עבור לתוכן
Meitar Lugasi

LDS merge with POSKY 767-200 הסבר מפורט!!!

Recommended Posts

פורסם

החלטתי לשבת ולעשות MERGE ל posky 767-200 ו-200ER לאחר שחיפשתי אחד כזה בפורום של levelD ולא מצאתי, וכן לאחר ששאלתי מספר חבר'ה כאן.

ההסבר כולל את כל השלבים של הmerge מתחילתו ועד סופו.

כמה דברים:

ה Merge שאני מציג דומה במגבלותיו לזה שפורסם בפורום של levelD - קישור:http://www.leveldsim.com/forums/forum_posts.asp?TID=2384&PN=1

כלומר:

*תכונות הטיסה זהות לאלו של ה 763ER.

*contact points לקוחים מה POSKY המקורי.

*FUEL לקוח גם הוא מהמקורי.

*כך גם ה Effects.

Lights - לקוחים מה LDS מכיוון שבאלה של posky הstorb לא עובד וכל השאר עובדים זהה.

NO VC! - חלק מהמודל.

מי שמכיר במודל שבא עם החבילה של ירדן הגלגל הקדמי קצת שוקע באדמה- תוקן!! לאחר ששיניתי את ה contact points של המטוס (חלק מה aircraft.cfg) .

ועכשיו ל MERGE עצמו.

מתקינים את המטוס שבו בחרתם (מומלצת כמובן חבילת האל-על של ירדן בן דור- לא ביקשתי רשות מירדן לתת כדוגמא את החבילה שלו על מנת להקל על התהליך - במידה ואיתן את אישורו אערוך את ההודעה).

-הולכים לתיקיה של ה LDS ומעתיקים את התיקיה של ה panel ומדביקים בתיקית המטוס שהתקנתם- כמובן מאשרים overwrite.

-כעת קבצי ה air : שוב לתיקייה של ה LDS עושים העתק של הקובץ (B767-300.air) ושמים בתיקייה זמנית או על הדסקטופ.

חוזרים לתיקייה של המטוס המיועד ומעתיקים את השם של קובץ ה air שנמצא בתיקיה ואותו נותנים לקובץ ה air שלו עשינו עותק (B767-300.air).

מעתיקים את קובץ ה air החדש שהוא למעשה תכונות הטיסה של ה lds בשם קובץ הair של המטוס שהתקנו, לתיקיה של מטוס זה ומאשרים שוב overwrite.

-SOUND : ניתן להעתיק את תיקיית הסאונד של ה lds שנמצאת בתיקית המטוס ולהדביק במטוס שלא עושים את ה merge או להוריד חבילת סאונד מאבסים.

כעת מה שנותר הוא AIRCRAFT CFG בוא נעשו למעשה רוב השינויים.

את ההסבר על חלק זה שהוא למעשה החלק האחרון אביא כאן וההודעה הבאה תכלול למעשה את כל כולו של הקובץ.

מעתיקים מהתחלת ההודעה הבאה ועד סופה כאשר את הכוכביות בהתחלה מחליפות הצביעות למטוס שהורדתם. לאחר העתקת ההודעה כולה הולכים למטוס החדש המותקן ומוחקים את כל תוכן ה aircraft.cfg שקיים בוא למעט הצביעות. מדביקים את ההודעה למטה שהיא למעשה ה cfg החדש במקום מה שמחקנו, לא להעתיק כמובן את הכוכביות. שומרים את הקובץ החדש ויוצאים.

כמה דברים:

בתפריט של הסימ לאחר בחירת המטוס ב PAYLOAD רשמתי את מספר הנוסעים המקימלי ליד כל מחלקה.

יש לציין בנוסף שחישובי המטען והנוסעים לא עובר מה

Configuration Manager של ה LDS ולכן יש ללכת :

Flight simukator 2004/AIRCRAFT/LVLD_B763767/LoadSheet/

פותחים את הקובץ הזה וממנו מעתיקים את המשקלים של המטען ושל הנוסעים לתוך הסימ.

מגבלת משקל payload ב 762- 32000KG

ומגבלת משקל payload ב 762ER היא 35000KG .

זהו! עכשיו יש לכם panel LDS ומודל opensky 762 עובדים 100% !

:D בקרוב תמונות מטיסה שעשינו אני ויהב אתמול, לבדוק את הmerge עם החבילה של ירדן -עבד כמו גדול

תהנו :wink:

פורסם

***צביעות***

[General]

performance=Passengers\n3-class conf: 181 \n\nCargo\nTotal lower hold volume: 22 LD2 \n\nDimensions\nSpan 156 ft 1 in\nLength 159 ft 2 in\nHeight 52 ft \n\nEngines: PW JT9D-7R\nTO Thrust Rating: 50,000 lb\n\nMax Fuel Cap.: 20,460 gal\nMaxTOW: 345,000 lb\nZFW: 209,000 lb\n\nTypical Cruise Speed \n @ FL350: M.80

atc_type=BOEING

atc_model=B762

[fuel]

