסדר אלירן :D

אלה לא סוללות AA ?

אתה יודע כמה עולה סוללה נוספת למחשב נישא ?

אם אני לא טועה, 100$ וצפונה.

מי הליצן שיקנה כמה סוללות רק בכדי להעביר את הטיסה לארה"ב ?

אני בטוח לא :wink:

פורסם
מה לגבי אספקת מתח ללפטופ מה עכשיו השקיעו כמה מיליונים ב737 וב757 אז לא יכלו על הדרך לשים שקעים של 110V?

ניחוש פרוע לגמריי וכנראה גם לא נכון אבל שיהיה

כל השקעים האלה מבזבזים חשמל שהמצבר והמנועים לא יוכלו לעמוד בהם

שוב פעם ניחוש פרוע ללא כל ביסוס

פורסם
אתה בסדר אלירן :D

אלה לא סוללות AA ?

אתה יודע כמה עולה סוללה נוספת למחשב נישא ?

אם אני לא טועה, 100$ וצפונה.

מי הליצן שיקנה כמה סוללות רק בכדי להעביר את הטיסה לארה"ב ?

אני בטוח לא :wink:

יש הרבה ליצנים שעושים הרבה שטויות עם הכסף בשביל לטוס בכייף.. 8)

פורסם

יש לדוג' בA340 של SWISS שקעי 110V בעסקים

ב744 ו777 של BA יש בחלקת תיירים פרמיום (תיירים משופרת) גם שקעי 110V

אבל!!!!

בכל 744 בשורה האחרונה יש שקע שירות על דופן המטוס למטה עם מכסה עליו הוא מספק 110V ככל הנראה 400HZ אין בעיה לחבר אליו לפטופ או כל מוצר חשמלי מבוסס ספק ממותג, אסור לחבר לשם כל מוצר המבוסס שנאי, מנוע או גוף חימום.

יש את זה בכל מטוס ככל בנראה ליד הדלתות

מה זה ספק ממותג: זהו ספק המספק הספק גבוה של חשמל בקופסא קטנה וקלה.

דוג' לספקים ממותגים: ספקי לפ-טופ, רוב ספקי המצלמות הדיגיטליות, מטענים של טל' סלולרים, חלק ממטעני הGP בעיקר אלו שיודעים לעבוד 100-240V, חלק מנגני הDVD המתקפלים, חלק מהפאלמים או כל ספק אחר שהוא קל משקל ורשום עליו switching power supply

מהו ספק מבוסס שנאי: כל שנאי הטלפונים האלחוטיים למיניהם, שנאים לדיסקמנים או לMD, מטעני סוללות זולים, שנאים אוניברסלים למס' מתחים או מעלי מתח ל220V.

פורסם

אופק רשם שפלאפונים מסויימים יוכלו להשתמש באינטרנט אך לפי מה שאני יודע אסור להשתמש בשום פלאפון באמצע הטיסה בגלל האנטנה שלו שהוא מפריע לטייס ולפקח,מה שמאוד לא הגיוני שייתנו לפלאפון להיות דלוק באמצע הטיסה.

מישהו יכול להסביר את התופעה?

פורסם
אופק רשם שפלאפונים מסויימים יוכלו להשתמש באינטרנט אך לפי מה שאני יודע אסור להשתמש בשום פלאפון באמצע הטיסה בגלל האנטנה שלו שהוא מפריע לטייס ולפקח,מה שמאוד לא הגיוני שייתנו לפלאפון להיות דלוק באמצע הטיסה.

מישהו יכול להסביר את התופעה?

קודם כל, יש טלפונים שאפשר להפעיל אותם במצב טיסה, כלומר הם לא שולחים ולא מקבלים אותות אלה פשוט פועלים (כאילו ניתקת את האנטנה).

שנית, הסיבה העיקרית למה אסור סלולרים זה לא שזה מפריע לטייס/פקח.... (תחשוב על טלפון שמנסה לקלוט רשתות במהירות של 900 קמ"ש - זה די ישגע את החברות הסלולריות ואת הטלפון.... ואת זה קראתי ממקור מאימן, אני פשוט לא זוכר איך קוראים לו...)

פורסם
אופק רשם שפלאפונים מסויימים יוכלו להשתמש באינטרנט אך לפי מה שאני יודע אסור להשתמש בשום פלאפון באמצע הטיסה בגלל האנטנה שלו שהוא מפריע לטייס ולפקח,מה שמאוד לא הגיוני שייתנו לפלאפון להיות דלוק באמצע הטיסה.

מישהו יכול להסביר את התופעה?

קודם כל, יש טלפונים שאפשר להפעיל אותם במצב טיסה, כלומר הם לא שולחים ולא מקבלים אותות אלה פשוט פועלים (כאילו ניתקת את האנטנה).

שנית, הסיבה העיקרית למה אסור סלולרים זה לא שזה מפריע לטייס/פקח.... (תחשוב על טלפון שמנסה לקלוט רשתות במהירות של 900 קמ"ש - זה די ישגע את החברות הסלולריות ואת הטלפון.... ואת זה קראתי ממקור מאימן, אני פשוט לא זוכר איך קוראים לו...)

