Meitar Lugasi פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 החלטתי לשבת ולעשות MERGE ל posky 767-200 ו-200ER לאחר שחיפשתי אחד כזה בפורום של levelD ולא מצאתי, וכן לאחר ששאלתי מספר חבר'ה כאן. ההסבר כולל את כל השלבים של הmerge מתחילתו ועד סופו. כמה דברים: ה Merge שאני מציג דומה במגבלותיו לזה שפורסם בפורום של levelD - קישור:http://www.leveldsim.com/forums/forum_posts.asp?TID=2384&PN=1 כלומר: *תכונות הטיסה זהות לאלו של ה 763ER. *contact points לקוחים מה POSKY המקורי. *FUEL לקוח גם הוא מהמקורי. *כך גם ה Effects. Lights - לקוחים מה LDS מכיוון שבאלה של posky הstorb לא עובד וכל השאר עובדים זהה. NO VC! - חלק מהמודל. מי שמכיר במודל שבא עם החבילה של ירדן הגלגל הקדמי קצת שוקע באדמה- תוקן!! לאחר ששיניתי את ה contact points של המטוס (חלק מה aircraft.cfg) . ועכשיו ל MERGE עצמו. מתקינים את המטוס שבו בחרתם (מומלצת כמובן חבילת האל-על של ירדן בן דור- לא ביקשתי רשות מירדן לתת כדוגמא את החבילה שלו על מנת להקל על התהליך - במידה ואיתן את אישורו אערוך את ההודעה). -הולכים לתיקיה של ה LDS ומעתיקים את התיקיה של ה panel ומדביקים בתיקית המטוס שהתקנתם- כמובן מאשרים overwrite. -כעת קבצי ה air : שוב לתיקייה של ה LDS עושים העתק של הקובץ (B767-300.air) ושמים בתיקייה זמנית או על הדסקטופ. חוזרים לתיקייה של המטוס המיועד ומעתיקים את השם של קובץ ה air שנמצא בתיקיה ואותו נותנים לקובץ ה air שלו עשינו עותק (B767-300.air). מעתיקים את קובץ ה air החדש שהוא למעשה תכונות הטיסה של ה lds בשם קובץ הair של המטוס שהתקנו, לתיקיה של מטוס זה ומאשרים שוב overwrite. -SOUND : ניתן להעתיק את תיקיית הסאונד של ה lds שנמצאת בתיקית המטוס ולהדביק במטוס שלא עושים את ה merge או להוריד חבילת סאונד מאבסים. כעת מה שנותר הוא AIRCRAFT CFG בוא נעשו למעשה רוב השינויים. את ההסבר על חלק זה שהוא למעשה החלק האחרון אביא כאן וההודעה הבאה תכלול למעשה את כל כולו של הקובץ. מעתיקים מהתחלת ההודעה הבאה ועד סופה כאשר את הכוכביות בהתחלה מחליפות הצביעות למטוס שהורדתם. לאחר העתקת ההודעה כולה הולכים למטוס החדש המותקן ומוחקים את כל תוכן ה aircraft.cfg שקיים בוא למעט הצביעות. מדביקים את ההודעה למטה שהיא למעשה ה cfg החדש במקום מה שמחקנו, לא להעתיק כמובן את הכוכביות. שומרים את הקובץ החדש ויוצאים. כמה דברים: בתפריט של הסימ לאחר בחירת המטוס ב PAYLOAD רשמתי את מספר הנוסעים המקימלי ליד כל מחלקה. יש לציין בנוסף שחישובי המטען והנוסעים לא עובר מה Configuration Manager של ה LDS ולכן יש ללכת : Flight simukator 2004/AIRCRAFT/LVLD_B763767/LoadSheet/ פותחים את הקובץ הזה וממנו מעתיקים את המשקלים של המטען ושל הנוסעים לתוך הסימ. מגבלת משקל payload ב 762- 32000KG ומגבלת משקל payload ב 762ER היא 35000KG . זהו! עכשיו יש לכם panel LDS ומודל opensky 762 עובדים 100% ! בקרוב תמונות מטיסה שעשינו אני ויהב אתמול, לבדוק את הmerge עם החבילה של ירדן -עבד כמו גדול תהנו :wink:
Meitar Lugasi פורסם יולי 17, 2005 מחבר דיווח פורסם יולי 17, 2005 ***צביעות*** [General] performance=Passengers\n3-class conf: 181 \n\nCargo\nTotal lower hold volume: 22 LD2 \n\nDimensions\nSpan 156 ft 1 in\nLength 159 ft 2 in\nHeight 52 ft \n\nEngines: PW JT9D-7R\nTO Thrust Rating: 50,000 lb\n\nMax Fuel Cap.: 20,460 gal\nMaxTOW: 345,000 lb\nZFW: 209,000 lb\n\nTypical Cruise Speed \n @ FL350: M. atc_type=BOEING atc_model=B762 [fuel] Center1= 0.000, 0.000, 0.000, 8197.000, 3.000 LeftMain= 0.000, -5.000, 0.000, 6122.000, 3.000 RightMain= 0.000, 5.000, 0.000, 6122.000, 3.000 fuel_type=2.000000 number_of_tank_selectors=1 electric_pump=0 [forcefeedback] gear_bump_nose_magnitude=3000 gear_bump_nose_direction=18000 gear_bump_nose_duration=250000 gear_bump_left_magnitude=2700 gear_bump_left_direction=35500 gear_bump_left_duration=250000 gear_bump_right_magnitude=2700 gear_bump_right_direction=00500 gear_bump_right_duration=250000 ground_bumps_magnitude1=1300 ground_bumps_angle1=08900 ground_bumps_intercept1=3.0 ground_bumps_slope1=0.20 ground_bumps_magnitude2=200 ground_bumps_angle2=09100 ground_bumps_intercept2=1.075 ground_bumps_slope2=0.035 crash_magnitude1=10000 crash_direction1=01000 crash_magnitude2=10000 crash_direction2=9000 crash_period2=75000 crash_duration2=2500000 [electrical] ;BusType, MaxAmpLoad, MinVoltage BusTypes:0=MainBus,1=AvionicsBus,2=BatteryBus,3=HotBatteryBus,4-7=Generator/AlternatorBus(1-4) // FS Systems tied to LVLD logic avionics_bus=0,0,1 avionics=0,0,1 flap_motor=1,0,1 gear_motor=4,0,1 starter1=0,0,1 starter2=0,0,1 light_nav=0,0,1 light_beacon=0,0,1 light_landing=0,0,1 light_taxi=0,0,1 light_strobe=0,0,1 light_recognition=0,0,1 light_wing=0,0,1 light_logo=0,0,1 marker_beacon=0,0,1 standby_vacuum=0,0,1 // FS Systems always activated additional_system=0,0,1 fuel_pump=0,0,1 pitot_heat=0,0,1 auto_brakes=0,0,1 hydraulic_pump=0,0,1 fuel_transfer_pump=0,0,1 propeller_deice=0,0,1 