Center1= 0.000, 0.000, 0.000, 8197.000, 3.000

LeftMain= 0.000, -5.000, 0.000, 6122.000, 3.000

RightMain= 0.000, 5.000, 0.000, 6122.000, 3.000

fuel_type=2.000000

number_of_tank_selectors=1

electric_pump=0

[forcefeedback]

gear_bump_nose_magnitude=3000

gear_bump_nose_direction=18000

gear_bump_nose_duration=250000

gear_bump_left_magnitude=2700

gear_bump_left_direction=35500

gear_bump_left_duration=250000

gear_bump_right_magnitude=2700

gear_bump_right_direction=00500

gear_bump_right_duration=250000

ground_bumps_magnitude1=1300

ground_bumps_angle1=08900

ground_bumps_intercept1=3.0

ground_bumps_slope1=0.20

ground_bumps_magnitude2=200

ground_bumps_angle2=09100

ground_bumps_intercept2=1.075

ground_bumps_slope2=0.035

crash_magnitude1=10000

crash_direction1=01000

crash_magnitude2=10000

crash_direction2=9000

crash_period2=75000

crash_duration2=2500000

[electrical] ;BusType, MaxAmpLoad, MinVoltage BusTypes:0=MainBus,1=AvionicsBus,2=BatteryBus,3=HotBatteryBus,4-7=Generator/AlternatorBus(1-4)

// FS Systems tied to LVLD logic

avionics_bus=0,0,1

avionics=0,0,1

flap_motor=1,0,1

gear_motor=4,0,1

starter1=0,0,1

starter2=0,0,1

light_nav=0,0,1

light_beacon=0,0,1

light_landing=0,0,1

light_taxi=0,0,1

light_strobe=0,0,1

light_recognition=0,0,1

light_wing=0,0,1

light_logo=0,0,1

marker_beacon=0,0,1

standby_vacuum=0,0,1

// FS Systems always activated

additional_system=0,0,1

fuel_pump=0,0,1

pitot_heat=0,0,1

auto_brakes=0,0,1

hydraulic_pump=0,0,1

fuel_transfer_pump=0,0,1

propeller_deice=0,0,1

light_panel=0,0,1

// FS systems to be inactivated

gear_warning=7,0,99

[Radios]

// Radio Type = availiable, standby frequency, has glide slope

Audio.1 = 1

Com.1 = 1, 1

Com.2 = 1, 1

Nav.1 = 1, 1, 1

Nav.2 = 1, 1, 0

Adf.1 = 1

Transponder.1 = 1

Marker.1 = 1

[keyboard_response]

elevator=150.000000,250.000000

aileron=150.000000,250.000000

rudder=150.000000,250.000000

[Views]

eyepoint=81.60, -1.67, 4.27

[gear_warning_system]

gear_warning_available=0

pct_throttle_limit=0.099976

flap_limit_power=37.242257

flap_limit_idle=31.512679

[autopilot]

autopilot_available=1

flight_director_available=1

default_vertical_speed=1800.000000

autothrottle_available=1

autothrottle_arming_required=1

autothrottle_takeoff_ga=1

autothrottle_max_rpm=90.000000

pitch_takeoff_ga=8.000000

max_pitch=10.000000

max_pitch_acceleration=1.000000

max_pitch_velocity_lo_alt=2.000000

max_pitch_velocity_hi_alt=1.500000

max_pitch_velocity_lo_alt_breakpoint=20000.000000

max_pitch_velocity_hi_alt_breakpoint=28000.000000

max_bank=25.000000

max_bank_acceleration=1.800000

max_bank_velocity=3.000000

max_throttle_rate=0.100000

nav_proportional_control=9.000000

nav_integrator_control=0.250000

nav_derivative_control=0.000000

nav_integrator_boundary=2.500000

nav_derivative_boundary=0.000000

gs_proportional_control=9.520000

gs_integrator_control=0.260000

gs_derivative_control=0.000000

gs_integrator_boundary=0.700000

gs_derivative_boundary=0.000000

yaw_damper_gain=0.000000

[hydraulic_system]

electric_pumps=0

engine_map=1,1,0,0

normal_pressure=3000.000000

[stall_warning]

type=1

[attitude_indicators]

attitude_indicator.0=1

[turn_indicators]

turn_indicator.0=1,0

[direction_indicators]

direction_indicator.0=3,0

[airspeed_indicators]

airspeed_indicator.0=0.9827, 0.0

[WEIGHT_AND_BALANCE]

reference_datum_position=0.000000,0.000000,0.000000

// DRY OPERATING WEIGHT CONFIGURATIONS Moment Arm in Ft.

// Empty : 2/0 Crew: 192000 Lbs +0000 / 0.273

// Shorthaul: 2/9 Crew: 196000 Lbs +4000 / 0.306

// Longhaul : 2/9 Crew: 197000 Lbs +5000 / 0.127

//empty_weight=192000.000000

//empty_weight_CG_position=0.273000,0.000000,0.000000

//empty_weight=196000.000000

//empty_weight_CG_position=0.306000,0.000000,0.000000

empty_weight=196000.000000

empty_weight_CG_position=0.306000,0.000000,0.000000

// CABIN PASSENGER ZONES Moment Arm in Ft. (Sign reversed for FS)

// Zone A has 15 seats. + 53.72

// Zone B has 40 seats. + 29.58

// Zone C has 59 seats - 7.19

// Zone D has 60 seats. - 36.81

station_load.0=1008, 53.72, 0.0, 0.0, Zone A 15

station_load.1=6048, 29.58, 0.0, 0.0, Zone B 40

station_load.2=4200, -7.19, 0.0, 0.0, Zone C 59

station_load.3=6216,-36.81, 0.0, 0.0, Zone D 60

// Holds Max Weight Moment Arm in Ft. (Sign reversed for FS)

