David Misha פורסם אוגוסט 14, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2005 מתוך YNET " "בתשובה לשאלה האם ישנה אפשרות להציל את המטוס במקרים דומים של נפילת לחץ אמר ירקוני: "רק אם יש טייס במקרה על המטוס. זה לא כמו בסרטים שהדיילת יכולה להנחית את המטוס. זאת הסיבה שיש שני טייסים על המטוס ובגלל זה התעלומה כאן היא כל כך גדולה"."" מזכיר לכם דיונים קודמים ??
Ben Zwebner פורסם אוגוסט 14, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2005 there was a simimlar case to this one years ago witha laerjet 60. but the learjet flew on auto pilot for about 4 hours till running out of fuel
Itay Zecharia פורסם אוגוסט 14, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2005 נשמע לי כמו בעיה חשמלית אחת גדולה במטוס. לא היה חשמל-->לא היה מערכת שתייצר דיחוס ומיזוג אויר, נראה לי מוזר כל התקלה הזו זה יותר מזכיר את הקרע במעטפת כדור הארץ, מה שהיה ב"שעת האפס", שגרם לחשמל סטטי גבוה מאוד להגיע לארץ, לפגוע בכל מכשיר אלקטרוני, להפסיק את פעולת הגרעין הפנימי של כדור הארץ, וכך גם המטוסים נופלים, למה?! לא רק בגלל מזג האוויר שהחשמל הסטטי גורם, אלא בגלל פגיעה במערכות החשמל-כפי שציינת.
Yoav פורסם אוגוסט 14, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2005 גם לדעתי הייתה תקלה במערכת החשמל של המטוס, מכיוון: א. היו דיווחים שהתנתק הקשר איתם לפני ההתרסקות ב. מסיבה כלשהי הAP היה מכובה ובכזה מרחק מהשדה באופן נורמלי הוא אמור לפעול, והיה אמור להביא אותם לנחיתה, וע"פ כך הם היו צריכים להתרסק בפיינל...
Ido Rosenthal פורסם אוגוסט 14, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2005 נשמע לי כמו בעיה חשמלית אחת גדולה במטוס. לא היה חשמל-->לא היה מערכת שתייצר דיחוס ומיזוג אויר, נראה לי מוזר כל התקלה הזו זה יותר מזכיר את הקרע במעטפת כדור הארץ, מה שהיה ב"שעת האפס", שגרם לחשמל סטטי גבוה מאוד להגיע לארץ, לפגוע בכל מכשיר אלקטרוני, להפסיק את פעולת הגרעין הפנימי של כדור הארץ, וכך גם המטוסים נופלים, למה?! לא רק בגלל מזג האוויר שהחשמל הסטטי גורם, אלא בגלל פגיעה במערכות החשמל-כפי שציינת. איתי לא נראה לי שזה מה שקרה :wink:
Or Netzer פורסם אוגוסט 14, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2005 נשמע לי כמו בעיה חשמלית אחת גדולה במטוס. לא היה חשמל-->לא היה מערכת שתייצר דיחוס ומיזוג אויר, נראה לי מוזר כל התקלה הזו זה יותר מזכיר את הקרע במעטפת כדור הארץ, מה שהיה ב"שעת האפס", שגרם לחשמל סטטי גבוה מאוד להגיע לארץ, לפגוע בכל מכשיר אלקטרוני, להפסיק את פעולת הגרעין הפנימי של כדור הארץ, וכך גם המטוסים נופלים, למה?! לא רק בגלל מזג האוויר שהחשמל הסטטי גורם, אלא בגלל פגיעה במערכות החשמל-כפי שציינת. איתי לא נראה לי שזה מה שקרה :wink: סרט חזק אגב . בלתי אפשרי אבל חזק
Itay Zecharia פורסם אוגוסט 14, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2005 נשמע לי כמו בעיה חשמלית אחת גדולה במטוס. לא היה חשמל-->לא היה מערכת שתייצר דיחוס ומיזוג אויר, נראה לי מוזר כל התקלה הזו זה יותר מזכיר את הקרע במעטפת כדור הארץ, מה שהיה ב"שעת האפס", שגרם לחשמל סטטי גבוה מאוד להגיע לארץ, לפגוע בכל מכשיר אלקטרוני, להפסיק את פעולת הגרעין הפנימי של כדור הארץ, וכך גם המטוסים נופלים, למה?! לא רק בגלל מזג האוויר שהחשמל הסטטי גורם, אלא בגלל פגיעה במערכות החשמל-כפי שציינת. איתי לא נראה לי שזה מה שקרה :wink: סרט חזק אגב . בלתי אפשרי אבל חזק כן כן, זה משפיע עליי עד עכשיו
OmriSoudry פורסם אוגוסט 15, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 15, 2005 זה בעצם ברוריה הדיילת מפיקאפ רבה עם הקברניט לפני הטיסה, נתנה לו אוכל מקולקל, הוא הרגיש בחילה, הסתובב כדי לצאת מהר מהקוקפיט, עם הראש בטעות העביר את המזגן למצב של קירור חזק, ויצא לכיוון השירותים. בינתיים טייס המשנה הודיע על המחלה של הקברניט והזמינו 2 מטוסי F16 ללוות את המטוס כדי שאם זה יתגלה כמחלה מסתורית מדבקת למנוע ממנו לנחות. בקיצור, ההוא יצא מהקוקפיט לכיוון השירותים - בדיוק כשהנוסע שלח SMS על זה שהטייס יוצא כחול מהקוקפיט ושהם קופאים. אבל הרי אסור להדליק פלאפונים בטיסות בכלל, והגלים של הפלאפון גרמו לתקלות ואיבוד שליטה והוא התרסק... מסקנה: לא להדליק פלאפונים בזמן טיסה. :!: צריכים לקחת אותי לתעופה בחקירה נראה לי... :roll: עכשיו רציני, חכו לפרסום הרשמי של מה שקרה במקום להעלות השערות...זה רק מבלבל כל מה שאתם אומרים פה...אני לא יודע מה נכון ומה לא.. :? בעצם אולי זכריה צודק?