light_panel=0,0,1 // FS systems to be inactivated gear_warning=7,0,99 [Radios] // Radio Type = availiable, standby frequency, has glide slope Audio.1 = 1 Com.1 = 1, 1 Com.2 = 1, 1 Nav.1 = 1, 1, 1 Nav.2 = 1, 1, 0 Adf.1 = 1 Transponder.1 = 1 Marker.1 = 1 [keyboard_response] elevator=150.000000,250.000000 aileron=150.000000,250.000000 rudder=150.000000,250.000000 [Views] eyepoint=81.60, -1.67, 4.27 [gear_warning_system] gear_warning_available=0 pct_throttle_limit=0.099976 flap_limit_power=37.242257 flap_limit_idle=31.512679 [autopilot] autopilot_available=1 flight_director_available=1 default_vertical_speed=1800.000000 autothrottle_available=1 autothrottle_arming_required=1 autothrottle_takeoff_ga=1 autothrottle_max_rpm=90.000000 pitch_takeoff_ga=8.000000 max_pitch=10.000000 max_pitch_acceleration=1.000000 max_pitch_velocity_lo_alt=2.000000 max_pitch_velocity_hi_alt=1.500000 max_pitch_velocity_lo_alt_breakpoint=20000.000000 max_pitch_velocity_hi_alt_breakpoint=28000.000000 max_bank=25.000000 max_bank_acceleration=1.800000 max_bank_velocity=3.000000 max_throttle_rate=0.100000 nav_proportional_control=9.000000 nav_integrator_control=0.250000 nav_derivative_control=0.000000 nav_integrator_boundary=2.500000 nav_derivative_boundary=0.000000 gs_proportional_control=9.520000 gs_integrator_control=0.260000 gs_derivative_control=0.000000 gs_integrator_boundary=0.700000 gs_derivative_boundary=0.000000 yaw_damper_gain=0.000000 [hydraulic_system] electric_pumps=0 engine_map=1,1,0,0 normal_pressure=3000.000000 [stall_warning] type=1 [attitude_indicators] attitude_indicator.0=1 [turn_indicators] turn_indicator.0=1,0 [direction_indicators] direction_indicator.0=3,0 [airspeed_indicators] airspeed_indicator.0=0.9827, 0.0 [WEIGHT_AND_BALANCE] reference_datum_position=0.000000,0.000000,0.000000 // DRY OPERATING WEIGHT CONFIGURATIONS Moment Arm in Ft. // Empty : 2/0 Crew: 192000 Lbs +0000 / 0.273 // Shorthaul: 2/9 Crew: 196000 Lbs +4000 / 0.306 // Longhaul : 2/9 Crew: 197000 Lbs +5000 / 0.127 //empty_weight=192000.000000 //empty_weight_CG_position=0.273000,0.000000,0.000000 //empty_weight=196000.000000 //empty_weight_CG_position=0.306000,0.000000,0.000000 empty_weight=196000.000000 empty_weight_CG_position=0.306000,0.000000,0.000000 // CABIN PASSENGER ZONES Moment Arm in Ft. (Sign reversed for FS) // Zone A has 15 seats. + 53.72 // Zone B has 40 seats. + 29.58 // Zone C has 59 seats - 7.19 // Zone D has 60 seats. - 36.81 station_load.0=1008, 53.72, 0.0, 0.0, Zone A 15 station_load.1=6048, 29.58, 0.0, 0.0, Zone B 40 station_load.2=4200, -7.19, 0.0, 0.0, Zone C 59 station_load.3=6216,-36.81, 0.0, 0.0, Zone D 60 // Holds Max Weight Moment Arm in Ft. (Sign reversed for FS) // 1 22757 + 50.66 // 2 15912 + 29.47 // 3 15398 - 20.63 // 4 11917 - 38.87 // 5 5560 - 52.02 station_load.4=12539,50.66, 0.0, 0.0, Hold 1 station_load.5=8754,29.47, 0.0, 0.0, Hold 2 station_load.6=8478,-20.63, 0.0, 0.0, Hold 3 station_load.7=6585,-38.87, 0.0, 0.0, Hold 4 station_load.8=3076,-52.02, 0.0, 0.0, Hold 5 empty_weight_roll_MOI=1790000.000000 empty_weight_pitch_MOI=5494000.000000 empty_weight_yaw_MOI=6965000.000000 empty_weight_coupled_MOI=1020.000000 max_gross_weight=408000.000000 [contact_points] point.0=1.000, 56.500, 0.000, -9.750, 1181.102, 0.000, 2.000, 70.000, 0.500, 0.500, 0.750, 9.000, 9.000, 0.000, 280.000, 300.000 point.1=1.000, -9.000, -15.250, -9.500, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 0.500, 0.500, 0.920, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000 point.2=1.000, -9.000, 15.250, -9.500, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 0.500, 0.500, 0.920, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000 point.3=2.000000,0.000000,-78.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,5.000000,240.000, 280.000 point.4=2.000000,0.000000,78.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,6.000000,240.000, 280.000 point.5=2.000000,-60.000000,0.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,9.000000,240.000, 280.000 point.6=2.000000,78.000000,0.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,4.000000,240.000, 280.000 point.7=2.000000,0.000000,78.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,7.000000,240.000, 280.000 point.8=2.000000,0.000000,36.