// 1 22757 + 50.66

// 2 15912 + 29.47

// 3 15398 - 20.63

// 4 11917 - 38.87

// 5 5560 - 52.02

station_load.4=12539,50.66, 0.0, 0.0, Hold 1

station_load.5=8754,29.47, 0.0, 0.0, Hold 2

station_load.6=8478,-20.63, 0.0, 0.0, Hold 3

station_load.7=6585,-38.87, 0.0, 0.0, Hold 4

station_load.8=3076,-52.02, 0.0, 0.0, Hold 5

empty_weight_roll_MOI=1790000.000000

empty_weight_pitch_MOI=5494000.000000

empty_weight_yaw_MOI=6965000.000000

empty_weight_coupled_MOI=1020.000000

max_gross_weight=408000.000000

[contact_points]

point.0=1.000, 56.500, 0.000, -9.750, 1181.102, 0.000, 2.000, 70.000, 0.500, 0.500, 0.750, 9.000, 9.000, 0.000, 280.000, 300.000

point.1=1.000, -9.000, -15.250, -9.500, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 0.500, 0.500, 0.920, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000

point.2=1.000, -9.000, 15.250, -9.500, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 0.500, 0.500, 0.920, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000

point.3=2.000000,0.000000,-78.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,5.000000,240.000, 280.000

point.4=2.000000,0.000000,78.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,6.000000,240.000, 280.000

point.5=2.000000,-60.000000,0.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,9.000000,240.000, 280.000

point.6=2.000000,78.000000,0.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,4.000000,240.000, 280.000

point.7=2.000000,0.000000,78.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,7.000000,240.000, 280.000

point.8=2.000000,0.000000,36.000000,0.000000,787.401575,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,8.000000,240.000, 280.000

static_pitch= -1.000

static_cg_height= 9.600

//Nose Gear

//point.0= 1.000, 56.500, -1.500, -10.500, 1181.102, 0.000, 2.000, 70.000, 1.000, 2.500, 0.518, 9.000, 9.000, 0.000, 280.000, 300.000

//point.1= 1.000, 56.500, 1.500, -10.500, 1181.102, 0.000, 2.000, 70.000, 1.000, 2.500, 0.518, 9.000, 9.000, 0.000, 280.000, 300.000

//

//Left Main Gear

//point.2= 1.000, -9.000, -15.250, -10.000, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000

//point.3= 1.000, -9.000, -12.250, -10.000, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000

//point.4= 1.000, -4.000, -15.250, -10.000, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000

//point.5= 1.000, -4.000, -12.250, -10.000, 1574.803, 1.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 11.900, 11.900, 2.000, 280.000, 300.000

//

//Right Main Gear

//point.6= 1.000, -9.000, 15.250, -10.000, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000

//point.7= 1.000, -9.000, 12.250, -10.000, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000

//point.8= 1.000, -4.000, 15.250, -10.000, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000

//point.9= 1.000, -4.000, 12.250, -10.000, 1574.803, 2.000, 2.000, 0.000, 1.000, 2.500, 0.551, 13.100, 13.100, 3.000, 280.000, 300.000

//Scrape Points

//point.10= 2.000, 0.000, -59.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5.000, 0.000, 0.000

//point.11= 2.000, 0.000, 59.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6.000, 0.000, 0.000

//point.12= 2.000, -60.000, 0.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000

//point.13= 2.000, 78.000, 0.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4.000, 0.000, 0.000

//point.14= 2.000, 0.000, 78.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 7.000, 0.000, 0.000

//point.15= 2.000, 0.000, 36.000, 0.000, 787.402, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 8.000, 0.000, 0.000

//

//static_pitch= -1.000

//static_cg_height= 9.600

gear_system_type=0

[brakes]

toe_brakes_scale=0.687521

parking_brake=1

[Reference Speeds]

flaps_up_stall_speed=137.000000

full_flaps_stall_speed=109.600000

cruise_speed=250.000000

max_indicated_speed=361.296875

max_mach=0.860010

[pitot_static]

vertical_speed_time_constant=999

[airplane_geometry]

wing_area=3049.000000

wing_span=156.083333

wing_root_chord=19.792000

wing_dihedral=5.998535

wing_incidence=0.000000

wing_twist=0.000000

oswald_efficiency_factor=0.870268

wing_winglets_flag=0

wing_sweep=34.950426

wing_pos_apex_lon=32.102533

wing_pos_apex_vert=0.000000

htail_area=836.000000

htail_span=61.083333

htail_pos_lon=-77.750000

htail_pos_vert=0.000000

htail_incidence=0.000000

htail_sweep=0.000000

vtail_area=497.000000

vtail_span=25.418497

vtail_sweep=0.000000

vtail_pos_lon=-76.000000

vtail_pos_vert=29.583333

elevator_area=229.000000

aileron_area=121.800000

rudder_area=80.950000

elevator_up_limit=27.501974

elevator_down_limit=20.626481

aileron_up_limit=19.480565

aileron_down_limit=14.896903

rudder_limit=16.800268

elevator_trim_limit=12.20

spoiler_limit=59.988681

spoilerons_available=1

aileron_to_spoileron_gain=3.000000

min_ailerons_for_spoilerons=6.000

min_flaps_for_spoilerons=0.000000

[Flaps.0]