אוקי תודה אבל אני זוכר שבטיסה כשחזרתי לפני שבוע מארה"ב ישבה לידי אחת שהדליקה את הפלאפון והדייל אמר לה שזה מפריע לטייס לדבר עם הפקח..

פורסם

ובוא נגיד שזה ישגע קצט את המתג של סלקום או אורנג' למה אתה חושב שזה צריך להיות אכפת לאלעל או כל חברה אחרת. דווקא הרבה אנשים יחשבו שאתה אלוהים אם תצליח לגרום לרשת סלולרית לקרוס דקות ארוכות.....

פורסם
אופק רשם שפלאפונים מסויימים יוכלו להשתמש באינטרנט אך לפי מה שאני יודע אסור להשתמש בשום פלאפון באמצע הטיסה בגלל האנטנה שלו שהוא מפריע לטייס ולפקח,מה שמאוד לא הגיוני שייתנו לפלאפון להיות דלוק באמצע הטיסה.

מישהו יכול להסביר את התופעה?

קודם כל, יש טלפונים שאפשר להפעיל אותם במצב טיסה, כלומר הם לא שולחים ולא מקבלים אותות אלה פשוט פועלים (כאילו ניתקת את האנטנה).

שנית, הסיבה העיקרית למה אסור סלולרים זה לא שזה מפריע לטייס/פקח.... (תחשוב על טלפון שמנסה לקלוט רשתות במהירות של 900 קמ"ש - זה די ישגע את החברות הסלולריות ואת הטלפון.... ואת זה קראתי ממקור מאימן, אני פשוט לא זוכר איך קוראים לו...)

אוקי תודה אבל אני זוכר שבטיסה כשחזרתי לפני שבוע מארה"ב ישבה לידי אחת שהדליקה את הפלאפון והדייל אמר לה שזה מפריע לטייס לדבר עם הפקח..

כי זה התירוץ שלהם :mrgreen:

ולארנון, תאמין לי שאתה לבד לא תצליח להפיל רשת אבל תחשוב שלא יודע כמה מיליוני איש במקביל באוויר...

פורסם

נו מה, אתם לא מכירים את הצליל המוכר של פלאפון שמצלצל ליד רמקול (של מחשב למשל)? פעם טסתי בססנה עם הפלאפון בכיס ותוך כדי דיבור עם הרצליה פתאום לא שמעו כלום חוץ מהצליל המעצבן הזה, אבל הטייס אמר לי שזה לא כזה מפריע ואפשר להישאר עם הפלאפון דולק...

פורסם
אופק רשם שפלאפונים מסויימים יוכלו להשתמש באינטרנט אך לפי מה שאני יודע אסור להשתמש בשום פלאפון באמצע הטיסה בגלל האנטנה שלו שהוא מפריע לטייס ולפקח,מה שמאוד לא הגיוני שייתנו לפלאפון להיות דלוק באמצע הטיסה.

מישהו יכול להסביר את התופעה?

קודם כל, יש טלפונים שאפשר להפעיל אותם במצב טיסה, כלומר הם לא שולחים ולא מקבלים אותות אלה פשוט פועלים (כאילו ניתקת את האנטנה).

שנית, הסיבה העיקרית למה אסור סלולרים זה לא שזה מפריע לטייס/פקח.... (תחשוב על טלפון שמנסה לקלוט רשתות במהירות של 900 קמ"ש - זה די ישגע את החברות הסלולריות ואת הטלפון.... ואת זה קראתי ממקור מאימן, אני פשוט לא זוכר איך קוראים לו...)

אוקי תודה אבל אני זוכר שבטיסה כשחזרתי לפני שבוע מארה"ב ישבה לידי אחת שהדליקה את הפלאפון והדייל אמר לה שזה מפריע לטייס לדבר עם הפקח..

כי זה התירוץ שלהם :mrgreen:

ולארנון, תאמין לי שאתה לבד לא תצליח להפיל רשת אבל תחשוב שלא יודע כמה מיליוני איש במקביל באוויר...

לזה התכוונתי 400 איש יפילו את הרשת ביחד אבל לחברת הסלולר אין שום זכות לדרוש כך מחברת התעופה או מהFAA או FCC.

שימו לב מה קרה ב2003 בredbull flugtag כל הרשתות באיזור פארק הירקון קרסו מישהו מת מיזה - אף אחד, אני יליד 1981 עד שנת 1999 הסתדרתי בלי פלאפון היום אני שוכח אותו אני לא יודע מה לעשות כנ"ל באינטרנט כשהוא קורס כי עד שנת 1996 הסתדרתי יפה בלי אינטרנט גם סבינו וסבותינו אולי חלק מחייהם חיו בלי חשמל והיום אי אפשר בלעדיו אפילו לא שנייה אחת לדוג' היה לי קצין אתיופי שכאשר הוא נולד באתיופיה בסוף שנות ה70 חי בלי בעיות ובלי חשמל עד שנות ה90' (לי זה נראה מאוד פרימיטיבי חיים בלי חשמל) בהם הוא עלה ארצה, אני לא יודע אם הפסקת חשמל תפריע לו כמו שהיא מפריע לי

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...