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,8.000000,240.000, 280.000 static_pitch= -1.000 static_cg_height= 9.600 //Nose Gear //point.0= 1.000, 56.500, -1.500, -10.500, 1181.102, 0.000, 2.000, 70.000, 1.000, 2.500, 0.518, 9.000, 9.000, 0.000, 280.000, 300.000 //point.1= 1.000, 56.500, 1.500, -10.500, 1181.102, 0.000, 2.000, 70.000, 1.000, 2.500, 0.518, 9.000, 9.000, 0.000, 280.000, 300.000 // //Left Main Gear //point.2= 1.000, -9.000, -15.250, -10.000, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000 //point.3= 1.000, -9.000, -12.250, -10.000, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000 //point.4= 1.000, -4.000, -15.250, -10.000, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000 //point.5= 1.000, -4.000, -12.250, -10.000, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000 // //Right Main Gear //point.6= 1.000, -9.000, 15.250, -10.000, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000 //point.7= 1.000, -9.000, 12.250, -10.000, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000 //point.8= 1.000, -4.000, 15.250, -10.000, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000 //point.9= 1.000, -4.000, 12.250, -10.000, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000 //Scrape Points //point.10= 2.000, 0.000, -59.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5.000, 0.000, 0.000 //point.11= 2.000, 0.000, 59.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6.000, 0.000, 0.000 //point.12= 2.000, -60.000, 0.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000 //point.13= 2.000, 78.000, 0.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4.000, 0.000, 0.000 //point.14= 2.000, 0.000, 78.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 7.000, 0.000, 0.000 //point.15= 2.000, 0.000, 36.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 8.000, 0.000, 0.000 // //static_pitch= -1.000 //static_cg_height= 9.600 gear_system_type=0 [brakes] toe_brakes_scale=0.687521 parking_brake=1 [Reference Speeds] flaps_up_stall_speed=137.000000 full_flaps_stall_speed=109.600000 cruise_speed=250.000000 max_indicated_speed=361.296875 max_mach=0.860010 [pitot_static] vertical_speed_time_constant=999 [airplane_geometry] wing_area=3049.000000 wing_span=156.083333 wing_root_chord=19.792000 wing_dihedral=5.998535 wing_incidence=0.000000 wing_twist=0.000000 oswald_efficiency_factor=0.870268 wing_winglets_flag=0 wing_sweep=34.950426 wing_pos_apex_lon=32.102533 wing_pos_apex_vert=0.000000 htail_area=836.000000 htail_span=61.083333 htail_pos_lon=-77.750000 htail_pos_vert=0.000000 htail_incidence=0.000000 htail_sweep=0.000000 vtail_area=497.000000 vtail_span=25.418497 vtail_sweep=0.000000 vtail_pos_lon=-76.000000 vtail_pos_vert=29.583333 elevator_area=229.000000 aileron_area=121.800000 rudder_area=.950000 elevator_up_limit=27.501974 elevator_down_limit=20.626481 aileron_up_limit=19.480565 aileron_down_limit=14.896903 rudder_limit=16.800268 elevator_trim_limit=12.20 spoiler_limit=59.988681 spoilerons_available=1 aileron_to_spoileron_gain=3.000000 min_ailerons_for_spoilerons=6.000 min_flaps_for_spoilerons=0.000000 [Flaps.0] type=1 span-outboard=0.800000 extending-time=38.900000 system_type=0 lift_scalar=0.95 drag_scalar=0.95 pitch_scalar=1.000 flaps-position.0=0.0,0.000000 flaps-position.1=4.15,0.000000 flaps-position.2=10.0,0.000000 flaps-position.3=20.0,0.000000 flaps-position.4=23.0,0.000000 flaps-position.5=33.3,0.000000 flaps-position.6=41.5,0.000000 [Flaps.1] type=2 span-outboard=0.800000 extending-time=10.800000 system_type=0 lift_scalar=0.050 drag_scalar=0.050 pitch_scalar=1.000 flaps-position.0=0.0,0.000000 flaps-position.1=12.0,0.000000 flaps-position.2=12.0,0.000000 flaps-position.3=12.0,0.000000 flaps-position.4=12.0,0.000000 flaps-position.5=35.0,0.000000 flaps-position.6=35.0,0.000000 [TurbineEngineData] fuel_flow_gain=0.005000 inlet_area=61.000000 static_thrust=61500.000000 afterburner_available=0 reverser_available=1 rated_N2_rpm=11055.000000 [GeneralEngineData] engine_type=1 Engine.0=14.500000,-26.000000,-6.583333 Engine.1=14.500000,26.000000,-6.583333 fuel_flow_scalar=1.156000 min_throttle_limit=-0.199951 [folding_wings] wing_fold_system_type=4 ;0=None fold_rates=0.12,0.11 ;Percent per second [TailHook] tailhook_length=4 ;(feet) tailhook_position=-15.0, 0.0, -1.0 ;(feet) longitudinal, lateral, vertical positions from datum cable_force_adjust=0.0 [exits] number_of_exits = 3 exit_rate.0 = 0.4 exit_rate.1 = 0.02 exit_rate.2 = 0.4 [Lights] light.0 = 4, 81, 1.4, 5.1, LVLD_vclight2 light.1 = 4, 81, -1.4, 5.1, LVLD_vclight2 [sMOKESYSTEM] smoke.0 = 1.5, -22, 58.5, fx_smoke_w smoke.1 = 1.5, -22, -58.5, fx_smoke_w
Yahav Barzilay פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 סוף סןף!! תודה מיתר. :wink: מבדיקה איתך בטיסה לאילת בליווי צבאי צמוד המארג' תפקד מצויין! ממליץ לכולם עליו..