type=1

span-outboard=0.800000

extending-time=38.900000

system_type=0

lift_scalar=0.95

drag_scalar=0.95

pitch_scalar=1.000

flaps-position.0=0.0,0.000000

flaps-position.1=4.15,0.000000

flaps-position.2=10.0,0.000000

flaps-position.3=20.0,0.000000

flaps-position.4=23.0,0.000000

flaps-position.5=33.3,0.000000

flaps-position.6=41.5,0.000000

[Flaps.1]

type=2

span-outboard=0.800000

extending-time=10.800000

system_type=0

lift_scalar=0.050

drag_scalar=0.050

pitch_scalar=1.000

flaps-position.0=0.0,0.000000

flaps-position.1=12.0,0.000000

flaps-position.2=12.0,0.000000

flaps-position.3=12.0,0.000000

flaps-position.4=12.0,0.000000

flaps-position.5=35.0,0.000000

flaps-position.6=35.0,0.000000

[TurbineEngineData]

fuel_flow_gain=0.005000

inlet_area=61.000000

static_thrust=61500.000000

afterburner_available=0

reverser_available=1

rated_N2_rpm=11055.000000

[GeneralEngineData]

engine_type=1

Engine.0=14.500000,-26.000000,-6.583333

Engine.1=14.500000,26.000000,-6.583333

fuel_flow_scalar=1.156000

min_throttle_limit=-0.199951

[folding_wings]

wing_fold_system_type=4 ;0=None

fold_rates=0.12,0.11 ;Percent per second

[TailHook]

tailhook_length=4 ;(feet)

tailhook_position=-15.0, 0.0, -1.0 ;(feet) longitudinal, lateral, vertical positions from datum

cable_force_adjust=0.0

[exits]

number_of_exits = 3

exit_rate.0 = 0.4

exit_rate.1 = 0.02

exit_rate.2 = 0.4

[Lights]

light.0 = 4, 81, 1.4, 5.1, LVLD_vclight2

light.1 = 4, 81, -1.4, 5.1, LVLD_vclight2

[sMOKESYSTEM]

smoke.0 = 1.5, -22, 58.5, fx_smoke_w

smoke.1 = 1.5, -22, -58.5, fx_smoke_w

פורסם

למגיב האחרון אין בעיה עם המקורי פשוט ל-200 יש יותר טווח מל-300..[אני צודק לא?]

יש גם שילוב עם 757 זה שילוב מאוד מעניין ונוח והפאנלים של ה-76 וה-75 די דומים אז לא מפריע. [בפורומים של LEVEL-D מריצים חיפוש 757 ואחד הנושאים שם יש את השילוב]

פורסם

yeah,

I just wasn't paying attention - I thought it was for the exact same plane model.

the 757 merge sounds interesting - did someone try it?

any 757 with good dynamics out there?

//Michael

פורסם
yeah,

I just wasn't paying attention - I thought it was for the exact same plane model.

the 757 merge sounds interesting - did someone try it?

any 757 with good dynamics out there?

//Michael

אני ניסתי ואני טס עם ה MERGE הזה הרבה זמן והוא מעולה - מומלץ !

בנוגע ל 762- הסיבה שהיה חשוב לי שיהיה לו MERGE זה גם מגוון גדול יותר של מטוסי אל-על ל LDS, וגם בתור טייס בelalva רוב היעדים שמוצאים שם ל 767 הם ל 767-200 ו- 200ER כך שלדעתי לפחות לי זה חובה.

מקווה שסיפקתי תשובות!

פורסם
yeah,

I just wasn't paying attention - I thought it was for the exact same plane model.

the 757 merge sounds interesting - did someone try it?

any 757 with good dynamics out there?

//Michael

אני לקחתי "Israel Airlines Boeing 757-200 Proffesinal Package" [זה 757 של Opensky עם צביעה של ירדן בן דור] מאווסים, עשיתי את השילוב יצא מדהים! [לא יכולתי לחכות שמישהו יוציא 757 עם FMC אז..עכשיו יש לי! אפשר להתחיל לטוס צ'רטרים של ארקיע וישראייר באירופה P= ]

קישור ל-757 מאווסים

http://library.avsim.net/download.php?DLID=40774

עם עדכון לישראייר וארקיע של אורן גבע

http://library.avsim.net/download.php?DLID=54624

פורסם
שימושי ביותר,

תודה מיתר, אנסה את זה ברגע שאני אתקין את פלייט מחדש...

err...just curious....what's wrong with the original?

//Michael

מה?

פורסם
שימושי ביותר,

תודה מיתר, אנסה את זה ברגע שאני אתקין את פלייט מחדש...

err...just curious....what's wrong with the original?

//Michael

מה?

קרא כמה תגובות אחרי ההודעה שציטטת :wink:

פורסם

אהלן,לאחר המון זמן של עבודה אני יכול לספר שמאז שיצא הLDS אני עובד על מרג' מושלם ל757 בשילוב עם הפאנל של הLDS ,אך שהתכונות יהיו של 757 בלבד.ברצוני לומר תודה רבה למיתר לוגסי,על העזרה והתיקונים.אם אתם מעוניינים אני יעלה הסבר כמו מיתר.תנו תשובה :wink:

*** צירפתי רשימת תודות למי שבדק את המרג

מיתר לוגסי

אלכסנדר סינב

ארז סביר

פורסם
אהלן,לאחר המון זמן של עבודה אני יכול לספר שמאז שיצא הLDS אני עובד על מרג' מושלם ל757 בשילוב עם הפאנל של הLDS ,אך שהתכונות יהיו של 757 בלבד.ברצוני לומר תודה רבה למיתר לוגסי,על העזרה והתיקונים.אם אתם מעוניינים אני יעלה הסבר כמו מיתר.תנו תשובה :wink:

*** צירפתי רשימת תודות למי שבדק את המרג

מיתר לוגסי

אלכסנדר סינב

ארז סביר

תעלה רק יעזור לעוד אנשים שמעוניינים בmerge אחר ל 757 (ואני בטוח שהוא יהיה יותר טוב מזה שפורסם בפורום של lds :wink: )

פורסם
אהלן,לאחר המון זמן של עבודה אני יכול לספר שמאז שיצא הLDS אני עובד על מרג' מושלם ל757 בשילוב עם הפאנל של הLDS ,אך שהתכונות יהיו של 757 בלבד.ברצוני לומר תודה רבה למיתר לוגסי,על העזרה והתיקונים.אם אתם מעוניינים אני יעלה הסבר כמו מיתר.תנו תשובה :wink:

*** צירפתי רשימת תודות למי שבדק את המרג

מיתר לוגסי

אלכסנדר סינב

ארז סביר

תעלה תעלה !! :mrgreen:

פורסם

אהלן לכולם

הוראות:קודם כל הורידו את החבילה המעודכנת של ירדן בן דור ל757 שנמצא באתר:elalva.com

לאחר מכן פתחו את הCFG שלו ועשו את הפעולות הבאות:

את סעיף הSIM-שנו לB767-300

לאחר מכן רדו למטה עד לסעיף הבא:descriptionושם תעתיקו את הדבר הבא:

description=Project Opensky \nBoeing 757-200\nVersion 2004.9.0\n\nFS2004 Only\n\nEngine Type: RR RB211-535E4B\n\nModel Designers\n Lee Rosario\n Albert Bouwman\n C. Vincent Cho\n Hiroshi Igami\n\nFlight Dynamics Designer\n Warren C. Daniel\n\nMaster Texture Designers\n Jaco du Preez\n Ben Hewitt\n\nTechnical Resource-QC\n Nick Peterson\n Simon Ng\n\nFor proper operation: See B757 manual at: \n www.projectopensky.com

atc_heavy=0

התעיקו והדביקו במקום הDESCRIPTION הישן.

לאחר מכן עשו זאת לכל שאר הצביעות.לאחר מכן בסעיף הגנרל העתיקו את הדבר הבא:

[General]

performance=Weight: MTOW 408,000 lbs MLW: 310,000\nPower: GE CF6-80C2B7 or PW-4060 or RB-211-524G\n\n

atc_type=BOEING

atc_model=B763

atc_heavy=1 העתיקו והדביקו על הGNERAL הישן.

לאחר מכן העתיקו את כל התכונות הבאות(זה מאוד ארוך :shock: )

[forcefeedback]

gear_bump_nose_magnitude=3000 ; 0 - 10000

gear_bump_nose_direction=18000 ; 0 - 35999 degrees

gear_bump_nose_duration=250000 ; in microseconds

gear_bump_left_magnitude=2700 ; 0 - 10000

gear_bump_left_direction=35500 ; 0 - 35999 degrees

gear_bump_left_duration=250000 ; in microseconds

gear_bump_right_magnitude=2700 ; 0 - 10000

gear_bump_right_direction=00500 ; 0 - 35999 degrees

gear_bump_right_duration=250000 ; in microseconds

ground_bumps_magnitude1=1300 ; 0 - 10000

ground_bumps_angle1=08900 ; 0 - 35999 degrees

ground_bumps_intercept1=3.0

ground_bumps_slope1=0.20

ground_bumps_magnitude2=200 ; 0 - 10000

ground_bumps_angle2=09100 ; 0 - 35999 degrees

ground_bumps_intercept2=1.075

ground_bumps_slope2=0.035

crash_magnitude1=10000 ; 0 - 10000

crash_direction1=01000 ; 0 - 35999 degrees

crash_magnitude2=10000 ; 0 - 10000

crash_direction2=9000 ; 0 - 35999 degrees

crash_period2=75000 ; in microseconds

crash_duration2=2500000 ; in microseconds

[ground_reaction]

main_gear_static_compression = 1.0 // (feet), The distance the main gear strut is compressed when at rest on the ground

center_gear_static_compression = 0.8 // (feet), The distance the center gear strut is compressed when at rest on the ground

main_gear_damping_ratio = 0.9 // Main gear strut damping, 0 = undamped osciallations, 1 = critically damped

center_gear_damping_ratio = 0.9 // Center gear strut damping, 0 = undamped osciallations, 1 = critically damped

[pitot_static]

vertical_speed_time_constant = 1 //Increasing this value will cause a more instantaneous reaction in the VSI

[electrical] ;BusType, MaxAmpLoad, MinVoltage BusTypes:0=MainBus,1=AvionicsBus,2=BatteryBus,3=HotBatteryBu s,4-7=Generator/AlternatorBus(1-4)

// FS Systems tied to LVLD logic

avionics_bus=0,0,1

avionics=0,0,1

flap_motor=1,0,1

gear_motor=4,0,1

starter1=0,0,1

starter2=0,0,1

light_nav=0,0,1

light_beacon=0,0,1

light_landing=0,0,1

light_taxi=0,0,1

light_strobe=0,0,1

light_recognition=0,0,1

light_wing=0,0,1

light_logo=0,0,1

marker_beacon=0,0,1

standby_vacuum=0,0,1

// FS Systems always activated

additional_system=0,0,1

fuel_pump=0,0,1

pitot_heat=0,0,1

auto_brakes=0,0,1

hydraulic_pump=0,0,1

fuel_transfer_pump=0,0,1

propeller_deice=0,0,1

light_panel=0,0,1

// FS systems to be inactivated

gear_warning=7,0,99

[Radios]