Eldar Sella פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 וואו תודה רבה! כשיהיה לי LDS אני בטוח אשתמש בזה
NoX פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 שימושי ביותר, תודה מיתר, אנסה את זה ברגע שאני אתקין את פלייט מחדש...
Shai B פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 למגיב האחרון אין בעיה עם המקורי פשוט ל-200 יש יותר טווח מל-300..[אני צודק לא?] יש גם שילוב עם 757 זה שילוב מאוד מעניין ונוח והפאנלים של ה-76 וה-75 די דומים אז לא מפריע. [בפורומים של LEVEL-D מריצים חיפוש 757 ואחד הנושאים שם יש את השילוב]
ha5mvo פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 שימושי ביותר,תודה מיתר, אנסה את זה ברגע שאני אתקין את פלייט מחדש... err...just curious....what's wrong with the original? //Michael
ha5mvo פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 yeah, I just wasn't paying attention - I thought it was for the exact same plane model. the 757 merge sounds interesting - did someone try it? any 757 with good dynamics out there? //Michael
Meitar Lugasi פורסם יולי 17, 2005 מחבר דיווח פורסם יולי 17, 2005 yeah,I just wasn't paying attention - I thought it was for the exact same plane model. the 757 merge sounds interesting - did someone try it? any 757 with good dynamics out there? //Michael אני ניסתי ואני טס עם ה MERGE הזה הרבה זמן והוא מעולה - מומלץ ! בנוגע ל 762- הסיבה שהיה חשוב לי שיהיה לו MERGE זה גם מגוון גדול יותר של מטוסי אל-על ל LDS, וגם בתור טייס בelalva רוב היעדים שמוצאים שם ל 767 הם ל 767-200 ו- 200ER כך שלדעתי לפחות לי זה חובה. מקווה שסיפקתי תשובות!
Shai B פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 yeah, I just wasn't paying attention - I thought it was for the exact same plane model. the 757 merge sounds interesting - did someone try it? any 757 with good dynamics out there? //Michael אני לקחתי "Israel Airlines Boeing 757-200 Proffesinal Package" [זה 757 של Opensky עם צביעה של ירדן בן דור] מאווסים, עשיתי את השילוב יצא מדהים! [לא יכולתי לחכות שמישהו יוציא 757 עם FMC אז..עכשיו יש לי! אפשר להתחיל לטוס צ'רטרים של ארקיע וישראייר באירופה P= ] קישור ל-757 מאווסים http://library.avsim.net/download.php?DLID=40774 עם עדכון לישראייר וארקיע של אורן גבע http://library.avsim.net/download.php?DLID=54624
NoX פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 שימושי ביותר,תודה מיתר, אנסה את זה ברגע שאני אתקין את פלייט מחדש... err...just curious....what's wrong with the original? //Michael מה?
Shai B פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 שימושי ביותר,תודה מיתר, אנסה את זה ברגע שאני אתקין את פלייט מחדש... err...just curious....what's wrong with the original? //Michael מה? קרא כמה תגובות אחרי ההודעה שציטטת :wink:
ha5mvo פורסם יולי 17, 2005 דיווח פורסם יולי 17, 2005 מה? My mistake, I didn't read it right - see my second post.....
BAW339 פורסם יולי 18, 2005 דיווח פורסם יולי 18, 2005 Thank you very much Meitar Its a very useful and nice merge. Will fly it later today or tomorrow Thanks to you
matan פורסם יולי 18, 2005 דיווח פורסם יולי 18, 2005 אהלן,לאחר המון זמן של עבודה אני יכול לספר שמאז שיצא הLDS אני עובד על מרג' מושלם ל757 בשילוב עם הפאנל של הLDS ,אך שהתכונות יהיו של 757 בלבד.ברצוני לומר תודה רבה למיתר לוגסי,על העזרה והתיקונים.אם אתם מעוניינים אני יעלה הסבר כמו מיתר.תנו תשובה :wink: *** צירפתי רשימת תודות למי שבדק את המרג מיתר לוגסי אלכסנדר סינב ארז סביר
Meitar Lugasi פורסם יולי 18, 2005 מחבר דיווח פורסם יולי 18, 2005 אהלן,לאחר המון זמן של עבודה אני יכול לספר שמאז שיצא הLDS אני עובד על מרג' מושלם ל757 בשילוב עם הפאנל של הLDS ,אך שהתכונות יהיו של 757 בלבד.ברצוני לומר תודה רבה למיתר לוגסי,על העזרה והתיקונים.אם אתם מעוניינים אני יעלה הסבר כמו מיתר.תנו תשובה :wink:*** צירפתי רשימת תודות למי שבדק את המרג מיתר לוגסי אלכסנדר סינב ארז סביר תעלה רק יעזור לעוד אנשים שמעוניינים בmerge אחר ל 757 (ואני בטוח שהוא יהיה יותר טוב מזה שפורסם בפורום של lds :wink: )
Ido Rosenthal פורסם יולי 19, 2005 דיווח פורסם יולי 19, 2005 אהלן,לאחר המון זמן של עבודה אני יכול לספר שמאז שיצא הLDS אני עובד על מרג' מושלם ל757 בשילוב עם הפאנל של הLDS ,אך שהתכונות יהיו של 757 בלבד.ברצוני לומר תודה רבה למיתר לוגסי,על העזרה והתיקונים.אם אתם מעוניינים אני יעלה הסבר כמו מיתר.תנו תשובה :wink:*** צירפתי רשימת תודות למי שבדק את המרג מיתר לוגסי אלכסנדר סינב ארז סביר תעלה תעלה !! :mrgreen:
matan פורסם יולי 19, 2005 דיווח פורסם יולי 19, 2005 אהלן לכולם הוראות:קודם כל הורידו את החבילה המעודכנת של ירדן בן דור ל757 שנמצא באתר:elalva.com לאחר מכן פתחו את הCFG שלו ועשו את הפעולות הבאות: את סעיף הSIM-שנו לB767-300 לאחר מכן רדו למטה עד לסעיף הבא:descriptionושם תעתיקו את הדבר הבא: description=Project Opensky \nBoeing 757-200\nVersion 2004.9.0\n\nFS2004 Only\n\nEngine Type: RR RB211-535E4B\n\nModel Designers\n Lee Rosario\n Albert Bouwman\n C. Vincent Cho\n Hiroshi Igami\n\nFlight Dynamics Designer\n Warren C. Daniel\n\nMaster Texture Designers\n Jaco du Preez\n Ben Hewitt\n\nTechnical Resource-QC\n Nick Peterson\n Simon Ng\n\nFor proper operation: See B757 manual at: \n www.projectopensky.com atc_heavy=0 התעיקו והדביקו במקום הDESCRIPTION הישן. לאחר מכן עשו זאת לכל שאר הצביעות.לאחר מכן בסעיף הגנרל העתיקו את הדבר הבא: [General] performance=Weight: MTOW 408,000 lbs MLW: 310,000\nPower: GE CF6-80C2B7 or PW-4060 or RB-211-524G\n\n atc_type=BOEING atc_model=B763 atc_heavy=1 העתיקו והדביקו על הGNERAL הישן. לאחר מכן העתיקו את כל התכונות הבאות(זה מאוד ארוך :shock: ) [forcefeedback] gear_bump_nose_magnitude=3000 ; 0 - 10000 gear_bump_nose_direction=18000 ; 0 - 35999 degrees gear_bump_nose_duration=250000 ; in microseconds gear_bump_left_magnitude=2700 ; 0 - 10000 gear_bump_left_direction=35500 ; 0 - 35999 degrees gear_bump_left_duration=250000 ; in microseconds gear_bump_right_magnitude=2700 ; 0 - 10000 gear_bump_right_direction=00500 ; 0 - 35999 degrees gear_bump_right_duration=250000 ; in microseconds ground_bumps_magnitude1=1300 ; 0 - 10000 ground_bumps_angle1=08900 ; 0 - 35999 degrees ground_bumps_intercept1=3.0 ground_bumps_slope1=0.20 ground_bumps_magnitude2=200 ; 0 - 10000 ground_bumps_angle2=09100 ; 0 - 35999 degrees ground_bumps_intercept2=1.075 ground_bumps_slope2=0.035 crash_magnitude1=10000 ; 0 - 10000 crash_direction1=01000 ; 0 - 35999 degrees crash_magnitude2=10000 ; 0 - 10000 crash_direction2=9000 ; 0 - 35999 degrees crash_period2=75000 ; in microseconds crash_duration2=2500000 ; in microseconds [ground_reaction] main_gear_static_compression = 1.0 // (feet), The distance the main gear strut is compressed when at rest on the ground center_gear_static_compression = 0.8 // (feet), The distance the center gear strut is compressed when at rest on the ground main_gear_damping_ratio = 0.9 // Main gear strut damping, 0 = undamped osciallations, 1 = critically damped center_gear_damping_ratio = 0.9 // Center gear strut damping, 0 = undamped osciallations, 1 = critically damped [pitot_static] vertical_speed_time_constant = 1 //Increasing this value will cause a more instantaneous reaction in the VSI [electrical] ;BusType, MaxAmpLoad, MinVoltage BusTypes:0=MainBus,1=AvionicsBus,2=BatteryBus,3=HotBatteryBu s,4-7=Generator/AlternatorBus(1-4) // FS