// Radio Type = availiable, standby frequency, has glide slope

Audio.1 = 1

Com.1 = 1, 1

Com.2 = 1, 1

Nav.1 = 1, 1, 1

Nav.2 = 1, 1, 0

Adf.1 = 1

Transponder.1 = 1

Marker.1 = 1

[keyboard_response]

elevator=150.000000,250.000000

aileron=150.000000,250.000000

rudder=150.000000,250.000000

[Views]

eyepoint=81.60, -1.67, 4.27

[gear_warning_system]

gear_warning_available=0

pct_throttle_limit=0.099976

flap_limit_power=37.242257

flap_limit_idle=31.512679

[autopilot]

autopilot_available=1

flight_director_available=1

default_vertical_speed=1800.000000

autothrottle_available=1

autothrottle_arming_required=1

autothrottle_takeoff_ga=1

autothrottle_max_rpm=90.000000

pitch_takeoff_ga=8.000000

max_pitch=10.000000

max_pitch_acceleration=1.000000

max_pitch_velocity_lo_alt=2.000000

max_pitch_velocity_hi_alt=1.500000

max_pitch_velocity_lo_alt_breakpoint=20000.000000

max_pitch_velocity_hi_alt_breakpoint=28000.000000

max_bank=25.000000

max_bank_acceleration=1.800000

max_bank_velocity=3.000000

max_throttle_rate=0.100000

nav_proportional_control=9.000000

nav_integrator_control=0.250000

nav_derivative_control=0.000000

nav_integrator_boundary=2.500000

nav_derivative_boundary=0.000000

gs_proportional_control=9.520000

gs_integrator_control=0.260000

gs_derivative_control=0.000000

gs_integrator_boundary=0.700000

gs_derivative_boundary=0.000000

yaw_damper_gain=0.000000

[hydraulic_system]

electric_pumps=0

engine_map=1,1,0,0

normal_pressure=3000.000000

[stall_warning]

type=1

[attitude_indicators]

attitude_indicator.0=1

[turn_indicators]

turn_indicator.0=1,0

[direction_indicators]

direction_indicator.0=3,0

[airspeed_indicators]

airspeed_indicator.0=0.9827, 0.0

[fuel] //B757 posky org con modificaciones

Center1 = 0.000, 0.000, 0.000, 6964.000, 0.000

LeftMain = -3.000, -12.000, 0.000, 2156.000, 0.000

RightMain = -3.000, 12.000, 0.000, 2156.000, 0.000

fuel_type = 2 ; ; ; //Fuel type: 1 = Avgas, 2 = JetA

number_of_tank_selectors = 2 ;

electric_pump=1

[WEIGHT_AND_BALANCE]

reference_datum_position=0.000000,0.000000,0.000000

// DRY OPERATING WEIGHT CONFIGURATIONS Moment Arm in Ft.

// Empty : 2/0 Crew: 192000 Lbs +0000 / 0.273

// Shorthaul: 2/9 Crew: 196000 Lbs +4000 / 0.306

// Longhaul : 2/9 Crew: 197000 Lbs +5000 / 0.127

//empty_weight=192000.000000

//empty_weight_CG_position=0.273000,0.000000,0.000000

//empty_weight=196000.000000

//empty_weight_CG_position=0.306000,0.000000,0.000000

empty_weight=197000.000000

empty_weight_CG_position=0.127000,0.000000,0.000000

// CABIN PASSENGER ZONES Moment Arm in Ft. (Sign reversed for FS)

// Zone A has 18 seats. + 53.72

// Zone B has 88 seats. + 29.58

// Zone C has 77 seats - 7.19

// Zone D has 80 seats. - 36.81

station_load.0=1344, 53.72, 0.0, 0.0, Zone A

station_load.1=6216, 29.58, 0.0, 0.0, Zone B

station_load.2=5544, -7.19, 0.0, 0.0, Zone C

station_load.3=6720,-36.81, 0.0, 0.0, Zone D

// Holds Max Weight Moment Arm in Ft. (Sign reversed for FS)

// 1 22757 + 50.66

// 2 15912 + 29.47

// 3 15398 - 20.63

// 4 11917 - 38.87

// 5 5560 - 52.02

station_load.4=1238,50.66, 0.0, 0.0, Hold 1

station_load.5=864,29.47, 0.0, 0.0, Hold 2

station_load.6=837,-20.63, 0.0, 0.0, Hold 3

station_load.7=650,-38.87, 0.0, 0.0, Hold 4

station_load.8=304,-52.02, 0.0, 0.0, Hold 5

empty_weight_roll_MOI=1790000.000000

empty_weight_pitch_MOI=5494000.000000

empty_weight_yaw_MOI=6965000.000000

empty_weight_coupled_MOI=1020.000000

max_gross_weight=408000.000000

[brakes]

toe_brakes_scale=0.687521

parking_brake=1

[Reference Speeds]

flaps_up_stall_speed=137.000000

full_flaps_stall_speed=109.600000

cruise_speed=250.000000

max_indicated_speed=361.296875

max_mach=0.860010

[pitot_static]