Systems tied to LVLD logic avionics_bus=0,0,1 avionics=0,0,1 flap_motor=1,0,1 gear_motor=4,0,1 starter1=0,0,1 starter2=0,0,1 light_nav=0,0,1 light_beacon=0,0,1 light_landing=0,0,1 light_taxi=0,0,1 light_strobe=0,0,1 light_recognition=0,0,1 light_wing=0,0,1 light_logo=0,0,1 marker_beacon=0,0,1 standby_vacuum=0,0,1 // FS Systems always activated additional_system=0,0,1 fuel_pump=0,0,1 pitot_heat=0,0,1 auto_brakes=0,0,1 hydraulic_pump=0,0,1 fuel_transfer_pump=0,0,1 propeller_deice=0,0,1 light_panel=0,0,1 // FS systems to be inactivated gear_warning=7,0,99 [Radios] // Radio Type = availiable, standby frequency, has glide slope Audio.1 = 1 Com.1 = 1, 1 Com.2 = 1, 1 Nav.1 = 1, 1, 1 Nav.2 = 1, 1, 0 Adf.1 = 1 Transponder.1 = 1 Marker.1 = 1 [keyboard_response] elevator=150.000000,250.000000 aileron=150.000000,250.000000 rudder=150.000000,250.000000 [Views] eyepoint=81.60, -1.67, 4.27 [gear_warning_system] gear_warning_available=0 pct_throttle_limit=0.099976 flap_limit_power=37.242257 flap_limit_idle=31.512679 [autopilot] autopilot_available=1 flight_director_available=1 default_vertical_speed=1800.000000 autothrottle_available=1 autothrottle_arming_required=1 autothrottle_takeoff_ga=1 autothrottle_max_rpm=90.000000 pitch_takeoff_ga=8.000000 max_pitch=10.000000 max_pitch_acceleration=1.000000 max_pitch_velocity_lo_alt=2.000000 max_pitch_velocity_hi_alt=1.500000 max_pitch_velocity_lo_alt_breakpoint=20000.000000 max_pitch_velocity_hi_alt_breakpoint=28000.000000 max_bank=25.000000 max_bank_acceleration=1.800000 max_bank_velocity=3.000000 max_throttle_rate=0.100000 nav_proportional_control=9.000000 nav_integrator_control=0.250000 nav_derivative_control=0.000000 nav_integrator_boundary=2.500000 nav_derivative_boundary=0.000000 gs_proportional_control=9.520000 gs_integrator_control=0.260000 gs_derivative_control=0.000000 gs_integrator_boundary=0.700000 gs_derivative_boundary=0.000000 yaw_damper_gain=0.000000 [hydraulic_system] electric_pumps=0 engine_map=1,1,0,0 normal_pressure=3000.000000 [stall_warning] type=1 [attitude_indicators] attitude_indicator.0=1 [turn_indicators] turn_indicator.0=1,0 [direction_indicators] direction_indicator.0=3,0 [airspeed_indicators] airspeed_indicator.0=0.9827, 0.0 [fuel] //B757 posky org con modificaciones Center1 = 0.000, 0.000, 0.000, 6964.000, 0.000 LeftMain = -3.000, -12.000, 0.000, 2156.000, 0.000 RightMain = -3.000, 12.000, 0.000, 2156.000, 0.000 fuel_type = 2 ; ; ; //Fuel type: 1 = Avgas, 2 = JetA number_of_tank_selectors = 2 ; electric_pump=1 [WEIGHT_AND_BALANCE] reference_datum_position=0.000000,0.000000,0.000000 // DRY OPERATING WEIGHT CONFIGURATIONS Moment Arm in Ft. // Empty : 2/0 Crew: 192000 Lbs +0000 / 0.273 // Shorthaul: 2/9 Crew: 196000 Lbs +4000 / 0.306 // Longhaul : 2/9 Crew: 197000 Lbs +5000 / 0.127 //empty_weight=192000.000000 //empty_weight_CG_position=0.273000,0.000000,0.000000 //empty_weight=196000.000000 //empty_weight_CG_position=0.306000,0.000000,0.000000 empty_weight=197000.000000 empty_weight_CG_position=0.127000,0.000000,0.000000 // CABIN PASSENGER ZONES Moment Arm in Ft. (Sign reversed for FS) // Zone A has 18 seats. + 53.72 // Zone B has 88 seats. + 29.58 // Zone C has 77 seats - 7.19 // Zone D has seats. - 36.81 station_load.0=1344, 53.72, 0.0, 0.0, Zone A station_load.1=6216, 29.58, 0.0, 0.0, Zone B station_load.2=5544, -7.19, 0.0, 0.0, Zone C station_load.3=6720,-36.81, 0.0, 0.0, Zone D // Holds Max Weight Moment Arm in Ft. (Sign reversed for FS) // 1 22757 + 50.66 // 2 15912 + 29.47 // 3 15398 - 20.63 // 4 11917 - 38.87 // 5 5560 - 52.02 station_load.4=1238,50.66, 0.0, 0.0, Hold 1 station_load.5=864,29.47, 0.0, 0.0, Hold 2 station_load.6=837,-20.63, 0.0, 0.0, Hold 3 station_load.7=650,-38.87, 0.0, 0.0, Hold 4 station_load.8=304,-52.02, 0.0, 0.0, Hold 5 empty_weight_roll_MOI=1790000.000000 empty_weight_pitch_MOI=5494000.000000 empty_weight_yaw_MOI=6965000.000000 empty_weight_coupled_MOI=1020.000000 max_gross_weight=408000.000000 [brakes] toe_brakes_scale=0.687521 parking_brake=1 [Reference Speeds] flaps_up_stall_speed=137.000000 full_flaps_stall_speed=109.600000 cruise_speed=250.000000 max_indicated_speed=361.296875 max_mach=0.860010 [pitot_static] vertical_speed_time_constant=999 [airplane_geometry] wing_area=3049.000000 wing_span=156.083333 wing_root_chord=19.792000 wing_dihedral=5.998535 wing_incidence=0.000000 wing_twist=0.000000 oswald_efficiency_factor=0.870268 wing_winglets_flag=0 wing_sweep=34.950426 wing_pos_apex_lon=32.102533 wing_pos_apex_vert=0.000000 htail_area=836.000000 htail_span=61.083333 htail_pos_lon=-77.750000 htail_pos_vert=0.000000 htail_incidence=0.000000 htail_sweep=0.000000 vtail_area=497.000000 vtail_span=25.418497 vtail_sweep=0.000000 vtail_pos_lon=-76.000000 vtail_pos_vert=29.583333 elevator_area=229.000000 aileron_area=121.800000 rudder_area=.950000 elevator_up_limit=27.501974 elevator_down_limit=20.626481 aileron_up_limit=19.480565 aileron_down_limit=14.896903 rudder_limit=16.800268 elevator_trim_limit=12.20 spoiler_limit=59.988681 spoilerons_available=1 aileron_to_spoileron_gain=3.000000 min_ailerons_for_spoilerons=6.000 min_flaps_for_spoilerons=0.000000 [Flaps.0] type=1 span-outboard=0.800000 extending-time=38.900000 system_type=0 lift_scalar=0.95 drag_scalar=0.95 pitch_scalar=1.000 flaps-position.0=0.0,0.000000 flaps-position.1=4.15,0.000000 flaps-position.2=10.0,0.000000 flaps-position.3=20.0,0.000000 flaps-position.4=23.0,0.000000 flaps-position.5=33.3,0.000000 flaps-position.6=41.5,0.000000 [Flaps.1] type=2 span-outboard=0.800000 extending-time=10.800000 system_type=0 lift_scalar=0.050 drag_scalar=0.050 pitch_scalar=1.000 flaps-position.0=0.0,0.000000 flaps-position.1=12.0,0.000000 flaps-position.2=12.0,0.000000 flaps-position.3=12.0,0.000000 flaps-position.4=12.0,0.000000 flaps-position.5=35.0,0.000000 flaps-position.6=35.0,0.000000 [TurbineEngineData] fuel_flow_gain=0.005000 inlet_area=61.000000 static_thrust=61500.000000 afterburner_available=0 reverser_available=1 rated_N2_rpm=11055.000000 [GeneralEngineData] engine_type=1 Engine.0=14.500000,-26.000000,-6.583333 Engine.1=14.500000,26.000000,-6.583333 fuel_flow_scalar=1.156000 min_throttle_limit=-0.199951 [folding_wings] wing_fold_system_type=4 & nbsp; & nbsp; ;0=None fold_rates=0.12,0.11 &nbs p; &nbs p; ;Percent per second [TailHook] tailhook_length=4 & nbsp; & nbsp; & nbsp; ;(feet) tailhook_position=-15.0, 0.0, -1.0 &n bsp; ;(feet) longitudinal, lateral, vertical positions from datum cable_force_adjust=0.0 [exits] number_of_exits = 3 exit_rate.0 = 0.4 exit_rate.1 = 0.02 exit_rate.2 = 0.4 [sMOKESYSTEM] smoke.0 = 1.5, -22, 58.5, fx_smoke_w smoke.1 = 1.5, -22, -58.5, fx_smoke_w [contact_points] // Use default gear points for proper aircraft look. // Use alternate gear points for proper aircraft feel. //0 Class & nbsp; & nbsp; <0=none,1=wheel, 2=scrape, 3=float> //1 Longitudinal Position (feet) //2 Lateral Position &nbs p; (feet) //3 Vertical Position &nbs p; (feet) //4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute) //5 Brake Map &nb sp; (0=None, 1=Left, 2=Right) //6 Wheel Radius (feet) //7 Steer Angle & nbsp; (degrees) //8 Static Compression & nbsp; (feet) (0 if rigid) //9 Max/Static Compression Ratio //10 Damping Ratio & nbsp; (0=Undamped, 1=Critically Damped) //11 Extension Time &n bsp; (seconds) //12 Retraction Time &n bsp; (seconds) //13 Sound Type //14 Airspeed limit for retraction (KIAS) //15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS) // Default points point.0= 1.000, 55.000, 0.000, -10.500, 1181.100, 0.000, 1.750, 60.000, 0.400, 1.200, 0.550, 4.000, 4.000, 0.000, 0.000, 0.000 point.1= 1.000, -5.000, -8.590, -11.180, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 0.800, 1.500, 0.650, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000 point.2= 1.000, -5.000, 8.590, -11.180, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 0.800, 1.500, 0.650, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000 point.3= 2.000, -15.330, -62.410, 0.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5.000, 0.000, 0.000 point.4= 2.000, -15.330, 62.410, 0.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6.000, 0.000, 0.000 point.5= 2.000, -.000, 0.000, 2.