vertical_speed_time_constant=999

[airplane_geometry]

wing_area=3049.000000

wing_span=156.083333

wing_root_chord=19.792000

wing_dihedral=5.998535

wing_incidence=0.000000

wing_twist=0.000000

oswald_efficiency_factor=0.870268

wing_winglets_flag=0

wing_sweep=34.950426

wing_pos_apex_lon=32.102533

wing_pos_apex_vert=0.000000

htail_area=836.000000

htail_span=61.083333

htail_pos_lon=-77.750000

htail_pos_vert=0.000000

htail_incidence=0.000000

htail_sweep=0.000000

vtail_area=497.000000

vtail_span=25.418497

vtail_sweep=0.000000

vtail_pos_lon=-76.000000

vtail_pos_vert=29.583333

elevator_area=229.000000

aileron_area=121.800000

rudder_area=80.950000

elevator_up_limit=27.501974

elevator_down_limit=20.626481

aileron_up_limit=19.480565

aileron_down_limit=14.896903

rudder_limit=16.800268

elevator_trim_limit=12.20

spoiler_limit=59.988681

spoilerons_available=1

aileron_to_spoileron_gain=3.000000

min_ailerons_for_spoilerons=6.000

min_flaps_for_spoilerons=0.000000

[Flaps.0]

type=1

span-outboard=0.800000

extending-time=38.900000

system_type=0

lift_scalar=0.95

drag_scalar=0.95

pitch_scalar=1.000

flaps-position.0=0.0,0.000000

flaps-position.1=4.15,0.000000

flaps-position.2=10.0,0.000000

flaps-position.3=20.0,0.000000

flaps-position.4=23.0,0.000000

flaps-position.5=33.3,0.000000

flaps-position.6=41.5,0.000000

[Flaps.1]

type=2

span-outboard=0.800000

extending-time=10.800000

system_type=0

lift_scalar=0.050

drag_scalar=0.050

pitch_scalar=1.000

flaps-position.0=0.0,0.000000

flaps-position.1=12.0,0.000000

flaps-position.2=12.0,0.000000

flaps-position.3=12.0,0.000000

flaps-position.4=12.0,0.000000

flaps-position.5=35.0,0.000000

flaps-position.6=35.0,0.000000

[TurbineEngineData]

fuel_flow_gain=0.005000

inlet_area=61.000000

static_thrust=61500.000000

afterburner_available=0

reverser_available=1

rated_N2_rpm=11055.000000

[GeneralEngineData]

engine_type=1

Engine.0=14.500000,-26.000000,-6.583333

Engine.1=14.500000,26.000000,-6.583333

fuel_flow_scalar=1.156000

min_throttle_limit=-0.199951

[folding_wings]

wing_fold_system_type=4 & nbsp; & nbsp; ;0=None

fold_rates=0.12,0.11 &nbs p; &nbs p; ;Percent per second

[TailHook]

tailhook_length=4 & nbsp; & nbsp; & nbsp; ;(feet)

tailhook_position=-15.0, 0.0, -1.0 &n bsp; ;(feet) longitudinal, lateral, vertical positions from datum

cable_force_adjust=0.0

[exits]

number_of_exits = 3

exit_rate.0 = 0.4

exit_rate.1 = 0.02

exit_rate.2 = 0.4

[sMOKESYSTEM]

smoke.0 = 1.5, -22, 58.5, fx_smoke_w

smoke.1 = 1.5, -22, -58.5, fx_smoke_w

[contact_points]

// Use default gear points for proper aircraft look.

// Use alternate gear points for proper aircraft feel.

//0 Class & nbsp; & nbsp; <0=none,1=wheel, 2=scrape, 3=float>

//1 Longitudinal Position (feet)

//2 Lateral Position &nbs p; (feet)

//3 Vertical Position &nbs p; (feet)

//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)

//5 Brake Map &nb sp; (0=None, 1=Left, 2=Right)

//6 Wheel Radius (feet)

//7 Steer Angle & nbsp; (degrees)

//8 Static Compression & nbsp; (feet) (0 if rigid)

//9 Max/Static Compression Ratio

//10 Damping Ratio & nbsp; (0=Undamped, 1=Critically Damped)

//11 Extension Time &n bsp; (seconds)

//12 Retraction Time &n bsp; (seconds)

//13 Sound Type

//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)

//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)

// Default points

point.0= 1.000, 55.000, 0.000, -10.500, 1181.100, 0.000, 1.750, 60.000, 0.400, 1.200, 0.550, 4.000, 4.000, 0.000, 0.000, 0.000

point.1= 1.000, -5.000, -8.590, -11.180, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 0.800, 1.500, 0.650, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000

point.2= 1.000, -5.000, 8.590, -11.180, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 0.800, 1.500, 0.650, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000

point.3= 2.000, -15.330, -62.410, 0.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5.000, 0.000, 0.000

point.4= 2.000, -15.330, 62.410, 0.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6.000, 0.000, 0.000

point.5= 2.000, -80.000, 0.000, 2.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000

point.6= 2.000, 64.330, 0.000, -3.100, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4.000, 0.000, 0.000

max_number_of_points = 21

static_pitch= -0.030

static_cg_height= 10.200

// Alternate points

//Nose Gear

//point.0= 1.000, 55.000, -1.000, -12.000, 1181.100, 0.000, 2.000, 65.000, 1.800, 2.500, 0.750, 4.000, 4.000, 0.000, 0.000, 0.000