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000 point.6= 2.000, 64.330, 0.000, -3.100, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4.000, 0.000, 0.000 max_number_of_points = 21 static_pitch= -0.030 static_cg_height= 10.200 // Alternate points //Nose Gear //point.0= 1.000, 55.000, -1.000, -12.000, 1181.100, 0.000, 2.000, 65.000, 1.800, 2.500, 0.750, 4.000, 4.000, 0.000, 0.000, 0.000 //point.1= 1.000, 55.000, 1.000, -12.000, 1181.100, 0.000, 2.000, 65.000, 1.800, 2.500, 0.750, 4.000, 4.000, 0.000, 0.000, 0.000 // // Left Main Gear //point.2= 1.000, -5.000, -9.990, -12.500, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000 //point.3= 1.000, -5.000, -7.170, -12.500, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000 //point.4= 1.000, -8.750, -9.990, -12.500, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000 //point.5= 1.000, -8.750, -7.170, -12.500, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000 // // Right Main Gear //point.6= 1.000, -5.000, 9.990, -12.500, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000 //point.7= 1.000, -5.000, 7.170, -12.500, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000 //point.8= 1.000, -8.750, 9.990, -12.500, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000 //point.9= 1.000, -8.750, 7.170, -12.500, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000 // //Scrape Points //point.10= 2.000, -15.330, -62.410, 0.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5.000, 0.000, 0.000 //point.11= 2.000, -15.330, 62.410, 0.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6.000, 0.000, 0.000 //point.12= 2.000, -.000, 0.000, 2.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000 //point.13= 2.000, 64.330, 0.000, -3.100, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4.000, 0.000, 0.000 // //max_number_of_points = 21 // //static_pitch= -0.030 //static_cg_height= 10.500 gear_system_type=0 [LIGHTS] //Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing 6=taxi, 7=recognition, 8=wing, 9=logo light.0 = 3, -13.50, 61., 6.10, fx_navgre , light.1 = 3, -13.50, -61., 6.10, fx_navred , light.2 = 3, -13., 61., 6.10, fx_navgre , light.3 = 3, -13., -61., 6.10, fx_navred , light.4 = 2, -16.40, 0.00, 6.10, Opensky_757_strobe , light.5 = 3, -19.00, -61., 6.00, Opensky_757_nav_yellow , light.6 = 3, -19.00, 61., 6.00, Opensky_757_nav_yellow , light.7 = 4, 71.00, 0.00, 6.50, Opensky_747_vclight , light.8 = 1, 41.50, 0.00, 11.00, fx_beacon , light.9 = 1, 3.50, 0.00, -3., fx_beacon , [EFFECTS] wake=fx_wake water=fx_spray dirt=fx_tchdrt touchdown=fx_tchdwn, 1 לאחר סעיף הGENERAL,פשוט מחקו את כל הCFG.ואז תעתיקו ותדביקו למטה את כל התכונות הללו,והרי לכם בואינג 757 עם ביצועים של 757 בשילוב עם הפאנל של הLDS+חישובי טיפוס וV/S של בואינג 757 בלבד.תהנו! כל מי שצריך עזרה/שאלה/או פשוט צריך את המרג,מוזמן לפנות אליי במנסג'ר.
Ido Rosenthal פורסם יולי 19, 2005 דיווח פורסם יולי 19, 2005 לפי מה שאתה רושם כאן זה משתמש בקובץ AIR של ה767 אז איך זה עם תכונות של 757 ? בנוסף לא צריך גם להעתיק את הAIR של ה767 לספריה של ה757? וATC MODEL למה 763 ? :?
matan פורסם יולי 19, 2005 דיווח פורסם יולי 19, 2005 לפי מה שאתה רושם כאן זה משתמש בקובץ AIR של ה767 אז איך זה עם תכונות של 757 ?בנוסף לא צריך גם להעתיק את הAIR של ה767 לספריה של ה757? וATC MODEL למה 763 ? :? תודה רבה שהזכרת לי,מה שצריך לעשות הוא ככה:לשנות את קובץ הAIR של ה757,לשנות לו את השםל B767-300.AIR.בכדי שאז תקבל את כל התכונות של ה757 אבל הLNAV והVNAV יעבוד.תודה רבה שהזכרת לי :
Ido Rosenthal פורסם יולי 19, 2005 דיווח פורסם יולי 19, 2005 לפי מה שאתה רושם כאן זה משתמש בקובץ AIR של ה767 אז איך זה עם תכונות של 757 ?בנוסף לא צריך גם להעתיק את הAIR של ה767 לספריה של ה757? וATC MODEL למה 763 ? :? תודה רבה שהזכרת לי,מה שצריך לעשות הוא ככה:לשנות את קובץ הAIR של ה757,לשנות לו את השםל B767-300.AIR.בכדי שאז תקבל את כל התכונות של ה757 אבל הLNAV והVNAV יעבוד.תודה רבה שהזכרת לי : אהה הבנתי... אחלה, אי אפשר פשוט להשאיר את השם של הSIM אותו דבר ולא לשנות את השם של הקובץ AIR ?
matan פורסם יולי 19, 2005 דיווח פורסם יולי 19, 2005 לפי מה שאתה רושם כאן זה משתמש בקובץ AIR של ה767 אז איך זה עם תכונות של 757 ?בנוסף לא צריך גם להעתיק את הAIR של ה767 לספריה של ה757? וATC MODEL למה 763 ? :? תודה רבה שהזכרת לי,מה שצריך לעשות הוא ככה:לשנות את קובץ הAIR של ה757,לשנות לו את השםל B767-300.AIR.בכדי שאז תקבל את כל התכונות של ה757 אבל הLNAV והVNAV יעבוד.תודה רבה שהזכרת לי : אהה הבנתי... אחלה, אי אפשר פשוט להשאיר את השם של הSIM אותו דבר ולא לשנות את השם של הקובץ AIR ? שללי,אי אפשר בלי זה.חייבים לשנות את הSIM ואת הAIR.ואז אתה מסודר