//point.1= 1.000, 55.000, 1.000, -12.000, 1181.100, 0.000, 2.000, 65.000, 1.800, 2.500, 0.750, 4.000, 4.000, 0.000, 0.000, 0.000

//

// Left Main Gear

//point.2= 1.000, -5.000, -9.990, -12.500, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000

//point.3= 1.000, -5.000, -7.170, -12.500, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000

//point.4= 1.000, -8.750, -9.990, -12.500, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000

//point.5= 1.000, -8.750, -7.170, -12.500, 1574.800, 1.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 6.900, 6.900, 2.000, 0.000, 0.000

//

// Right Main Gear

//point.6= 1.000, -5.000, 9.990, -12.500, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000

//point.7= 1.000, -5.000, 7.170, -12.500, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000

//point.8= 1.000, -8.750, 9.990, -12.500, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000

//point.9= 1.000, -8.750, 7.170, -12.500, 1574.800, 2.000, 2.000, 0.000, 2.000, 2.500, 0.550, 7.100, 7.100, 3.000, 0.000, 0.000

//

//Scrape Points

//point.10= 2.000, -15.330, -62.410, 0.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5.000, 0.000, 0.000

//point.11= 2.000, -15.330, 62.410, 0.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6.000, 0.000, 0.000

//point.12= 2.000, -80.000, 0.000, 2.000, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000

//point.13= 2.000, 64.330, 0.000, -3.100, 787.400, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4.000, 0.000, 0.000

//

//max_number_of_points = 21

//

//static_pitch= -0.030

//static_cg_height= 10.500

gear_system_type=0

[LIGHTS]

//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing 6=taxi, 7=recognition, 8=wing, 9=logo

light.0 = 3, -13.50, 61.80, 6.10, fx_navgre ,

light.1 = 3, -13.50, -61.80, 6.10, fx_navred ,

light.2 = 3, -13.80, 61.80, 6.10, fx_navgre ,

light.3 = 3, -13.80, -61.80, 6.10, fx_navred ,

light.4 = 2, -16.40, 0.00, 6.10, Opensky_757_strobe ,

light.5 = 3, -19.00, -61.80, 6.00, Opensky_757_nav_yellow ,

light.6 = 3, -19.00, 61.80, 6.00, Opensky_757_nav_yellow ,

light.7 = 4, 71.00, 0.00, 6.50, Opensky_747_vclight ,

light.8 = 1, 41.50, 0.00, 11.00, fx_beacon ,

light.9 = 1, 3.50, 0.00, -3.80, fx_beacon ,

[EFFECTS]

wake=fx_wake

water=fx_spray

dirt=fx_tchdrt

touchdown=fx_tchdwn, 1

לאחר סעיף הGENERAL,פשוט מחקו את כל הCFG.ואז תעתיקו ותדביקו למטה את כל התכונות הללו,והרי לכם בואינג 757 עם ביצועים של 757 בשילוב עם הפאנל של הLDS+חישובי טיפוס וV/S של בואינג 757 בלבד.תהנו!

כל מי שצריך עזרה/שאלה/או פשוט צריך את המרג,מוזמן לפנות אליי במנסג'ר.

פורסם
לפי מה שאתה רושם כאן זה משתמש בקובץ AIR של ה767 אז איך זה עם תכונות של 757 ?

בנוסף לא צריך גם להעתיק את הAIR של ה767 לספריה של ה757?

וATC MODEL למה 763 ? :?

תודה רבה שהזכרת לי,מה שצריך לעשות הוא ככה:לשנות את קובץ הAIR של ה757,לשנות לו את השםל B767-300.AIR.בכדי שאז תקבל את כל התכונות של ה757 אבל הLNAV והVNAV יעבוד.תודה רבה שהזכרת לי :

פורסם
לפי מה שאתה רושם כאן זה משתמש בקובץ AIR של ה767 אז איך זה עם תכונות של 757 ?

בנוסף לא צריך גם להעתיק את הAIR של ה767 לספריה של ה757?

וATC MODEL למה 763 ? :?

תודה רבה שהזכרת לי,מה שצריך לעשות הוא ככה:לשנות את קובץ הAIR של ה757,לשנות לו את השםל B767-300.AIR.בכדי שאז תקבל את כל התכונות של ה757 אבל הLNAV והVNAV יעבוד.תודה רבה שהזכרת לי :

אהה הבנתי... אחלה, אי אפשר פשוט להשאיר את השם של הSIM אותו דבר ולא לשנות את השם של הקובץ AIR ?

פורסם
לפי מה שאתה רושם כאן זה משתמש בקובץ AIR של ה767 אז איך זה עם תכונות של 757 ?

בנוסף לא צריך גם להעתיק את הAIR של ה767 לספריה של ה757?

וATC MODEL למה 763 ? :?

תודה רבה שהזכרת לי,מה שצריך לעשות הוא ככה:לשנות את קובץ הAIR של ה757,לשנות לו את השםל B767-300.AIR.בכדי שאז תקבל את כל התכונות של ה757 אבל הLNAV והVNAV יעבוד.תודה רבה שהזכרת לי :

אהה הבנתי... אחלה, אי אפשר פשוט להשאיר את השם של הSIM אותו דבר ולא לשנות את השם של הקובץ AIR ?

שללי,אי אפשר בלי זה.חייבים לשנות את הSIM ואת הAIR.ואז אתה מסודר :D

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...